Vilhelmiinaan vai Matildaan

kainukkii

Kumpi kirppari teistä on parempi, Vilhelmiina vai Matilda? Itse olen ajatellut seuraavasti - Vilhelmiinan plussat ovat kahvio ja mukava henkilökunta. Miinuksena kaukainen sijainti, Leppiksisestä ei viittis lähteä kävelemään Kasurilaan. Matildan plussat ovat keskeinen sijainti keskustassa ja miinuksena se, että välillä on tunne että tavara ei vaihdu. Mites muut ovat ajatelleet asian.

24

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viltsi

      Vilhelmiina on ehdottomasti parempi! Sieltä löytyy melkein joka kerta jotakin kivaa.

    • Kamat kiertoon

      on omien myyntikokemusteni perusteella vilkkaampi paikka ( se kahvio herkkuineen!) - parkkipaikka on monesti ihan täynnä, eli ei se "syrjäinen" sijainti haittaa monia olleskaan.

      • Matildaan tietty

        Tietenkin Matildaan, koska siellä on aivan ihana myyjä.


      • kuka sen kisssan hän
        Matildaan tietty kirjoitti:

        Tietenkin Matildaan, koska siellä on aivan ihana myyjä.

        Taidat omistajana olla ainut joka käyttää termiä ihana ko. myyjästä.


      • MonsterJam
        kuka sen kisssan hän kirjoitti:

        Taidat omistajana olla ainut joka käyttää termiä ihana ko. myyjästä.

        Tietenkin Matildaan, mitä tuota nyt edes kyselet?!


    • Naggenaguttaja

      Ehdottomasti Matilda, sinne kaikki kipin kopin ja kauppa käy.

      • näin on

        Wilhelmiinaan totta kai!Snobi frigidi Matildan omistaja ottaa aivoon


    • kirppareille

      menisi, kun on uusien tavaroiden kauppojakin. Ja jos joskus kävisin, niin varmasti molemmissa katsomassa olisiko mitään käyttökelpoista.

      • Temeteme

        Mut etkö sä ymmärrä että rikkaat ne vasta pihejä onkin ja ostavat kaikkea halvalla.Köyhät ne pröystäilee kuten sinustakin huomaa.Ja vastauksena kysymykseen, ehdottomasti Matildaan.


      • kirppareille
        Temeteme kirjoitti:

        Mut etkö sä ymmärrä että rikkaat ne vasta pihejä onkin ja ostavat kaikkea halvalla.Köyhät ne pröystäilee kuten sinustakin huomaa.Ja vastauksena kysymykseen, ehdottomasti Matildaan.

        mennä ainakaan laatua hakemaan. Jos siis menisin kirppareille, niin ehdottomasti kävisin molemmissa. Oikeasti rikkaana minulle ei tavaran hankkimisesta ole ongelmia ja tavara ei ole edes tärkeää=)


      • Temeteme
        kirppareille kirjoitti:

        mennä ainakaan laatua hakemaan. Jos siis menisin kirppareille, niin ehdottomasti kävisin molemmissa. Oikeasti rikkaana minulle ei tavaran hankkimisesta ole ongelmia ja tavara ei ole edes tärkeää=)

        Laatu nyt on aika väljä käsite.Kun ostaa halvalla, niin yleensä saa aivan yhtä kestävän ja hyvän tuotteen vaikka valmistaja ei olekaan tunettu brändi. Ja rikas sinä et todellakaan ole, eli älä kehtaa valehdella meille.


      • tuotteen hinnasta
        Temeteme kirjoitti:

        Laatu nyt on aika väljä käsite.Kun ostaa halvalla, niin yleensä saa aivan yhtä kestävän ja hyvän tuotteen vaikka valmistaja ei olekaan tunettu brändi. Ja rikas sinä et todellakaan ole, eli älä kehtaa valehdella meille.

        ja brändistä puhumattakaan mitään. Et tunnu ymmärtävän meistä rikkaista mitään. Omaisuuteni on yhden Hesan arvostetumman omaisuushoitajan hoidossa enkä töitä ole vuosiin tehnyt.


      • käy enään
        tuotteen hinnasta kirjoitti:

        ja brändistä puhumattakaan mitään. Et tunnu ymmärtävän meistä rikkaista mitään. Omaisuuteni on yhden Hesan arvostetumman omaisuushoitajan hoidossa enkä töitä ole vuosiin tehnyt.

        Siilinjärvellä, kun ei ole sinne asiaa. Tuli muutettua sieltä pois pari vuotta sitten.


      • Temeteme
        tuotteen hinnasta kirjoitti:

        ja brändistä puhumattakaan mitään. Et tunnu ymmärtävän meistä rikkaista mitään. Omaisuuteni on yhden Hesan arvostetumman omaisuushoitajan hoidossa enkä töitä ole vuosiin tehnyt.

        Enkä minä puhunut alunperin mitään laadusta, eli sinä et ymmärrä minua.Kuten sanoin, sinä et ole rikas ja vähäinen omaisuutesi on virkaholhoojan hoidossa ja töitä et ole tehnyt vuosiin koska olet työtön ja sua ei kukaan viitsi palkata.


      • olla ihmeellinen
        Temeteme kirjoitti:

        Enkä minä puhunut alunperin mitään laadusta, eli sinä et ymmärrä minua.Kuten sanoin, sinä et ole rikas ja vähäinen omaisuutesi on virkaholhoojan hoidossa ja töitä et ole tehnyt vuosiin koska olet työtön ja sua ei kukaan viitsi palkata.

        mutta totta puhun. Ihmettelen vain miksi käväisin katselmassa vanhan asuinkunnan sivuja, mutta katsoin että voisi vähän jeesata vähempiosaisia ja neuvoa käväisemään useammalla kirpparilla. Et näköjään vieläkään usko mutta olen Hankkenin käynyt ja todella varakas private banking asiakas. Toimin vuosia yritysten johtoryhmätason töissä.


      • -----
        olla ihmeellinen kirjoitti:

        mutta totta puhun. Ihmettelen vain miksi käväisin katselmassa vanhan asuinkunnan sivuja, mutta katsoin että voisi vähän jeesata vähempiosaisia ja neuvoa käväisemään useammalla kirpparilla. Et näköjään vieläkään usko mutta olen Hankkenin käynyt ja todella varakas private banking asiakas. Toimin vuosia yritysten johtoryhmätason töissä.

        tällä tyhjänpäiväisellä palstalla tähän. Eipä mene kovinkaan hyvin Siilissä, kun kahdesta kirpparista kinastellaan.


      • Temeteme
        olla ihmeellinen kirjoitti:

        mutta totta puhun. Ihmettelen vain miksi käväisin katselmassa vanhan asuinkunnan sivuja, mutta katsoin että voisi vähän jeesata vähempiosaisia ja neuvoa käväisemään useammalla kirpparilla. Et näköjään vieläkään usko mutta olen Hankkenin käynyt ja todella varakas private banking asiakas. Toimin vuosia yritysten johtoryhmätason töissä.

        Ainoa koulu minkä sinä olet käynyt on peruskoulu, ehkä et ole käynyt sitäkään. Ihme juttu , että rikkaana ja muka Hankenin et edes tiennyt,että Private Banking on sijoituspalvelu jonka asiakkaana ei ole kukaan!!!! Juu, eiköhän ihan fiksuinta ole, että pistät vaan Clerasilia naamaan ja valmistaudut huomiseen koulupäivään.


      • Demenman
        Temeteme kirjoitti:

        Ainoa koulu minkä sinä olet käynyt on peruskoulu, ehkä et ole käynyt sitäkään. Ihme juttu , että rikkaana ja muka Hankenin et edes tiennyt,että Private Banking on sijoituspalvelu jonka asiakkaana ei ole kukaan!!!! Juu, eiköhän ihan fiksuinta ole, että pistät vaan Clerasilia naamaan ja valmistaudut huomiseen koulupäivään.

        Hei Temeteme.Mä tunnen tuon tyypin.Se käy meijän koulua.Ei se missään hesassa asu tai ole rikas.


    • Kokkari21

      Nostetaanpa ylös!

    • Laakerimaisteri

      Bua-ha-haa Laakerimaisteri!!!

    • Anonyymi

      Matilda tietenkin.

    • Anonyymi

      Vilhelmiinaan, enemmän tuotteita.

    • Anonyymi

      Matildaan tietysti. Hyvä valikoima ja ystävällinen myyjä.

    • Anonyymi

      surkeita molemmat luteita ja kirppuja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe