Ihan yksinkertainen kysymys.. Verkkokaupassa olisi myynnissä kaksi hinnaltaan aika hyvää lcd televisiota:
Samsung LE32B450
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=39744
VAI
LG 32LH2000
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=26469&pic=1
Perustele kumpi on parempi. Hyvät ja huonot puolet.
Kiitos kaikille vastanneille!! : )
Kumpi on parempi?
12
557
Vastaukset
- perustella
tarvii kun kumpikin ihan paskoja,itse en ostais kumpaakaan
- Perusteluita.
Perustele nyt sitten edes, miksi nuo ovat "ihan paskoja" omassa hintaluokassaan.
Älä vertaa niitä johonkin yli tonnin telkkareihin, vaan nimen omaan tuossa hintaluokassa.
Ja sinulla on tietysti omakohtaisia kokemuksia noista molemmista? Muutenhan et voi mitenkään sanoa, että ne ovat "ihan paskoja". - oikein helposti
Perusteluita. kirjoitti:
Perustele nyt sitten edes, miksi nuo ovat "ihan paskoja" omassa hintaluokassaan.
Älä vertaa niitä johonkin yli tonnin telkkareihin, vaan nimen omaan tuossa hintaluokassa.
Ja sinulla on tietysti omakohtaisia kokemuksia noista molemmista? Muutenhan et voi mitenkään sanoa, että ne ovat "ihan paskoja".tosiaan löytyä henkilöä jolla on kokemusta kummastakin
mallista, veikkaan ettei yhtään, olisikin kumma jos jollakulla
olisi jo käyttökokemustakin kahdesta ihan uudesta mallista.
Minulla on Samsung ja olen tyytyväinen.
- mielummin itse
mikäli tosiaan olisi noista jompikumpi otettava. Tämä pelkästään siksi, että merkkinä luotan enemmän ja valmistaahan se myös sonyn paneelit...
Perusteluina vielä hyvät liitännät ja löytyyhän siitä 24p tuki sekä hybritiviritin.
Sitten huonot puolet mielestäni...resoluutio !!! Pitäisi olla full Hd aidosti kuitenkin.
Sekä itselleni kokoluokka olisi pieni.
Hintaluokassaan varmasti molemmat passeleita...toki pakko sanoa, että linkkiin viittaavasta paikasta tuskin ostaisin.- ...
että Samsung valmistaa Sonyn paneelit... ja varmaan myös Mersun moottorit? Lähdettä tälle faktatiedolle on varmaan turha kysyä..?
- ...
Miten voit suositella resoluutiota, jos et tiedä kysyjän katseluetäisyyttä? Harvaa katsoo televisiota 1,5 metrin päästä, ja 32" kokoluokassa ei Full HD anna pätkääkään lisäarvoa, jos televisiota katsoo kauempaa.
- UusiTelkku
Täälläkin mietitään kumpi noista olisi parempi. Onko kenelläkään esittää parempia perusteita valinnalle?
- Sonyttaja
Laittakaa parisataa euroa lisää, niin saatte full-HD television.
Parasta-aikaa katselen Vancouverin kisojen full-HD lähetystä ja kuvanlaatu on uskomaton, mutta minulla onkin Sony full-HD televisio, jossa on teräväpiirtoviritin.
Sitäpaitsi 32 tuumaa on liian pieni, 40 tuuma on minimi nykyisin. - olla pittää
Sonyttaja kirjoitti:
Parasta-aikaa katselen Vancouverin kisojen full-HD lähetystä ja kuvanlaatu on uskomaton, mutta minulla onkin Sony full-HD televisio, jossa on teräväpiirtoviritin.
Sitäpaitsi 32 tuumaa on liian pieni, 40 tuuma on minimi nykyisin.kukaan enää Sonyjä osta
- tietäjä!
olla pittää kirjoitti:
kukaan enää Sonyjä osta
Kyllä muuten ostaa.
- kuyukrk
Sonyttaja kirjoitti:
Sitäpaitsi 32 tuumaa on liian pieni, 40 tuuma on minimi nykyisin.Muuten hyvä mutta Vancuverin kisat ei tule full HD lähetyksenä sorry. Ne lähetätään 1080i resolla ei 1080p joka on Full HD resoluutio.
- UusiTelkku
Sonyttaja kirjoitti:
Sitäpaitsi 32 tuumaa on liian pieni, 40 tuuma on minimi nykyisin.Pakko tyytyä 32 tuumaan, kun nykyiseen kirjahyllyyn ei isompi mahdu. Eikä nuo kukkarankoon nyörit anna paljon enempää periksi, eli tästä hintaluokasta etsitään telkkua. Tässä olisi Full HD: http://www.pixmania.com/fi/fi/2689012/avis/lg/lcd-televisio-32lh3000.html#consumer-advices. Sohvan ja telkkarin väliin jää useampi metri, joten liekö tuosta Full HD:stä mitään hyötyä tällöin. Läheltähän se näyttää tosi hyvältä, jos vain on hyvää materiaalia mitä katsoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841695Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886