Onko kukaan käynyt pmk:n kiinalaisessa? Onko se hyvä paikka? Vai onko enää olemassakaan, kun ei ole näkynyt mitään mainoksia? Kannattaako mennä testaamaan?
Kiinalainen ravintola
41
4792
Vastaukset
- Suosittelen
Käyty on ja hyvä paikka oli. :)
- eimieleinen
käytäväl pöydät ja tuolit.alkeellinen..mut kukin käy toteamas ite mitä mielt
- Yksi käynti
Olen käynyt syömässä ko. paikassa ja muuten ruoka oli hyvää, mutta niitä siimahäntiä (jonkun jyrsijän) en voinut edes maistaa. Siinä hännän päässä oli niitä elukan karvoja vai mitä lieneen ?
- maistamaan
Tänään sen näkee mitä sielläkin on tarjolla. Ja onkohan kyseistä paikkaa enään edes olemassakaan?
- kannattaa käydä
Ei samanlaista ilmapiiriä ole muissa junan etelästa tuoneiden yrittäjien ruokapaikoissa. Asikaspalvelu ystävällistä. Yritystä on, annos pakataan mukaan jos ei jaksa syödä. Ruoka vähän erilaista mutta niin pitääkin olla.
- mikskaikkisinne
maistamaan kirjoitti:
Tänään sen näkee mitä sielläkin on tarjolla. Ja onkohan kyseistä paikkaa enään edes olemassakaan?
nimittäin kassakone. Kaikkiko sinne tänään menee. Minäkin olin jo sinne menossa, mutta antaa vaan hätäisempien ensin syödä.
- valitseeitse
Jokainen käyköön missä haluaa, saa itse valita.
- :ihastunut:
.. on ja ehdottomasti suosittelen!!! Onhan se ympäristö toki hieman kolkko, mutta jos paikka menestyisi paremmin, niin varmasti moiseen asiaan huomiota kiinnitettäisiin.
Asiakaspalvelu oli todella ystävällistä, ja lapsiperheillekkin suosittelen kyllä paikkaa lämpimästi. Lasten listalta löytyi meilläkin niin mieluinen ruoka, että sitä mussutettiin vielä vaatteita pukiessakin! :) Annokset on valtavia, kaksi naista syö yhdestä helposti itsensä yliähkyyn, ja todella todella hyviä!! ja mainittakoon, että edullista myös on. Kyllä on ainakin meidän perheen uusi kantapaikka ehdottomasti!!
Todellakin kannattaa heittää ennakkoluulot nurkkaan ja lähteä kokeilemaan vaikka isommallakin porukalla!- vrvfrv
pysykää te lapsiperheet pois sieltä, kun normaalit ihmiset on syömässä.
- p
Edullinen ja hyvä lounas ainakin on, listaruokia en ole vielä kokeillut. Paikkana hieman kolkko, koska ympärillä olevat liiketilat ovat tyhjiä.Mutta sehän ei ole ravintoloitsijan vika...
Olen ilmeisesti maailmalla tottunut hieman erilaisiin kiinalaisiin ravintoloihin, joten en alkuunkaan tykännyt ruuasta. Jokaisella on oma makunsa, joten kokeilkoon ja testatkoon itse. Minulla ei ole enempää halua testailla ko. paikkaa.
- ihan hyvä
Salpietari kirjoitti:
Olen ilmeisesti maailmalla tottunut hieman erilaisiin kiinalaisiin ravintoloihin, joten en alkuunkaan tykännyt ruuasta. Jokaisella on oma makunsa, joten kokeilkoon ja testatkoon itse. Minulla ei ole enempää halua testailla ko. paikkaa.
niin kauan kun ei paremmasta tiedä. Kirjoitan tätä BeNeLux-maista ja tiedän, miltä kiinalaisen ravintolan tulee näyttää ja miltä ruuan maistua. Ja suomalaiseen kinuskiin siinä on suuri ero.
- kävin testaa
ihan hyvä kirjoitti:
niin kauan kun ei paremmasta tiedä. Kirjoitan tätä BeNeLux-maista ja tiedän, miltä kiinalaisen ravintolan tulee näyttää ja miltä ruuan maistua. Ja suomalaiseen kinuskiin siinä on suuri ero.
...se meille välttää.
- Minä ite tiältä
ihan hyvä kirjoitti:
Erittäin hyvä lisäys tämä Pieksämäen kiinalainen suomalaiseen ravintolakulttuuriin. Näissä aasialaisissa ihmisissä huokuu se ystävällisyys mikä tuntuu kivalle. Siitä suomalaiset voisivat ottaa ihan aikuisten oikeasti oppia. Ruokakin on hyvää ja totta kai tarjonta pitää suhteuttaa kysyntään. Sinä joka kirjoittelet BeNeLux maista, niin miten sinä sieltä olen maistanut Pieksämäen kiinalaisen ruokaa jos siellä olet. Toisekseen minä en nyt enää niin kovin tarkka ole minkä maalaista ruoka on kunhan se on hvyää. Niin tosiaan saa sitä hyvää ruokaa sieltä BeNeLux maistakin aivat kuten monesta muustakin maasta.
- ent.kissan omistaja
norjalainenmetsästyskissa!!!!!!!!
Jos olet käynyt kyseisessä paikassa syömässä oliko liha maittavaa???????? - heguli1960
Olen käynyt melkein kymmenen kertaa syömässä siellä chili härkä annos tällä hetkellä paras!Pidän paikasta!
- marika p
On käyty noin kerran viikossa lounaalla. Lounasruokapaikoista ainakin yksi parhammista Pieksämäellä. Ruoan hinta-laatusuhde todella hyvä. Mutta iltaan ja juhlatilaisuuksiin ympäristönä ehkä vähän kolkko. Ja juu, kyllä maailman paikkoihin on tuollakin ravintolalla pitkä matka, mutta jostainhan sitä on aloitettava. Ollaa iloisia, että on saatu vaihtelua aabeesee- ja kotiruokavaihtoehtoihin.
- junttura 122
marika p kirjoitti:
On käyty noin kerran viikossa lounaalla. Lounasruokapaikoista ainakin yksi parhammista Pieksämäellä. Ruoan hinta-laatusuhde todella hyvä. Mutta iltaan ja juhlatilaisuuksiin ympäristönä ehkä vähän kolkko. Ja juu, kyllä maailman paikkoihin on tuollakin ravintolalla pitkä matka, mutta jostainhan sitä on aloitettava. Ollaa iloisia, että on saatu vaihtelua aabeesee- ja kotiruokavaihtoehtoihin.
ennemmin syön valmista maksalaatikkoo kun karvasia pihvejä
- Mutta..
Jos siellä olisi jotakin syötävää tarjolla!
Yksi ihminen töissä joka ei ehdi valmistaa juuri mitään listalta tilattuja ruokia tai se ainakin kestää hyvin pitkään.
Lisäksi buffet pöydässä on ruoka jatkuvasti loppu. Kuulin erään ostaneen lounassetelin kyseiseen ravintolaan ja pöydässä oli vain rippeitä jäljellä joista ei nälkäkään lähtenyt.
Ruoka sinänsä on hyvää, mutta palvelu ja tarjonta heikkoa.- nasupekkaheiskanen
Ostanut lounassetelin. Hell Yeah!
- !!!
nasupekkaheiskanen kirjoitti:
Ostanut lounassetelin. Hell Yeah!
Ei ole isot ongelmat jos tuo on ainoa.
- _pippeli_
Toivottavasti menestyisi paikka. Itse kokeilin kahdesti. Eka kerralla nautaa = ok. Toisella kerralla kanaa = epäilyttävän lötköjä paloja?
- etninen yrittäjä
Karva kebab= mustat ihokarvat kuuluu annokseen
- Pierupippeli
Kakkipylly
- tuo äitisi avuksi
sanavaraston perusteella et ole aloittanut maahanmuuttajan kielikurssia tai olet tullut pimeäksi työvoimaksi metelästä tai aasiasta .
- Muutin pois
tuo äitisi avuksi kirjoitti:
sanavaraston perusteella et ole aloittanut maahanmuuttajan kielikurssia tai olet tullut pimeäksi työvoimaksi metelästä tai aasiasta .
Juuri tätä on pieksämäki ja koko savo.
- Umet
Muutin pois kirjoitti:
Juuri tätä on pieksämäki ja koko savo.
Hyvät eväät siellä on. Suosittelen. Harmi vaan että kävijämäärät eivät yleensä ole kovin suuria varsinkaan iltaisin. Mielestäni kyseinen ravintola on erittäin raikas vaihtoehto kylämme kymmenelle kebab-ravintolalle. Palvelu on parasta mitä heidän kielitaidollaan ja kulttuuriymmärryksellään voidaan olettaa... huono kielitaito korvataan lämpimällä hymyllä. Turha paikallisten valittaa, ettei kaupunkiin tule ikinä mitään uutta, jos sitä uutta ei haluta koskaan hyödyntää...
- Huang Jugn Peng
Vaikka aluks luulin sitä kiinteistönvälitysfirmaksi logon perusteella
- Emut
Paikannimi on Zan. Ja tuo tarkoittu muistaakseni jotain: maukasta/hyvää.
- Kari Kuitunen
On todella hyvä, palvelu ystävällistä ruoka herkullista ja edullista, kävin tänään lounaalla siellä. Ravintola samassa kiinteistössä, mutta isommissa tiloissa ja tyylikkäästi sisustettu myös. Suosittelen
- olli
Juu, paikka on vaan kehittynyt parempaan vuosien myötä. Hyvä buffet-lounaspaikka ja viihtyisä ala carte-paikka iltaisin. Suosittelen ehdottomasti.
- Sushinystävä
On ihana sisustus ja hyvä ruoka,hyvä hintataso(todella halpaa! )
Mieluinen kaikinpuolin ja tulee käytyä 1-3 kertaa kuukaudessa. - Miljoona kilometriä
Jostain syystä "hornetit" on aina loppu tai sitten niitä on 1 kpl. pyörimässä kupin pohjalla. Muuten kiva ja hyvä paika.
- riipalaa
Ole hilijaa.keitä makaroooonii.
et ansaitse edes ruokoo. - Torikahvin moittija
Tänään kävimme puffettilounaalla ensimmäisen ja viimeisen kerran. Melko aneemiset salaatit ja lämpimät ruoat mutta puutteet oli korvattu suolan määrällä. Hypätkää junaan ja käykää vertaamassa Kuopion vastaaviin, tulette yllättymään. Vielä enemmän yllätytte jos menette Ouluun asti ja käytte torin vieressä olevassa kiinalaisessa. http://www.beijing.fi/
- kiinalaiseen
Kyllä Pmäellä on kiinalainen ravintola. Se on torin kulmalla, sampo-pankin yläkerrassa. Kannattaa mennä, puffet edullinen, muistaakseni 7e.
- iiva1
Käykää ehdottomasti rohkeasti maistelemaan tämän Pieksämäen kiinalaisen ravintolan Zan:in ruokia. Hinta-taso hyvin edullinen ja annokset hyvän kokoisia. Listalta löytyy minusta vaikka mitä hyviä ruokia (on tullut aika useasti vierailtua tuolla ja monenlaista tullut testattua). Asiakaspalvelu ystävällistä ja ravintola nykyään todella viihtyisä. Ihanaa että meidänkin pitäjästä löytyy tällainen kunnon ravintola johon voi keskellä viikkoakin poiketa juuri tuon edullisuutensa takia.
- mässääjä
Ihan jees! :)
- Hannidal
Nälkäänsä just ja just syö, mutta kyllä toistaiseksi kierrän tuon ravintolan kaukaa.
- Anonyymi
Onko ZAN vielä auki?
- Anonyymi
Eikös Kiinassa syödä koiriakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole442494Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.562140Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886