Olen ostamassa AIMIN:n g36c:tä mutta en tiädä onko kestävä. AIM on kuulemma melkein maruin vertainen merkki ja siinä tulisi mukana 120-160 euroa maksava hieno rumpulipas ja mukana normaali hicap-lipas. Osoite: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_AM_G2500.h
Kertokaa mielipiteenne aseesta jos on kokemusta.
AIM g36c
4
322
Vastaukset
- auttaako?
mulla on tuo g36c ja ku se tuli postista se ei toiminnut siin oli moottor liian takana eikä lipas pystynyt syöttää kuulia mut se on helppo korjata ja mun g36c on kestännyt jo 2v ja aseeseen kuuluu red dotti kranaatin heitin ja m16 lippaaat ase ei natise niinkun src aseet ihan hyvä ase ja toimii
- 2 oli mut ei enää yh
noi muoviset aimit on kyl ihan täyttä paskaa. kiinalaisetki hakkaa noi 100-0
nim 2 oli mut ei enää yhtään tuu - jahuua
2 oli mut ei enää yh kirjoitti:
noi muoviset aimit on kyl ihan täyttä paskaa. kiinalaisetki hakkaa noi 100-0
nim 2 oli mut ei enää yhtään tuuaimin omat on kyl ketävii ku ne korjaa :D
- yks airsoftaaja
ite kyllä suosittelen kattomaa milgearin sivuilta.suomalainen on toi milgear ja oulussa on liike ja milgearista ostetut aseet on hyviä ite ostin sieltä ton g36c:n ja hyvin on toiminu akku vaa piti ostaa uus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483