Emea eli Euroopan Lääkevirasto on julkaissut virallisen valmisteyhteenvedon Pandemrix rokotteeseen eli meilläkin käytössä olevaan rokotteeseen. Tiedot löytyvät Suomeksi Emea virallisilta sivuilta : http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/pandemrix/D-H1N1 single PDFs/SPC/emea-spc-h832pu17fi.pdf
Varoitus: Sisältää tietoa jota Suomen THL ja media eivät mielellään tuo julki.
Pandemrix rokote virallisesti!!!
28
928
Vastaukset
- joukkoman
Suomen THL ja media rakastavat huoruutta. Asiallisia reportteja kummallakaan ei ole tarjota. Ei nyt eikä koskaan.
- .
HUOM. 5 mikrogrammaa tiomersaalia jossa on etyylielohopeaa puolet.
"The toxicity of ethylmercury is not well studied"
http://en.wikipedia.org/wiki/Ethylmercury - ashdjfkg
Perustele sanomasi: "Varoitus: Sisältää tietoa jota Suomen THL ja media eivät mielellään tuo julki."
Miksi THL eli entinen KTL ei tuo löytämääsi top-secret-raporttia mielellään julkisuuteen, jos ne kuitenkin julkaisevat sen verkkosivuillaan?
Katso :http://www.ktl.fi/attachments/suomi/palvelut/rokotelahettamo/valmisteyhteenveto_1.10.2009.pdf- TotuusJulki
Eipä tuo tiedote ole kovinkaan helposti löydettävissä KTL:n sivuilta... Ei kai ole niin tärkeää tietoa THL:n mielestä...
- kafeeTsufee
TotuusJulki kirjoitti:
Eipä tuo tiedote ole kovinkaan helposti löydettävissä KTL:n sivuilta... Ei kai ole niin tärkeää tietoa THL:n mielestä...
Huono perustelu. Häpeällistä olla suomalainen tänä turmiollisena huonon perustelun päivänä.
- NieGer
kafeeTsufee kirjoitti:
Huono perustelu. Häpeällistä olla suomalainen tänä turmiollisena huonon perustelun päivänä.
Suomalaisia johdetaan selkeästi harhaan yksipuolisella ja salailevalla informaatiolla. Rokotetta ei saa arvostella!!! Piikki käteeen ja aivot narikkaan. Häpeällistä puolustaa kansanmurhaa.
- todisteenvaatija
NieGer kirjoitti:
Suomalaisia johdetaan selkeästi harhaan yksipuolisella ja salailevalla informaatiolla. Rokotetta ei saa arvostella!!! Piikki käteeen ja aivot narikkaan. Häpeällistä puolustaa kansanmurhaa.
"Piikki käteeen ja aivot narikkaan. Häpeällistä puolustaa kansanmurhaa."
Perustele, miten tämä rokotus onkin "kansanmurha". Perusteleminen on nyt velvollisuutesi, koska esitit kovan luokan väittämän. Jos et perustele, sinun uskottavuutesi meni juuri.
- YHTEISVAIKUTUKSISTA
Miettikää muuten myös sitä, että onko rokotteen eri aineiden YHTEISVAIKUTUKSIA tutkittu. Monilla kemikaaleilla on myös tuntemattomia vaikutuksia toistensa kanssa. Esimerkiksi ruoan lisäaineiden yhteisvaikutuksia ei ole tutkittu paljoakaan, mikä tekee niistä vaarallisia.
Miten esimerkiksi tämä tiomersaali vaikuttaa formaldehydin tai dioksiinin kanssa, joita kaikkia on tällä keskustelupalstalla mainittu rokotteessa olevan? Ja miten rokotteen eri aineet reagoivat elimistössä kaikkien säilöntä- ja muiden aineiden kanssa? Yhteisvaikutukset ovat vaarallisia ja ennalta-arvaamattomia.
Lukekaa vaikka täältä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Synergia Tuskin THL:n agentit ovat tästäkään tietoisia, tai jos ovat, eivät sitä ainakaan tuo julki!- DrWho...
Virallisesta selvityksestä selviää se, että rokotteen ottaminen on täysin arpapeliä. Rokote ei vaikuta kaikkiin mutta aiheuttaa kuitenkin riskin sairastua ties mihin. Tätä tietoa ei todellakaan levitellä teksti-tv:ssä!
- ethreh
DrWho... kirjoitti:
Virallisesta selvityksestä selviää se, että rokotteen ottaminen on täysin arpapeliä. Rokote ei vaikuta kaikkiin mutta aiheuttaa kuitenkin riskin sairastua ties mihin. Tätä tietoa ei todellakaan levitellä teksti-tv:ssä!
Tuleeko siitä rokotteesta käsi kipeäksi juuri kaikkien kauheiden myrkkyjen takia?
- Dkljaflkadsf
ethreh kirjoitti:
Tuleeko siitä rokotteesta käsi kipeäksi juuri kaikkien kauheiden myrkkyjen takia?
Lapseni luokalla riskiryhmiin kuuluvat oppilaat rokotettiin ja kas kummaa... Kaikki rokotetut oppilaat joutuivat lähtemään kotiin heti rokotuksen saatuaan kun tuli niin huono olo. Ja kaikki myös jäivät sairaslomalle.
- todisteenvaatija
"Esimerkiksi ruoan lisäaineiden yhteisvaikutuksia ei ole tutkittu paljoakaan, mikä tekee niistä vaarallisia."
Kerro, millä tavalla jonkin asian tutkimattomuus tekee siitä vaarallisen. Jos jokin asia on vaarallinen, löytyy sille selvät todisteet ja perustelut. Esitit väittämän: "ruoan lisäaineiden yhteisvaikutukset ovat vaarallisia". Minä vaadin todisteet väittämän tueksi. Ole ystävällinen ja esitä ne.
Oletko muuten varma, ettei lisäaineiden yhteisvaikutuksia ole tutkittu paljoakaan?
"Miten esimerkiksi tämä tiomersaali vaikuttaa formaldehydin tai dioksiinin kanssa, joita kaikkia on tällä keskustelupalstalla mainittu rokotteessa olevan? Ja miten rokotteen eri aineet reagoivat elimistössä kaikkien säilöntä- ja muiden aineiden kanssa? Yhteisvaikutukset ovat vaarallisia ja ennalta-arvaamattomia."
Kysymyksiä voi aina esittää ja olla kriittinen ja epäilevä kuten tieteeseen kuuluu, mutta jos esität VÄITTÄMÄN, että "yhteisvaikutukset ovat vaarallisia", joudut todistamaan ja perustelemaan sen.
Jos olisit tyytynyt toteamaan, että "yhteisvaikutukset saattavat olla ennalta-arvaamattomia", se menisi läpi ihan sellaisenaan.
Muista, että aina ja joka kerta kun esität jonkin VÄITTÄMÄN, sinun tulee pystyä todistamaan ja perustelemaan se. Jos esittäisin väittämän "jumala on olemassa!", minulta voitaisiin vaatia todisteet heti paikalla. Minulla ei ole sellaisia todisteita ja siksi en esitä tuollaista väittämää. Sen voi toki sanoa ilman perustelujakin, että "minä uskon jumalaan". Siinä ei enää väitetä "jumalaa" todeksi. Huomatko tuon periaatteellisen eron? Olen muuten ateisti, ihan vaan tiedoksi.
Väittämisellä, luulemisella, arvailemisella, kysymisellä ja uskomisella on se tärkeä ero, että VÄITTÄMÄ ON AINA PYSTYTTÄVÄ PERUSTELEMAAN todisteineen. Jos et siihen pystykään esitettyäsi väittämän, menetät uskottavuutesi. - DrWho...
todisteenvaatija kirjoitti:
"Esimerkiksi ruoan lisäaineiden yhteisvaikutuksia ei ole tutkittu paljoakaan, mikä tekee niistä vaarallisia."
Kerro, millä tavalla jonkin asian tutkimattomuus tekee siitä vaarallisen. Jos jokin asia on vaarallinen, löytyy sille selvät todisteet ja perustelut. Esitit väittämän: "ruoan lisäaineiden yhteisvaikutukset ovat vaarallisia". Minä vaadin todisteet väittämän tueksi. Ole ystävällinen ja esitä ne.
Oletko muuten varma, ettei lisäaineiden yhteisvaikutuksia ole tutkittu paljoakaan?
"Miten esimerkiksi tämä tiomersaali vaikuttaa formaldehydin tai dioksiinin kanssa, joita kaikkia on tällä keskustelupalstalla mainittu rokotteessa olevan? Ja miten rokotteen eri aineet reagoivat elimistössä kaikkien säilöntä- ja muiden aineiden kanssa? Yhteisvaikutukset ovat vaarallisia ja ennalta-arvaamattomia."
Kysymyksiä voi aina esittää ja olla kriittinen ja epäilevä kuten tieteeseen kuuluu, mutta jos esität VÄITTÄMÄN, että "yhteisvaikutukset ovat vaarallisia", joudut todistamaan ja perustelemaan sen.
Jos olisit tyytynyt toteamaan, että "yhteisvaikutukset saattavat olla ennalta-arvaamattomia", se menisi läpi ihan sellaisenaan.
Muista, että aina ja joka kerta kun esität jonkin VÄITTÄMÄN, sinun tulee pystyä todistamaan ja perustelemaan se. Jos esittäisin väittämän "jumala on olemassa!", minulta voitaisiin vaatia todisteet heti paikalla. Minulla ei ole sellaisia todisteita ja siksi en esitä tuollaista väittämää. Sen voi toki sanoa ilman perustelujakin, että "minä uskon jumalaan". Siinä ei enää väitetä "jumalaa" todeksi. Huomatko tuon periaatteellisen eron? Olen muuten ateisti, ihan vaan tiedoksi.
Väittämisellä, luulemisella, arvailemisella, kysymisellä ja uskomisella on se tärkeä ero, että VÄITTÄMÄ ON AINA PYSTYTTÄVÄ PERUSTELEMAAN todisteineen. Jos et siihen pystykään esitettyäsi väittämän, menetät uskottavuutesi.Miksi sinä surkea ateisti ja rokotteen ystävä tulet tänne kirjoittamaan idioottimaisia vuodatuksiasi. Kukaan ei ole mielipiteistäsi kiinnostunut, joten jatka rauhassa työttömyyspäivärahasi nostamista ja keskity haaveiluun perjantai keppanan juomisesta. Kirjoita THL:ään ja pyydä heitä esittämään perustelut siitä, että sikainfluenssarokote on varmasti turvallinen kaikille!
- Tri Kalma
todisteenvaatija kirjoitti:
Väittämisellä, luulemisella, arvailemisella, kysymisellä ja uskomisella on se tärkeä ero, että VÄITTÄMÄ ON AINA PYSTYTTÄVÄ PERUSTELEMAAN todisteineen. Jos et siihen pystykään esitettyäsi väittämän, menetät uskottavuutesi.rokote on turvallinen, eikä yhteisvaikutuksia ole eikä tule. Sitähän ei ole tähän päivään tehty vaan menossa on rokotuskokeilu. Edes tuloksia niiden 1000 alkusyksystä rokotetun suomalaislapsen rokotuksista ei ole mistään saatavissa. Moniko on vielä elossa, vai kuolivatko joihinkun hämmästyttäviin muihin sairauksiin vai ovatko kaikki jo jossain neurologisissa tutkimuksissa kun lihakset nykii ja kuoa valuu suusta? Vastaa toki THL:n dosentti!
- mieti
Dkljaflkadsf kirjoitti:
Lapseni luokalla riskiryhmiin kuuluvat oppilaat rokotettiin ja kas kummaa... Kaikki rokotetut oppilaat joutuivat lähtemään kotiin heti rokotuksen saatuaan kun tuli niin huono olo. Ja kaikki myös jäivät sairaslomalle.
mulla piikin oton jälkeen,käsi tosi kipeeksi,olo ihan hermoton,tutinaa ja heikkoutta.illalla kuume nousi 39 asteeseen,sitä kesti kaksi päivää,olin täysin pois tästä mailmasta,en muista mitään siitä,nyt viikko mennyt,vieläkin heikko olo.ei ainakaan mulle sopinut tuo piikki.tuskaine olo ja hikoiluttaa.muisti pätkii edelleen.ruokahalut tiessään.
- Viikko siinä menee
mieti kirjoitti:
mulla piikin oton jälkeen,käsi tosi kipeeksi,olo ihan hermoton,tutinaa ja heikkoutta.illalla kuume nousi 39 asteeseen,sitä kesti kaksi päivää,olin täysin pois tästä mailmasta,en muista mitään siitä,nyt viikko mennyt,vieläkin heikko olo.ei ainakaan mulle sopinut tuo piikki.tuskaine olo ja hikoiluttaa.muisti pätkii edelleen.ruokahalut tiessään.
lääkityksen kanssa niin vitun huono olo. Koko viikko meni sängyssä. Eikä oikein muista, kuin pätkiä sieltä täältä. Tänään tuntuu paremmalta. Pystyin käymään kaupassa hakemassa korjaussarjan.
- juuuur
koska ilman sitä ei ole tehoa. Sen verran tosta selvisi.
- tätä rokotusta
"vastaan", eiköhän se kerro kaiken.. myös siitä kuinka epäluotettavana lääkefirmat itse rokotetta pitävät. Mistään ei voi rokotettu parka syyttää lääkevalmistajaa, vaikka mitä tapahtuisi itselle tai läheiselle rokotuksen jälkeen :(
- Perusperus
Seurataan milloin pakkorokotukset alkaa
- Ettei totuus unohdu
Vastuuvapauslauseke johtuu siitä, että lääkkeillä on yleiset, tiukat vaatimukset, jotka tarvitaan, ennen kuin sitä saa antaa "suurelle yleisölle". Eri maiden viranomaiset halusivat kuitenkin rokotteen heti, kun se oli mahdollista, silläkin riskillä, että tutkimukset esim. rokotteen lopullisesta tehosta ja pienten lasten rokotusmäärien tarpeesta eivät olleet valmiit. Rokotteen turvallisuudesta ei ollut epäilystäkään aikaisempien kokemusten perusteella, muta rokotteen vasta-ainemuodostuksen onnistuminen juuri haluttua virusta vastaan selviää vasta laajempien ryhmien rokotuksen jälkeen. Nythän vasta-ainemuodostus on havaittu hyväksi, yli 90 % saa suojaavan vasta-ainetason kahdessa viikossa.
Koska viranomaiset halusivat rokotteet heti käytttöön ennen kaikkien tutkimusten loppuun saattamista, ei rokotteen valmistajaa luonnollisestikaan voida vaatia vastuuseen, mikäli rokote ei olisi toiminutkaan kuten arvioitiin. Siksi vastuuvapaus.
- no, ei oo
Mikäs se tieto on ?
Tuolla ei ole mitään salaista. Mitä yritetään pimittää, niinkuin väität.- ?????
löytänyt yhtään mitään sellaista mikä ei ole jo tiedossa. Monet muutkin rokotteet aiheuttavat kipua esim. jäykkäkouristus ja kaikista rokotteista ja lääkkeistä voi tulla sivuoireita.
Ja sitten on se, että tämä rokote on kehitetty ajat sitten, lintuinfluenssa rokotteesta, jos joku vielä muistaa sen kohun. - makeelta maistu
????? kirjoitti:
löytänyt yhtään mitään sellaista mikä ei ole jo tiedossa. Monet muutkin rokotteet aiheuttavat kipua esim. jäykkäkouristus ja kaikista rokotteista ja lääkkeistä voi tulla sivuoireita.
Ja sitten on se, että tämä rokote on kehitetty ajat sitten, lintuinfluenssa rokotteesta, jos joku vielä muistaa sen kohun.kun sen sokeripalarokotteen, siinähän kuolleisuuden piti olla kanssa korkea. Muttei siihenkään montaa kappaletta delannu Suomes.
- Sika.
makeelta maistu kirjoitti:
kun sen sokeripalarokotteen, siinähän kuolleisuuden piti olla kanssa korkea. Muttei siihenkään montaa kappaletta delannu Suomes.
niin teistäkin päästään.
- kohta keski-ikäinen
makeelta maistu kirjoitti:
kun sen sokeripalarokotteen, siinähän kuolleisuuden piti olla kanssa korkea. Muttei siihenkään montaa kappaletta delannu Suomes.
muistan sen sokerinpalan, koulussa jonotettiin ja siellä terveydenhoitaja antoi sen suuhun, itse en olisi halunnut kun en sokerinpaloja tykännyt syödä muutenkaan, liian makeaa salmiakin ystävälle. Ainakaan meidän koulusta ei kukaan siihen kuollut, vaikka ei niiden juttujen perusteella pitäisi enää ketään sen ajan lasta tai nuorta olisi enää hengissä ja suomessa ei olisi lapsia.
- Sokeri Pala
kohta keski-ikäinen kirjoitti:
muistan sen sokerinpalan, koulussa jonotettiin ja siellä terveydenhoitaja antoi sen suuhun, itse en olisi halunnut kun en sokerinpaloja tykännyt syödä muutenkaan, liian makeaa salmiakin ystävälle. Ainakaan meidän koulusta ei kukaan siihen kuollut, vaikka ei niiden juttujen perusteella pitäisi enää ketään sen ajan lasta tai nuorta olisi enää hengissä ja suomessa ei olisi lapsia.
Minä käytän joka päivä sokeri palloja.
Sika ei ole iskenyt.
- kaksikuusi26
Euroopan lääkevirasto: Sikarokotteen ja narkolepsian välillä yhteys
Viraston mukaan Ruotsissa ja Suomessa saadut tulokset osoittavat, että rokotetuilla lapsilla oli suurempi riski saada narkolepsia kuin rokottamattomilla.
Viraston mukaan pelkkä rokote ei aiheuttanut sairastumisia, vaan sairastumiseen ovat vaikuttaneet myös perinnölliset tekijät.
Virasto suosittelee, ettei Pandemrixia annettaisi alle 20-vuotiaille.
http://www.iltasanomat.fi/terveys/euroopan-laakevirasto-sikarokotteen-ja-narkolepsian-valilla-yhteys/art-1288402945221.html - erfwergt
Eihän tuossa nyt mitään uutta ollut. Ennenki on sanottu että yhteys on, mutta sikatikku ei ole ainoa syntisäkki, vaan että syyttäköön narkkiksen saaneet perintötekijöitään ja muuta liirulaarua....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve472974Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922808On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952590Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1062163Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611832Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?221715