no niin alexandria

varkkinalli

Vieläkö te myyjät uskotte siihen valheeseen että skandian kanssa käydään neuvotteluita ja tulee uusi tuote joka on asiakkaalle hyvä ja myyjäkään ei tienaa yhtään vähempää kuin ennen ?

Eikö sen tuotteen pitänyt tulla yhtiön mismanagementin mukaan jo viikkoja sitten ?

Kyllä teitä on helppo kusettaa.

7

1623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myydään ei-oota

      joskus ensi vuonna, jos sittenkään sillä yksityiskohdat on aivan levallaan vieläkin. Miten esim säilytys, sen kun pitää olla pankissa, missä pankissa Skandia säilyttää tuotteitaan, tietääkö kukaan asiamiehistä?

      • diipadaapa9393933

        Luotettavasta lähteestä olen kuullut, ettei ole mitään varmuutta siitä tuleeko skandialta koskaan korvaavaa tuotetta. Uskoisin että alexandria yrittää nyt epätoivoisesti saada uusia yhteistyökumppaneita, ja sitä kautta uutta myytävää, mutta suuret palkkiot ovat tästä lähin muisto vain. Talossa työskenteleville myyjille suosittelen vierailua työvoimatoimiston sivuilla.


      • Myydään ei-oota
        diipadaapa9393933 kirjoitti:

        Luotettavasta lähteestä olen kuullut, ettei ole mitään varmuutta siitä tuleeko skandialta koskaan korvaavaa tuotetta. Uskoisin että alexandria yrittää nyt epätoivoisesti saada uusia yhteistyökumppaneita, ja sitä kautta uutta myytävää, mutta suuret palkkiot ovat tästä lähin muisto vain. Talossa työskenteleville myyjille suosittelen vierailua työvoimatoimiston sivuilla.

        Kukaan ei tiedä mikä on edes lain vaatimustaso yksityiskohtaisesti eli miten teet tuotteen? Kenelläkään ei ole valmista tuotetta ja kaikki kyttää toistensa kulutasoja eli on aivan turha kuvitella että palkkiotasoa voisi määritellä. Eikä FiVa ole vielä ottanut kantaa mitkä ovat siirtokustannusten kohtuulliset määrät jne.

        Eläkemyyjät, älkää kuvitelko että mitään myytävää on seuraavien kuukausien aikana ja sitten palkkiotasot tulevat olemaan todella vain muisto vanhoista Skandia ajoista. Huonoin tilanne on tietysti heillä jotka eivät saa jatkuvia palkkioita aiemmin myymistä tuotteista vaikka kanta niitä tikittääkin.

        Joitain keskusteluja kuulleena arvelisin että kulutaso tulee olemaan rahastojen nykytaso mutta pienellä merkkarilla ja näistä maksetaan jatkuvaa palkkiota voluumien mukaisesti, max luokkaa 60 % rahaston AMC:sta merkkari. Jos rahaston palkkio on 1,5 % pa ja merkkari 2 % siitä on helppo laskea mitä SP-myyynnillä tienaa tulevaisuudessa kun sen kertoo normaalilla 30-40 % jakokulmalla työnantajan kanssa. Ei meinaan naurata. jos tulovirta perustuu eläkkkeiden tyrkytykseen. Laskuesimerkki, AMC 1,5 %, myyt 20 "eläkettä" kuussa á 150 €/kk. ekassa kuussa firmallesi kertyy 87 € josta se maksaa ulosmyyjälle sanotaan vaikka yläkanttiin 40 €. Seuraavassa kuussa tuleekin jo tuplapalkka, sitten kolmanneksen parempi jne. Menee jokunen vuosi kun menee minimipalkkataso rikki hyvälläkään myyjällä eli alalle tuskin on tunkua ja yksityispankkinarriksi saadaan entistä tyhmempää (lue laskutaidottomampaa) porukkaa.


      • Myydään ei-oota
        Myydään ei-oota kirjoitti:

        Kukaan ei tiedä mikä on edes lain vaatimustaso yksityiskohtaisesti eli miten teet tuotteen? Kenelläkään ei ole valmista tuotetta ja kaikki kyttää toistensa kulutasoja eli on aivan turha kuvitella että palkkiotasoa voisi määritellä. Eikä FiVa ole vielä ottanut kantaa mitkä ovat siirtokustannusten kohtuulliset määrät jne.

        Eläkemyyjät, älkää kuvitelko että mitään myytävää on seuraavien kuukausien aikana ja sitten palkkiotasot tulevat olemaan todella vain muisto vanhoista Skandia ajoista. Huonoin tilanne on tietysti heillä jotka eivät saa jatkuvia palkkioita aiemmin myymistä tuotteista vaikka kanta niitä tikittääkin.

        Joitain keskusteluja kuulleena arvelisin että kulutaso tulee olemaan rahastojen nykytaso mutta pienellä merkkarilla ja näistä maksetaan jatkuvaa palkkiota voluumien mukaisesti, max luokkaa 60 % rahaston AMC:sta merkkari. Jos rahaston palkkio on 1,5 % pa ja merkkari 2 % siitä on helppo laskea mitä SP-myyynnillä tienaa tulevaisuudessa kun sen kertoo normaalilla 30-40 % jakokulmalla työnantajan kanssa. Ei meinaan naurata. jos tulovirta perustuu eläkkkeiden tyrkytykseen. Laskuesimerkki, AMC 1,5 %, myyt 20 "eläkettä" kuussa á 150 €/kk. ekassa kuussa firmallesi kertyy 87 € josta se maksaa ulosmyyjälle sanotaan vaikka yläkanttiin 40 €. Seuraavassa kuussa tuleekin jo tuplapalkka, sitten kolmanneksen parempi jne. Menee jokunen vuosi kun menee minimipalkkataso rikki hyvälläkään myyjällä eli alalle tuskin on tunkua ja yksityispankkinarriksi saadaan entistä tyhmempää (lue laskutaidottomampaa) porukkaa.

        Se sitten napsahti FiVan tiedote, eli PS-tuotteiden myynti lykkääntyy teknisistä syistä ensi vuoden huhtikuuhun. Jos siis laki saadaan voimaan 1.1, jos ei niin sitten menee vielä pidemmälle. Pitkä aika odotella uutta myytävää, kesäkin jo tulee kunnes on selvillä millainen tuote sieltä yhtiöltä tupsahtaa. Lisähankaluutena mm. Aleksandrialla on että se EI SAA TARJOTA PS-tuotteita omaan lukuunsa koska sillä ei ole oikeutta huolehtia asiakasvaroista. Eli huhun omasta tuotteesta voi haudata ja up-front palkkiot samoin.

        Sitten kun katsoo nuo vaatimukset tuotteesta ja palvelumallista, pitäisin ihmeenä jos ennen kesää on mitään myytävää, Skandian ripeydellä ennen vuodenvaihdetta. 10 kohtaa, mm täydelliset ehdot, materiaalit kululaskennat ja tuottoarviot sekä mikä parasta koko tarjoavan henkilökunnan/asiamiesten osalta selvitys kouluttamisesta ja osaamisen varmistamisesta. Taitaa olla isoilla pankeillakin aika vaikeaa kuten olemme televiisiosta nähneet.


      • ellin vasa
        Myydään ei-oota kirjoitti:

        Se sitten napsahti FiVan tiedote, eli PS-tuotteiden myynti lykkääntyy teknisistä syistä ensi vuoden huhtikuuhun. Jos siis laki saadaan voimaan 1.1, jos ei niin sitten menee vielä pidemmälle. Pitkä aika odotella uutta myytävää, kesäkin jo tulee kunnes on selvillä millainen tuote sieltä yhtiöltä tupsahtaa. Lisähankaluutena mm. Aleksandrialla on että se EI SAA TARJOTA PS-tuotteita omaan lukuunsa koska sillä ei ole oikeutta huolehtia asiakasvaroista. Eli huhun omasta tuotteesta voi haudata ja up-front palkkiot samoin.

        Sitten kun katsoo nuo vaatimukset tuotteesta ja palvelumallista, pitäisin ihmeenä jos ennen kesää on mitään myytävää, Skandian ripeydellä ennen vuodenvaihdetta. 10 kohtaa, mm täydelliset ehdot, materiaalit kululaskennat ja tuottoarviot sekä mikä parasta koko tarjoavan henkilökunnan/asiamiesten osalta selvitys kouluttamisesta ja osaamisen varmistamisesta. Taitaa olla isoilla pankeillakin aika vaikeaa kuten olemme televiisiosta nähneet.

        Myydään enemmän kun koskaan ennen kato.

        70-vuotiaalle mummolle on hyvä tehdä 50.000 euroa vuodessa 20 vuoden säästövakuutus jos on 100.000 varallisuutta. Kunhan laittaa 2 ekaa vuotta niin ei tässä eläkevakuutuksia kaivata.

        Lisäksi on koko ajan instituutiotason indeksilainoja tarjolla vaativammallekin asiakkaalle.

        Mutta ei tässä sen enempää, jatkan pikkujouluiluja täällä nokialla...


      • Pataanvaan
        Myydään ei-oota kirjoitti:

        Se sitten napsahti FiVan tiedote, eli PS-tuotteiden myynti lykkääntyy teknisistä syistä ensi vuoden huhtikuuhun. Jos siis laki saadaan voimaan 1.1, jos ei niin sitten menee vielä pidemmälle. Pitkä aika odotella uutta myytävää, kesäkin jo tulee kunnes on selvillä millainen tuote sieltä yhtiöltä tupsahtaa. Lisähankaluutena mm. Aleksandrialla on että se EI SAA TARJOTA PS-tuotteita omaan lukuunsa koska sillä ei ole oikeutta huolehtia asiakasvaroista. Eli huhun omasta tuotteesta voi haudata ja up-front palkkiot samoin.

        Sitten kun katsoo nuo vaatimukset tuotteesta ja palvelumallista, pitäisin ihmeenä jos ennen kesää on mitään myytävää, Skandian ripeydellä ennen vuodenvaihdetta. 10 kohtaa, mm täydelliset ehdot, materiaalit kululaskennat ja tuottoarviot sekä mikä parasta koko tarjoavan henkilökunnan/asiamiesten osalta selvitys kouluttamisesta ja osaamisen varmistamisesta. Taitaa olla isoilla pankeillakin aika vaikeaa kuten olemme televiisiosta nähneet.

        tehnyt yhtään uutta tuotetta markkinoille vuoden -95 jälkeen, joten miksi se tekisi nytkään?

        PS-tuotteet eivät mene kaupaksi kovilla kuluilla läpinäkyvyyden vuoksi, joten ne eivät kiinnosta Skandiaa. Se, että annetaan ymmärtää PS-tuotteita tulevan johtuu siitä, että hyväuskoiset hölmöt saadaan pidettyä katteettomilla lupauksilla aina vielä muutama kuukausi talossa tekemässä ne viimeisetkin eurot, ennen kuin seinä tulee lopullisesti vastaan.

        Pomot ovat kuorineet kyllä kermat päältä ja duunarille jää se luu kouraan.


    • narkkilutka

      noo ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1419
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      150
      692
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      683
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      630
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      536
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe