AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / VALMET SEINÄKELLO
8 Vastausta 8 815 Lukukertaa

VALMET SEINÄKELLO

Tarvin kovasti Valmet (Aika)-merkkisen seinäkellon räjäytyskuvia. Kello on vuosimallia 1979. Eli siis se perinteinen malli puukuorilla ja lasi-ikkunaovella. Onkohan se räjäytyskuvia missään enää? Onko ketään kelloseppää joka tietäisi? Muuten jää hammasrattaat kouraan ja mummu tappaa mut.

vie sepälle

Älä ryhdy korjaamaan kelloa itse. Auton moottori korjataan räjäytyskuvien avulla, kello kannattaa viedä kellosepälle. Koneisto on kookas ja helppo korjata, mutta vaatinee kuitenkin erityisosaamista.

kellon korjaus kallista

Kysyin kellosepän arviota (sähköpostitse kuvan kera) AIKA - merkkisestä seinäkellostani kun oikeanpuoleinen vieteri on jostain syystä jumissa. Sepän arvio oli kellon saattamisesta uutta vastaavaan kuntoon hinnaksi noin 200€, aika kallista työttömän kukkarolle, taitaa kello jäädä kaapin päälle pölyttymään...........

korjaus

Tuo tanne niin pistän kasaan, mamma mukaan.Saat vielä puusta tehdyn paremman kellon mukaasi.

Lyönnit

Miten ja mistä säädetään Valmet Seinäkellon tasatuntien ja puolikkaiden lyönti, eli siis onko jokin vipu josta voi lukita ja poistaa. Kellostani ei kuulu lyönnin ääntä kuin vaisusti. Mikä neuvoksi ??

Kapa

mulla

ei o räjähtänyttä kuvaa
mutta ehjä kello olis ,
paljonko maksaisit?

valmet

Hei
Olen vähävarainen kellonkeräilijä jos luovut kellosta edullisesti niin pääsee hyvään kotiin ja antiikkikello klubin tilastoihin

vhän vanha viesti melki 3 vuotta

ei ole enää kelloa
 /   /  / VALMET SEINÄKELLO

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua