Bussiin 3:n päivän lippu

piyr

Olikohan tälläistä, vai muistanko väärin. Mistähän saisi noi joukkoliikenteen lippujen vaihtoehdot ja hinnat selville, niin voisi vertailla, kannattaako tällänen ostaa.

17

1171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poro.Tallinnasta
      • ;D

        käykö se myös ratikoihin? Saako sitä ostaa satamasta?
        Sori, et välistä täs kyselen, oon ostanut tähän asti Tallincardin, mutta kaikki museot on jo nähty, joten tuo olisikin hyvä juttu..
        Kiitos jos vastaat, hyvää alkanutta viikkoa


      • ja
        ;D kirjoitti:

        käykö se myös ratikoihin? Saako sitä ostaa satamasta?
        Sori, et välistä täs kyselen, oon ostanut tähän asti Tallincardin, mutta kaikki museot on jo nähty, joten tuo olisikin hyvä juttu..
        Kiitos jos vastaat, hyvää alkanutta viikkoa

        saa satamasta!eli r-kioski.


      • ;D
        ja kirjoitti:

        saa satamasta!eli r-kioski.

        tuo tulee edullisemmaksi sitten kun se lippuvihko.
        Teen ainakin 5-6 matkaa päivää kohden. Voi vaikka ajaa pysäkin välin.
        On paikat jossa käyn, niin eri puolella kaupunkia.
        Kiitokset vastauksestasi


    • pärjään sillä

      Toi riittää jos ei hirveesti matkusta.

    • letto

      Vaikka tuolla hinnastolinkissä edelleenkin seisoo se 72:n tunnin lippu, ei vapaudenaukion ärrä myynyt sitä ilman ID korttia ja sitähän ei mulla ole.
      Muualta en kysynyt, kun ostin siitä kertaliput, joten paha mennä vannomaan mitään, jos myyjä ei vaan tiennyt tms.

      • esitajakaart näyttölippu

      • letto
        esitajakaart näyttölippu kirjoitti:

        -kelpaavat kaikkiin vimpaimiin ellet mene Harjumaan aluelle.
        ID kaart 70 ja esitajakaart-näyttölipu 100 eek erot
        http://tallinn.andmevara.ee/oa/page.Tavakasutaja?c=1.1.1.1&id=113005

        lippukäytäntö yhtenäistyisi koko maassa samanlaiseksi, noo, näkeehän sitten.
        Samaten en usko linkkeihin, kun ei myydä 3 pv lippua, ei ilman ID-korttia. Kyllähän joku muukin on noita ennen ostanut, mutta miten nyt, olisko joku muukin kokeillut ostaa?


      • :D
        letto kirjoitti:

        lippukäytäntö yhtenäistyisi koko maassa samanlaiseksi, noo, näkeehän sitten.
        Samaten en usko linkkeihin, kun ei myydä 3 pv lippua, ei ilman ID-korttia. Kyllähän joku muukin on noita ennen ostanut, mutta miten nyt, olisko joku muukin kokeillut ostaa?

        sori, mikä on ID kortti?
        Onko se joku eläkekortti?
        Minä olen työeläkkeellä, ja 63v.


      • letto
        :D kirjoitti:

        sori, mikä on ID kortti?
        Onko se joku eläkekortti?
        Minä olen työeläkkeellä, ja 63v.

        Asia selviää paremmin täältä vanhasta keskustelusta:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/5243942

        En tiedä, saako siellä suomalainen alennuksia joukkoliikenteen lipuista, tai yleensä kukaan eläkeläinen alennuksia, mutta asiaa voisi kysellä tai selvitellä, ettei maksa turhasta. Muistelen jotain kuulopuheita, mutta.


      • kaikissa vimpaimissa
        letto kirjoitti:

        Asia selviää paremmin täältä vanhasta keskustelusta:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/5243942

        En tiedä, saako siellä suomalainen alennuksia joukkoliikenteen lipuista, tai yleensä kukaan eläkeläinen alennuksia, mutta asiaa voisi kysellä tai selvitellä, ettei maksa turhasta. Muistelen jotain kuulopuheita, mutta.

        joka kaupungin sisäisessä liikenteessä.
        http://www.tourism.tallinn.ee/fin/posti/kysy
        mukaan eu-henkkari ja eläkeläiskortti, tarkastajaa varten.
        Tuo Viron ID kortti on Viron henkilötti


      • ;D
        kaikissa vimpaimissa kirjoitti:

        joka kaupungin sisäisessä liikenteessä.
        http://www.tourism.tallinn.ee/fin/posti/kysy
        mukaan eu-henkkari ja eläkeläiskortti, tarkastajaa varten.
        Tuo Viron ID kortti on Viron henkilötti

        Anteeksi jankkaaminen, vaan sakkoakaan en halua, ;D

        Siis passiko ei riitä, henkilötodistukseksi? Vaan pitää olla se EU henkilökortti?
        Onko tuo ikä, (63) virossa ja eläkeikä, suomessahan on, paitsi kelan vanhuuseläke (65).?

        Työeläkekortti on, siinähän lukee vain suomeksi ja ruotsiksi, tuo Työeläkekortti.

        Siis, saako suomenkin eläkeläiset matkustaa Tallinnassa ilmaiseksi?

        Helsingissähän saa eläkeläisalennuksen, saadessaan kelan lisäeläkettä, ei suinkaan kaikki eläkeläiset, ja pitää olla lisäksi helsinkiläinen,

        Kiitos jos vielä vastaatte, olen menossa kuun lopulla tuoksi kolmeksi päiväksi.


      • ilmaiseksi
        ;D kirjoitti:

        Anteeksi jankkaaminen, vaan sakkoakaan en halua, ;D

        Siis passiko ei riitä, henkilötodistukseksi? Vaan pitää olla se EU henkilökortti?
        Onko tuo ikä, (63) virossa ja eläkeikä, suomessahan on, paitsi kelan vanhuuseläke (65).?

        Työeläkekortti on, siinähän lukee vain suomeksi ja ruotsiksi, tuo Työeläkekortti.

        Siis, saako suomenkin eläkeläiset matkustaa Tallinnassa ilmaiseksi?

        Helsingissähän saa eläkeläisalennuksen, saadessaan kelan lisäeläkettä, ei suinkaan kaikki eläkeläiset, ja pitää olla lisäksi helsinkiläinen,

        Kiitos jos vielä vastaatte, olen menossa kuun lopulla tuoksi kolmeksi päiväksi.

        lue matkailuneuvo
        http://www.tourism.tallinn.ee/fin/posti/kysy
        Yli 65-vuotiaat matkustavat Tallinnassa ilmaiseksi julkisessa liikenteessä. Koskeeko tämä oikeus myös ulkomaalaisia?
        Tallinnan julkinen liikenne on ilmaista kaikille yli 65-vuotiaille kansalaisuudesta riippumatta. Lipuntarkastajalle pitää varautua näyttämään henkilöllisyystodistus tai eläkeläistodistus
        eli ihan rautalangasta taivuttaen ; jos eläkekortti -sitä käytät ja näytät jos tulee tarkastaja


    • Humppa12

      Eikös Viro käytä Euroja?

      • Julkisllla menoksi

        Joo-päivämääristä näkee , milloin kirjoitettu. http://www.tallinn.ee/est/Soidupiletid = matkalippuja R-kioskeista.
        Myös satamissa on R-kioskit ja eelmüügist = etukäteen ostettuna ja vimpaimissa ostettuna = ühissöidukist , ne kalliimmat.
        Talonmg = 10 matkan lippuvihko maksaa 5 e . Joka matkaan kuluu yks lipopu, ei vaihto-oikeuksia.


      • Julkiset
        Julkisllla menoksi kirjoitti:

        Joo-päivämääristä näkee , milloin kirjoitettu. http://www.tallinn.ee/est/Soidupiletid = matkalippuja R-kioskeista.
        Myös satamissa on R-kioskit ja eelmüügist = etukäteen ostettuna ja vimpaimissa ostettuna = ühissöidukist , ne kalliimmat.
        Talonmg = 10 matkan lippuvihko maksaa 5 e . Joka matkaan kuluu yks lipopu, ei vaihto-oikeuksia.

        http://www.tourism.tallinn.ee/fin/fpage/matka/paikallisliikenne/kulku
        10 matkan sarjalippu, ei vaihto-oikeutta, 8 euroa
        yhden päivän lippu (24 h), 24 h
        kolmen päivän lippu (72 h), 6 euroa
        viiden päivän lippu (120 h), 7 euroa


      • Julkiset

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe