Ei enää ilmaista tarjoilua

Foog27

Finnairin kotimaan lennoilla ei ole enää ilmaista tarjoulua. Sama konsepti kuin täälläkin paljon mollatulla Blue!:lla. Ilmainen kahvi ja tee, muut juomat ja syötävät maksullisia.

12

527

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitään ei saa ilmaiseksi

kun on kahvi ilmainen...minun veikkaus on että maksat lipun yhteydessä kahvikupista 4-8 euroa. Halpaa on ja ilmaistakin?

• Eunuch

Koskakohan Finncomm alkaa pyytää maksua tarjoilusta? Ainakin viime viikolla oli ilmainen kun Vaasaan lensin. Tai no ilmainen ja ilmainen. Lippu maksoi kuitenkin 58 euroa..

• Money money

mielestäni jos joku haluu kaffin tai sämpylän, vois niitä alkaa myymään, ei tarvii enää jakaa.
        Kaikki voi ostaa halutessaan, matka ei oo siitä ilmasesta ruoasta kiinni ku junteilla jotka lentää kerran kahteen vuoteen.
        Ei lentäminen siihen lopu vaikka kaikki menis maksulliseksi.

• ei tarvetta aterialle

Voisivat samalla alentaa lippuja sen aterian hinnan verran.
      Eli se joka haluaa koneessa syödä, maksaa se erikseen. Olisi ihan reilua kaikkia kohtaan.
      Jos ihminen ei kestä ilman ruokaa tuntia paria, on ihme. Jokin sairaus tms on eri asia, mutta vettä lienee saatavilla kaikille.

• näin on näreet

Mutta ikävä kyllä tässä käy niin, että tarjoilut poistuvat ja hinnat ei laske senttiäkään. Perusselityssetti on tämä "tällä toimenpiteellä voimme välttää osaltaan lippujen hinnankorotus tarpeitat" eli tulosriviä laitetaan kuntoon.

• W

Heh, kaikkihan on köyhälle kallista. Mitäs jos ostaisit kahvisi vaikka Siwasta jo ennen reissua kuten Raijanairilla lennettäessä tehdään..?

• Teenainen

Meilläpäin se on kylläkin Ryanair, mutta saahan siitä itäsuomalaiset varmaan murteellakin kirjoittaa.
        Olet ymmärtänyt asian väärin, ei sun tarvitse sinne Ryanairille omaa kahvia Siwasta ostaa. Sitä saa ostaa ihan sieltä koneestakin.
        Suosittelisin kuule sinunkin lentämään edes kerran kyseisen yhtiön koneilla, tietäisit sitten mistä puhut.
        Itse käytän kyseisen yhtiön koneita 15-20 kertaa vuodessa, säästö siitä Finnairiin verraten, on varmaan sun vuosipalkkas verran.

• ytsjrsyj

Mielenkiintoista nähdä näitä selityksiä ja perusteluja samojen ihmisten suusta jotka ovat tähän asti paasanneet siitä kuinka ankeita _halpalentoyhtiöt_ ovat kun ei saa edes sitä sämpylää nenän eteen...

• Konkurssilentoyhtiö Finnair

niin siis ennen finnairilla sai edes jotain napaan törkeän hinnan vastineeksi, nyt ei edes sitä.

• kämänen sämpylä
        Konkurssilentoyhtiö Finnair kirjoitti:

niin siis ennen finnairilla sai edes jotain napaan törkeän hinnan vastineeksi, nyt ei edes sitä.

Saako VR:ltä ilmasta sämpylää, kun matkustaa Helsingistä Rovaniemelle???? EI ja jos kahvin haluat joudut senkin itse hakea. Onhan VR:lläkin todella kovat hinnat, eikä kukaan siellä valita mitä saa ja mitä ei saa. Mites sitten kun menet bussilla Helsingistä Turkuun? Kaivaako siellä joku "bussiemäntä" kärryä esille ja kyselee mitähän TE haluaisitte juoda? EI TODELLAKAAN. En ymmärrä miksi ihmisten pitää ruinata pikkuisista asioista. Eikö se ole hyvä, että ihmiset saa pitää työpaikkojaan? Finnair on nimittäin paljon muutakin kuin lentäjät. Noin 200 lentoemäntää oli pää pölkyllä keskiviikkoon asti ja kuinka monta virkailijaa on saanut jo lähteä. Ja täällä jaksetaan jauhaa jostain maksullisesta kahvista ja sämpylästä. Lentokentälläkin on monta kahvilaa, jossa varmaan saa parempaa kahvia kuin koneessa. Minä itse mielummin juon kahvini konetta odotellessa maassa, kuin sitä pahaa litkua ilmassa. Se nuivettunut, monta tuntia lämpimässä ollut sämpyläkään ei minua pahemmin kiinnosta...

• der punkt
        kämänen sämpylä kirjoitti:

Saako VR:ltä ilmasta sämpylää, kun matkustaa Helsingistä Rovaniemelle???? EI ja jos kahvin haluat joudut senkin itse hakea. Onhan VR:lläkin todella kovat hinnat, eikä kukaan siellä valita mitä saa ja mitä ei saa. Mites sitten kun menet bussilla Helsingistä Turkuun? Kaivaako siellä joku "bussiemäntä" kärryä esille ja kyselee mitähän TE haluaisitte juoda? EI TODELLAKAAN. En ymmärrä miksi ihmisten pitää ruinata pikkuisista asioista. Eikö se ole hyvä, että ihmiset saa pitää työpaikkojaan? Finnair on nimittäin paljon muutakin kuin lentäjät. Noin 200 lentoemäntää oli pää pölkyllä keskiviikkoon asti ja kuinka monta virkailijaa on saanut jo lähteä. Ja täällä jaksetaan jauhaa jostain maksullisesta kahvista ja sämpylästä. Lentokentälläkin on monta kahvilaa, jossa varmaan saa parempaa kahvia kuin koneessa. Minä itse mielummin juon kahvini konetta odotellessa maassa, kuin sitä pahaa litkua ilmassa. Se nuivettunut, monta tuntia lämpimässä ollut sämpyläkään ei minua pahemmin kiinnosta...

niin, sitten voikin lentää sillä halpisyhtiöllä ja jättä finnairin lakkoilemaan yksinään.

• OilonJunior
        kämänen sämpylä kirjoitti:

Mielellään maksan vähän enemmän lennosta, jos siellä saa kahvit, se 4-8e kahvista on kuin hyttysen pieru erämaassa. Ihan mukava saada haukattavaa, kun lentelee tuota Oulun ja Pekingin väliä, nälkähän tuolla pian tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      3013
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1467
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1326
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1151
    6. 37
      1021
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1012
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      957
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      877
    Aihe