Sivusen vaalirahat

Kunnostettu mökkitie

Ei näytä vaalirahakohu ohittaneen Ylöjärveäkään, vaikka siitä ei paikallinen lehti mitään ole kirjoittanutkaan. Ei tietenkään, koska vastaavia tapauksia taitaa löytyä myös oikealta reunalta.

Helsingin Sanomat kirjoittaa jo 24.9 otsikolla "Kunta-Asunnot tuki oman hallituksensa puheenjohtajaa" ja jatkaa:

"Yleishyödyllinen rakennuttaja Kunta-Asunnot Oy tuki oman hallituksensa puheenjohtajaa, Ylöjärven kaupunginjohtaja Pentti Sivusta (sd) vuoden 2007 eduskuntavaaleissa.

Vielä torstaina silloinen toimitusjohtaja Veijo Lehto (sd) väitti Helsingin Sanomille, että yhtiö osallistui vain "joihinkin kahvitilaisuuksiin". Hän ei maininnut yhtiön tukeneen hallituksen puheenjohtajaa, vaikka hän oli siitä tietoinen tehtyään päätöksen itse.

Lehto ei nähnyt tukemisessa mitään ihmeellistä. "En nähnyt, enkä nytkään näe."

Yhtiö osallistui Sivusen järjestämään maksulliseen vaaliseminaariin."

Huonomuistisia näkyy siis löytyvän myös oman kylän poliitikkojen taustalta. Olisi äänestäjien kannalta toivottavaa, että taustat tutkittaisiin kunnolla. On valitettavaa, että paikallislehti ei uskalla lähteä penkomaan asioita lisäpaljastusten pelossa, eikä missään nimessä edes julkaisisi aihepiiriin liittyviä ulkopuolisten paljastuksia.

Sivusen kytköksistä saisi kyllä ahkera toimittaja laajankin artikkelin. Ehkä Aamulehti uskaltaisi julkaista tulokset.

7

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!

      koskaan henkilöön jonka nimen perässä on sd?

    • tietoa on

      menee ja ei ole ainoa.
      Taitaa olla toveriseuran tileissäkin jotain tutkimista

      • naapurin kääkkä

        Taitaa se olla pata kattilaa soimaamassa,musta kylki kummallakin.Eiköhän se ole melko tekopyhä asenne alkaa päivittelemään jälkikäteen tällaisia asioita?Olisi sen voinut tehdä jo pari vuotta sitten.Tosin siinä olisi voinut yht äkkiä havaita että paljastus puhujaa olisi kyörätty kiivaasti pitkäänniemeen.Sillä tavalla voi olla iloinen näistä paljastuspuheista että niitä on vihdoin tullut.Vielä kun saataisiin todiste että se paljonpuhuttu poliittinen vastuu todella tarkoitaa jotain.Ettei sekin olisi vain "vaaliraha ilmoitus"josta ei seuraa sanktioita.


      • kelkka45
        naapurin kääkkä kirjoitti:

        Taitaa se olla pata kattilaa soimaamassa,musta kylki kummallakin.Eiköhän se ole melko tekopyhä asenne alkaa päivittelemään jälkikäteen tällaisia asioita?Olisi sen voinut tehdä jo pari vuotta sitten.Tosin siinä olisi voinut yht äkkiä havaita että paljastus puhujaa olisi kyörätty kiivaasti pitkäänniemeen.Sillä tavalla voi olla iloinen näistä paljastuspuheista että niitä on vihdoin tullut.Vielä kun saataisiin todiste että se paljonpuhuttu poliittinen vastuu todella tarkoitaa jotain.Ettei sekin olisi vain "vaaliraha ilmoitus"josta ei seuraa sanktioita.

        Loistava provo koko kirjoitus! Hetkinen, kunta-asunnot tukeneet kaupunginjohta-ehdokasta, ei varmaan tarvi edes selittää yksinkertaisimmille. Olisin hiukan huolissani tuista jotka velvoittavat ehdokasta esiintymään tietyssä valossa. Näitä kauppoja on Ylöjärvelläkin nähty jo monia ja harvemmassa mukana on ollut ehdokas jonka perässä on ollut (SD.). Niistä ei sen enempää...


      • IP-poliisi
        kelkka45 kirjoitti:

        Loistava provo koko kirjoitus! Hetkinen, kunta-asunnot tukeneet kaupunginjohta-ehdokasta, ei varmaan tarvi edes selittää yksinkertaisimmille. Olisin hiukan huolissani tuista jotka velvoittavat ehdokasta esiintymään tietyssä valossa. Näitä kauppoja on Ylöjärvelläkin nähty jo monia ja harvemmassa mukana on ollut ehdokas jonka perässä on ollut (SD.). Niistä ei sen enempää...

        Siis onko Kunta-asunnot tukenut vai ei? Tämä juttu ei selvinnyt ollenkaan. Onko aloittaja kenties syyllistynyt perättömään julkilausumaan?


    • IP-poliisi

      "Sivusen kytköksistä saisi kyllä ahkera toimittaja laajankin artikkelin."

      Alahan selvittää mitä kytköksiä. Ei tuollaisia heittoja noin vain saa tehdä.

      • 8+7=

        on IP:ssä, muttei siellä vielä poliisia oo näkyny. Vaan onhan se tieten se Atte joka tykkää aina leikkiä poliisia. Attekos se täällä kirjoitteleeki?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe