Eli oon 12 ja ajattelin alottaa softauksen ens kesän. Olin ajatellu Marui H&K USP (sähkö) maski kuulii.
Olisko jollai parempaa pakettii max 205€.
Kiiti kaikille vastaajille.
Marui H&K USP sähköpistooli?
14
822
Vastaukset
- freihsghre
Itsekkin ostin tuon Maruin AEP USPin kun olin 12. Nyt on ollut yli vuoden ja muuten toimi hyvin mutta tuli jotain häikkää sisuskaluissa. Tänään tuli takaisin postiin ja huolto maksoi 33e. Mutta ei tuota rikkoontumista kannata säikähtää koska ase on muuten hyvä. Kannattaa ostaa.
- Mömmönen
EN MISSÄÄN NIMESSÄ SUOSITTELE SÄHKÖPISTOOLIA!!! SEMMOTTEET VOI TYÖNTÄÄ SYVÄLLE MARUIN ASSIIN!!
Tos on paljo parempi ja pikkasen kalliimpi mut pysyy hinta luokassa: http://proairsoft.com/acatalog/info_EGP_16P_LCH.html siihen vaan ei tuu maskia mut suojalasit kumminkin- er
No voi helvetti kun nyt puhuttiin sähköpistooleista eikä mistään paskoista rynkyistä. Miksi tulet tänne jauhamaan paskaa jostain M4:stä??
- sivustaseuraaja
Mömmönen kasva ensin edes 10-vuotiaaksi ja tule sitten tänne puhumaan isojen poikien juttuja.
PS. Eikö äiti opettanut että ei saa sanoa kyrpä vaan pippeli - Mömmönen
sivustaseuraaja kirjoitti:
Mömmönen kasva ensin edes 10-vuotiaaksi ja tule sitten tänne puhumaan isojen poikien juttuja.
PS. Eikö äiti opettanut että ei saa sanoa kyrpä vaan pippeliIhan vaan tiedoksesi olen 16v...
- sivustaseuraaja
Mömmönen kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksesi olen 16v...
HAH! Päivän paras vitsi. !6-vuotias ei kirjoita tuolla tavalla ellei ole ADHD tai muuten häiriintynyt.
- Mömmönen
sivustaseuraaja kirjoitti:
HAH! Päivän paras vitsi. !6-vuotias ei kirjoita tuolla tavalla ellei ole ADHD tai muuten häiriintynyt.
Niin ja !6-vuotias.... Sulla taitaa olla alzhaimerin tauti....
- Mömmönen
Mömmönen kirjoitti:
Niin ja !6-vuotias.... Sulla taitaa olla alzhaimerin tauti....
gay
- sivustaseuraaja
Mömmönen kirjoitti:
gay
no voi hyvänen aika : D Olettepas te tytöt tarkkoja nykyään
- airosofteri
ÄLÄ HYVÄ MIES(tai nainen) OSTA G&G ASETTA; KAHDELLA KAVERILLA OLI TOMMOSET MUT TOINEN EI SIT ENÄÄ AMPUNU JA KUULU VAAN SURINAA JA TOINEN LAGII JA BUGII EIKÄ TOIMI KUNNOLLA. älä siis osta M4 äläkä mitään G&G asetta, mikään ei kestä, suosittelen vähän käytettyä Maruin AK:ta tai Cyma cm028, maksaa jonkun 1 60€
- nigzplz
Hah! Oot varmaan kokeillu yhtä double eagle sähköpistoolia ja nyt haukuit maruita. Ja vielä pahempi, vertailet pistoolia rynkkyyn. Kuinka tyhmä ihminen voi olla?
- Ei noin:p
Jos et ole vielä mitään ostellut, osta JG:n G36C starttipaketti. Itelläni ei oo kyseistä asetta mutta monella kaverillani on ja pelkkiä kehuja on sadellut. Tuossa linkki http://www.milgear.fi/kauppa/aloituspaketti-g36c-g608-p-1023.html
Hinta 189€, jossa 2 hicap-lipasta(470), akku, laturi, maski sekä 5000 kuulan pussi. - kylk
Ei kannata ekaks hankkii rynkkyy, eikä sähkö pistoolia vaan Co2. Minulla on rynkky, marui sähkö usp (jossa syöttövika) ja kwc Co2 pistooli. Noista pidän jälkimmäistä laadultaan parhaana, uspissa kun vetää liipasinta niin ½ sekunnin päästä lähtee kuula.
- Airsoft Instructor
Aloittelijan airsoft pistooliksi olisi suositeltavaa ostaa sähkötoiminen (AEP) pistooli, koska kaasu tuppaa käymään kalliiksi. Sähköase on kuitenkin halvempi ja helpompi huoltaa kuin kaasu, ja sähköllähän on myös huomattavia eroavaisuuksia kaasun kanssa. sähköase ei tietenkään ole talvella hyödyksi akun lyhyen keston vuoksi,Mutta lämpimissä oloissa on ase hyvissä käsissä erittäin tehokas. Lähtönopeudet ovat erittäin tehokkaan jousipistoolin luokkaa, (60-75ms) co2 on (yleensä) laatunsa puolesta parempi. Mutta sehän on vain kiinni ostajan kukkaron koosta ja halusta maksaa paremmasta laadusta. /suosituksia. Cyma cm.030/ Marui Raffica.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k503658On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382361Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712308Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602198Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.271626Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma651550- 761457
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?551003Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68982Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40869