Olikohan tälläistä, vai muistanko väärin. Mistähän saisi noi joukkoliikenteen lippujen vaihtoehdot ja hinnat selville, niin voisi vertailla, kannattaako tällänen ostaa.
Bussiin 3:n päivän lippu
17
1171
Vastaukset
- Poro.Tallinnasta
http://www.tallinn.ee/est/g2904s33319
3:n päivän (eli 72 h) lippu maksaa 100 eek.- ;D
käykö se myös ratikoihin? Saako sitä ostaa satamasta?
Sori, et välistä täs kyselen, oon ostanut tähän asti Tallincardin, mutta kaikki museot on jo nähty, joten tuo olisikin hyvä juttu..
Kiitos jos vastaat, hyvää alkanutta viikkoa - ja
;D kirjoitti:
käykö se myös ratikoihin? Saako sitä ostaa satamasta?
Sori, et välistä täs kyselen, oon ostanut tähän asti Tallincardin, mutta kaikki museot on jo nähty, joten tuo olisikin hyvä juttu..
Kiitos jos vastaat, hyvää alkanutta viikkoasaa satamasta!eli r-kioski.
- ;D
ja kirjoitti:
saa satamasta!eli r-kioski.
tuo tulee edullisemmaksi sitten kun se lippuvihko.
Teen ainakin 5-6 matkaa päivää kohden. Voi vaikka ajaa pysäkin välin.
On paikat jossa käyn, niin eri puolella kaupunkia.
Kiitokset vastauksestasi
- pärjään sillä
Toi riittää jos ei hirveesti matkusta.
- letto
Vaikka tuolla hinnastolinkissä edelleenkin seisoo se 72:n tunnin lippu, ei vapaudenaukion ärrä myynyt sitä ilman ID korttia ja sitähän ei mulla ole.
Muualta en kysynyt, kun ostin siitä kertaliput, joten paha mennä vannomaan mitään, jos myyjä ei vaan tiennyt tms.- esitajakaart näyttölippu
-kelpaavat kaikkiin vimpaimiin ellet mene Harjumaan aluelle.
ID kaart 70 ja esitajakaart-näyttölipu 100 eek erot
http://tallinn.andmevara.ee/oa/page.Tavakasutaja?c=1.1.1.1&id=113005 - letto
esitajakaart näyttölippu kirjoitti:
-kelpaavat kaikkiin vimpaimiin ellet mene Harjumaan aluelle.
ID kaart 70 ja esitajakaart-näyttölipu 100 eek erot
http://tallinn.andmevara.ee/oa/page.Tavakasutaja?c=1.1.1.1&id=113005lippukäytäntö yhtenäistyisi koko maassa samanlaiseksi, noo, näkeehän sitten.
Samaten en usko linkkeihin, kun ei myydä 3 pv lippua, ei ilman ID-korttia. Kyllähän joku muukin on noita ennen ostanut, mutta miten nyt, olisko joku muukin kokeillut ostaa? - :D
letto kirjoitti:
lippukäytäntö yhtenäistyisi koko maassa samanlaiseksi, noo, näkeehän sitten.
Samaten en usko linkkeihin, kun ei myydä 3 pv lippua, ei ilman ID-korttia. Kyllähän joku muukin on noita ennen ostanut, mutta miten nyt, olisko joku muukin kokeillut ostaa?sori, mikä on ID kortti?
Onko se joku eläkekortti?
Minä olen työeläkkeellä, ja 63v. - letto
:D kirjoitti:
sori, mikä on ID kortti?
Onko se joku eläkekortti?
Minä olen työeläkkeellä, ja 63v.Asia selviää paremmin täältä vanhasta keskustelusta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/5243942
En tiedä, saako siellä suomalainen alennuksia joukkoliikenteen lipuista, tai yleensä kukaan eläkeläinen alennuksia, mutta asiaa voisi kysellä tai selvitellä, ettei maksa turhasta. Muistelen jotain kuulopuheita, mutta. - kaikissa vimpaimissa
letto kirjoitti:
Asia selviää paremmin täältä vanhasta keskustelusta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/5243942
En tiedä, saako siellä suomalainen alennuksia joukkoliikenteen lipuista, tai yleensä kukaan eläkeläinen alennuksia, mutta asiaa voisi kysellä tai selvitellä, ettei maksa turhasta. Muistelen jotain kuulopuheita, mutta.joka kaupungin sisäisessä liikenteessä.
http://www.tourism.tallinn.ee/fin/posti/kysy
mukaan eu-henkkari ja eläkeläiskortti, tarkastajaa varten.
Tuo Viron ID kortti on Viron henkilötti - ;D
kaikissa vimpaimissa kirjoitti:
joka kaupungin sisäisessä liikenteessä.
http://www.tourism.tallinn.ee/fin/posti/kysy
mukaan eu-henkkari ja eläkeläiskortti, tarkastajaa varten.
Tuo Viron ID kortti on Viron henkilöttiAnteeksi jankkaaminen, vaan sakkoakaan en halua, ;D
Siis passiko ei riitä, henkilötodistukseksi? Vaan pitää olla se EU henkilökortti?
Onko tuo ikä, (63) virossa ja eläkeikä, suomessahan on, paitsi kelan vanhuuseläke (65).?
Työeläkekortti on, siinähän lukee vain suomeksi ja ruotsiksi, tuo Työeläkekortti.
Siis, saako suomenkin eläkeläiset matkustaa Tallinnassa ilmaiseksi?
Helsingissähän saa eläkeläisalennuksen, saadessaan kelan lisäeläkettä, ei suinkaan kaikki eläkeläiset, ja pitää olla lisäksi helsinkiläinen,
Kiitos jos vielä vastaatte, olen menossa kuun lopulla tuoksi kolmeksi päiväksi. - ilmaiseksi
;D kirjoitti:
Anteeksi jankkaaminen, vaan sakkoakaan en halua, ;D
Siis passiko ei riitä, henkilötodistukseksi? Vaan pitää olla se EU henkilökortti?
Onko tuo ikä, (63) virossa ja eläkeikä, suomessahan on, paitsi kelan vanhuuseläke (65).?
Työeläkekortti on, siinähän lukee vain suomeksi ja ruotsiksi, tuo Työeläkekortti.
Siis, saako suomenkin eläkeläiset matkustaa Tallinnassa ilmaiseksi?
Helsingissähän saa eläkeläisalennuksen, saadessaan kelan lisäeläkettä, ei suinkaan kaikki eläkeläiset, ja pitää olla lisäksi helsinkiläinen,
Kiitos jos vielä vastaatte, olen menossa kuun lopulla tuoksi kolmeksi päiväksi.lue matkailuneuvo
http://www.tourism.tallinn.ee/fin/posti/kysy
Yli 65-vuotiaat matkustavat Tallinnassa ilmaiseksi julkisessa liikenteessä. Koskeeko tämä oikeus myös ulkomaalaisia?
Tallinnan julkinen liikenne on ilmaista kaikille yli 65-vuotiaille kansalaisuudesta riippumatta. Lipuntarkastajalle pitää varautua näyttämään henkilöllisyystodistus tai eläkeläistodistus
eli ihan rautalangasta taivuttaen ; jos eläkekortti -sitä käytät ja näytät jos tulee tarkastaja
- Humppa12
Eikös Viro käytä Euroja?
- Julkisllla menoksi
Joo-päivämääristä näkee , milloin kirjoitettu. http://www.tallinn.ee/est/Soidupiletid = matkalippuja R-kioskeista.
Myös satamissa on R-kioskit ja eelmüügist = etukäteen ostettuna ja vimpaimissa ostettuna = ühissöidukist , ne kalliimmat.
Talonmg = 10 matkan lippuvihko maksaa 5 e . Joka matkaan kuluu yks lipopu, ei vaihto-oikeuksia. - Julkiset
Julkisllla menoksi kirjoitti:
Joo-päivämääristä näkee , milloin kirjoitettu. http://www.tallinn.ee/est/Soidupiletid = matkalippuja R-kioskeista.
Myös satamissa on R-kioskit ja eelmüügist = etukäteen ostettuna ja vimpaimissa ostettuna = ühissöidukist , ne kalliimmat.
Talonmg = 10 matkan lippuvihko maksaa 5 e . Joka matkaan kuluu yks lipopu, ei vaihto-oikeuksia.http://www.tourism.tallinn.ee/fin/fpage/matka/paikallisliikenne/kulku
10 matkan sarjalippu, ei vaihto-oikeutta, 8 euroa
yhden päivän lippu (24 h), 24 h
kolmen päivän lippu (72 h), 6 euroa
viiden päivän lippu (120 h), 7 euroa - Julkiset
Julkiset kirjoitti:
http://www.tourism.tallinn.ee/fin/fpage/matka/paikallisliikenne/kulku
10 matkan sarjalippu, ei vaihto-oikeutta, 8 euroa
yhden päivän lippu (24 h), 24 h
kolmen päivän lippu (72 h), 6 euroa
viiden päivän lippu (120 h), 7 euroayhden päivän lippu (24 h), 4 euroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540