HOMOT TÄNNE!

jg

Olen koulussa tekemässä tutkielmaa homoista, ja haluaisin saada tietoa homoilta itseiltään.
Saa kertoa mitä vain, haluaisin esimerkiksi tietää että mikä homoista luultu juttu ei olekaan totta? Toivon että ymmärsitte.

Kiitos!

8

755

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mush

tytöt tykkää homoista mut homot tykkää pojista ja tytöthän ei niitä kiinosta

• Että että

Jos tekee tutkimusta, niin vähintä on ilmoittaa kuka tekee, miksi tekee, kelle tekee? Eli nimi, koulu jolle teet ja yhteystiedot. Tämä ilmoituksen perusteella olet vain utelias ja sen olisi voinut sanoa suoraan ilman tutkielman taakse menemistä.

• jg

^Tutkielma, ei tutkimus. Kaksi eri asiaa, opetetaan jo peruskoulussa.
        En aio ilmoittaa nimeäni tai muutakaan netissä, kyseessä ei ole mitään 'iso' juttu.

• jg

Olen nainen, ja lesbo, joten ei kauheasti homot kiinnosta joten mielenkiinnosta tätä en tehnyt, vaikka se on ihan sama mitä ajattelet syyksi..

• Justin69.
      • Yes ask anything

That gay knows all about gays.

• Se että homot

on pinkkiin pukeutuvia neitejä, ei ainakaan pidä pidä paikkaansa. Kaverin musta silmä on hyvä todiste siitä.

PS: itse en ole houmou

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe