Järki lähtee

loca31

Onko siis ihan tosi et täällä harjavallassa ei ole mitään tekemistä, kehenkään ei tutustu, kauppakin on ihan perseestä ja pizzerioissa paskat ruoat? Pitäisi varmaan mennä tohon lataamoon kun niin tyhmä olin että tänne muutin...

9

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuttolintu...

      Onneksi minä tajusin lähtee heti kuin mahdollista enkä päivääkään ole katunut nyt jo pian 15v asunut muualla :)

      • Oman onnensa sepä

        ..ole elämää kaltaisellesi luuserille!!


    • Kavereita saisi olla

      Ilmoittele tänne ensin

    • huhheijaa

      Totta on että Harjavaltaisiin on vaikea tutustua,ovat niin sisäpiiriläisiä ja omaan napaansa tuijottavia. Itse asuin melkein 5 vuotta siellä ja ei kyllä ystäviä sinä aikana saanut. Onneks oli verkosto Porin suuntaan. Nyt olen tyytyväinen että muutin pois ja enkä varmaan koskaan muuta takaisin. Ja ensinnäkin kaikki ne kaupat mitä harjavallassa on niin voisi vaihtaa henkilökunnan uuteen,vapaa valinnasta vois aloittaa,smarketti seuraavaks jne.

      • täysmulkku

        Hmm... Asuit täällä joskus vain viisi vuotta, mutta edelleen sinulla on pakkomielle tulla jauhamaan paskaa Harjavalta-Suomi24-sivustolle? Näkisin, että sinulla on muitakin ongelmia kuin väärä asuinpaikka, ja siitä johtuen me emme kenties tuollaiseen urveloon viitsineet tutustua. Hei vaan ja hyvästi pysykin poissa!


    • asunut

      täällä kymmenen vuotta ja olen erittäin tyytyväinen kaupunkiin, ihmisiin ja kauppoihin, koko pakettiin. Ystäviä olen saanut ja kaikki tarvittava melkein löytyy täältä. Huumeita ja rikollisuutta on yllättävän paljon, mutta taitaa olla muuallakin Suomessa. Ja joka kaupungista löytyy ne kamalat ihmiset ym. Mutta kärsivällisyyttä, kyllä niitä ystäviäkin löytyy ajan kanssa.
      Toivottavasti alat viihtymään :) ja ei ne kaupat ja pitseriat sit kuitekaa niin kamalia ole :)

      • puiden halaaja

        Ei ole meininki sen kummempaa muissakaan 7800 asukkaan pitäjissä. Ja onhan täällä tekemistä: marjastus, sienestys, kalastus, metsästys; seurakunta, kansalaisopisto ja kirjasto. Kinohuovissa näkee uusimmat elokuvat kohtalaisen pian, jos tarkenee, ja pubejakin taitaa olla kaksin kappalein. Ja jäähallissa voi katsoa Kuparikiekon matseja ja onhan siellä joka kevät autonäyttely. Lisäksi meillä on markkinat ainakin kahdesti vuodessa.
        Laajempi harrastustarjonta löytyy sitten kaupungin kokoisista mestoista. Jos olet nuori ja vireä, niin todennäköisesti kaupunki tarjoaa enemmän virikkeitä!


    • .......

      Nyt , kun sait pelin avattua kehumalla lähes kaikki , niin voisit vaikka lyhyesti mainita mitä harrastat , minkä ikäinen jne.
      Hieman helpompi mahdollisesti miettiä jotain auttavaa asiaa viihtymiseesi.

    • minä vain

      ensinnäkin riippuu iästäsi millaista seuraa ja harrastuksia etsit.
      mene sellaisiin paikkoihin missä tapaat itsesi ikäistä seuraa.
      aina ei se ikäkään ratkaise eri-ikäisetkin voi olla ystäviä ja harrastaa yhdessä.
      niin metsä vastaa,kuin sinne huudetaan.
      onhan varmaan muitakin ruokavaihtoehtoja ,kuin pizerian ruuat,jos et pidä niistä.
      miks et sitten itse tee tai opettele tekemään.niin saat mieleistäsi.
      voithan käydä lataamossa katsomassa,jospa sieltä löytyisi mieleisesi ruuat ja ystävät.
      tuolla katsantokannalla mikä sulla nyt on tuntuu,että menetpä mihin tahansa niin sinun ei ole hyvä olla.
      mieti mitä haluat elämältä,ja toimi sen mukaan.
      tai hyppeeppä junnaa ja tule tänne savoo;))
      eläkä oo suu mutturallaa:/
      jokapaikassa on omat valittajansa eikä mikään ole mieleen.
      olisi kiva,kun rupeaisimme jokainen etsimään joskus niitä hyviä
      puolia eikä aina vain niitä huonojapuolia.
      moittia kyllä osataan mutta pitäisi myös osata kiittää.
      ekaa kertaa olen täällä sivulla.
      joskus olen käynyt harjavallassa.
      minusta se oli sellanen kiva pikku paikka kauppakeskus kivasti siinä keskellä
      ihmisissä ei valittamista.
      mut marjastamaan,sienestämään,enkä metsästämään tulisi,
      tietystä syistä.eipä muuta
      kun mietintämyssu sulle päähän.
      hyvää syksyn jatkoa harjavaltaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe