Onko kukaan kokeillut sitä vietnamilaista pikaruokaa, mikähän olikaan nimeltään? Onko maistamisen arvoista?
Maxi-grilli
15
1611
Vastaukset
- kokeile vaan
Hyvää oli ja tarpeex tulista härkää!!!16
- ...
Orkidean kukan ruokaa, joten erinomaistahan se on:)
- orkkidean fani!!
usko pois!!!!juuri saman makuista kuin pääpaikalla eli itse orkkidean kukassa!!!
- kokeilu mielessä
Asiallisesta palautteesta! Kuulostaa niin hyvältä että huomenna kokeilen. Nousi samalla Kemi-palstan pisteetkin hetkessä.
- qwerytui
perinteisen grillisapuskan otin, ei maistunut. Pihvi oli jäisenä ilmeisesti paistettu joten sämpylä oli vetinen ja pihvi kylmä. Ranskikset suolaset.
- kokeilu mielessä
qwerytui kirjoitti:
perinteisen grillisapuskan otin, ei maistunut. Pihvi oli jäisenä ilmeisesti paistettu joten sämpylä oli vetinen ja pihvi kylmä. Ranskikset suolaset.
Tuota perinteistä grillisapuskaa saa joka paikasta, olisit kokeillut sitä Vietnamilaista, minä kokeilin:) Hinta vain harmitti.
- hyi mitä moskaa
qwerytui kirjoitti:
hellu kävi siellä burgerilla ,ku ajatteli et on viellä niin uusi paikka et kannattaa kokeilla mut viellä parinkin tunnin päästä suussa maistu ihan p,,,,,a,pihvit oli ollut tosi kummallista rakennetta,,,hyi hitto. kyllä kemistä löytyy paikkoja jonne kannattaa mennä burgerillelle....siis eköhän laiteta maxi grilli boikottiin
- 22
liian voimakkaasti maustettua - niin kuin muutenkin Orkidean kukan ruuat.
Mausteisista sapuskoista tykkääville voin kyllä suositella - pettynyt2
Olen kokeillut,mut ei ollu hyvää, varmaan oli pilalla..
- kylvain
Joo se on hyvää se vietnamilainen safka siellä Maxilla. Ihan samanlaista kun itse ravintolossa, mutta saa vaan paljon nopeampaa. Ei sen kummempaa. Maxilta mä en koskaan osta enää mitään aterioita yms dressinkejä, koska ne unohtaa AINA jotain matkasta.
- saissea
Joo se on paskaa se vietnami- tai jokin vinkuintialainen safka siellä Maxilla. Ihan samanlaista kuin söisi sitä itseään, mutta saa vaan paljon nopeampaa. Ei sen kummempaa. Maxilta mä en koskaan osta enää mitään aterioita yms dressinkejä, koska ne unohtaa AINA jotain matkasta.
- potut riittää
saissea kirjoitti:
Joo se on paskaa se vietnami- tai jokin vinkuintialainen safka siellä Maxilla. Ihan samanlaista kuin söisi sitä itseään, mutta saa vaan paljon nopeampaa. Ei sen kummempaa. Maxilta mä en koskaan osta enää mitään aterioita yms dressinkejä, koska ne unohtaa AINA jotain matkasta.
söisi sitä itseään?? mun mielestä ne paskan syömiset sun muut läträämiset on sairasta,tai ainaki voisit pitää ne omana tietonasi! hyi helvetti!
- kokeilisit vaikka
potut riittää kirjoitti:
söisi sitä itseään?? mun mielestä ne paskan syömiset sun muut läträämiset on sairasta,tai ainaki voisit pitää ne omana tietonasi! hyi helvetti!
haet vaan sieltä sitä aasialaista pöperöä niin avot! Nam nam!
- .--mpete
potut riittää kirjoitti:
hyi saatura! yök! siis tuota paskan syöjää,grillin ruuista en tiedä,mutta tuo paskan syöjä on sairas,
- Yök!
Riiseissä ei ollut mitään kastiketta, pelkkien kuivien mikrossa lämmitettyjen riisien päälle ripoteltu jotain pakasteesta suletettuja jänteen paloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462