Maxi-grilli

kokeilu mielessä

Onko kukaan kokeillut sitä vietnamilaista pikaruokaa, mikähän olikaan nimeltään? Onko maistamisen arvoista?

15

1611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeile vaan

Hyvää oli ja tarpeex tulista härkää!!!16

• ...

Orkidean kukan ruokaa, joten erinomaistahan se on:)

• orkkidean fani!!

usko pois!!!!juuri saman makuista kuin pääpaikalla eli itse orkkidean kukassa!!!

• kokeilu mielessä

Asiallisesta palautteesta! Kuulostaa niin hyvältä että huomenna kokeilen. Nousi samalla Kemi-palstan pisteetkin hetkessä.

• qwerytui

perinteisen grillisapuskan otin, ei maistunut. Pihvi oli jäisenä ilmeisesti paistettu joten sämpylä oli vetinen ja pihvi kylmä. Ranskikset suolaset.

• kokeilu mielessä
        qwerytui kirjoitti:

perinteisen grillisapuskan otin, ei maistunut. Pihvi oli jäisenä ilmeisesti paistettu joten sämpylä oli vetinen ja pihvi kylmä. Ranskikset suolaset.

Tuota perinteistä grillisapuskaa saa joka paikasta, olisit kokeillut sitä Vietnamilaista, minä kokeilin:) Hinta vain harmitti.

• hyi mitä moskaa
        qwerytui kirjoitti:

hellu kävi siellä burgerilla ,ku ajatteli et on viellä niin uusi paikka et kannattaa kokeilla mut viellä parinkin tunnin päästä suussa maistu ihan p,,,,,a,pihvit oli ollut tosi kummallista rakennetta,,,hyi hitto. kyllä kemistä löytyy paikkoja jonne kannattaa mennä burgerillelle....siis eköhän laiteta maxi grilli boikottiin

• 22

liian voimakkaasti maustettua - niin kuin muutenkin Orkidean kukan ruuat.

Mausteisista sapuskoista tykkääville voin kyllä suositella

• pettynyt2

Olen kokeillut,mut ei ollu hyvää, varmaan oli pilalla..

• kylvain

Joo se on hyvää se vietnamilainen safka siellä Maxilla. Ihan samanlaista kun itse ravintolossa, mutta saa vaan paljon nopeampaa. Ei sen kummempaa. Maxilta mä en koskaan osta enää mitään aterioita yms dressinkejä, koska ne unohtaa AINA jotain matkasta.

• saissea

Joo se on paskaa se vietnami- tai jokin vinkuintialainen safka siellä Maxilla. Ihan samanlaista kuin söisi sitä itseään, mutta saa vaan paljon nopeampaa. Ei sen kummempaa. Maxilta mä en koskaan osta enää mitään aterioita yms dressinkejä, koska ne unohtaa AINA jotain matkasta.

• potut riittää
        saissea kirjoitti:

Joo se on paskaa se vietnami- tai jokin vinkuintialainen safka siellä Maxilla. Ihan samanlaista kuin söisi sitä itseään, mutta saa vaan paljon nopeampaa. Ei sen kummempaa. Maxilta mä en koskaan osta enää mitään aterioita yms dressinkejä, koska ne unohtaa AINA jotain matkasta.

söisi sitä itseään?? mun mielestä ne paskan syömiset sun muut läträämiset on sairasta,tai ainaki voisit pitää ne omana tietonasi! hyi helvetti!

• kokeilisit vaikka
        potut riittää kirjoitti:

söisi sitä itseään?? mun mielestä ne paskan syömiset sun muut läträämiset on sairasta,tai ainaki voisit pitää ne omana tietonasi! hyi helvetti!

haet vaan sieltä sitä aasialaista pöperöä niin avot! Nam nam!

• .--mpete
        potut riittää kirjoitti:

hyi saatura! yök! siis tuota paskan syöjää,grillin ruuista en tiedä,mutta tuo paskan syöjä on sairas,

• Yök!

Riiseissä ei ollut mitään kastiketta, pelkkien kuivien mikrossa lämmitettyjen riisien päälle ripoteltu jotain pakasteesta suletettuja jänteen paloja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe