olen etsinyt netitistä kainkenlaisia aseita.
minulla on vain yksi halpahallista ostettu
airsoft. eli en oo pelannut ikinä airsoftia.
tollaisia löysin netistä:
cyma ak 47
marui boys` MP5A1
KALASH RK-02 AKS-74
WELL D-94S
DOUBLE EAGLE M86P
CYMA CM.032
JG F6610 M16A3
minkä sähkötoimisen kannattaisi ostaa kun oon aloittelija
15
677
Vastaukset
- heijjdo
hei, heti aluksi karsit pois maruin,well ja double eaglen pyssyt.
itellä kokemusta cyman 47,m14 ja jing gonging m16 on kaverilla. että niitä kolmea voin suositella
ja kalashistakaan en mitään huonoa ole kuullut. paras aloittelijalle luultavasti cyman m14(.32) taikka jing gongin m16.- Niko.xbox.osta
Doublw eagle m86 on hyvä ase.. Itelläni siin uus moottori, että semmosta
-PekkaK
- ...
KAnnattaa ostaa cyman ak 74 (cm.035a) toimii hyvin ja täysmetallia ja puuta eikä maksa kuin 169!
- pillu karva
Kannattaa ostaa toi Double Eagle M86p se on halpa ja oon ainaki kuullu et se on hyvä ase ja osta fincoinsit se jos ostat koska siel on hyvii :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PS:määki tilasin sen Double Eaglen vasta:)
- antzah
Riippuu ihan kiinnostuksestas ja budjetistas. Mulla ois tos maruin coltti myynnis härpäkkeil. Viestiä [email protected] jos kiinnostuit.
- aapo vakkilainen
Olen yritänyt etsiä kuulari uzi asetta mutta en ole löytänyt aseen hinta pitäisi olla alle 45euroa ja haluaisin että aseestani lähtisi mahdollisimman kovaa.
- softi12
halpa-hallissa myydään 20 euron uzeja. mutta ei mikään kovin äkänen oo.
- softigs
softi12 kirjoitti:
halpa-hallissa myydään 20 euron uzeja. mutta ei mikään kovin äkänen oo.
missä halpa-hallissa?? (millä pikkakunnalla)
- unikek0
cyma ak 47
- Random tyyppi
Jos oot alle 160 niin Cyma cm032 kaa voi tulla ongelmia sillä se on aika pitkä ja painava ase. Jos oot yli 160cm niin suosittelisin sitä.
- mwio
Osta joku ase käytettynä. Itse olen ostanut käytetyn Marui M733 Commandon 98€ ja toimii moitteettomasti. Myös kaverilla oleva Double Eagle M81 sähköpistooli on hyvä ja halpa, vaikka harrastuksen kehittyessä jää vähän tehottomaksi.
- kokenut softari
kaikki o kämäsii
- rikuli04
onko tää hyvä ase kertokaa monta vuotta on ollu ja kerro huonot ja hyvätpuolet . CYMA 035A
- Urpokarhu
Itselläni on Kalash AKS-74 (metallirunko ja puuosat), ja omien kokemusten perusteella se olisi hyvä vaihtoehto. Ainoat miinukset ovat, että perää saa hiukan varoa, ettei se hajoa (korjaantuu ostamalla kiinteäperäisen mallin) ja, että joitain lippaita joutuu viilailemaan, että sopivat (Esim. King Arms), mutta esim. Magin lippaat sopivat suoraan.
- cyma ak47 b-spetznas
osta cyman ase
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412470Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864