AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Lauri Tähkä: Anna Abreulla noussut

Lauri Tähkä: Anna Abreulla noussut

487 Vastausta 17 889 Lukukertaa
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/940933?tahka_lauri

Kerrankin joku uskaltaa sanoa tuon ääneen!

Pissi-Lassi kade?

jotain keltaista nestettä päähän, kun kuvittelee tuon 15 vuoden kiertämisen tekevän hänestä jumalan. Niin iso herra on, että etuilee ja rähisee huomiota vaatien kaljakuppiloissa, jos kukaan ei herra jumalaa sattuisi noteeraamaan. Taitaa olla vaan jätkä kade Annalle.

Anna on positiivinen

Annalla on luontaista lahjakkuutta. Kyllä Annan on täytynyt tehdä kovasti töitä, koska taitoakin on jo näin nuorena. Anna Abreun esiintymisistä tulee hyvä mieli. S

..............

paskat...

Totta

mutta enemmän Tähkällä on kokemusta ja työtä tehny uransa eteen. Sanoisin näin: Kun saat ajokortin, Sinulla on virallinen lupa opetella autolla ajamista yleisellä tiellä, ei suinkaan niin, jotta kortin saanut osaa ajaa autoa. Sama vähä noitten idolsien suhteen. Siellä tyypit valitaan sen mukaan, että heillä on mahdollisuus kehittyä.

Joidenkin ei...

tehdä työtä sen tai minkään eteen, heitä kutsutaan luonnonlahjakkuuksiksi. :)

LAHJAKKUUS ...

... 95 %:sti työntekoa. Ihminen voi olla luonnostaan lahjakas jollakin aihealueella mutta hänestä ei koskaan tule yyyhtäään mitään, jos hän ei tee työtä, näe vaivaa, omistaudu ja elä intohimoisesti aiheelleen.

Onnenkantamoistakin tarvitaan, toiset enemmän, toiset vähemmän ...

Lahjakkuus jo pienestä pitäen

En tiedä Tähkästä,enkä ole paljon Annaakaan seurannut.Ehkä olen vain huomannut Annasta,kuinka hän on muuttunut olemukseltaan,ei paha.Mut tartteeko sitä meikiä olla,niin hirveän paljon ja hiuslisäkkeitä,kun on kaunis muutenkin?
Se,mitä lahjakkuuteen tulee ja Idolsiin,niin muistelkaapa Ari Koivusta,ihana!
Jätkällä on ääntä,vaikka muille jakaa ja aina,kun kuuntelen häntä,niin iho on kananlihalla,että siinä on LAHJAKKUUS!!!!

Lahjakkuus ei kehity

töitä tehdä. Tähkä on siinä kyllä oikeassa, että töitä se vaatii ja paljon eikä yhdessä yössä tule valmista kenestäkään.

Sepä

joitakin kutsutaan luonnonlahjakkuuksisi olematta sitä:)

Mutta on

laulaa lurauttaa kun kaikki on valmiiksi tehty, kun taas toiset tekee ison työn, ennenkuin esityksen aika on.

pissi päässä jo aiemmin

jo syntymässä virtsavesi päätyi päähän. ei siis ole noussut

Paras Melodia

Itse kuuntelen sellaista musiikkia, mistä tykkään!

Minulle on ihan samantekevää montako tuntia kyseisen biisin eteen on tehty töitä- pääasia, että musiikki jammaa!

Voi erämaan kuulaus ja kirkkaus

Onko tullut pieni riita kahdelle laulajalle,mutta varpuset vain jatkoivat laulujaan ja mies hijainen meni tuumaillen vain menojaan.

Anna on positiivinen

Juu olen just samaa mieltä luontaisesta lahjakkuudesta hänen iässään ja kahden maan kansalaisena - onneksi ja iloksemme juuri Suomessa läpimurto Idols -kisan kautta, karsien ja stressin kestäen. Mitä ihmettä 15v. kiertänyt teki Anna Abreun ikäisenä Pohjanmaalla? Kun ei vielä ollut kai MISSÄÄN vahvasti markkinoitua, ulkomaista alkuperää meilläkin, Idols -kisaa. Maineeseen täytyy haluta, kunniaa tulee jos tulee mutta menee kerran mennäkseen varmasti. Tekevät erityyppistä musiikkia eikä suomeksi laulettu, Tähkän puhkuvassa musiikissa erityistä vikaa ole. Se nyt vaan on NIIN pohjalaasta, että. Kyll määkin ale-laarista ostan!

Anna on positiivinen

Juu olen just samaa mieltä luontaisesta lahjakkuudesta hänen iässään ja kahden maan kansalaisena - onneksi ja iloksemme juuri Suomessa läpimurto Idols -kisan kautta, karsien ja stressin kestäen. Mitä ihmettä 15v. kiertänyt teki Anna Abreun ikäisenä Pohjanmaalla? Kun ei vielä ollut kai MISSÄÄN vahvasti markkinoitua, ulkomaista alkuperää meilläkin, Idols -kisaa. Maineeseen täytyy haluta, kunniaa tulee jos tulee mutta menee kerran mennäkseen varmasti. Tekevät erityyppistä musiikkia eikä suomeksi laulettu, Tähkän puhkuvassa musiikissa erityistä vikaa ole. Se nyt vaan on NIIN pohjalaasta, että. Kyll määkin ale-laarista ostan!

Anna on positiivinen

Anna on positiivinen

Maailman ahdasmielisimmät ihmiset asuvat...

...Helsingissä. Kaikki vähänkin erilainen pelottaa.

Pelottaa että maanviljelys

entisestään ja mannerheimintiestä tehdään joku veeturin t ä h k äpelto! Ei. Ei jyviä eikä viljasiiloja mannerheimintielle. Tähkät pysyköön junteissaan. Mitä tulee Anna Abreuhen. HÄN on Stadin Sibeliusakatemian kasvatti. Lauliutaidoistaan en tiedä kun en ole katsonut ensimmäistäkään idolsia saati kuunnellut heistä kenenkään levyjä.

Paskapuhetta

"Mitä tulee Anna Abreuhen. HÄN on Stadin Sibeliusakatemian kasvatti"

Sibelius-lukiossa ollut ja sekin jäi kesken. Sillä ei ole mitään tekemistä Sibelius-akatemian kans eikä noilla lahjoilla (niiden puutteella) sinne pääse edes pääsykokeeseen.

hehe totta

Anna Abreaun musiikin teorian taidoilla ei todellakaan saa lausua edes akatemian nimeä ääneen. Persoonallisuuskin on annan esityksissä kaukana, matkittua jenkkiähkimistä ja todellakin paskaa.

sanoisin ettei tähkä ainakaan tarvitse muita ihmisiä tekemään tietokoneella kappaleiden taustoja, eikä tähkän tarvitse muovata efekteillä omaa ääntään kuten annan biiseissä sekä idolsissa että varsinkin äänitetyissä kappaleissa.

mut, kumpikaan oo mun makua

Olen Tähkän

Annalla on ääntä, mutta ei suinkaan vielä sitä, mitä vuosien kokemus antaa. Vielä ääni on, kuin lapsella ja se, että Anna ei enää laula omana itsebään, vaan alkanu matkimaan ulkolaista artistia ja siitähän ei tule mitään. Esim minun ihanteeni naisartisteista on Jenny Vartiainen, Irina, Maria Lund Paula Koivuniemi, Lea Laven ja paljon muita, mutta se että esität omana itsenä. Varmaan Anna Abreukin, kun vaan muistaa että lavalla seisoo Anna Abteu. Pidä tyttö oma tyylisi. Arvosta muitakin artisteja. Jokainen tehny työtä uransa eteen. Monen artistin tyyli muuttuu siinävaiheessa, kun lähdetään matkimislinjalle. Ja fiksu artisti kyllä arvostaa toisiakin. Siksi yhdyn Tähkän mielipiteeseen. Ja kyllä Kotiteollisuuden Jouni Hynynenkin voisi kävellä peilin eteen. Tuossa joku kirjoitti, että Lauri Tähkä bändeineen vetää ainoastaan mummoja. . EI PIDÄ PAIKKAANSA. Tähkä vetää kaiken ikäisiä, kuten YÖ.tä ihannoi nuoret ja kypsempi-ikäiset. Arvostakaa kaikkiyleisöänne, loppujen lopuksi yleisö on Teidän työnamtajanne.

Kyllä vaan

hyvä itsetuntoinen ihminen ei etsi huonoja puolia toisista. Kyllähän se niin on Anna pikkuinen, että turha isotella. Olet vielä pieni tuolla isossa maailmassa. Varo, mielipiteilläsi voi olla huonot ja kauaskantoiset seuraukset. Sitten, kun sinunkin äänesi kehittyy lapsen äänestä naisen ääneksi ja olet henkisesti kasvanut, sinulla on erilainen ihailijajoukko. Lahjakas tyttö olet, mutta älä anna pissan paisuttaa päätäsi. Ja saman huomannu, että et esiinny kuin alussa, vaan yrität matkia ulkolaista artistia. Tähkä ei matki, hällä oma tyylinsä ja siinä jää Hynynenkin mielipiteineen.

Oletkos..

ihan varma? ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ai

säkö siellä valikoit että kuka pääsee akatemian pääsykokeeseen.?:D

Ai

Olen yhdesti käynyt siellä pääsykokeessa ja voin sanoa että sisäänpääsylle on helvetin kovat vaatimukset. Jo pelkästään sinne pääsykokeeseen pääsevät on musiikillisilta lahjoiltaan valovuosia edellä apreuta.

Ei kukaan

valintaa tee, mutta kyllä valinnan joku suorittaa.

Sinfonia

harrastajat ei osaa edes paskalle mennä ilman partituuria,eikö joku fiksu lausahtanut näin:)

Hehe

niinhän sitä sanotaan :D

Mitä se tähän

Kirkonkylästä se Urho Kekkonenkin tuli ja HYVÄ Presidentti olikin. Luuleeko Helsingissä syntynyt olevansa parempi, kuin muuaalla Suomessa syntynyt. Sanoisin, että näin luulevat ovat tosi pieniä henkisesti.

Lapsellinen

lapsenmieliseltä. Eipä tuohon kommenttiin paljon sanavarastoa tartte olla.

uransa kullakin

soon tosi jottei se kiinnosta v.ttuaakaan mitä siellä stadissa ollaan mieltä mistäkin eihän ne juuri ajattele muitakaan, sieltä nyt kaikki viisaus onneksikaan tule.onhan se nähty.

Tässähän se vasta suvaitsevaisuuden...

...kauniisti kukkiikin! :D

Ihanaa, kun joku stadilainen on joskus avannut suutansa hieman maaseutua halveksuen niin sitten KAIKKI Helsingissä asuvat ovat samanlaisia. Itse olen ihan tyytyväinen tämän kaupungin monimuotoisuuteen ja jopa suhteellisen ystävälliseen asenteeseen. Päivittäin näkee ystävällisiä ihmisiä, jotka auttavat julkisisissa kulkuneuvoissa toisia ihmisiä ja jopa hymyjä tuntemattomalle.

No mutta joo, eipä todella kaikki viisaus täältä tulekaan, ja maaseudulla on omanlaistaan maalaisjärkeä paljon nähtävissä myös. Mutta totta puhuen kaikki ihmiset on yhtä pahoja kuitenkin, eikä osaa kaikkea. Siksi pitääkin muistaa että kaikki ovat samalla viivalla eli yhtä huonoja. Jotkut ovat älykkäitä teoreettisesti, joillain on käytännön osaamista, joillain johtamistaitoa, joillain tunneälykkyyttä. :)

Olen

että joka kaupungista ja joka paikasta Suomea löytyy niin sosiaalisesti kypsiä, kuin sosiaalisesti kypsymättömiä ihmisiä.

Maailman ahdasmielisimmät ihmiset asuvat...

...Suomessa. Kaikki vähänkin erilainen pelottaa.
Suomi on yks masentuneimmista ja ahdasmiellisin kansa joka olla ja voi, paskaa vaan jauhetaan ja jeesustellaan turhanpäiväsistä asioista..

pohjanmaalla ne ahdasmielisimmät

Kyllä ne on siellä pohjanmaalla ne ahdasmielisimmät. Ei tarvi ku 60-luvulle mennä, kun tuli yhtye soittamaan saatanallista rautalankaa niin johan oli hyvä ku hengissä pääsivät pois. Koko kylä oli lynkkaamassa kun tukkakin meni sentin korvan päälle. Voi helevetti kauhavalainen essiin ja tuikkaus..

Kylläpä

alakoululaisten meininkiä.. Lapsellista on kirjoitella tyyliin stadilaiset ovat ahdasmielisimpiä, tai pohjanmaalaiset ovat ahdasmielisimpiä. .
Kuulostaa vähä ekaluokkalaisen meiningiltä: Minun pyörä on hienompi, kuin sinun. Minullapas on hienompi.

Pohojan maa PRKL!

Ei se musiikki tai pitkä tukka! Kunhan ei niitä prkl:n sivareita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sää osaat

sää se osaat puhua nätisti....oo varmaan lapsi 12v

voi kauhiata

Kyllä te puhutte ihmisistä rumasti? olin Tähkän keikalla ja olipa upeeta mutta Abreu oli laivalla ja pyysin nimmaria pojalleni eipä tullut??

teidät

savolaiset kusipäät oman edun tavoittelijat metsäläiset viedään pois suomesta rehellisten ihmisten keskeltä kun suunnitelmani toteutuvat

No joo

No miks Savolaiset iskettiin tähän??? Savosta kaikki sivistys on eteläsuomeen tuotu! Katteleppa vaan johtohahmoja isoissa firmoissa, v...n pelle. Sitten ne suunnitelmas minä voin tulla survomaan sun p......en ja vielä poikittain
t: Savolainen
ps: V...u kun naurattaa nää stadilaiset, nää on ku maailman omistajia kun ne asuu jossain puolen-miljoonan asukkaan kaupungissa, ei helevetti... oon asunu Milanossa ja Frankissa, eikä sielä oo tällasta perse kulttuuria, niinku meitin hesassa, kyllä on pikkumaisia hesalaiset...hahha... 8p

kyl AITO SIIS SYNTYPERÄNE stadilainen,,,

,,,on kunnon tyyppi,kiva mukava ihminen,nää stadin nimissä räyhäävät"STADILAISET"ON 90% NÄITÄ MUUALTA PIENEMMISTÄKAUPUNGEISTA JA MAALTA MUUTTANEITA KATKEROITUNEITA JA KIUSATTUJA LUUSEREITA ite en oo stadista mut oikeita aitoja stadilaisia tuntevana oon päätyny moisee,muutama kerra tullu rähinää muutama pään aukoja kans jolla on kans ollu toi vitu maalaiset viisu päällä,niin pienen viittomakielisen hetken kuluttua paljastun et nää airot "stadi"mesoojat onki jostai (anteeks vaa ei mitää tulevia paikkakuntia vastaa)pielavedeltä,krääkkiöstä,vetelistä,savonlinnasta jne.

No mon-

aitoo syntyperästä stadilaista on. Vanhemmat saattaa olla hämeestä ja lapista. Eli tämä syntyperäinen stadilainen on fiksu. Haloo. Jaa, tämän syntyperäisen stadilaisen vanhemmat ovat maalta muuttaneita, katkeroituneita ja kiusattuja luusereita ja noin ongelmaiset vanhemmat kasvattaa kunnon kansalaisen. No kylläpä oli yhtä hyvä juttu, kuin ala-asteelaisen pikku-kalle vitsi. Hih, hih kun naurattaa.

suunnitelma

mikäs ihmeen hitleri sä luulet olevas.

Mikäs itse

lapsellinen ainakin olet. Ja tiedätkö mitä. Helsingissäkään ei asu ainoastaan Helsinkiläisiä. Suuri osa tänä päivänä muualta Suomesya muuttaneita.

Juuri

sosiaalinen kypsymättömyys loistaa, kuin lyhty pimeässä.

Onko sinulla

lupa käydä netissä. Sä laps kulta et ainakaan stadilainen ole, lukenu tässä että olisivat fiksumpia, kuin muuaalla Suomessa asuvat.

Voi Voi

Vai oikeen jostain vitun pohjanmaalta. Sä oot ilmeisesti niit ihmisiä jotka asuu kehä kolmosen sisäpuolella suuren kuplan sisällä ja aattelet ettei sen ulkopuolella ole elämää =D Kun et tunnu tietävän mis pohjanmaa on. Liekö koskaan lehmääkään nähny elävänä....

juu

ja kannattais joidenki muistaa että suurin osa suomalaisistahan asuu Kehä 3:n ulkopuolella. ;)

Oikein sanottu

Ketä kiinnostaa Lauri Tähkän mielipiteet. Mies on täysi nolla. Parempi olisi kun liittyisi
Ruikonperän kirkkokuoroon ja jokeltelisi noita juttujaan mummoille.

paskaa...

...molemmat. Sopii aivovammaisille. Kuten myös muut kaltaisensa. Truth.

Kuulehan

Sinullakin on joku, josta pidät, niin meilläkin. Ja mikä sinä ressukka olet arvostelemaan sitä, kuka pitää mistäkin.

Luuletkos

kymppi. Ja ai, että ketä kiinnostaa Tähkän mielipiteet, minua ainakin. Taidat olla vaan kateellinen pikku nilviäinen. Voi hellanlettas.

Miksi sua..

sen Tähkän mielipiteet? (oon utelias), onks se jotenkin erilainen nuorrrri?

Ei sillä ollut

oliko mielipide Tähkän, vaan sillä, ettei mielestäni Annalla ole vara arvostella. Mutta tässä asiassahan oli kyse Annasta ja L.Tähkästä.Annalle kaikki on valmista, idolsin kautta tuli julkisuuteen ja ei oo pinnalla ollu pitkään vielä. Ei pidä arvostella toisia artisteja, jotka kovalla työllä nousseet pinnalle. Luulen Tähkää juuri tälläisen arvostelun ärsyttäneen.

Abreu

Tämä joku
Aabreu on syvältä! Tähkä on oikeaas: tällaiset abreut ovat median eniintuomaa julkishömppää, joilla ei ole minkäänlaista kokemusta tahi ammattitaitoa! Aivan turhia julkkiksia!

Tsot, tsot

että Anna on vielä nuori, kokematon tyttö. Mut onko niin, ei Annalla itsellään vielä kun ole tämän uran kokemusta. Ja Annanhan "omistaa" joku tuottaja. Laittaako tuhma tuottajasetä sanat tytön suuhun. En tiedä, mutta nousun lähtökohdat oli aivan erilaiset Anna-tytöllä ja Lauri Tähkällä. Ensimmäinen oli jonkun sortin julkkis jo kun kisaili tv: ssä Tähkä toi itseään esille keikkailemalla ja teki koko poppoo kovasti työtä levyjensä eteen. Annalle pöytä oli valmiiksi katettu, senkun vaan otti lusikan käteensä ja ammensi. Keittokin oli valmiiksi jäähdytetty. EI ANNALLA OLIS VARA KYLLÄ ARVOSTELLA KOKENEITA KONKAREITA. . Kyllä siperia opettaa vielä ja joku vuosi eteenpäin, on monta kannattajaa pudonnu kyydistä ja heillä uusi ihastuksen kohde ja toisia tulee tilalle. Koeta Anna olla oma itsesi ja lakkaa arvostelemasta toisia, näin sinuakin arvostetaan paremmin.

Noh, Noh!!

Mitä vikaa pohjalaisuudessa on? Älä yleistä, on vain sääli että Tähkä on kotoisin täältäpäin. Jos sieppaa, sieppaa takaisin ja mene piiloon!!

Oiskohan

että tyttö pääsi pinalle nopeasti ja Lauri vasta vuosien uurastuksen jälkee? Eiköhän siinä ol eihan riittävästi syytä olla kade. Se kuka pinnalla pitempään pysyy ja ketä enemmän arvostetaan onkin sitten ihan toinen juttu.

Siinä mitään kateutta ole.

Musiikkipiireissä ei ole koskaan otettu vakavasti näitä Idols/muuten hetkessä pinnalle ponnahtaneita. Musiikkimaailmassa Tähkä on ehkä "hieman" korkeammalla pallilla kuin Anna.

En diggaa tähkän bändiä, mutta hän voi sentään sanoa olevansa muusikko. Tekevät itse biisit, lyriikat, sovitukset jne. Annelle nämä tekee joku muu.

Eräs ammattimuusikko vain.

No juuri

Eikö ammattimuusikko ymmärrä? Edelleenkään ottamatta kantaa kummankaan musiikillisiin lahjoihin, totean, että ihan hyvä syytä olla kateellinen sille joka pomppaa tyhjästä kun ite on saanut raataa vuosia.

Niin eihän tässä

kysymys ole, vaan siitä, onko jollain joka vielä kokemuksellisesti lapsenkengissä olevalla vara sanoa tuollaisia mielipiteitä joita Anna-tyttönen esitti. Vai pannaanko lapsen suuhun sanat valmiiksi?????

Siis ois sen Tähkänkin..

ehkä ilmoittautua idolsseihin, niin ei tarvitsis nyt kadehtia.

no se ei

siinä kilpailussa kovin pitkälle.

Laps pien

ymmärtää, ettei tässä kateudesta ole kysymys.

tuotantokoneistomusiikki kuuluisi tunkiolle

Eikun kyllä se on nyt niin, että tuo sinun köökkipsykologiasi ei tässä toimi, joten olisi parasta lakata sen inttäminen. Ammattimaiset ja luovat taiteilijat eivät arvosta tuotantokoneistojen esiinnostamia tv-naamoja, joiden lahjat ja mauttomat tekemiset eivät yksinkertaisesti ole sillä tasolla, että ansaitsisivat mitään kummoista arvostusta. Ja totuuden voi myös sanoa ihan ääneen.

Ja onhan se myös surullista, että medioiden tuotantokoneistot muovisine Idols-artisteineen muokkaavat nykyisin voimakkaasti ihmisten käsityksiä esim. siitä, mitä on hyvä musiikki. Todellinen kulttuurinen alennustila, ei voi muuta sanoa. Ei mikään ihme, jos luovat taiteilijat ovat vittuuntuneita moisesta.

mutta sen

on osattava arvostaa niitä, jotka kovasti työtä tehneet. Tämä Annan kommentti kyllä kohdistui moneen muuhunkin suomalaiseen artistiin, ei pelkästään Tähkään ja elonkerjuuseen. Olis vaan pitäny mölyt mahassaan.

Ja paskat

kateudeata kysymys. Aikuinen mies nyt jostain lapsesta kateellinen. Enemmänkin lapsen mielipiteestä kysymys. Kuuntelin yhden Annan haastattelun ja voi, kuinka mielipiteet oli sellaisia iiisssoooja mukamas. Paistoi läpi, ettei lapsella ole vielä käsitystä aikuisten asioista. Anna on hyvä laulaja, ääni tosin vielä lapsenomainen ja tatvitsee hiomista Aikanaan hyvä tulee.Mutta ihmettelen, että lapsella on kanttia esittää monia vuosia artistin uraa kehittäneestä tuollaisia mielipiteitä. Koskiko se mielipide pelkästään Tähkää, vai kaikkia muitakin pitkäuralaisia.

Voiko ...

odottaakkaan aikuisten mielipiteitä?
Anna on hyvä laulaja (ainakin mitä idolsseista näin, muuten en ole seurannut) ja varmastikkin hänestä tulee vielä "suurempi" tähti, kuin mitä jo on. Luulisin.

Apukouluun hus..

Pääsi pinalle nopeasti....!!! Mee takas apukouluun ja opettele oikeinkirjoitus ennenkuin alat erinomaisia mielipiteitäsi kateudesta. Siinä vaiheessa kun Anna A tekee omat biisinsä niin Lauri Tähkän kateelliseksi osoittelu on oikeutettua. Leikitäänpä, että Lauri ja Anna olisivat kokkeja. Lauri tekee itse ruoan jota tarjoilee asiakkailleen, mutta Annan menu on aivan muiden kuin hänen itsensä laatima. Hän on pelkkä tarjoilija-imitaatio..... Kumpikaan ei herätä minkäänlaisia tunteita minussa, mutta tällainen paskanjauhanta siitä kumpi heistä on oikeasti taiteilija, ei pitäisi olla pienintäkään epäselvyyttä?

otahan lapsukainen

pois päältä ja mene vaikka ulos lenkille jos totuuden kuuleminen noin ahdistaa. Pisu-Lauri on vain katkera ja syystäkin. Sellaista rallatuspaskaa poika tuputtaa markkinoille että hohhoijaa..

Kuules

jokaisella oma mielipiteensä.

taidat olla itse

todella lapsellista kirjoittelua tällä nimimerkillä. Jos ei tuon kummempaan kommentointiin pysty niin voisi pysyä ihan hiljaa siellä perähikiällä ja juoda vaan sitä keppanaa ihan hissukseen.
Lauri Tähkä kuvittelee ihan oikeasti olevansa joku stara vaikka on vasta juuri päässyt pinnalle. Taisi neste nousta päähän vaikka pitäisi olla muka kokemusta.
Todellinen artisti on se joka tekee työnsä hyvin ja kunnioittaa muiden tekemisiä. Mutta voihan se tietysti ottaa päähän kun toiset menestyy paremmin!

Kuules pikkunen

nousta pinnalle.
Abreun tapa ja Tähkän tapa. Abreu nous pinnalle, kun oli alusta saakka tv:ssä Tähkä loi itse uransa ja nous työllä pinnalle. Jos Tähkä olis ollu jossain Idolseissa, pinnalle nousu olis ollu lapsen leikkiä. Turha arvostella nössykät.

No miksei...

menny idolsseihin? Omaa tyhmyyttäkö? :D Turha itkeä menneen talven lumia sanon minä. Se pelaa, joka EI pelkää! :))

oliko

edes silloin

Sinä et

itsestäsi aikuista kuvaa kirjoituksellasi. Olet tyypillinen teini-pissis-emo.

Turpaan kerjuu

Opettele peelo ensin kirjoittaa huutamatta

ja toiseksi paska on aina paskaa ...

juuuu

Molempien musiikki ihan perseestä ja Lauri Tähkä on lähinnä vitsi, mutta totta puhuu Annasta, saakelin itseään täynnä oleva teinihoro, ei tiedä vielä maailmasta mitään ja luulee sen omistavansa. Ärsyttävää, liian helpolla päässyt kakara.

Mistä...

niin päättelet, et on helpolla päässyt? Entä mistä päättelet et hän on "teinihoro"? Jos mä olisin Anna ja näkisin ton sun tekstis, niin mä haastaisin sut oikeuteen kunnianloukkauksesta. Se ei muuten sitten mitään halpaa hommaa...

Annalla on ainakin

hyvä ääni jo Idolseissa, upeita levyjä, tosin kuin Tähkällä, hän vain huutaa ja kiljuu......hirveetä älämölöä !!!!!!

Anna rules

joo Tähkän esitys on ihan hirveää katseltavaa ja biisejä ei jaksa kyllä kuunnella varttituntia pidempään, sen jälkeen alkaa jo kuulostaa ihan samalta mössöltä.
Tähkän ns. kitaransoittokin on lähinnä hakkaamista jossa ei ole musikaalisuudesta mitään tietoa. Lopettaisi ihan suosilla kitaran rääkkäämisen jos ei parempaan pysty.

Sinä olet varmaan

jonka tyttöystävä tykkää Tähkä'stä ja OOT KADE. HIH, HIH

Oikeinks sä...

kuunnella sitä niin pitkään?

On meitä

kuuntelee Tähkää, tai niitä jotka kuuntelee Tähkää, Entä sitten????????????????????????

Annalla

Annalla sentään on hyvä lauluääni, Tähkän huutamista ei jaksa kuunnella

Toinen

äidistä ja toinen tyttärestä. Ja on viel niitä, jotka tykkää molemmist.

Ciao,

Hello, i´m a foreigner,...but you are right,...who the fucking it´s Lauri Tähkä..???if i remember Kirka one the greatest solist,and Nightwish,..very good band,...but ...kuka on toi Lauri Tähkä mikä hyppä enemmän kuin Tommi Evilla,kitara soitta huonommin kuin keräilijät Tammelan torista ja laulaa huonommin kuin Matti Nykänen,...
I like the sensitiviti ,charm and feelings from Anna Abreu,...

Mine mahanmuutaja huutan

kukaan suomi laurilainen töhkö pysgty huutamaan. Minula iiiiisooooooo kitarisa ääni. Misä maahanmuutokeskus tuo anna abeureu on asunut? Hän on muu maa, ei suomalainen.

jestas

jestas

millainen

ihminen kirjoittaa tuollaista tekstiä

surkee huutaja

huutaa laulaessaan,joudun töissä ottamaan radiokuullokkeet päästä kun tähkä laulaa

Voi sinua

reppanaa. Tuhma Lauri, kun huutaa niin kovaa, jotta lapselta korvat hajoaapi. Onneks Anna ei huuda, pidä silloin kuulokkeet, oo niin kiltti :) ja :)

Tähkäkenkä yyyyyyööööök!

jumalauta semmoinen heinäkenkä jonka mongerrusta ei tavallinen ihminen ymmärrä,
liekö jotakin murretta sitten.
Ei kannattaisi arvostella Annaa jos itse on aivan urpo.
Ja taisi joku rokkari sanoakin jo totuuden samalla mtv3 areenalla :-DD

niinpä niin

olen samaa mieltä kanssasi...
minä henkilökohtaisesti en pidä tähkän biiseistä enkä koko laulajasta.

lauri pähkä

tosi on, aivan turha jätkä, tosi paskoja biisejä,pakko sulkea radio kun toi rääpäle yrittää laulaa,sanoituksetkin on mahtavia: ihan sama sulle, ei oo sama mulle,voi vittu,ja sen ääni: niin paska ettei löydy sanoja.

Laurilla itsellä

On aika pokkaa haukkua nuorempaa, ja vielä naista.

Mitäs sen on väliä miten sen suosion hankkii.
Toiset raataa 15v tulematta tähdeks.. Ja anna pesee laulutaidoilla
miten vaan lauri tähkäpaskapään..

Nimenomaan...

laulutaidolla ja sehän se koko asiassa se tärkein pointti on. Sama se kuinka monta vuotta harjoitellut, jos ei osaa, niin ei osaa. Toiset osaa luonnostaan. Nuottikorva ja lauluääni (se alkeellisen hyvä) tulee jo syntymässä. Jotkut osaa, toiset ei ees harjoittelemalla.

Olen samaa mieltä

LAURI OSAA:

kuules

sillon julkisuuteen, kun oli idolseissa. Sieltä lapsen taival lähti. Tähkä taas teki keikkaa ja näin tuli tutuks ja nous pinnalle. Ei pikkuneidillä ole varaa arvostella.

Samaa paskaa

Molemmat artistithan ovat ihan totallisen perseestä ja musiikkinsa aivan käsittämätöntä paskaa.

Laulappa

anna jököttää, jos sekään sulta onnistuu. hih, hih

Lauri ja Anna

Varmaan kannattaa kaikkien kuunnella ensin molempien tuotanto läpi. Sitten miettiä, kukan sen on "valmistanut". Sitten miettiä, miten se on kehittynyt ja lopulta musamaun mukaan miettiä, mikä on hyvää. Itse pidän Laurista ja arvostan Annaa siinä, että häneen selvästi uskotaan bisneksessä. Saa ainakin hyvät taustajoukot ja itselleen sopivat biisit. Yksi huono levy vaan hänen kohdallaan johtanee unohdukseen. Laurin uskon jatkavan siitäkin huolimatta. Pissi varmaan nousee ajoittain, mutta ihmisä me ollaan kaikki jokatapauksessa. Pakko omana mielipiteenäni vain sanoa, että Annan keikoilla, jotka olen nähnyt, ei lattian kanssa ole ollut ongelmia. Laurin keikoilla puolestaan ei ole meinannut pysyä paikallaan. Kolmen suhde kahteen Laurin hyväksi, mutta kai se jotain suuntaa antaa. En ole pääkaupungista, mutta en kaukaakaan ja mulle on aivan sama se, mistä artisti on, kun on vaan hyvä.

Tanssilavoilla.....

enemmän naisia (seurankipeitä?), kuin miehiä. Mä meinaan, et niil on tahto näyttää sille itselleen Tähkälle, - "kuinka minä tässä nyt tanssin, huomaathan?"!

Naisena mä tiedän tuon. :D

ps. Lavatanssit jäi multa jo 17v. (nyt 40+)

Ei kai

ole missään itsestään sanonu olevansa Jumala.

Mä oon....

samaa mieltä, pissi noussu päähän.... jhaaa mut kukas tää Tähkä ees on? <.D

Älä lässytä, on se nyt MIES

ONPA aNNALLA NOUSSUT PISSA PÄÄHÄN , NO UUSIA TULEE JA MILLIMINNI JÄÄ UNHOLAAN. kANTSIS NYT SÄÄSTÄÄ RALLUKKANSA, PIAN UNOHTUU!!!!

miksiköhän pikku lauri

on ollut niin huono keksimään bändin nimeä. ihan tarkoituksella kaiketi kaivettu takavuosien kovan luokan bändin nimi: ELONKORJUU
väännetty kerjuuksi.
kaipa siinä moni on mennyt vipuun, kun on ollut vain hämärä mielikuva hyvästä nimekkäästä bändistä.
ilmeisen kiero niljake. jos olisi aivan pakko katsella jakuunnella jompaakumpaa,
kyllä Anna Ambreulla on paremman näköiset tissit...ja ulkonäössä ripaus Dolly Partonia.
eiköhän lauri töhkä vetoa enimmäkseen pikkutyttöihin joiden musiikkimaku ei ole vielä selkiytynyt, vaan mennään lauman mukana katsomaan jotakin rääkyvää apinaa, kun muutkin.

Nimekäs bändi

Musabisneksessä vuodesta-89 olleena olen luullut nähneeni monenlaista orkkaa. Nimekästä ja vähemmän nimekästä.
Takavuosien kovan luokan bändi, nimekäs bändi ELO0NKORJUU?????

Varmaan maitolaitureilta tuttu....

Suomessa Bändin nimiä ei oikeastaa voi omia, eikä oikein edes rekisteröidä jos ei ole yhtiömuotoinen systeemi niin loppupeleissä homma perustuu herrasmies sopimuksiin ja terveeseen järkeen. Voin vaikka tänään perustaa bändin nimeltä esim POPODA, RELLE BILJOONA, KAULI RÄHKÄ TAI ANNA ANUSSPRAY eikä kenelläkään ole siihen nokan koputtamista juridisessa mielessä.

Monenlaista pedo....täälläkin runoilee huh huh. Dolly Partonia....???

Onko se lasse se risupartainen vittuilija?

Narsisti ääliö. Luulee olevansa Jumala! Sopis hyvin hallitukseen.

Lauri ON jumalainen !!!

Ei tarvi Laurin kierrellä 15 v vaan hän on kiertämättäkin se mikä on ja ei siitä muutu! Ja jos on niin suosittu, niin ei ole ihmistä tehty, jolla ei hieman ego alkaisi jyllätä... Lauri tosin nyt lujilla, kun on niin hoikistunutkin!!! Mutta IHANA päästä keikoille - Laurin live-energialle ei vertaa!

Kaikkea Hyvää Laurille ja Elonkerjuulle - älkää välittäkö kateiden kommenteista!!

samaa mieltä

Oma kohtaisesti en käsitä mihin elonkerjuun ns. menestys perustuu; yhden kun kuulee niin se on siinä ja L Tähkä on omasta mielestään stara; Anna Abreu on nuori eikä lausumansa aina välttämättä ole loppuun saakka ajateltuja mutta aika hioo särmiä, hyvä laulaja.

pata kattilaa soimaa

Hei, eikös tämä Tähkä itse poistettu jostain karaokesta kun oli sitä mieltä, että herra artistin ei tarvitse jonottaa lauluvuoroaan normirahvaan kanssa..?

Tähkän ISO ego

hhehheee....etsä tiiä kuka mää oon? Luulen, että toi kuuluu hiuka usemammin Tähkän suusta kuin Annalta.

Kaikki ei vaan osaa markkinoida itseään. Eikä nuo vähä-älyiset jänkhäjooosepit nyt ainakaan.

Hiuka nolottaa koko bändin puolesta. Olis nyt hiukan taas ajatellut junkkari!

Tosi törkeesti

joka on pelkkä tosi-tv julkkis eikä mikää oikea artisti. Ei ihme, jos Tähkä tai muut oikeesti töitä uransa eteen tehneet muusikot vittuuntuu tuollaisista kommenteista. Saisi pudota ja kovaa sieltä pilvilinnoistaan ja niin käykin heti kun pikkutytöt löytää uuden fanitettavan.

Lahjattomien pitää

työtä. Lahjakkaat pystyvät siihen helpommin. Kyllä mä olisin lauritähkänä ihan onnellinen että se p***a musa on niin suosittua. Ihan irveetä roskaa. Kanava vaihtuu rariossa aina ku sen musa alkaa tula pitkin meirän pitkää peltoa... Kyllä suomessa pääsee pinnalle ihan liian helposti.

Sil on...

varma) yksi ymmärrettävä kappale, en kyll muista millanen se oli. *tuumii* (jään oikein pähkäilemään) !

No, mutta Anna on vasta teini

Eiköhän ne kommentit vuosien mittaan jalostu fiksummiksi. Tai ei tietysti kaikilla.

Aivan niin,

esim. herra tähkäpäällä...

Eipä se "kova työ"

hedelmää kantaneen kun sellaista paskaa saavat vain aikaiseksi. Annakin päihittää ne rilluttelijapojat puhtain tennispistein.

Ai, sä oot

Anna päihittää laulullaan vain lapsoset , jotka ei osaa ja ymmärrä äänenkäytön päälle mithän.

Annallahan

kusi päähän! Todella vastenmielisen olonen pissis!

Samaa mieltä

Annareppana on mokannut kaiken tolla diivailullaan. Pitää esittää enemmän kuin on. Vois tulla ehkä joskus jotain, mutta se vaatii työtä, työtä ja sitten vielä nöyryyttä kuunteliojoita kohtaan

Abrevu on NOLLA ja aivan kakara

Surkeeta musaa surkeesta henkilöstä on yhdistelmä mikä ei toimi. Jotku kollit on silti aivan kiimassa ton sakkolihan kanssa. Kai se on jo 15 täyttänyt vai täyttää? Silti lastentarhan esikoulu olis oikee paikka sille käkättää ja laulelee. Hyvä esimerkki miten nämä hemmetin kisa ohjelmat sotkee ihmisen pään ja sitten se pissa alkaa nousta, kunnes läikkyy yli.

Naikkosen kannattas VETÄYTYÄ julkisuudesta muutamaks vuodeks (tai kymmeneksi) ja muuttaa koko TYYLI ja NIMI. Sitten yrittää uudestaan tuoreemmalla tyylillä.

Älä kadehdi

Kuuntele sinä vaan veera teleniuksen vanhoja levyjä.
Brita oivunen ja Vieno Kekkonen sopii sulle, me kkkuunnellaan Annaa, todella korkeatasoista musiikkia.
Tähkä on joku pohjalainen urpo, aivan ihme monkerruksella möliseee.
Ainoa siinä yhtyeessä on se viulisti joka osaa jotakin.

iu nvqw8tup

Vai osaa se viulisti jotain?? Se osaa muutaman helpon intron ja heiluttaa persettään. Samoilla linjoilla on Annan osaaminen.

Taitaa pappa olla nuorista naisista ja onanoinnista innostunut ped... intoililja mikä ei musiikista juurikan tunnu tajuavan. Pääasia, että se tuntuu jalkovälissä..

Niinpä kävi

Ari pojan. Idolsista pinnalle ja poeka anto palaa,

Sille...

hattuun , jo kun ensimmäisen kerran päivänvalon näki.

Mutta

kusipäisempiä ovat nämä Ari-haukkujat.

Sinusta....

olis manageriks.

Näinhän se on

olet, kun sanot kisan sotkevan nuorten pään, mutta AINA on ollut näin. MIKSI kokemuksista huolimatta kilpaillaan kuka on paras. Tämä alkaa jo syntymästä alkaen. Ja oon sitä mieltä, jotta levyyhtiö, joka "omistaa" Annan, laittaa tytölle haastatteluihin sanat suuhun. Ei lapsella itsellä ole mielipiteitä, ei ainakaan noin tyhmiä.. Anna ois FIKSU ja järkevä tyttö, jos kieltäytyis kaikesta paskasta ja esiinny ihan oikeesti omana ittenäs, kuin silloin alussa. Luin viestejä ja oon samaa mieltä: Autokoulun ajokortin saaneella lupa ajaa yleisellä tiellä. . . jne.

kyllä

nätisti laulaa, ja ääni kehittyy ajan myötä. Mutta ei kaikesta huolimatta anna lupaa arvostella toisia artisteja, jotka työllä ovat nousseet

no mutta

Oikeassahan Anna tuolla kommentillaan on. Työnteon määrälläkö mitataan sitä, kuka on "oikea" artisti?

Juuri näin

Pitääkö kaikki tehdä muka kantapäänkautta ja kärsiä ensin ennen kuin voi olla hyvä, lauri on vaan alunperin ollut niin paska että on tarvinnut tuon harjoitteluajan.

Tähkän renkutukset

ovat sitä luokkaa, että sieltä alimmasta reiästä..., rikkaus on rakkautta, rakkaus on rikkautta..., voi jeesus.

Samaa luokkaa kuin Maria Lund, joka raiskasi Apiksen biisin "Teit meistä kauniin".

Pakko lisätä

tähän vielä se, että Mustajärve Pate on raiskannut Juicen "Kaksoiselämää"..., ei saatana, liekö kaljahuuruissa saatu "hyvä idea"...:/

eilen viimex

kuulin radiost sen paten mouruumana ja apua, tosissaa pilannu Juicen hyvän biisin, ei kukaan kykene esittää niit nii ku Juice ite, eix olis parempi antaa olla ku pilata.

juice mikään laulaja ollut

Mieltä saa olla kukin mitä vaan mutta rehellisesti sanottuna ne piisit ainakaan huonontuneet kun joku vähän laulutaitoinen ne vetää.

Ja jossei muuta perustetta niin eivät ne ainakaan ole stadista ja siis parhaita kaiken arvostelun yläpuolella kuten tässä keskustelussa on tullut ilmi.

no eipä tuo

ole paree.

Tällasta...

Justjoo, mikä kommentti. Älyvalo ottijatuota.

hyvä

samaa mieltä mäkin oon,laren kappaleista samalaiset rämpytystä olevat kappaleet ja sanat samoin ei mitään tolkkua niissä. vai ettekö ole huomanneet kuulleet niitä sanoja ja sitä rämpytystä .taitaa tosiaan olla kade annalle. larella tosiaan noussut päähän

Joo

Anna ei oo tehnyt yhtään rämpytystäkään! Tuskin tietää mikä on nuotti,anna on astunu täysin valmiiseen pöytään jonka muut on kattanu ja nyt yrittää esittää kuningatarta.

Loistavaa verbaliikkaa Lauri Tähkällä

Jos sinä et ymmärrä Tähkän tekstitystä, se ei varsinaisesti kerro vielä mistään muusta kuin sinusta. Mutta onneksi sinulle on olemassa Anna Abreun musiikkia. Kullekin kykyjensä mukaan.

Vaippaikäisethän

toisten musiikkimakua juuri tuolla verukkeella: "sä et vaan niinq ymmärrä yhyy hyy..". Hehheh.. tähkä ei osaa laulaa eikä sitä rallatuspaskaa kuuntele susikaan. Annasta en pahemmin välitä mutta hänenkin musiikkinsa on valovuosia edellä tähkää.

voi, voi

mielipiteelläs todistit juuri olevasi vaippaikäinen.

Jees

Mutta kaveri ei edes pysty esiintymään omalla nimellään (SUO). Sekin kertoo jo paljon ihmisestä...:/

Vai niin

hieman pakoventtiili kantaa kun paska ei pääse elimistöstäsi pois.

Eli vaatimaton mielipiteesi runttaa mm myöskin seuraavat henkilöt:
Bono,pelle miljoona, kirka,johnny rotten, madonna,anna puu, elton john, juice leskinen, andy mccoy jii än ee, jii än ee!!!

Hekään eivät pystyneet/kehdanneet esiintyä omalla nimellään.....

Jumaleissön, mistä näitä perkeleen tietoniekkoja oikein sikiää?? Peräreikäraskauksia jostain itäkeskuksesta???

Ei sentään

Olen Korsosta :/

Ai jaa

asian aivan täysin. Anteeksi valtavan paljon. Olen loukannut itäkeskuksessa asuvia nyt törkeästi....

Ei se mitään :)

Teillä onkin siellä jossain Seinäjoella oudot synnytysmetodit, jos kerran ihan peräaukon kautta. Otan osaa, mutta en yhtään ihmettele.

Mä kysyin pojalta...

kuka on Lauri tähkäpää? (poika on 17v), hän sanoi, ettei tiiä, mut jotenkin kuulostaa siltä, et se on tuttu jostain AKU ANKASTA! :DDDDDD

Lasten suusta

Mä kysyin 10v tytöltä, että tiäksää semmosta mammaa jonka 17v poika ei oo kuullu L.Tähkäpäästä ja se sano, että ei tiedä. Veikkasi kyseinen äiti-lapsi duon asuvan VENÄJÄLLÄ. Kyllä maistu äsken nauru meille. Tyttökin nauro vaikka ei oikein edes tienny mille. Eihän se voi teitä tuntea.....

just niin

varmaan lauri tähkän sanoituksia,hyi helvetti mitä paskaa

Voi pikkuset

monesta muustakin biisistä ole tehty toiselle artistille uusi sovitus. Ootte te herranjestas lapsellista kansaa, Oijoi

Pointti hukassa...?

Jees, en voi väittää vastaan, mtta nyt olikin kyse Juicen kappaleesta ja "artisti" joku Mustajärven Pate...

VAIN DANNY

LATE EI OSAA LAULAAKAAN JA LAULUT ON TYPERIÄ SANOITUKSILTAAN!

samaa mieltä

tähkä vois pysyy puukottamas/suukottamas siel pohjanmaalla, kaikki biisit samaa murre jankutust, ei voi tajuta mitä hyvää niis oikeesti on.. ärsyttää ku radios kanaval ku kanaval niit vingutetaa, jätkä vois kans kattoo peilii ennen ku toilailuiltaa ketää haukkuu, en kyl tykkää Annanstkaa.. mut kait noi omat pohjanmaalaiset siit murrejankutuksest tykkää... mua ainaki oksettaa koko äijä, kuvittelee ittesä kaiketi komeexki :-(

Samaa mieltä

"kaikki biisit samaa murre jankutust"

Annalla taas englantia. Laulais välillä vaikka suomeksi.

tiäx sä yhen jutskun

sul on ikää 14 vee.

Juuri näin....

Hän on aivan oikeassa!!!!

HYVÄ TÄHKÄ

Olen myös kuullut, että Annasta on tullut ns. pissis ja hän on monessa eri yhteyksissä sanonut mm."etteste tiedä kuka mä oon", tai vastaavaa.
Hyi Anna, et voi sylkeä ihmisten päälle, koska se ennenpitkää kääntyy sua vastaan.
Ota mallia vähän kokeneemmista artisteista, jotka ei pullistele, muuten suosiosi hiipuu!!!

kuultuna

Jep mäkin kuulin, ett Tähkä on homo, ja sit¨hän se on varmaan totta..

senhän

näköinenkin !!

Hahhah, tähkällähän ne jalat ovatkin pysyneet

"Kun on kiertänyt Suomea 15 vuotta (ennen menestymistä), niin se pitää jalat maan pinnalla" - Lauri tähkäpää

Kuuntelen

mieluummin Annaa kun tähkää.Tähkän laulujen sanoituksissa ei minkäänlaista järjenhäivää.
Hyvät nouseepinnalle vaikka yhdessä yössä huonot joutuu puurtamaan pitkään ennenkun edes joku sitä hyväksi saattaa sanoa.
Kumpikaan ei kyllä pärjää,Koivuniemelle ja muille oikeille HYVILLE esiintyjille.

Lauri Tähkä

ja huomion kerjuu vai oliko se menestyksen kerjuu. Samanlaista paskaa se Kumpulaisen Sepi aikoinaan luritteli.

sepi

oli sentään taiteilija näihin kahteen pelleen verrattuna...

anna on p

Annasta on tullu sellaane pissis, ettei toista voi ollakaa!
Sillä ei pysy jalat maassa todellakaan, kusi nous heti päähän.

Lauri Tähkä on sentään tehnyt töitä uransa eteen ja jalat pysyy maassa. Tähkästä saisi monet bändit ja artistit ottaa mallia! :D

Ja onko tämä uutinen, muka jotenkin kauheaa, että Lauri piikittelee Annaa. Mitä sitte!

anna on paras

oli jäänyt sinulta sana keskes:-)
Tähkällä nimenomaan ei taida jalat pysyä massa. Vai onko niin että uusi levy ei vedäkään kuten pitäisi kun samaa biisiä toistetaan uudestaan ja uudestaan.
Tähkä kuuluu niihin samoihin artisteihin jotka tekevät yhden "huumori"-levyn ja sen jälkeen alkaakin alamäki. Eihän kukaan jaksa kuunnella samaa vitsiä uudestaan ja uudestaan.

Anna-tyttö

peilikuva Ari Koivuselle. Tällekin pojalle nous pispis päähän. Poeka hilluu, kuin euroopan omistaja.

Tuleva euroopan omistajapa

Ari keikkailee Amoral-bändinsä kanssa euroopassa syksyllä:

07.10.2009 - Columbia Club, Berlin (DE)
08.10.2009 - Club Romein, Leeuwarden (NL)
09.10.2009 - De Nieuwe Pul, Uden (NL)
10.10.2009 - Underworld, London (GB)
11.10.2009 - Biebob, Vosselaar (BE)
13.10.2009 - L’ubu, Rennes (FR)
14.10.2009 - La Locomotive, Paris (FR)
15.10.2009 - MusikZentrum, Hannover (DE)
16.10.2009 - Alte Spinnerei, Glauchau (DE)
17.10.2009 - Masters Of Rock Café, Zlin (CZ)
18.10.2009 - Seifenfabrik, Graz (AT)
20.10.2009 - Szene, Vienna (AT)
21.10.2009 - Colos-Saal, Aschaffenburg (DE)
22.10.2009 - Z7, Pratteln (CH)
23.10.2009 - Juz Live Club, Andernach (DE)
24.10.2009 - Hellflame Festival, Lichtenfels (DE)
25.10.2009 - Rock Café, Prague (CZ)
27.10.2009 - Loch Ness, Cracow (PL)
28.10.2009 - Diesel, Budapest (HU)
29.10.2009 - Hala De Muzica, Bucharest (RO)
30.10.2009 - Blue Box, Sofia (BG)
31.10.2009 - Principal Club Theatre, Thessaloniki (GR)
01.11.2009 - Gagarin 205, Athens (GR)
03.11.2009 - Alpheus, Rome (IT)
04.11.2009 - Musicdrome, Milan (IT)
05.11.2009 - Substage, Karlsruhe (DE)
06.11.2009 - Backstage, Munich (DE)
07.11.2009 - Turock, Essen (DE)

VITUTTAAKO?

Teinit täällä

Kyllä aika näyttää miten neidin käy. Turha täällä kinastella. Veikkaan: häipyy unholaan...

Eivät..

pärjääkkään! Hyvä Paula, hyvä Lea, hyvä Katri ja muut! :)

LATEN LAULUT ON HANURISTA,

KEHTAA EDES KÄNNISSÄKÄÄN HYRÄILLÄ, NIIN OVAT HANURITAVARAA....HEH HEH HEE........HIHIHIII...PSÖH

köh köh

olet oikeassa ja joku vielä ostaa tollaista paskaa

Kyllä

Onhan toi Anna hiukan... Eihän se ole musiikkia vain musabisneksen yks paska joka roikkuu mukana.. Vaikka en pidä Lauri Tähkästäkään sillä siitä on tullut myös "kaupallinen" .. VOIN VAIN KYSYÄ MISSÄ OVAT MUUSIKOT JOTKA TEKEVÄT MUSIIKKIA MUSIIKIN TAKIA EIKÄ RAHAN.. siksi arvostan bändejä joita ei kiinnosta maine ja mammona.

P.S Vaikka löytyyhän näitä kuuluisia artisteja jotka tekevät musiikin vuoksi

no tuossa

joka ei tee musaa rahan ja maineen takia:

http://huligans.net/web/?lang=fi

Löytyy

Mene käymään vaikka englannissa tai jenkeissä jazz-klubeilla. Siellä on Osaavia Soittajia. Ne ei sillä hommalla tienaa aina edes leipäänsä, eikä roiku teinilehtien palstoilla, mutta tekevät sitä hommaa tosissaan, ei rahan kiilto silmissä. Olisi hyvä myös käyttää noita suomalaisia "muusikoita" niissä paikoissa. Näkisivät vähän että niillä soittimilla voi oikeasti soittaakin jotain eikä vain rämpyttää. Suomalaisten "muusikoiden" taso niihin verrattuna on sama kuin laittaisi 3-vuotiaalle kitaran kouraan ensimmäistä kertaa.

hohhoijaa

säälittävä underground-ihqdaa.

Kyllä muusikon kuuluu saada näkkärin päälle muutakin lihaa kuin pelkkä alahuuli.

Onko sellaisia oikeesti?

MUT täs esimerkkejä: Eput, Hassisen kone, Juice, Popeda, Mamba.... omanlaista musaa kaikilla, ei mitään tusinakamaa! :)

noh

Kyllä musiikkia moni artisti/bändi tekee rakkaudesta, mutta jollain sitä täytyy elääkin.

Justiinsa samaa mieltä!!=)

Joku tässä keskutelussa väitti Laurin olevan kateellinen Annalle...
No joo...Lauri Tähkällä ei nyt vaan yksinkertaisesti ole mitään syytä olla kateellinen. Kuten todettu nämä artistit painivat ihan eri sarjoissa. Itse kannatan enemmän tuota pitkää uraa ennen läpimurtoa, pysyypi jalat maassa ja bändi pidempään koossa, kun on yhdessä tallusteltu jo raittia useampi vuosi. Ja tuohon karaokebaariselkkaukseen sen verran että jokanen joskus ilolientä nautiskeltuaan tuntee olonsä vähän normaalia rehvakkaammaksi ja haluaa laulaa karaokea jonon ohi. Ainut ero on vaan se, että kun Lartsa haluaa sen tehdä, siitä raportoidaan lehdessä. Ihmisiä ne on artistitkin. En yleensä ärsyynny näin paljon asioitten vatvomisesta lehdissä tai netissä että lähtisin kirjottelemaan mielipiteitäni, mutta tätä aihetta on nyt vatvottu jo jonkin aikaa et ihmiset keskitytäänkö olennaiseen, kuuntelette sitten Lauri Tähkää tai Anna Abreuta...itse odottelen jo Tähkäorkesterin paluuta!!!=)

ai jokainen joskus?

" Ja tuohon karaokebaariselkkaukseen sen verran että jokanen joskus ilolientä nautiskeltuaan tuntee olonsä vähän normaalia rehvakkaammaksi ja haluaa laulaa karaokea jonon ohi. "

Itseasiassa ainoastaan maalaisjuntit asuinpaikasta ja syntyperästä riippumatta käyttää humalaa tekosyynä moiseen moukkamaiseen käytökseen.
Mua ei kiinnosta kummankaan musiikki. Lauri Tähkä vaikuttaa mielestäni lipevältä pikkupojalta, joka yrittää mielistellä esim Kotiteollisuuden tyypeille päästäkseen leikkimään isojen poikain kanssa.

Ei kai se tyhmä mieskään ole, sillä ilmeisesti ymmärrettyään tehneensä saman piisin sadatta kertaa, ihan kuten nämä Kotiteollisuuden humpppapoijjat, purkaa turhautumistaan ja taiteellisen osaamisen puutettaan muihin suomalaisiin artisteihin, jotka ovat itseasiassa kai aika samalla viivalla Lauri Tähkän (tai juuri tämän Kotiteollisuuden) liukuhihnatuotannon kanssa.

Mutta vika ei ole näissä kunnianhimottomissa atisteissa, vaan teissä tylsimyksissä, jotka näin ankeaa ja tylsää musiikkia laiskuuttanne kuuntelette.

Abreuta olen kai joskus jossain vahingossa kuullut, eikä tapahtumasta ole jäänyt minkäänlaista muistijälkeä aivoihini. Sen takia voisin Lauri Tähkän musiikkia sanoa vähäsen omaperäisemmäksi ja siksi kiinnostavammaksi. Mutta kuten sanoin, en jaksa kuunnella samaa piisiä eri versioina. Kunnianhimolla ja ahkeruudella voisi siitäkin pojasta joskus tulla jotain, mutta miksi edes yrittää kun puusilmät ostaa levyjä muutenkin ja artistin tilille ropisee tuohta joka tapauksessa.

pähkä

on puinti kunnossa jotta eikun siiloon ja säkkiin ja jauhox, anna on no.1!

Aika naurettavaa......

lukea tommosta juttua. Siinä toimittaja nyt yrittää saada tikusta asiaa.

Kummankin mielipiteen ymmärtää, kun kyseisten artistien olosuhteet ovat niin erilaiset. Sehän on selvä, että ammattilaista pännii, jos joku saa rahnaa osaamatta välttämättä mitään. Mutta business on semmottista.

Niinpä

Late on oikeassa, mutta eipä tuo asia valittamalla parane. Lapsille on aina ollut oma musiikkinsa, nyt se sattuu olemaan Idols musa.

Tähtiä

syttyy ja sammuu ootetaan muistetaanko kumpaakaan 20 vuodenpäästä

enpä olisi uskonut Tähkästä

enpä olisi uskonut Tähkästä että menee tuollaisesta aukomaan päätään. luulin että tuo on mies eikä akka. olisi pitänyut mielipiteensä omana tietonaan. ei tähkän tartte puolustella ketään....

nuoleskelijalta vaikuuttaa. akka mikä akka, hamekangasta.

+No SÄ OLET PERSEESTÄ

Mitä tulee siihen mistä keskustellaan sä joka noin kirjoitat et ollenkaan tiedä mistä puhutaan, tarkistappa mitä siellä lukee?

Who gives a shit

Ketä vittu kiinnostaa.... Sama ku Matti haukkus Teppoo. Kummakki "artistit" tekee ihan hirveetä paskaa. Vaihtaisivat molemmat vaan kiltisti alaa. Lauri vois vaikka sen typerän naamansa kanssa tikkataulutehtaalle koemaaliks. Ja Anna.... nooh tarviiks kukaan Toytotaansa yhtä uutta kuraläppää...

jess

todellakin: molemmat ovat olevinaan artisteja,yäk

Pressan suosikki

Pääsihän tuo Anna pres. Halosen kutsumana itsenäisyyspäivä bileihin pressanlinnaan. Aika vähillä ansioilla sinnekkin kutsutaan. Mutta kuten tiedämme, Halonen on feministi yms.

32 vuotta kirvesmiehenä

Kulta rakas pieni, selitäppäs nyt mitä tekemistä feminismillä on idolsien tai Anna Abreun kanssa?
Ootko koskaan lukenu yhtään kirjaa? Käyny minkäänlaista koulua?
Only in Finland.

32 vuotta kirvesmiehenä ja vielä kauemmin idioottina

Hei haloo idiootti, pääsihän sinne se kuka lienee idols-hemmo Panu Larnoskin samana vuonna.
No anna tulla, mitä tekemistä tällä on feminismin kanssa?
Mielenkiinnolla odotan syväluotaavia analyysejä aiheesta herra Kirvesmieheltä=D

Anna uskaltaa sanoa totuuden

Tyhmempikin tajuaa että uravalinta on väärä mikäli joutuu 15v käymään koulua oppiakseen perusasiat, siis vittujako kiertää 15v. mikäli on alunperin lahjakas. lahjattomat treenaa vuosikausia ja vaativat sitten kunnioitusta koska ovat niin helvetin monta vuotta kiertäneet ilman kuulijoita.15vuoden harjoittelulla jopa apinasta saadaan jonkin sortin muusikko.

Jos joku

oikeasti jaksaa harjoitella/tehdä jotain asiaa 15 vuotta tai enemmän niin on se nyt hatunnoston arvoinen suoritus. Jotkut ovat vain niin sisukkaita (tai jääräpäisiä) etteivät luovuta vain sen takia että ovat jonkun mielestä täyttä paskaa ja mennä puskevat eteenpäin.
Jokos muuten koulutat sitä apinaa :)

Anna uskaltaa sanoa totuuden

Tyhmempikin tajuaa että uravalinta on väärä mikäli tarvii 15v harjoitteluajan. Vittujako kiertää 15v maakuntia vailla kuulijoita jos oikeasti on edes hieman lahjoja. Kesystä apinastakin saadaan takuulla jonkin sortin muusikko 15vuoden harjoittelulla.

ISO mies itkee

Jaa, että jalat pysyy tukevasti maan pinnalla....joopa-joo

Nyt tuli kyllä tähkäpäältä aika nolo lausunto. Kehtaa oikeasti olla katkera lahjakkaammalleen. Ehkä tähkäpäällä se kipuaminen kesti niin kauan, kun todellisia lahjoa ei ole muuta kuin oman murteensa lausuminen mikkiin.

Tiedän aika monta sekä Abreu- että Tähkä-fania, ja voitte olla varma kenen lahjatavarapuoti tästä lausumasta kärsii.....

Faktaa esille?

Anna Apropoo ei ole muuta kuin pelkkä ilmakitaransoittaja. Se reppana ei osaa soittaa mitään soitinta eikä tunnista nuoteista yhtään nuottia. Ei myöskään kykene säveltämään mitään musiikkia. Laulaa voi kuka tahansa vaikka kirkossa mutta se ei tarkoita sitä että on musiikillisesti lahjakas. Jos lahjakkuus mitataan sillä että paljonko tienaa musiikilla, on amerikan räppärit ja hiphopparit maailman lahjakkaimpia. Ne tienaa sillä rumpukoneen tahdissa hoetulla joujoulla miljoonia vaikka osa niistä ei osaa soittaa edes ovikelloa.

Tähkäpää ulos

Annalla riittää kuulijoita ja hänelle on varaa jopa tehdä kansainvälisesti vertailukelpoisia musavideoita, toisin kuin tähkäpäälle, jota ei kehtaa paljon Suomen rajojen ulkopuolella näyttää.

Sanopa, jos kerran itse tietää olevansa niin lahjakas musiikillisesti etevä, miksi mennä sättimään itseään puolet nuorempaa artistia, joka ei edes taistele samassa genressä? Sanonko.....kateus ja katkeruus! Säälittävää isolta mieheltä, muuta tuskin tarvii sanoa.

Ari Koivunen kun alkoi sättiä Abreuta, kummasti jäi julkisuudesta pois. Toivotaan että levymogulit ajaa nyt samaa tähkäpäälle.

Jep

Musabisneksessä pysyy paremmin pinnalla kun on tissit ja pillu. Jos ne puuttuu, pitää olla oikeasti lahjakas. Sillä ei ole mitään väliä onko julkisuudessa vai ei. Ari Koivunen on edelleen musabisneksessä mukana. Itse en kuitenkaan välitä kyseisestä tyypistä paskan vertaa. Jos musa ei myy, on pakko pitää naama vaikka seiskan sivuilla viikottain. Minä arvostan muusikkoja jotka tekee itse musiikkinsa ja osaa myös soittaa jotain muutakin kuin sitä ihqua Nokian uusinta lelupuhelinta. Musiikillisesti taitavimmat ei todellakaan löydy sieltä mtv:n renkutuslistoilta tai roskalehtien juorupalstoilta. Ne on pienten piirien tiedossa eikä niiden musiikki soi teinilistoilla. Ne keikkailee vain pienillä klubeilla eikä missään nuorison suosimilla huumefestareilla joissa suurin osa porukasta ei edes tiedä mikä vuosi nyt on. Kukaan musiikillisesti lahjakas ei takuulla fanita mitään apreuta. Apreu on pikkutyttöjen idoli ja amispoikien märkä uni.
En myöskään välitä tuosta tähkästä joten en senkän tekemisiä niin puolustele, vaikka onkin musiikillisesti paljon lahjakkaampi kuin apreu. Tähkäkin on kuitenkin valovuosien päässä oikeasti osaavista soittajista ja säveltäjistä.

Titityy

Voitteko arvata mistä päin Suomen maaseutua viikon luontoääni tuli?

Sillä eihän meillä ollut musikkituntejakaan, eikä meille tuu lehtiä..

Jep

Viikon luontoääni on ilolintu ja tuli tällä kertaa kalliosta.

kyllä nyt

Kyllä nyt taas suomi 24 otsikointi on väännellyt sanoja.....

Tähdenlento

Yhdessä yössä voi tulla kuuluisaksi ja tienata rahaa vaikka persettä myymällä. Se taas on eri asia kannattaako sillä ylpeillä. Kaikki idolspellet on syvintä sontaa. Koko saatanan ohjelma on vain pikkukakkosen musaversio. Mahdollisuus saada pärstä hetkeksi julkisuuteen koska ei normaalia kautta saisi mitään julkisuutta musiikillaan. Paras esimerkki oli tämä hevitukka joka viime kisassa tipahti ihan loppusuoralla pois vaikka jätkä ei pystyny laulamaan yhtään tahtia täysin nuotilleen. Pysyi finaalin asti mukana vain siksi kun sillä on pikkutyttöjen mielestä niin ihqu tukka ja vaatteet. Sen laulamista vois verrata juoppoon jota hakataan nyrkillä ja puristetaan toisella kädellä kurkusta, juuri ennen kuin heittää henkensä. Sellainen "lahjakkuus" sai pissikset kusemaan hunajaa vaikka tuomarit sanoi rehellisen mielipiteen moneen kertaan. Se jätkä tulee tienaamaan isommat rahat pulloja keräämällä kuin musiikkibisneksessä.
Anna Abreu menee samaan kastiin. Julkisuuden kipeä pissis joka tekee mitä tahansa että saa ruman pärstänsä julkisuuteen.

Tähkä paljasti itsensä

Eikä sinne Sibelius-akatemiaan kai ihan noin vaan päästä....

Anna on aina ollut tukevasti jalat maassa, eikä ylpeile saavutuksillaan, vaan tekee kovasti töitä koko ajan. Anna ei rakenna mousoleumia itselleen tai säti muita, vaan keskittyy siihen tärkeimpään, eli musiikkiin ja keikkailuun. Ikäisekseen todella fiksu likka, eikä alennu pönkittämään asemaansa muita kanssa-artistejaan mollaamalla.

Aika hyvä tähdenlennoksi, kun tunnustetaan jo muuallakin Euroopassa, voiko Tähkästä sanoa samaa. Ei, sillä katkeruudella ei pääse koskaan eteenpäin. Ilmankos meni sen kymmenen vuotta rämpiessä. Ja kun mikään muu ei auttanut, päätti vetää keikalla hullu-jänkän teatteria. Laski kai ensin mikä suomalaisiin juntteihin perämettäläisiin puree. Vahinko ettei sieltä vaan tule tarpeeksi rahaa, kun joutuu ihan oman "askartelupuodin" perustamaan.

Ei pissis

ole missään sibelius-akatemiassa, vaan sibelius lukiossa, ja jätti senkin vielä kesken.
Vai et tunnustetaan jo ihan muuallakin euroopassa? Eiks ne yrittäneet tyrkyttää sitä yhtä biisiä ruotsiin, mut ei oikein tainut menestyä. No älä hätäile! Kyllä se anna portugalin slummissa tunnistetaan.

Laulaen tulee

Musabisneksessä on sellainen totuus että jos sinulla ei ole musiikillisia lahjoja mutta haluat välttämättä pärstäsi esille, ala laulajaksi. Tästä on lukemattomia esimerkkejä. Matti Nykänen, Maria Lund, Samuli Edelmann, Vesku Loiri, Danny. Monet näyttelijät on töiden vähyyden lomassa yrittäneet tienata taskurahaa rääkymällä yhden levyllisen paskaa. Lisäksi on näitä uusia pikkupillujen idoleita kuten Cheek. Kaikki musiikillisesti täysin lahjattomia mutta ovat päässeet levyttämään. Laulamiseen ei lahjoja tarvita. Listaan voi nyt lisätä myös Anna Abreun.

Tähkän aneet

Tai Lauri Tähkän, joka räpiköi kymmenen vuotta keksien millä saada naamansa julkisuuteen, kunnes löysi pohjaalaaasen älämölönsä. Hyvin uppoo suomalaisiin puukkomettäily ja hullun sekoilut. Joten pisteet myös tästä erinomaisesta tavasta tehdä rahaa...ilman lahjoja!

Lauri Tähkä ihan hölmö

Lauri tähkä On aivan perseestä ja voi painua vittuun sen Elokerjuunsa kanss
9 876 jäsenestä.

Lauri Tähkä LOPETA!
1 021 jäsenestä.

Päästäkää Lauri Tähkä kärsimyksistään, ni loppuu se elonkerjuu!!
360 fanista

facebook sivustoja

tämähän on

Mutta onneks joku uskaltaa sanoa ääneen. Taas on pohojalaanen rehellisyys ja rohkeus todistettu!

raukka ruikuttaja

Taas on ison pohjalaisen miehen luonto todistettu. Itkeä nyt lehdille ku toi on saannu enemmä ku mä....Ääääääh!

vihdoin joku

Tuon ääneen. Annalle on noussut selvästi päähän ja onneksi joku uskaltaa sanoa, miten asiat oikeasti on.

Arvostan taas enemmän pohjalaista rehellisyyttä!

voe

Miten noussut päähän? Ei ainakaan julkisesti pilkkaa muita artisteja. Kellähän se pissa päässä virtaa?

Öööööö

siis sitähän Anna juuri tekee,pilkkaa ja vähättelee muita artisteja! Eikä ollut edes ensimmäinen kerta! Eikä siinä sinänsä mitään mutta kun annalla ei tosiaan ole siihen varaa,se on tosiaankin vain tyhjänpäiväinen ilmakitaransoittaja isolla I:llä ilman mitään omia meriittejä niinkun joku jo sanoi.

Ai eikö?

No, eikös tämä nyt siitä kuitenkin alkanut?

Säälittävää

Olit ihan ok-esiintyjä...tähän asti. Tuli jopa parilla keikalla käytyä.

Miten viitsit alentua sättimään toista työtä tekevää, vaikka nyt sattuu kulkemaan eri reittiä kuin sinä. Säälittävää, katkeraa ruikutusta isolta vauvalta....

TOTTA

tää on niin täysin totta. pohojalaasella suoruudella se on nyt sanottu. Hyvä Lauri!!

Nolo LATE!

En olisi voinut kuvitella, että Late voi sortua moiseen. Miksei nyt vaan keskittynyt omaansa. Ei oo taas helppoo bändillä seurata solistinsa egoilua.

Tiesin

että Anna 'teineiltä rahat pois' Abreu on turha artisti mutta että vielä pissipääkin kaiken lisäksi.

Siis lauri

asettaa itsensä samaan gategoriaan bändien kanssa jotka ovat kyllä jo uransa alkuvaiheessa niittäneet mainetta, kyllä esim popedaa on diggailtu jo lähes 30vuotta, kas kun ei herra tunne hengenheimolaisuutta ac/dc n tai vaikka bruce springsteenin kanssa tyyliin me sentään ollaa tehty pitkä ura. Itse en saatana ole kuullut ukkelista kuin noin vousi sitten, tämä joku pohjanmaalaisten ylpeilyn aihe suoltaa paskaa junttijäpätys tekstiä ilman järjen häivää.

anteeksi vain

Kyllä Tähkä on suosionsa saavuttanu alusta asti täälä Pohojammaalla, ihan ensimmääsestä levystänsä lähtien! :)

Tuskinpa KUKAAN, edes Popeda on heti ensi levystänsä lähtien tullu heti koko Suomen tietoisuuteen. Tällä tarkoitan siis esiintyjiä jotka ovat itse tiensä raivanneet, enkä mitään idols ja popstars tähtiä.

Yksisilmäinen on kuningas

sokeiden valtakunnassa, miksi vitussa sitten valittaa takkuista tietä jos kerran on saanut maistaa menestystä heti, ette te koko suomi siellä ole, pikkulapsetkin tykkäävät kun tarhan täti laulaa jonkun kivan laulun, teille toi voi olla stara kun ei oo vertailupohjaa siellä.

Juuri niin

nämä stadilaisetkin tykkää, väliin näyttää, että onko pojat kärkkäitä kritisoijia, jos taitaakin tyttöystävä Lauria ihailla ja pojilla vähä kade. . . Komia on aina komia.
Sama lienee Annan kohdalla... pretty young woman.

Pikku-tähkäpää

Aika raukkamaista tulla äijältä tilittää moista. Kehtaaki. Ite on ollu niin surkee sen kymmenen vuotta. Ja nytkin ratsataa pelkällä murrejoikulla, mitä ny ei voi musiikiks edes sanoo. No ei se Abreullakaan, mutta fiksu tyttö ei ainakaan mollaa muita.

Joten pissahanat auki vaan pohjanmaan poikain hiekkalaatikolla. Kuka lohduttais pikku-Tähkää?

Ihan sama

mutta ei pidä unohtaa että abreun likka avas suunsa ensin,on oikein sanoa kommentti takaisin.

Lauri on kakara

Eipä mennyt Anna henkilökohtaisuuksiin, kun tiesi joidenkin pikkusielujen tunnistavan itsensä...

voi pähkät päässä

asiaa

tähkä puhuu asiaa.Oon aina inhonnut anna abreuta,se on vaan jotenkin niin vastenmielinen pikku pissis ...tyhmä ku mikä... Ehkä joittenkin teini pissisten suosikki voi olla . ihan turha julkkis vois painua sinne ...misä ei ees pippurit kasva. sorry nyt vaan anna!

kirjoituksesi

sinähän se suurin pissis olet, heidi-pissis.

Annan lahjakkuudesta =D

Sehän nyt on selvää, että Idolsin ulkopuolelle jääneistäkin ihmisistä on tuhansia annaa lahjakkaampia. Neidillä on kihahtanut hieman hattuun eikä taida tosiaan tajuta, että hänellä ei ole mitään muuta kuin ulkonäkö ja lauluääni. Toisinsanoen hän on siitä suuresta koneistosta se 2%, joka on aina korvattavissa uudella kun vanha alkaa sammumaan. Rahastamisestahan siinä on kyse. Pitäisi olla nöyrä ja kiitollinen, kun tietää että musiikillinen ura loppuu kuin seinään kun niin levy-yhtiössä päätetään - tunnetusti Annallahan ei ole taitoa sillä saralla, kun maan parhaimmat tuottajat ja muusikot väsäävät biisitkin vain opeteltavaksi. Helppoa, eikös, jos osaa laulaa?

Tähkän virne on hirveä mutta arvostan silti enemmän kuin Idols-paskaa. Vaan eipähän hänelläkään kyllä ole kaikki palikat aivan paikallaan. Opettelisivat olemaan hiljaa ja keskittyisivät omiin tekemisiinsä.

Ehdotan testiä

Laitetaan late ja anna studioon. Molemmille annetaan käyttöön omat tilat ja soittimiksi vaikka kitara, piano ja rummut. Aikaa annetaan 8h. Kumpikin joutuu säveltämään ja sanoittamaan yhden kappaleen, kirjoittamaan siitä nuotit, soittamaan sen kaikilla kolmella soittimella + laulamaan, äänittämään ja miksaamaan, ilman ulkopuolista apua. Sitten annetaan niiden aikaansaannokset ulkopuolisille musiikin kouluttajille ja pitkän linjan ammattilaisille arvioitavaksi. Voittaja voidaan julistaa musiikillisesti lahjakkaammaksi. Ihan innolla kuulisin minkälaista jälkeä niillä syntyisi.

lahjakas voittaa...

lahjakas voi olla vaikkei uran alussa kaikkea osaakaan, joo testi olisi ookoo mutta annetaan annan treenaa noita vaikka 2vuottaa(pähkällähän on silti 13vuotta pitempi koulutus) 15vuodessa oppii apinakin jos ei tajuu lopettaa ennen. Toiset oppii nopeemmin ja ovat parissa vuodessa jo pitemmällä kuin jotkut puupäät.

Ei tietenkään

Nythän tässä on se pointti että anna on alkanut pullistelemaan "saavutuksillaan" latelle. Testi olisi siis ihan paikallaan nyt heti jotta anna pääsisi näyttämään ne musiikilliset lahjansa. Jos anna on oikeasti niin lahjakas kuin mitä antaa ymmärtää niin se ei tarvi mitään treenausta. Studioon vaan molemmat heti ja voittaja tulkoot ulos. Annan kokemusta musabisneksessä voisi tässä vaiheessa pitää vielä yhden yön panona, toisin kuin late joka on jo vuosia köyrinyt musabisneksessä. Melko keskenkasvuisen penikan touhua annalta alkaa hyppimään kokeneen konkarin silmille vain siksi että onnistui nousemaan teiniohjelman avulla julkisuuteen. Ilman sitä ohjelmaa kukaan ei olisi koskaan kuullutkaan mistään apreusta eikä välittäisi sen pissiksen tekemisistä paskan vertaa. Sillä penikalla ei ole pienintäkään hajua musiikista. Sille tehdään kaikki valmiiksi, eli niin sanotusti siltä pyyhitään persekin koska omat taidot ei riitä.

laitetaan ne kokkaamaan

Ei kaikki artistit tee biisejä. Mietihän vaikka Paula Koivuniemeä. Loistava artisti, mutta on tehnyt naftisti mitään. Tulkitsee toisten biisejä, mutta helvatun paljon paremmin kuin mitä säveltäjät itse olis esittäneet. Lahjakkuus ja suosio on ihan eri asia. Kai ny jokainne aikuine immeinen sen tietää.

Kokatessa roiskuu

Muistaakseni Paula Koivuniemi ei ole hyppinyt kokeneempien silmille eikä uhonnut jollain saavutuksella jolla ei todellakaan kannattaisi leuhkia (idols-kisa), eikä varsinkaan kenenkään märkäkorvatulokkaan (anna) kannatakaan alkaa hyppimään. Annalla on nyt vähän liian suuret luulot itsestään. Fakta on se että sillä penskalla ei ole mitään lahjoja mutta sillä on mahdollisuus kehittyä, kunhan ottaa muutamaa pykälää nöyremmän asenteen eikä vedä hernettä nokkaan siitä jos joku vanha konkari opettaa sille asioita. Tietysti nykyaikainen penikkahan ei kuuntele kokeneempia eikä kunnioita niitä vaan takoo mieluummin päätä seinään teinin uholla ja leikkii jotain helvetin kaikentietävää gurua.

tosipierentä

siis totes vaan TOSIASIAN. Miksi roikkua paskalavoilla kymmenen vuotta kun pääsee maineeseen heti? Eikä tainut mainita ketään erikseen, kun tiesi että Suomi on pullollaan epälahjakkuuksia jotka ei osaa lopettaa uraansa ajoissa.

Sitten tullaan katkerana tilittää jonkun pikkutytön sanomisia. Voi äijäparkaa!

Tässä olisi kyllä ideaa

Sitenhän tämä ratkeaisi.

Myy late jussi paitojasi

vaikka torilla, kunhan et laula. paska musiikkiasi kuuntelee vain perusteettoman itsetunnon omaavat pohojalaaaaaaset, jotka ovat nyt niin saatanan reteetä kun on oikee rokkanrollitähti meijäääään pitäjästä.

Anna ITSE aloitti

Niin ja ne jotka mollaavat Lauria, ottaisitte ensimmäisenä selvää mistä koko 'piikittely' lähti - ANNAHAN SEN ALOITTI...

noku voi

iso mies: no ku se alotti.. saako nyt nauraa

Seon

notta ei siansilimää edes tunnista jos ei ole kilo meikkiä silmien ympärillä.

olokaahan rauhas

Eiköhän molemmat oo suosionsa ansaannu, vaikka ovatki sen eritavalla ansaanneet. Tähkä pikkuhiljaa hivuttamalla ittensä kansan suosiohon ja Anna idolsin kertaheitolla suosikiksi nostamana. Aika sen näyttää, kuka suosionsa säilyttä.

Näin pohojalaasena ja Tähkän uraa jo vuosia seuranneena täytyy kyllä sanoa että kovasti se on saanu töitä tehedä suosionsa ansaattemiseksi. Aluksi se lähti oman pitäjän faniista, mutta ny fania löytyy jo ympäri Suomia ei Tähkä olisi näin suurta suosiota saavuttanu jos ei siitä tykkääsi muut ku pohojalaaset.

Ja niille jotka ei piittaa Tähkän radiossa soivista renkutuksista niin sanompa vaan että Tähkän tuotannosta löytyy paljo parempiaki kappaleita kun ne. Mutta ei siinä mitää jos ei tykkää, niin ei sitä tartte kuunnella!

Tähkä osaa teherä asiat omalla tyylillänsä ja sen takia siitä toiset tykkää ja toiset vihaa. Ei kai kenenkää sanomisista kannata tämmööstä älämölöä nostaa, ihimisiä me kaikki vaan oomma ja kukapa ei olisi joskus suustansa päästäny jotaki tyhymää :)

Anna<3

anna on semmonene pienen maksullisen thaitytön näkönen,herkku <3
ja lauri on pohjanmaan prinssi <3 ihqqii molemmat :-D

Kateus sen tekee

Suomalaisilla ottaa päähän kun joku tekee vuosia töitä ja onnistuu pääsemään päämääräänsä. Abreulla ei ole yhtään mitään minkä takia kenenkään pitäisi olla sille kateellinen. Sen tähteys on pelkkä bingovoitto joka tuli teinikatsojien äänestämänä. Yksikään musiikin ammattilainen ei edes kuse tuollaiseen pelleen päin.

sanohan

no miksi sitten tähkä on ?

Kerrankin tosiaan

Arvostan artisteja jotka on kovalla työllään päässeet tähdiksi asti. Anna ei sitä ole ja hyvä kun joku kerrankin sanoo sen ääneen.

Kirjoittaja on poistanut tämän viestin

Tähkälle fudut

Kai sekin jotai kertoo ku pääsee opiskelemaan Sibeliusakatemiaan. Sinne kun ei ihan kaikki halukkaat pääse. Kertoo myös jotain se, että karsiutuu tuhansista hakijoista kovassa kisassa eteenpäin. Idols olisi aika kova koulu jokaiselle tän päivän artistillekin. Monen ego ei moista nöyrtymistä kestäisi.
Kertoohan tuokin, että tahkoo levyä toisen perään ja jaksaa nuoresta iästä huolimatta tahkota ympäri Suomea keikkaillen.

Ja sekin kertoo jotain, että rämpyttää soittimiaan vuosikymmenen ajan pohjanmaan perukoilla pääsemättä mihinkään muualle kuin kyläkuppiloihin ja räkälöihin.

Kumpihan sitä lahjakkaampi on ollut? Ehkä tähkä ei handlaa valitsemaansa uraa ihan yhtä hyvin kuin "tähdenlento".

heii

annalle sopii nakki suuhun antakaa laurin nakki suuhun annalle sopii nakki suuhun antakaa laurin nakki suuhun annalle sopii nakki suuhun antakaa laurin nakki suuhun annalle sopii nakki suuhun antakaa laurin nakki suuhun annalle sopii nakki suuhun antakaa laruin nakki suuhun annalle sopii nakki suuhun antakaa laurin nakki suuhun

Anna ei opiskele

Vaan sibeliuslukiossa, joka on TÄYSIN ERI ASIA, toope!!

Tähkä otti itteensä

Annahan kommentoi yleisellä tasolla. Tähkä meni henkilökohtaisuuksiin. Kumpihan on aikuisempi ja kummalla se pissi päässä?

Kävipä nolosti, Lauri Tähkä

Hynysen tämänaamuisten kommenttien mukaan Tähkän yhtye on ”ilmiönä ihan hanurista” ja yhtyeen kappale Suudellaan ”käsittämättömän paska”, Voice uutisoi nettisivuillaan.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/941651?tahka_lauri

AZIAA

Hynyseen voi aina luottaa.... Asiaa, kuten vain kunnon rokkari osaa sen ilmaista. Eukoille viihdykettä ei kuulu Hynysen rebertuaariin, toisin kuin tuottella nimeltä Lauri Tähkä.

...varaa äijällä arvostella vielä jotain Abreuta. Hynynen ei viitsi edes alentua moiseen.

Aisaa

Joo, ei hynyne arvostele mitään apreuta kun sillä tekee mieli piparia, mutta eihän sillä naamalla saa kuin linnassa istuneelta ämmältä. Mutta pokka riittää kyllä Tähkän arvosteluun. hynyne (tiedoksi:kirjoitetaan muuten pienellä alkukirjaimella) on pahempaa paskaa kuin mitä Matti Nykänen suolsi levyille ennen kuin viina vei ja puukko toi.

joko sitä on

Niin..tosi mies pelottaa monia pienen pieniä tähkäpäitä. Mutta kun isoksi ei voi kasvaa nimittelemällä pikkutyttöjä.

Ja ulkonäöllä

Itse taas en ymmärrä, mitä hienoa on jossain Lauri Tähkässä. Naiset tykkää hyvännäköisestä miehestä, joka mielestäni ei edes osaa laulaa... Pata kattilaa soimaa...No mielipideasioista on turha kiistellä.

LATE PLIIS,

ENÄÄN, KU AINA JOUTUU VAIHTAMAAN SUN TAKIAS KANAVAA, LOPETA JO SE RIEKKUMINEN...SEHÄN ON NAURETTAVAAKIN JA SÄÄLITTÄVÄÄ....

Väkipakkokuunteluttamista

Aina mainoskatkoissa on tullu tota saatanan "suudellaan"-kappaletta, Zed kun sitä kanssa ollaan sitä vähää pätkää kuultu ja mietitty että noinkohan ko. firma menee konkkaan (Zed) jos ei ajoissa lopeta.

Aika pettymys tai siis ihmeteltiin joka tapauksessa että jo on biisit meneet todella säveleltään kuin sanoiltaankin yhdeksi junnaamiseksi.
Ei lainkaan tarttuva kipale, onko se sitä yhtä ja samaa koko kappale?

Abreuta ei kuunnella sen koommin kuin sattumalta sitäkään.

Otetaan uusiksi

Tosta aiemmasta tekstistäni saa yhtä paljon selvää kuin mitä voisi olla Abreun ja Tähkän duetto :D.

Oikeasti, Nelosella Zed kauppaa (mainostauoilla) soittoääntä joka on Elonkerjuun "Suudellaan"-kappale. Tai joku.
En ole koko kappaletta koskaan kuullut kokonaan enkä aio kuunnellakaan koska epäilen sen olevan sitä yhtä ja samaa. Tai ainakin kertosäettä, joka soi 98% koko kappaleesta ja tuolla perusteella saattaisi Zed-firmakin mennä konkkaan.

Ei siis kovin iskevää kun vertaa aiempaan tuotantoon ja jos Elonkerjuulta on uusi levy tullut, ei sitä tuolla ainakaan olisi kannattanut kauppaamaan lähteä.
Pahoitteluni, mutta noin se vain on.

Mitä taas tulee Abreun tokaisuun 10 vuotta kylillä pyörimisistä tai jotain, on se perseestä.
Joku kirjoitti täällä jossakin jotta kuka muistaa Idols-"tähdet" parinkymmenen vuoden kuluttua?
Ehkä ei kukaan, säkällä emme kuule kaikista "tähdistä" voittoaan seuraavana vuonnakaan enää mitään.

Annan motto

Annan ja Laten kiistaa vois verrata siihen että lottovoittaja sanoo "miksi uurastaa koko elämä kovassa duunissa kun voi yhdessä hetkessä tulla miljonääriksi". Minä arvostan miljonääriä joka on aloittanut tyhjästä ja luonut jättiomaisuuden. Lottovoittoon ei tarvita kuin hyvä tuuri ja sekin kerran. Anna on nyt lottovoittonsa saanut, ja hänellä on oikeus siitä nauttia. Ei sillä pohjalla kannata kuitenkaan vittuilla sellaiselle joka aloitti tyhjästä ja pääsi arvostettuun asemaan tekemällä vuosia kovaa työtä sen eteen. Siinä vuosien varrella on tarttunut sellaisia taitoja ja suhteita jotka auttaa vielä vuosia eteenpäin. Annan lottovoitosta ei vielä ole sellaisia kertynyt niin paljon eikä tuolla asenteella tule kertymään.

Ei pidä

Tähkän ja Hynysen läpänheittoa tähän..Ne on kuitenkin kiertäny tätä maata yhdessä ja erikseen jo pitkän aikaa.

miten niin ei pidä

hynynen sano suoraan että tähkä on täysi pelle ja perseestä se musa.

onse

abreutakin ja muitakin idolspellejä lyönyt kun vierasta sikaa ja ihan syystä..Koska hynynen olis jotakin järkevää ja painokelpoista sanonu ylipäätään.

no hei joo

tähkästä nyt ei saa rokkaria kirveelläkään, ihan selvää ämmien nuoleskelua koko tähkän touhu.

vois mennä bb hen homoileen vaikka

Ja hynysen

sonta ei ole sit hanurista? Kotiteollisuuden biisit ovat kaikki ihan samanlaista laahaavaa melankoliaa. En kyllä diggaa myöskään tähkästä, enkä abreusta.

Hynynen

Hynynen on luultavasti ainoa kitaristi maailmassa joka onnistuu soittamaan keikat läpi liikuttamatta kättään otelaudalla...
vittu siinä on kyllä sellainen pelle jolta pitäisi takavarikoida kaikki soittimet ja laittaa kaveri niuvaan muutamaksi vuodeksi.

.

Minusta kumpikaan ei ole kovin persoonallinen laulaja, samaa massaa kaikki. Taitaa olla molemmilla noussut kusi yli äyräiden.

Vaarassa on

TALLA KERTAA TAHKA ON PAHASTI VAARASSA!!!! JA SE ON FAKTA.

Se on sitä kotimaista

Eipä ole montakaan muusikkoa tässä maassa jota edes viitsisi muusikoksi sanoa. Alinta paskaa on juuri kotiteollisuus ja apulanta. Halveksin niitä pellejä enemmän kuin lapsenraiskaajia, asianajajia, tv-lupatarkastajia tai puhelinmyyjiä.