Aika kiva moderni kauppakeskus avattu Lokakuussa 2009 Tallinnan keskustassa Estonia teatterin vieressä (osoite:Estonia pst 9). Paljon erilaisia pikkukauppoja. Minua kiinnostivat enemmän nuo ruokapaikat, sillä siellä on Vapiano-ketjun Tallinnan toinen ravintola, jonka suurista ikkunoista kivat näkymät mm Estonia teatterille päin. Vapiano on muutenkin tosi laadukas paikka. Saat kassalta sisään astuessasi muovikortin jota vilautat ruokatilaustiskin lukulaitteessa tilatessasi pastan/pizzan. Ruoka tehdään silmiesi edessä. Ainakin pastat ovat ehdottoman laadukkaita ja aika edullisia. Pizzaa en ole kokeillut vielä. Lähtiessäsi anna muvikortti kassalle ja kone/myyjä näyttää hinnan.....kätevää.
Toinen Solaris keskuksen ravintola on latvialainen iso Lido-ketjun ravintola, jota myös voi suositella. Siinäkin konsepti on mielestäni mainio. Mennään vaan tarjottimen kanssa tiskiltä tiskille ja osoitetaan myyjälle mitä mistäkin halutaan ja kun tarjotin on täynnä niin kassalle maksamaan ja eikun syömään. Vaihtoehtoja on varmasti jokaiselle.
http://www.solaris.ee/
SOLARIS uusi kauppakeskus keskustassa
jtaul
1
1718
Vastaukset
- täätltä
http://www.solaris.ee/index.php?id=32
ja sussia Che, a smoking lounge where cigars blend with conversation smoothened by a whisky or wine
mannermaiseen tyyliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1619240- 664864
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494672Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234042Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353603Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423590Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383498- 483223
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422931- 492724