Tarvin kovasti Valmet (Aika)-merkkisen seinäkellon räjäytyskuvia. Kello on vuosimallia 1979. Eli siis se perinteinen malli puukuorilla ja lasi-ikkunaovella. Onkohan se räjäytyskuvia missään enää? Onko ketään kelloseppää joka tietäisi? Muuten jää hammasrattaat kouraan ja mummu tappaa mut.
Älä ryhdy korjaamaan kelloa itse. Auton moottori korjataan räjäytyskuvien avulla, kello kannattaa viedä kellosepälle. Koneisto on kookas ja helppo korjata, mutta vaatinee kuitenkin erityisosaamista.
Kysyin kellosepän arviota (sähköpostitse kuvan kera) AIKA - merkkisestä seinäkellostani kun oikeanpuoleinen vieteri on jostain syystä jumissa. Sepän arvio oli kellon saattamisesta uutta vastaavaan kuntoon hinnaksi noin 200€, aika kallista työttömän kukkarolle, taitaa kello jäädä kaapin päälle pölyttymään...........
Miten ja mistä säädetään Valmet Seinäkellon tasatuntien ja puolikkaiden lyönti, eli siis onko jokin vipu josta voi lukita ja poistaa. Kellostani ei kuulu lyönnin ääntä kuin vaisusti. Mikä neuvoksi ??
vie sepälle
Älä ryhdy korjaamaan kelloa itse. Auton moottori korjataan räjäytyskuvien avulla, kello kannattaa viedä kellosepälle. Koneisto on kookas ja helppo korjata, mutta vaatinee kuitenkin erityisosaamista.kellon korjaus kallista
Kysyin kellosepän arviota (sähköpostitse kuvan kera) AIKA - merkkisestä seinäkellostani kun oikeanpuoleinen vieteri on jostain syystä jumissa. Sepän arvio oli kellon saattamisesta uutta vastaavaan kuntoon hinnaksi noin 200€, aika kallista työttömän kukkarolle, taitaa kello jäädä kaapin päälle pölyttymään...........korjaus
Tuo tanne niin pistän kasaan, mamma mukaan.Saat vielä puusta tehdyn paremman kellon mukaasi.Lyönnit
Miten ja mistä säädetään Valmet Seinäkellon tasatuntien ja puolikkaiden lyönti, eli siis onko jokin vipu josta voi lukita ja poistaa. Kellostani ei kuulu lyönnin ääntä kuin vaisusti. Mikä neuvoksi ??Kapa
mulla
ei o räjähtänyttä kuvaamutta ehjä kello olis ,
paljonko maksaisit?
valmet
HeiOlen vähävarainen kellonkeräilijä jos luovut kellosta edullisesti niin pääsee hyvään kotiin ja antiikkikello klubin tilastoihin
vhän vanha viesti melki 3 vuotta
ei ole enää kelloahttp://www.newssit.com/viewtopic.php?p=686472&sid=e15c7f3492f9cddf8ce11ee2cab7325d