AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

Pallo

3 Vastausta 229 Lukukertaa
Olisiko jollain kokemusta sepelvaltimoiden pallolaajennuksen jälkeisestä elämästä. Millaiset elämäntavat tulisi olla jne. Onko Plavix 75 mg erityiskorvattava lääke, joka on kallis lääke ja jota pitää käyttää ehdottomasti 12 kk. operaation jälkeen

Ei tarvitse Plavixia määrätä...

ellei ole ollut esim. infarktia. Jos pallolaajennus ehditään tehdä, ennenkuin on mitään sattunut, kahden päivän sairasloman jälkeen vain takaisin sorvin ääreen. Tai kiikkustuoliin, jos ollaan jo vapaalla työelämästä.

Plavix on kyllä kallis lääke, mutta kelan korvaus on hyvä, jos on sepelvaltimotauti.

Pallo,,,

Yleensä sairaalasta annetaan elämäntapa ohjeet pallolaajennuksen jälkeen..näin ainakin mun kahdella laajennusreissulla tapahtui mutta kun mulla ei ollut mitään korjattavaa tavoissani ja ruokailussani.

Ne joilla on korjattavaa on kiinnitettävä ruuan rasvoihin huomiota,kolestrolia on seurattava säännöllisesti ja arvot kohdalleen,painon kurissa pitäminen,verenpaine seurannassa,tupakointi tarvittaessa pois ja myös verensokerin tarkkailu..nämä em ainakin huoimisen arvoisia.

Ihan normaaliin elämän rytmiin olen itse palannut pallolaajennusten jälkeen ohjeitten puitteissa,viimeisen laajennuksen jälkeen taisin olla sairaslomalla pidennetyn viikonlopun eli muistaakseni to toimenpide,seuraavana ma töihin.

Kysyisin millaisia

"Ne joilla on korjattavaa on kiinnitettävä ruuan rasvoihin huomiota,k"

Niin millaisia rasvoja ajattelit ja paljonko saa leivän päälle pistää? Onko jotain linkkiä esim.
Norvital TESTOMAX

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta