Unet.
Monet pitävät unia ehkä merkityksettöminä, mutta jos niitä rupeaa enemmän tutkimaan, käy kyllä aika selväksi etteivät ne ole merkityksettömiä.
Unien muistamisesta ja tulkitsemisesta voi olla valtavan paljon apua monissa asioissa. Unet voivat tarjota ratkaisuja ongelmiin (ihmissuhde, työ ym.), auttaa kehittämään itseään, tuntemaan itseään paremmin. Unet voivat myös varoittaa joistain asioista. Jotkut esim. ovat nähneet unia joissa on selvinnyt että autossa joku vakava haitallinen vika, joka vaarantaisi ajoturvallisuuden tai että heillä on joku sairaus.
Jokainen näkee unia, kaikki eivät vain muista niitä herätessään. Unien merkityksellisyys vaihtelee, on erittäin tärkeitä ja merkityksellisiä unia ja ei niin merkityksellisiä unia. Usein unet ovat symbolisia, mutta joskus niissä on myös selviä viestejä. Unet ovat suurimmaksi osaksi henkilökohtaisia ja myös jokainen itse on omien uniensa paras tulkki. Siksi unisymboleiden selityksiä ei kannata ottaa liian kirjaimellisesti aina.
Unet ovat tärkeitä, siksi niitä kannattaa kirjata ylös.
Unien muistaminen ei ole vaikeata. Tärkeintä unien muistamisessa on niiden kirjoittaminen ylös ja tahto muistaa niitä. Aluksi voi toistaa itselleen mielessään tai ääneen päivän aikana usein ja mielellään kun menee nukkumaan: "Minä haluan muistaa uneni, minä muistan uneni". Kun herää kirjoittaa ensin muistisanoilla ylös suurinpiirtein kaiken mitä muistaa unista (vaikka olisi kuinka naurettavan ja merkityksettömän tuntuisia unia) ja myöhemmin muistisanojen pohjalta mahdollisimman yksityiskohtaisesti ja tarkasti kaiken mitä muistaa. Tunne, värit, merkityksettömältä tuntuvat asiat ym. Mitä enemmän ja tarkemmin unia rupeaa kirjoittamaan ylös, sitä enemmän niitä alkaa muistamaan. Aluksi voi tangerrella ehkä, mutta kun alkaa pyrkiä muistamaan uniaan ja jatkaa uni muistojen kirjoittamista ylös, niitä muistaa helposti enemmän ja paremmin. Tärkeää on, että kun herää, olisi paikallaan ja silmät kiinni ja miettii mitä kaikkea muistaa unesta. Keitä unessa oli, mitä tapahtui sitä ennen ym. Sitten tosiaan lyhyet muistisanat tapahtumista, jos heti alkaa kirjoittamaan liian yksityiskohtaisesti monia asioita voi unohtua. Jos unia ei kirjoita edes muistisanoilla ylös kun herää, on vaarana, että unohtaa niitä myöhemmin päivällä. Kannattaa myös otsikoida ja päivätä unet, kun alkaa kirjoittamaan tarkemmin, tästä on hyötyä ja otsikointi auttaa myöhemmin palauttamaan mieleen unen helposti kun lukee unipäiväkirjaa. Myös jos myöhemmin päivällä muistaa unista jotain uutta, kannattaa kirjoittaa se ylös.
Unien muistaminen on helppoa, mutta tulkitseminen voi joskus olla hankalampaa.
Unista voi myös saada ratkaisuja tiettyihin ongelmiin mihin toivoo saavansa apua. Kun muistaa unensa hyvin jatkuvasti, voi joko toistaa jotain kysymystä mihin toivoo saavansa ratkaisun nukkumaan mennessä monta kertaa tai sanoa esim.
Minä haluan saada unen jossa on ratkaisu tähän pulmaan mikä minulla on mielessä:
------------------------------------- Sanoo ongelman
Minä saan tämän unen, minä näen tämän unen, minä muistan tämän unen ja minä ymmärrän tämän unen.
Toistaa tuotakin monta kertaa nukkumaanmennessä mielessään tai ääneen, mielellään mielessään ennen nukahtamista. Jos se että saa tuon vastauksen on parhaaksi, vastaus tulee kyllä ennemmin tai myöhemmin. Joskus vastaus voi myös tulla niin, että yksi osa vastauksesta on esim. maanantain unessa, toinen tiistain ja kolmas osa keskiviikon. Mutta jos tavoite on negatiivinen ei parhaaksi oleva, on todennäköistä että vastausta ei tule.
Unet pyrkivät auttamaan meitä.
Jos nyt vielä olet epävarma siitä että otatko rokoitetta vai et, mieti kuinka tärkeä juttu olisi jos näkisit unen jossa selviää kummin päin kannattaa tehdä? Ehkä olet nähnyt jo, mutta et ole vain muistanut sitä?
Mä oon ainakin nähnyt unen rokoitteesta, että mun ei kannata ottaa sitä. (En kyllä ottais muutenkaan) Siinä meidän hevoset sai tätä rokoitetta ja sairastuivat.
Mutta mä näin myös unen, jossa oli viesti, että hyvin tässä käy.
Varma tapa tietää kannattaako ottaa rokoite vai ei
2
448
Vastaukset
- unia.
Kiitos vain, mutta itse en tarvitse kyllä mitään unia tietääkseni, että en todellakaan ota sikarokotetta.
Tiesin jo heti, kun tämä sikahysteria alkoi, mistä tässä on kysymys..
Jos yhtään on maailman asioista selvillä ja voimista jotka kulisseissa oikeasti määrää, niin tämä oli täysin odotettua.
Valitettavasti näyttää siltä, että moni tulee kuolemaan/vammautumaan tuohon rokotteeseen, kun ei suurta yleisöä kiinnosta nykyään juuri ajatella mitään, vaan katsella apaattisena televisiosta ym.
Mutta toisaalta yllättävän moni on herännyt ja näkee, mistä tässä on kyse, eikä siis ota tuota myrkkyä jota rokotteena mainostetaan.- Tecco
mutta jotkut tarvitsee. En ihan usko kaikkiin salaliittoteorioihin mitä tässä ympärillä velloo. Monet salaliittoteoriat voivat olla vähän ylipaisuineita soppia joista voi olla välillä vaikeaa löytää alkuperäiset hyvät jyvät seasta. Kriittinen kannattaa olla monien niiden suhteen. Terveen avoin ja terveen kriittinen. Eikä kannata liian paljon keskittyä negatiivisiin asioihin, niistä on tärkeä olla tietoinen, mutta ei keskittyä liikaa.
Mä uskon että tämä possuflunssa tulee romahduttamaan negatiivisten lääke yritysten horjuvia korttirakennelmia urakalla. Liiallinen ahneus kostautuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk562079Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901415Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll681207- 1141101
- 67926
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72899Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8811Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72789