seurustelimme 2v, erossa olleet 6kk, ja nyt haluamme toisemme takaisin. Ikävöity ihan tarpeeksi.. Toimiiko suhde jos aloittaa uudestaan puhtaalta pöydältä?
miehen tämän hetkinen elämäntyyli. Sanoo toista ja tekee toista! Soittelee päivittäin ja kertoo rakastavansa, ja silti seurassani tekstailee muille naisille, tapailee ja jopa ottaa näitä luokseen yöksi. Eikö vaan pysty sitoutumaan?? Elämänhalu tässä menee, ei pysty nukkumaan. Itken päivittäin...
lämmitetty suhde enää...Koettu on.
Oma exäni pettää nykyistään kanssani ja valehtelee näemmä molemmille mennen tullen. Minä en enää häntä takaisin huolisi ja sääliksi käy kyseistä naista. Olen luvannut, että en puhu asiasta ja se pitää.
Mies on hiukan hukassa itseltään. ( En tiennyt hänen naisestaan siinä vaiheessa vielä kun sängyssä viimeksi olimme.) En kyllä itse olisi näin edes tehnyt tietoisesti. Yritimme tuolloin lämmitellä suhdetta uudestaan, ja hänellä olikin samaanaikaan jo toinen hiukan tuoreempi entinen.
Harmi, monta särkynyttä sydäntä. Voi olla, että valehteleva pettäjä on lopulta ex molemmille.
No sun kommentteihin en uskois kyllä lainkaan. Menet sänkyyn eksäsi kanssa vaikka hän seurustelee! vittu mitä paskaa. Toimi sinä nyt aikuisesti ja lopeta suhde eksääsi niin hän olisi sen jälkeen hieman vähemmän hukassa itsensä kanssa.
Mitään vikaa eksän nussimisessa! Eksä siinä pettää nykyistään. Jos saa oman pään pidettyä kylmänä ja seksin vaan seksinä, niin antaa mennä vaan! Kaikki tekee omat valintansa, ei aikuisten ihmisten tarvitse ottaa vastuuta toistensa idioottimaisuuksista.
kun vaan itse toimit ajoissa. Erossa usein vasta ymmärtää mistä on luopunut. Itse halusin palata eksäni kanssa yhteen kun tajusin etten lakkaa kaipaamasta häntä, mutta tämä olikin jo löytänyt uuden. Joten mene tunteidesi mukana, ja äkkiä :)
en usko että toimii. kokemusta on, useita kertoja. ei toimi. ei kannata. takaisinpäin ei kannata palata, pettää vain itseään, ja samat ongelmat palaavat aina ja aina uudestaan jos niitä ei alunperinkään saatu selvitettyä. ei kannata. nokka kohti uutta, uusia tuulia. takaisin päin ei kannata katella.
olen kokenut, nähnyt, pettynyt, todennut kuinka tyhmä sitä ihminen voi olla jos hakkaa vain päätään uudestaan ja uudestaan seinään.
mieluummin olen sinkku ja yksin kuin palaisin ex:äni kans yhteen enään. ne lupaa kaikenlaista uusissa yrityksissä mutta todellisuus on toinen, on ollu muita siinä välissä, niitä ehkä vieläkin on, ja sama jatkuu, ja ongelmia on ehkä enemmän kuin aluksi.
jokainenhan tekee kuin sydän sanoo, mutta minä en menis enää ex:äni tai kenenkään niistä uudestaan takas. olen tajunnut miten se sama jatkuu, mikään ei muutu/ tai ne ei muutu. jos antaa niiden tulla takas, ja yrittää uudestaan , se tarkoittaa niille sioille ett ne voi tehdä aina ja aina uudestaan niin, sen saman ; hei, kyllä se mut ottaa vielä takas vaik mitä tekisin tai miten-ne ajattelee.
en tiedä teidän jutusta, ja miten meni, ja kuka petti ketä, mutta menneet menneitä - ja täysin vain mun mielipide. onhan se sitä "tuttua ja turvallista", mutta jos sitä haluaa niin ok.
kannattas ensin miettiä mitä haluaa. ja haluaako sitä mitä se oli ex:än kans.
mun ex:ät on tosi... noh, törkeitä, että kun yhden kerran otin takas, se kuvitteli ett voin tehdä niin aina, ja se saa tehä mitä haluttaa. ja teki.
ja toiset kans, ne oli samanlaisia. ja sit kun kuulee miten niillä on ollu siinä välissä kaikenmaailman naisia, vaikka minkälaisia, tuttujakin ehkä, niin jooh, menee mielenkiinto ja ongelmat senkus kasvaa.
voittehan kokeilla. kannattaahan se, jos molemmat haluaa. mutt mä en. sellaista loppuelämää, kiitos mutt ei kiitos. paljon kivempi olla sinkku ja katella ja valita, saa ihan vapaasti valita kenet ottaa, ketä ei, saa tehdä miten tykkää, ei tarvi toisen pillin mukaan tanssia, näin on paljon parempi,
ja mikä "onni" se on sille toisellekin, saapahan tehdä sekin miten haluaa, ei tarvi pettää eikä kieroilla, kun on vapaa tekemään miten haluaa - harmi vain kun just ne on sellaisia raasuja ett kun ne ei sit haluakaan olla vapaita, no etitään uutta, ja etsitään, ehkä kävästään taas ex:änkin luona vähän aikaa,
ja taas sama juttu uudestaan.
no onneksi on meitä "vapaita" tai toisten jätöksiä (ihan miten sen haluaa ilmaista) markkinoilla mistä valita
ja naisai jotka on niin typeriä ett antavat ex:älle uuden mahdollisuuden. uuden mahdollisuuden toistaa virheensä. jos molemmat haluaa palata yhteen, molempien pitäs myös tehä sen eteen töitä, eikä vain toisen, suhde pitäs olla tasapainossa, tasapuolinen, oikeudenmukainen.
sanon vain, että kokemusta on. mutta onnea yritykselle. toivon ett se joillakin toimii, mulla ei toiminut.
enkä suosittele.
jep
Mulla vähän samat fiilikset.. On ikävä ja haluis alottaa ihan alusta. Jos molemmat on sitä mieltä ni mikässiinä :)Ongelmana...
miehen tämän hetkinen elämäntyyli. Sanoo toista ja tekee toista! Soittelee päivittäin ja kertoo rakastavansa, ja silti seurassani tekstailee muille naisille, tapailee ja jopa ottaa näitä luokseen yöksi. Eikö vaan pysty sitoutumaan?? Elämänhalu tässä menee, ei pysty nukkumaan. Itken päivittäin...Toivoton tapaus
Miksi tuhlaat energiaasi pelimieheen? Sanat ovat vain sanoja, mutta teot ovat tekoja. Ovatko sanat voimakkaampia kuin teot?Eipä taida toimia
lämmitetty suhde enää...Koettu on.Oma exäni pettää nykyistään kanssani ja valehtelee näemmä molemmille mennen tullen. Minä en enää häntä takaisin huolisi ja sääliksi käy kyseistä naista. Olen luvannut, että en puhu asiasta ja se pitää.
Mies on hiukan hukassa itseltään. ( En tiennyt hänen naisestaan siinä vaiheessa vielä kun sängyssä viimeksi olimme.) En kyllä itse olisi näin edes tehnyt tietoisesti. Yritimme tuolloin lämmitellä suhdetta uudestaan, ja hänellä olikin samaanaikaan jo toinen hiukan tuoreempi entinen.
Harmi, monta särkynyttä sydäntä. Voi olla, että valehteleva pettäjä on lopulta ex molemmille.
huoh
No sun kommentteihin en uskois kyllä lainkaan. Menet sänkyyn eksäsi kanssa vaikka hän seurustelee! vittu mitä paskaa. Toimi sinä nyt aikuisesti ja lopeta suhde eksääsi niin hän olisi sen jälkeen hieman vähemmän hukassa itsensä kanssa.^ ylemmälle apinalle
Mitään vikaa eksän nussimisessa! Eksä siinä pettää nykyistään. Jos saa oman pään pidettyä kylmänä ja seksin vaan seksinä, niin antaa mennä vaan! Kaikki tekee omat valintansa, ei aikuisten ihmisten tarvitse ottaa vastuuta toistensa idioottimaisuuksista.kyl se toimii
jos eksäsi ei ole hakunut sua kohtaan lähestymis kieltoa niinku mun tapauksessa mut rakastamme silti toisiammevoi ihan hyvin toimia!
kun vaan itse toimit ajoissa. Erossa usein vasta ymmärtää mistä on luopunut. Itse halusin palata eksäni kanssa yhteen kun tajusin etten lakkaa kaipaamasta häntä, mutta tämä olikin jo löytänyt uuden. Joten mene tunteidesi mukana, ja äkkiä :)kokemusta on
en usko että toimii. kokemusta on, useita kertoja. ei toimi. ei kannata. takaisinpäin ei kannata palata, pettää vain itseään, ja samat ongelmat palaavat aina ja aina uudestaan jos niitä ei alunperinkään saatu selvitettyä. ei kannata. nokka kohti uutta, uusia tuulia. takaisin päin ei kannata katella.olen kokenut, nähnyt, pettynyt, todennut kuinka tyhmä sitä ihminen voi olla jos hakkaa vain päätään uudestaan ja uudestaan seinään.
mieluummin olen sinkku ja yksin kuin palaisin ex:äni kans yhteen enään. ne lupaa kaikenlaista uusissa yrityksissä mutta todellisuus on toinen, on ollu muita siinä välissä, niitä ehkä vieläkin on, ja sama jatkuu, ja ongelmia on ehkä enemmän kuin aluksi.
jokainenhan tekee kuin sydän sanoo, mutta minä en menis enää ex:äni tai kenenkään niistä uudestaan takas. olen tajunnut miten se sama jatkuu, mikään ei muutu/ tai ne ei muutu. jos antaa niiden tulla takas, ja yrittää uudestaan , se tarkoittaa niille sioille ett ne voi tehdä aina ja aina uudestaan niin, sen saman ; hei, kyllä se mut ottaa vielä takas vaik mitä tekisin tai miten-ne ajattelee.
en tiedä teidän jutusta, ja miten meni, ja kuka petti ketä, mutta menneet menneitä - ja täysin vain mun mielipide. onhan se sitä "tuttua ja turvallista", mutta jos sitä haluaa niin ok.
kannattas ensin miettiä mitä haluaa. ja haluaako sitä mitä se oli ex:än kans.
mun ex:ät on tosi... noh, törkeitä, että kun yhden kerran otin takas, se kuvitteli ett voin tehdä niin aina, ja se saa tehä mitä haluttaa. ja teki.
ja toiset kans, ne oli samanlaisia. ja sit kun kuulee miten niillä on ollu siinä välissä kaikenmaailman naisia, vaikka minkälaisia, tuttujakin ehkä, niin jooh, menee mielenkiinto ja ongelmat senkus kasvaa.
voittehan kokeilla. kannattaahan se, jos molemmat haluaa. mutt mä en. sellaista loppuelämää, kiitos mutt ei kiitos. paljon kivempi olla sinkku ja katella ja valita, saa ihan vapaasti valita kenet ottaa, ketä ei, saa tehdä miten tykkää, ei tarvi toisen pillin mukaan tanssia, näin on paljon parempi,
ja mikä "onni" se on sille toisellekin, saapahan tehdä sekin miten haluaa, ei tarvi pettää eikä kieroilla, kun on vapaa tekemään miten haluaa - harmi vain kun just ne on sellaisia raasuja ett kun ne ei sit haluakaan olla vapaita, no etitään uutta, ja etsitään, ehkä kävästään taas ex:änkin luona vähän aikaa,
ja taas sama juttu uudestaan.
no onneksi on meitä "vapaita" tai toisten jätöksiä (ihan miten sen haluaa ilmaista) markkinoilla mistä valita
ja naisai jotka on niin typeriä ett antavat ex:älle uuden mahdollisuuden. uuden mahdollisuuden toistaa virheensä. jos molemmat haluaa palata yhteen, molempien pitäs myös tehä sen eteen töitä, eikä vain toisen, suhde pitäs olla tasapainossa, tasapuolinen, oikeudenmukainen.
sanon vain, että kokemusta on. mutta onnea yritykselle. toivon ett se joillakin toimii, mulla ei toiminut.
enkä suosittele.