Mitä mieltä olette tästä nimestä, jota olemme suunnitelleet pikkuneidillemme? Rakastan ns. runollisia ja taiteellisia nimiä, mutta kohtuuden rajoissa. Olen aina tykännyt ajatuksesta että tytön nimellä on kaunis _epöäsuora_ merkitys, eli esim. Lumi Helmi Tuulia ei ole sitä tyyliä jota haemme.
Lapsen isälle nyt kelpaa melkein mikä vaan, mutta överiksi ei silti saa mennä :)
Louna Alva Illusia
Siiri-89
6
313
Vastaukset
- vii.
Oikein kaunis ja todellakin runollinen nimi :) Minusta ei ainakaan mene mitenkään överiksi vaan kaikki nimet ovat selkeitä ja tunnettuja.
Eihän sukunimenne ala s-kirjaimella? Ettei tule lounasta :) - Yrjöä
Illusia on Yrjö Kokon luoma hieno nimi (hänen kertomuksessaan Pessi ja Illusia).
- Tarude
Tosiaankaan yhtään yluampuva! Ja vielä muka runollinen??? Aivan järkyttävän ruma nimi!!! Sääliksi käy lapsi...
- nimistä
Älä välitä. Tiedän pari Lounaa, ja muutkin nimet ovat kauniita:-)!
- -s-
ja ihania nimiä kaikki! Kokonaisuuskin on minun mieleeni.
- Nimistöinen
Se tuli tuosta riimittelystä lähinnä mieleeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463