Ajan merkit on luettavissa, olemme matkalla kohti kurjuutta ja sekasortoa. Kaikki johtuu viimeisten vuosikymmenien ja nykyajan kehnoista päättäjistä. Suomi ei ole osannut suojata kehittämäänsä tietotaitoa. Elintasomme laskee kuin lehmän häntä. Kansa on Presidenttimme kannattamana globalisoitu työttömäksi. Ilman työtä kansalaiset eivät voi elää, eivät voi perustaa perhettä eivätkä mitään rakentaa. Kaikki Suomen tietotaito on avosylin annettu, lahjoitettu ulkomaille.
Tulevaisuudessa kautta linjan Suomalaiset ovat kovan paikan edessä. Emme ole omavaraisia viljan, emmekä muunkaan ravinnon suhteen, kohta meillä ei ole maatalouttakaan. On rikos tuottaa kotimaista ravintoa.Tällä hetkellä Suomen rattaita pyörittää loisammattikunta “loiset“, “virkakoneisto“. “Loiset“, kansaa ryöstäen keksii yhteiskunnalle uusia tulonlähteitä jotta heidän “loisten” saavuttamat palkkausedut säilyisivät. “Loisilla” ei ole mitään käsitystä yrittämisestä ja työstä, loisten pitää saada kaikkea halvimmalla, seuraamuksista välittämättä.
Tavallisen kansalaisen ympärillä silmukka kiristyy. Yhteiskunnan takana olevat “loiset” pyrkiivät kansaa kaikesta velottamaan vaikkei tuottoakaan olisi, keksitään uusia maksuja ja veroja. Kansalla ei ole työtä, mutta “loiset” pitää huolen että heidän saavuttamat edut ja oikeudet säilyvät ja palkkaus nousee.
Priorisointi on tulevaisuudessa helvettien helvetti jonka meistä jokainen jossain vaiheessa joutuu kohtaamaan. Priorisointi tulee leviämään joka paikkaan.
Tulevaisuudessa vain ne pärjäävät joilla on suhteita ja lisäksi terävät kyynärpäät. Priorisointi alkaa vanhuksista, seuraavana ovat kehitysvammaiset, jopa lisääntymiskyvyttömät, ikään katsomatta pitkäaikaissairaat, suvut joissa esiintyy vakavia sairauksia kuten mielisairautta, oppimiskyvyltään tyhmät ja jopa köyhät ja työttömätkin ja näitähän riittää, toimintatapoihin “loiset” ottaavat mallia Hitlerin Saksasta.
Ennenkuin yhteiskunta laillisesti priorisoi eli teloittaa, kohde ryöstetään putipuhtaaksi. Priorisointi on jo alkanut, kuntien “loiset” on palkattu kirjaamaan ryöstettävät vanhukset. Avuttomilta vahuksilta ryöstetään säästöt ja omaisuudet hoitomaksuina kuntien kassaan, rahaton vanhus on arvoton, vanhus hoidetaan pikimmiten multien alle, varmuudeksi poltetaan.
Laillisen tappamisen suorittavat paikalliset ´viranomaiset, eli vanhuksen hoitohenkilökunta.
Muistakaa lukijat, mitä on kirjoitettu, tämä on vasta alkua. Jos eriarvoisuutta ruokitaan kuten näyttää, tulevaisuuden Suomesta saattaa kehittyä pohjolan Afganistan!
Suomi on matkalla kohti helevettiä, missä on kurjuutta ja sekaso
15
400
Vastaukset
- Samanlaisia-
tarinoita on kirjoiteltu kautta aikain, olipa olosuhteet kuinka hyviä tahansa. Erittäin suosittuja tuollaiset ennustelut kuitenkin on yleisönosastoilla, viestin lähettäjän ei tarvitse ainakaan pelätä tulevansa kokonaan jyrätyksi mielipiteensä vuoksi, vaan aina löytyy runsaasti kannatusta . Vastaavanlaisia kirjoituksia on myöskin "uskonnot ja uskomukset" -sivulla minne juttusi epäilemättä kuuluisi, tarkemmin ilmaistuna sen profetia-osastolle. Ehkä se ei liene sinulle täysin tuntematon.
- tositarinanlukija
tositarinahan tämä Kallen kirjoitus on.
- kerjäläiinen
tositarinanlukija kirjoitti:
tositarinahan tämä Kallen kirjoitus on.
Kirkon papit siunnaa kaiken vääryyden. Papit saarnaa oikeudenmukaisuuden puolesta, siunnaavat priuorisoidut haudan lepoon.
- Aappa ja A
kerjäläiinen kirjoitti:
Kirkon papit siunnaa kaiken vääryyden. Papit saarnaa oikeudenmukaisuuden puolesta, siunnaavat priuorisoidut haudan lepoon.
Pitää paikkansa,virkamiehet loisia ovat
- piruilijaa
Asiallisen kirjoituksen lyttyäminen ei ainakaan suuria itsestäsi osoita. Kallen kirjoitus kun sattuu pitämään paikkansa. Sen sinäkin tulet karvaasti toteamaan omassa elämässäsi. Nyt on vielä helppo huudella,mutta mitäs teet kun suusikin tukitaan kuten aina on tehty totalitäärisissä olosuhteissa. Sinnehän puolue/mafiavalta on ihmiset johtamassa. Regan päästi pirun irti,eikä kukaan pysty sitä enää kesyttämään.
- joka päättää
piruilijaa kirjoitti:
Asiallisen kirjoituksen lyttyäminen ei ainakaan suuria itsestäsi osoita. Kallen kirjoitus kun sattuu pitämään paikkansa. Sen sinäkin tulet karvaasti toteamaan omassa elämässäsi. Nyt on vielä helppo huudella,mutta mitäs teet kun suusikin tukitaan kuten aina on tehty totalitäärisissä olosuhteissa. Sinnehän puolue/mafiavalta on ihmiset johtamassa. Regan päästi pirun irti,eikä kukaan pysty sitä enää kesyttämään.
minkä laatuisiin kirjoituksiin voi lähettää oman eriävän mielipiteensä. Niinkö? Syyllistät toisia juuri niistä asioista joihin itse syyllistyt, ja joihin sinulla olisi halu. Tahtoisit tehdä jopa keskustelupalstoille "totalitääriset olosuhteet". Sen jälkeen asettuiset kukkulan kuninkaaksi päättämään rajattomalla oikeassa olemisen taidollasi mikä on sallittua ja mikä ei.
Älä turhaan ala väittelemään vastaan asiasta jonka tiedät itsekin olevan totta, sisimmässäsi sen tiedät. Minun aliarvioimiseni ei millään tavalla sitä tosiasiaa muuta, tai sinun asemaasi pahnan pohjimmaisena ylennä.
Mihin uskonlahkoon muuten kuulut? Helluntailaisiin vai vanhoillislestadiolaisiin?
Yritä tästä lähtien myös kirjoittaa samalla nimimerkillä kaikki viestisi, tai jättää nimimerkki kokonaan käyttämättä. Ei tee hyvää vaikutelmaa jos yrität tämän päiväisen lailla näytellä eri kirjoittajia, ja kaikki viestit on kuitenkin ilmestyneet yht`äkkiä lyhyen ajan sisällä. - häpeällistä
joka päättää kirjoitti:
minkä laatuisiin kirjoituksiin voi lähettää oman eriävän mielipiteensä. Niinkö? Syyllistät toisia juuri niistä asioista joihin itse syyllistyt, ja joihin sinulla olisi halu. Tahtoisit tehdä jopa keskustelupalstoille "totalitääriset olosuhteet". Sen jälkeen asettuiset kukkulan kuninkaaksi päättämään rajattomalla oikeassa olemisen taidollasi mikä on sallittua ja mikä ei.
Älä turhaan ala väittelemään vastaan asiasta jonka tiedät itsekin olevan totta, sisimmässäsi sen tiedät. Minun aliarvioimiseni ei millään tavalla sitä tosiasiaa muuta, tai sinun asemaasi pahnan pohjimmaisena ylennä.
Mihin uskonlahkoon muuten kuulut? Helluntailaisiin vai vanhoillislestadiolaisiin?
Yritä tästä lähtien myös kirjoittaa samalla nimimerkillä kaikki viestisi, tai jättää nimimerkki kokonaan käyttämättä. Ei tee hyvää vaikutelmaa jos yrität tämän päiväisen lailla näytellä eri kirjoittajia, ja kaikki viestit on kuitenkin ilmestyneet yht`äkkiä lyhyen ajan sisällä.Niin sinulle vielä tapahtuu. Saat minulle huudella ihan vapaasti,jotta muutkin huomaa älysi määrän. Sanoin selvästi että joskus tuokin turpa tukkeutuu ihan oman toimintasi seurauksena.
Kalle kaiketi ei puhunut mitään uskoista,vielä vähemmän minä. Jos joku on uskovainen niin sinä tässä joukossa.
Sokeus näkevällä on valitettava tauti. Taitaa vaan vaivata useampia kuin sikaflunssa. Itselläni on kyky erottaa totuus saduista,niin Kallellakin. Jotkut kokevat elämän mukavammaksi ilman kritiikkiä ja senkös kaiken maailman KMS-porukat käyttävät hyväksi. Ei mene läpi. - kaikki-
häpeällistä kirjoitti:
Niin sinulle vielä tapahtuu. Saat minulle huudella ihan vapaasti,jotta muutkin huomaa älysi määrän. Sanoin selvästi että joskus tuokin turpa tukkeutuu ihan oman toimintasi seurauksena.
Kalle kaiketi ei puhunut mitään uskoista,vielä vähemmän minä. Jos joku on uskovainen niin sinä tässä joukossa.
Sokeus näkevällä on valitettava tauti. Taitaa vaan vaivata useampia kuin sikaflunssa. Itselläni on kyky erottaa totuus saduista,niin Kallellakin. Jotkut kokevat elämän mukavammaksi ilman kritiikkiä ja senkös kaiken maailman KMS-porukat käyttävät hyväksi. Ei mene läpi.mielisairaat sekä erilaisiin uskonlahkoihin kuuluvat henkilöt; vain heille on annettu kyky eroittaa totuus, ja kaikilta ryhmään kuulumattomilta se on täysin salattu.
Sellaiseen harhaluuloon on hyvin vaikea vaikuttaa millään normaaleilla keinoilla vaikka yrittäisi esittää kuinka pitävät todisteet tahansa.
Lähettämäsi viersti kokonaisuudessaan todistaa sinun yksinkertasisuuttasi. Siinä on vain usein käytettyjä -muualta kopioituja- sanontoja joilla sitten koetat saada otetta kohteeseesi. Tuollaisiin yrityksiin ei sorru muut kuin ne, joilla itsellään ei todellisuudessa ole mitään sanomista ja joiden älyllinen kapasiteetti on erittäin rajoittunut.
Tämä asia on minun osaltani käsitelty, tapanani ei ole alkaa väittelemään sellaisten henkilöiden kanssa joista olen tässä kirjoituksessani maininnut.
- KOHTI IANKAIKKISUUTT
Anna hyvä kirjoittaja näiden mellastaa itsensä sinne, minne väität koko suomen joutuvan. Mulle on JO lunastettu paikka PAREMPAAN. Ja itse ei tarvitse eikä voikaan/saakaan tehdä mitään, Vaan ainoastaan ottaa JO SOVITETUT SINUNKIN SYNNIT VASTAAN, ETTÄ JEESUS VOI NE PESTÄ SINUSTA PUHTAAKSI. SIIS TYÖ ON JO TEHTY. JOH: 3:16
- Johannes.
Turhaa,turhaa hurskastelua. Joudut viereeni matojen syötäväksi. Tule jo järkiisi.
- Pois politiikka
...mutta kun minulla on hyvä työpaikka, olen terve ja en äänestä, niin mikäs tässä on ollessa. En siis äänestä, koska mitään sen parempaa en poliitikoilta odotakkaan. Mutta en sit valitakkaan, kun sekin vie henkisiä ja fyysisiä voimavarojani ihan turhaan. Ja miksi ruokkisin näitä ns. "loisia"?
Ihmiset on vaan aivopesty pyörittämään tätä politiikkasirkusta ja näin unohtamaan todelliset ongelmansa. Useimmille kun vaan tulee parempi olo, kun saa jotain puoluetta syyttää.- kokenut poliitikko
Olet vaan unohtanut,että jonain päivänä olet siellä luukulla kerjäämässä apua. Sitä ei sitten saakaan kun ei ole siitä huolehtinut. Vai luuletko KMS:n porukan huolehtivan siitäkin?
- fariseus
kokenut poliitikko kirjoitti:
Olet vaan unohtanut,että jonain päivänä olet siellä luukulla kerjäämässä apua. Sitä ei sitten saakaan kun ei ole siitä huolehtinut. Vai luuletko KMS:n porukan huolehtivan siitäkin?
Muuta kuoleman jälkeen ei ole kuin pimeetä ja hiljaisuutta
Uskonnot ja julistukset paratiisin olemassa olosta ovat humpuukia - pakana paratiisiin
fariseus kirjoitti:
Uskonnot ja julistukset paratiisin olemassa olosta ovat humpuukiaEi taivaassa mistään tilille jouduta. Kuka niin hölmö on joka taivaalliseen tuomioon uskoo
- Järjen ääni
fariseus kirjoitti:
Uskonnot ja julistukset paratiisin olemassa olosta ovat humpuukiaOn uskoa tähän elämään ja tehdä elämästä haluamanlaisensa. Miksi sijoittaa tuon puoleiseen, johonkin epävarmaan jonka olemassaoloa ei ole todistetettu. Tämä on ainut elämä mitä meillä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262063
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211371
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut108917Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873