Grandeur

qqww,

Onkohan yhtään Hyundai Grandeuria(Azera Usa:ssa) myyty suomessa? Ei näytä olevan edes maahantuojalla myynnissä enää.Tänään näin tampereella ruotsin kilvissä olevan Grandeurin.Muualla maailmassa näitä on myyty.
Me-autolla oli kauan myynnissä yksi tälläinen.Nyt en ole nähnyt sitäkään enää.Komea auto kuitenkin:
http://grandeur.hyundai-motor.com/

5

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oass

Kyllä kyseessä on jo ihan oikea huippuauto. Audit kalpenevat tommosen rinnalla. Huntikka tekee, mitä haluaa.

• Automiekkonen (originaali)

Mutta jos ei sitä kukaan osta, niin ei sitä kannata mallistossa pitääkään. Aivan liian kallis hyundaiksi.

• ------
        Automiekkonen (originaali) kirjoitti:

Mutta jos ei sitä kukaan osta, niin ei sitä kannata mallistossa pitääkään. Aivan liian kallis hyundaiksi.

Kyllä taas jotkut Audit ym. on taas todella törkeen hintasia.Vikoja täynnä.

• Pohjanperän pappa
        ------ kirjoitti:

Kyllä taas jotkut Audit ym. on taas todella törkeen hintasia.Vikoja täynnä.

Olen matkannut ko autolla Korean matkalla joitakin vuosi sitten. Todella hienot kyydit. Kävin LG:n pääkonttorilla ja petrokemian tehtailla. LG:llä on yritys autoina vain Hyundaita ja erittäin monilla henkilkunnastakin on Hyundai.
        Jos olis rahaa niin ostaisin heti tällaisen, mutta vähärahainen joutuu vain haaveilemaan.
        Mutta kyllä Korean matka sen verran vaikutti, että meillä on siitä lähtien ajettu Hyundailla. Ko autoissa on hinta/laatu oikeassa suhtessa.
        Kolmas Hyundai jo meidän perheessä ja parin vuoden päästä pitää Matrix vaihtaa i30:en tai Tucsiniin.
        Suosittelen Hyundaita.

• Pohjanperän pappa

Kyllä minä olen nähnyt muutamia Suomessakin. Loisto auto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe