Kaikki puhuu tai ainakin puhui vielä kesällä YO Apteekin melatoniinistä. Se ei kuitenkaan näy ko. apoteekin nettihaussa.
Lyhyt kysymys johon haluan vastauksen ilman turhia märehtimisiä ulkolaisista verkkokaupoista tai melatoniinista yleisesti:
Saako YO Apteekista melatoniinia ilman resepiä?
Ei sitä haussa olevaa kallista, ilmeisesti reseptilääkettä, vaan sitä niiden omaa. En haluasi nolata itseäni kyselemällä sitä Jyväskylän YO Apteekkista saaden kielteisen vastauksen. Sen jälkeen en pystyisi enää hakemaan kyseisestä putiikista edes särkylääkettä.
YO Melatoniini?
20
1557
Vastaukset
- että näin
ilman reseptiä ja ei siellä näy muitakaan ex-tempore systeemillä kirjoitettavia lääkkeitä.
Eli ei näy nettihaulla, mutta ON reseptilääke. - nukkumaija
päivää sitten luontaistuotekaupasta Sininen uni nimisiä tabletteja. Pakkaus sisältää 60 tbl ja yhdessä tbl:ssa on 2mg melatoniinia. Aiemmin ei ole saanut noita luontaistuotekaupoista, mutta nykyään saa.Ainakin minulla vaikutti hyvin ja raukaisi mukavasti samana iltana. Otin kerralla kaksi tbl ja seuraavana iltana yhden. Näyttäisi että kaksi pitää ottaa. Kannattaa kokeilla.
- Pätk
Ja kokeilen edelleen, noita samoja, olen nyt ehkä viitenä iltana ottanut kaksi. Ei vaikuta minulla mitenkään, valitettavasti, olisin päässyt katkonaisesta unesta aika helpolla, jos olisivat vaikuttaneet, siten kuin toivoin, mutta eivät vaikuta mitenkään. Syön nuo loppuun, toiveissa jos rupeaisivat vaikuttamaan.
- insom.
on älyttömän kallista verrattunan YO:n tuotteeseen
- aika hyvä
Pätk kirjoitti:
Ja kokeilen edelleen, noita samoja, olen nyt ehkä viitenä iltana ottanut kaksi. Ei vaikuta minulla mitenkään, valitettavasti, olisin päässyt katkonaisesta unesta aika helpolla, jos olisivat vaikuttaneet, siten kuin toivoin, mutta eivät vaikuta mitenkään. Syön nuo loppuun, toiveissa jos rupeaisivat vaikuttamaan.
käyttänyt reilun parisen viikkoa sininen uni tabl. Aivan joka ilta ei ole samaa vaikutusta ja olen huomannut, että illalla ei saa syödä juuri mitään niin vaikuttaa parhaiten. Nestettä pitää kyllä ottaa, mutta ei ruokaa tms. Oletan, että imeytyy paremmin kun vatsa on tyhjä.
- lllllllllllllllllll
insom. kirjoitti:
Hyvä kuitenkin että melatoniini on vapautettu pannasta.
http://www.terveyskaista.fi/sininenuni.html - aika hyvä
aika hyvä kirjoitti:
käyttänyt reilun parisen viikkoa sininen uni tabl. Aivan joka ilta ei ole samaa vaikutusta ja olen huomannut, että illalla ei saa syödä juuri mitään niin vaikuttaa parhaiten. Nestettä pitää kyllä ottaa, mutta ei ruokaa tms. Oletan, että imeytyy paremmin kun vatsa on tyhjä.
tuohon, että taas toimii hyvin. Otin kaksi tbl juuri silloin kun kirjoitin viestin ja tyhjään vatsaan.Nyt pitää mennä sänkyyn kun raukaisee niin...yritän vielä hieman lukea sängyssä, mutta uni tulee varmasti.
- Pätk
aika hyvä kirjoitti:
tuohon, että taas toimii hyvin. Otin kaksi tbl juuri silloin kun kirjoitin viestin ja tyhjään vatsaan.Nyt pitää mennä sänkyyn kun raukaisee niin...yritän vielä hieman lukea sängyssä, mutta uni tulee varmasti.
Tapana syödä illalla, joten kannattaa varmaan ottaa vähän aiemmin, jonkunverran ennen syöntiä, pitää huomenna kokeilla.
- Minja.
Pätk kirjoitti:
Suosittelen käyttämään melatoniinia hieman pidempäänkin. Eräällä ystävälläni ne eivät tepsineet alkuun ollenkaan, mutta muutaman viikon sisällä teho jostain syystä tuli ja nukkuu paremmin kuin vuosiin. Itselläni teho oli taattu heti, mutta ei kannata myöskään ihan heti lopettaa, voi ruveta toimimaan :)
Tuo on totta, ettei joka ilta tule ihan samanlaista vaikutusta, mutta kyllä itselläni ainakin ihan havaittava väsyneisyys kuitenkin, joka auttaa nukkumaan. Useimmiten jysähtää niin kova väsymys, ettei tarvitse kuin kellahtaa sänkyyn ja avot. Suosittelen myös menemään sänkyyn puolen tunnin päästä lääkkeen ottamisesta esim. lukemaan, olen huomannut että silloin väsymys tulee helpommin. - Sun_shinez
lllllllllllllllllll kirjoitti:
Hyvä kuitenkin että melatoniini on vapautettu pannasta.
http://www.terveyskaista.fi/sininenuni.htmlMelatoniinia voi tilata Jenkeistä ja turvallisesti ja nopeasti tulee paketit kotiovelle asti. Monet muutkin ovat tilanneet, eikä ole paketit jääneet tulliin. Täältä siis saa tosi halvalla ja luotettavasti: http://www.iherb.com/Melatonin
Jos joku tuolta innostuu tilaamaan, niin tällä koodilla saa ensimmäisestä tilauksesta 5 dollaria alennusta: IKA825 - 18+6
Sun_shinez kirjoitti:
Melatoniinia voi tilata Jenkeistä ja turvallisesti ja nopeasti tulee paketit kotiovelle asti. Monet muutkin ovat tilanneet, eikä ole paketit jääneet tulliin. Täältä siis saa tosi halvalla ja luotettavasti: http://www.iherb.com/Melatonin
Jos joku tuolta innostuu tilaamaan, niin tällä koodilla saa ensimmäisestä tilauksesta 5 dollaria alennusta: IKA825Melatoniinia myydään Euroopassakin kuin siimaa. Ekologisempaa tilata eu:sta.
- 15+10
insom. kirjoitti:
YO:n 3 mg tabletti on liki samanlainen kuin 20 mg Tenox-tabletti. Tuskin sattumaa.
- keupasekeu
Sininen Uni pillereissä melatoniini on lyhyt kestoista laatua joten se auttaa nukahtamiseen mutta ei välttämättä katkonaiseen uneen. Eli saattaa herätä muutaman tunnin päästä eikä tulekaan enää uni.
- GIDA
HEI kiitos tiedosta. Menin heti iHerb.comiin ja tilasin Melatoniini 5mg. Otin halvimman lähetyksen airmail joka oli 2 dollarii. Katsotaan tuleeko perille!
- miemiemiemie
Gida:nykyään melatoniini on reseptilääke joten netistä tilaaminen on laitonta.
- ~ ~ ~
Tulli ei pahemmin puutu melatoniinilähetyksiin. Taitaa olla heillä tärkeämpääkin tekemistä.
- heissulivei12345
Kuitenkin on laitonta ja siitä voi saada syytteen lääkeainerikoksesta.Toinen pointti on että se melatoniini ei käy kaikille vaikka ei olekaan sinällään lääke.Voi esimerkiksi vähentää hedelmällisyyttä ja raskautta suunnitteleville ei suositella.
Kannattaa hommata omansa lääkäriltä.Ainakin resepti niin sit voi tilata halvemmalla netistä(tietysti tullista tarkistaen miten menetellään) - uukookoo
Itselleni lääkäri määräsi reseptillä 2mg melatoniinidepotti-pillereitä ja täytyy kyllä sanoa että auttaa! Olen nukkunut paremmin kuin kertaakaan yli puoleen vuoteen ja aamullakaan ei ole tokkurainen olo kuten vaikkapa Tenoxin jäljiltä. Apteekista saa myös ihan pätevää Dormiplant-nimistä tuotetta ilman reseptiä. Itsellä auttoi lyhytaikaisesti, joten sopiva ratkaisu akuuttiin unettomuuteen tai jännitykseen. Teho tuntui tosin häviävän n. 10 käyttökerran jälkeen, tämä voi toki olla yksilöllistä. Dormiplant ei muistaakseni melatoniinia sisällä, vaan erilaisia yrttejä sun muita luonnontuotteita.
- kokemuksiikellään?
Onko kukaan kokeillut Key Melatonin Night -nimistä tuotetta? Saa EU-nettikaupasta, 3 mg melatoniinia per tabu.
- melatoniinilla unet
Lifessa on myynnissä melatoniinia.
Ja saahan sitä Yliopiston apteekin valmistetta 1,3 ja 5mg vahvuutena reseptillä.
Hinta on n. 15-20€ / 100 kpl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202232Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742173Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422053Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma511427- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?60855Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8771- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734