Suoraan rampista eteen! Eikö tunneta liikennesääntöjä vai luullaanko sitä että liikennesäännöt ei rekkoja koske.
Tuntuu että suomalaiset rekkakuskit ajavat paljon törkeämmin kuin itänaapurin pojat.
Kortit pois jos ei osata ajaa!
Rekkakuskit ovat törkeitä!!
28
1125
Vastaukset
- rellu=auto?
mitä hinuri piipittää? mikä tarve se on yleensä kiihdyttää ja ajaa välit kiinni jos joku on tulossa rampista päätielle?HÄH? miemiemie,miun eteen ei kyllä tule kukaan. syö pääs ja hajoa sinne relluus.onko se muka joku auto?
- mukavasti rellulla
Kyllä nyky rellu kuule tarjoaa sellaista tekniikkaa josta rekoissa vielä uneksitaan. Mun rellussa on kaikki herkut...lisättynä ajo-ominaisuuksilla. Samaa ei voi sanoa noista rekoista. Savua, melua, saastetta, heikkoa liikenneturvallisuutta...
- jhjh
etkö sinä jumauta parempaan pystyny!!!
- C4
Törkeästi ajavat! Kortit pois!
- rekkarane
Rekkakuskit heikoillejäille niin oppivat että rekkakaan ei ole kaikkivoipainen.
- huhuh...
Oot kyllä ite aika törkeä jos et ymmärrä väistää kun joku tulee rampista. Saati melko tyhmä jos et väistä rekkaa..
- nöh
Rampista tulija väistää. Se on laki.
- fadsfas
nöh kirjoitti:
Rampista tulija väistää. Se on laki.
landemeininki. ei yhtään joustavuutta, vaan pidetään laista kiinni, silloin kun se käskee jotakin toista väistämään. Että ärsyttää tuollainen! Meneekö elämä pilalle, jos joku pääsee eteesi tai ohittaa sinut?
Saamari vuodeksi kaikki junttilan autoilijat suureen maailmaan johonkin oikeasti suureen kaupunkiin ajelemaan, niin alkaa hahmottua sujuva liikenne, hah.
- trucklover
ne rekkakuskit on vaan niin saatanan seksikkäitä ja miehekkäitä!!!! Voi mama ku ne on niin ihania!! Pari imatralaista vois laittaa pulloon ja tikulla tökkii välillä..... hmmm..... että hajoo sie saatanan rellurallisti sinne ranskattarees! =P
- academic miss
Shellin baariporukkaa. Narisevat että työ on raskasta.pah, istuvat päivätpitkät autoissaan ja luulevat itsestään jotain.
Kukaan itseään kunnioittava nainen ei ota tuollaista vätystä! - perho-89
academic miss kirjoitti:
Shellin baariporukkaa. Narisevat että työ on raskasta.pah, istuvat päivätpitkät autoissaan ja luulevat itsestään jotain.
Kukaan itseään kunnioittava nainen ei ota tuollaista vätystä!Mun mielestä rekat on jotenin turhii. Eiks kamat kulkis paljo halvemmalla rautateitse? Ei niin paljon saastetta ja ruuhkia. Jakelun vois järjestää sit paikallisesti ainakin mun mielestä
- hoplaapoplaa
perho-89 kirjoitti:
Mun mielestä rekat on jotenin turhii. Eiks kamat kulkis paljo halvemmalla rautateitse? Ei niin paljon saastetta ja ruuhkia. Jakelun vois järjestää sit paikallisesti ainakin mun mielestä
vejetää kiskot suoraan siwojen pihaa ni ei tartte ees jakeluautoja
- karhu3täyttäolutta
academic miss kirjoitti:
Shellin baariporukkaa. Narisevat että työ on raskasta.pah, istuvat päivätpitkät autoissaan ja luulevat itsestään jotain.
Kukaan itseään kunnioittava nainen ei ota tuollaista vätystä!on rankkaa 15h pitää istuu vaa autos, vittu morjes
- 25,25
perho-89 kirjoitti:
Mun mielestä rekat on jotenin turhii. Eiks kamat kulkis paljo halvemmalla rautateitse? Ei niin paljon saastetta ja ruuhkia. Jakelun vois järjestää sit paikallisesti ainakin mun mielestä
no jos rekat on turhia niin miten kävisi kun rekka liikenne pysähtyisi täysin ei paljon oisi ruokaa kaupoissa ja tehtaat pysähtyisi ajattele vatipää tätä..
- 15+15
Osittain olet oikeassakin. Mutta ei voi kaikkia leimata yhden tunaroinnin takia. Itse olen ihmetellyt näitä "kokeneita" kuskeja jotka armeijasta päästyään ovat oikeita rekkakuskeja, niin kokeneita että sitä yhdistelmääkin voi ajaa kyynärpäillä ohjaamalla ja samalla puhelimeen puhuen. Taitaisi pojuille vaan tulla vähän kiire jos etupyörä esim. räjähtäisi alta...
- Faara_69
No on taas tappelua kerrakseen...
On niitä itsepäisiä nuoria kuskeja, jotka uraansa ovat vasta aloittamassa ja ei ihan kaikkea vielä ymmärrä, mutta tosi asia on, että jokainen voi miettiä ajavansa 15h autoa siinä välissä lastaavansa ja purkavansa ne kuormat siihen autoon ja pois siitä. Jokainen voi myös mielessään ajatella sitä autoa ajaessaan sitä tarkkailun määrää, jonka ammattiautoilija siellä hytissään tekevät..
Itse olen sitä mieltä, että jokaiselle suomen autokoulun suorittaneelle pitäisi samaan hintaan ajattaa se kuorma-auto kortti, jotta jokainen oppisi ottamaan ne viimeisimmätkin seikat huomioon liikenteessä..
Rekka kuskit ovat toiset itsepäisiä ja ajavat vähän ylpeästi, mutta ei jumalauta kukaan täysipäinen ammattiautoilija rupea jarruttelemaan rampista laskeutuessaan, kun siihen vauhtiin pääsemiseen menee tovi jos toinenkin kun kuormapäällä ajetaan. Tämä siis vain moottoritielle laskeutuvilla. Ja sinä, joka puhut niistä saasteista niin niitähän syntyy, kun itsepäiset perus rellu kuskit ajavat eteen eivätkä anna tilaa.. Arvaas vaan paljonko syntyy päästöjä, kun kiihdytät täydessä lastissa olevan yhdistelmän maksimi nopeuteen... nii-in...
Paras kommentti keskustelussa ja kiitos sen kirjoittajalle oli "vejetää kiskot suoraan siwojen pihaa ni ei tartte ees jakeluautoja" tätä voi jokainen mielessään miettiä.
Suurin asia mikä itseäni suorastaan vituttaa henkilöautoilijoissa niin vesisateella pakko ajaa rekan ohitse, mutta pakkohan se omalle kaistalle vaihto on tehtävä suoraan siihen keulan eteen, että varmasti estetään se kuljettajan näkyvyys seuraavaksi 20 sekunniksi... - stnaprkle
Faara_69 kirjoitti:
No on taas tappelua kerrakseen...
On niitä itsepäisiä nuoria kuskeja, jotka uraansa ovat vasta aloittamassa ja ei ihan kaikkea vielä ymmärrä, mutta tosi asia on, että jokainen voi miettiä ajavansa 15h autoa siinä välissä lastaavansa ja purkavansa ne kuormat siihen autoon ja pois siitä. Jokainen voi myös mielessään ajatella sitä autoa ajaessaan sitä tarkkailun määrää, jonka ammattiautoilija siellä hytissään tekevät..
Itse olen sitä mieltä, että jokaiselle suomen autokoulun suorittaneelle pitäisi samaan hintaan ajattaa se kuorma-auto kortti, jotta jokainen oppisi ottamaan ne viimeisimmätkin seikat huomioon liikenteessä..
Rekka kuskit ovat toiset itsepäisiä ja ajavat vähän ylpeästi, mutta ei jumalauta kukaan täysipäinen ammattiautoilija rupea jarruttelemaan rampista laskeutuessaan, kun siihen vauhtiin pääsemiseen menee tovi jos toinenkin kun kuormapäällä ajetaan. Tämä siis vain moottoritielle laskeutuvilla. Ja sinä, joka puhut niistä saasteista niin niitähän syntyy, kun itsepäiset perus rellu kuskit ajavat eteen eivätkä anna tilaa.. Arvaas vaan paljonko syntyy päästöjä, kun kiihdytät täydessä lastissa olevan yhdistelmän maksimi nopeuteen... nii-in...
Paras kommentti keskustelussa ja kiitos sen kirjoittajalle oli "vejetää kiskot suoraan siwojen pihaa ni ei tartte ees jakeluautoja" tätä voi jokainen mielessään miettiä.
Suurin asia mikä itseäni suorastaan vituttaa henkilöautoilijoissa niin vesisateella pakko ajaa rekan ohitse, mutta pakkohan se omalle kaistalle vaihto on tehtävä suoraan siihen keulan eteen, että varmasti estetään se kuljettajan näkyvyys seuraavaksi 20 sekunniksi...itellä on ainakin tapana antaa moottoritielle tulevalle rekalle tietä vaihtamalla kaistaa kun kuiteskin menen siintä jossain vaiheessa ohi ja rekalla nyt kuiteskin tuon vauhdin ottaminen on himppa hitaampaa kun hlöautolla mut noita linkkakuskeja,varsinkin välillä imatra-simpele,en prkle ymmärrä,jos tulet 80 tai 100 ja linkka on pysäkillä ni eikös se saatana ammu sieltä eteen.En tiie kuka lienee sille antanut kortin jossain bingossa.Mielestäni taajama-alueella pitää antaa linja-autolle tietä kun lähtee pysäkiltä,ei pääteillä.Vai olenko kuinka väärässä?? Tietäjät vastatkoon.
- 20+5
stnaprkle kirjoitti:
itellä on ainakin tapana antaa moottoritielle tulevalle rekalle tietä vaihtamalla kaistaa kun kuiteskin menen siintä jossain vaiheessa ohi ja rekalla nyt kuiteskin tuon vauhdin ottaminen on himppa hitaampaa kun hlöautolla mut noita linkkakuskeja,varsinkin välillä imatra-simpele,en prkle ymmärrä,jos tulet 80 tai 100 ja linkka on pysäkillä ni eikös se saatana ammu sieltä eteen.En tiie kuka lienee sille antanut kortin jossain bingossa.Mielestäni taajama-alueella pitää antaa linja-autolle tietä kun lähtee pysäkiltä,ei pääteillä.Vai olenko kuinka väärässä?? Tietäjät vastatkoon.
Oikeassa olet jos nopeusrajoitus on 80 tai 100 km/h. Jos nopeusrajoitus on 50 km/ tai 60 km/ niin sitten bussille pitäisi antaa tietä. Jos nuo mainitsemasi tapaukset ovat yleisiäkin niin anna palautetta suoraan liikennöitsijälle.
- ...
Kaikista paras tuollaiselle rampista kiilaajalle on, että jää sitten roikkumaan sinne perään, kerran jos toinen haluaa., ajelee vaikka ensimmäiset 100km siellä, liki puskurissa kiinni =)
- -.,
Ja kun sieltä räjähtää rengas niin ajelet sen jälkeen ojan pohjalla jos hyvä tuuri on, huonolla tuurilla ajelet kohti enkeleitä...
- mie vaan
Yhteisesti kaikille näille ketkä eivät osaa kuin valittaa: kokeilkaapa itse sitä rekkakuskin hommaa, ei ole helpoin ja kevyin homma, kysymys kun ei kuitenkaan ole "pelkästään" siitä ajamisesta vaan työhön sisältyy paljon muutakin.
Rampista "kiilaamiseen", onko aina pakko mennä lakipykälien mukaan, vaan olisiko joskus sallittua käyttää tervettä järkeä ja hyviä käytöstapoja? Rekkakuskin on raskaalla ajoneuvolla huomattavasti helpompi liittyä muun liikenteen vauhtiin jos jo rampissa saa vauhtia,eikä vasta rampista poistuttua aleta kiihdyttämään.
Kiihtyvyys on todellakin huomattavasti hitaampi kuin henkilöautolla ja sitten siellä on takana niitä nyrkinheiluttelijoita "perkele kun tuo tuossa edessä hidastelee".
Onko siis koskaan hyvä kaikkien kannalta ja kaikki tyytyväisiä? Ei varmasti.
Älä sitten itke jos et enää sitä saunaoluttasi ja makkaraa saakkaan kaupasta... - Turbo kehään..
Rellussa oli siis jo kaikki teho pelissä ja rekka olis menny ohi heittämällä.. Olisi se munkin luonnolle ottanut. Sulla ei ollut rekasta mitään havaintoa ennen kuin se oli edessäsi?? Kannattaisiko keskittyä liikenteeseen??
- joo-
On se kyl ku tuol o rekal tullu pyörittyy,ni jotkuu on vissii kuuroja/sokeita ku ei ymmärretä et se rekka ei pysähy iha niin helposti ku joku tommone pien rellu. ku rekka kummiskii painaakii iha jonkii verra ni se rellu lentää ja kauas ku etee hyppää jostai kolmion takaa..
- joustaja
On se aika vaikeata tuo liikenteessä joustaminen. Tuommoisia rellukuskeja löytyy harvasepäivä tuolta tieltä - kun on se láki. Onhan se 1000 kg vs 50 000kg saanut vähän joustoa ruokolahtelaisellekin.Ne sieltäpäin tulevat kun eivät osaa vilkun kanssa siirtyä ohituskaistalle-hitaammat yleensävoidaan sen lainkin mukaan ohittaa! Lappeenrannassapäin nuo kapeat rampit ovat kyllä viimaikoina joustamaan.On se Imatran motarin kiilaileva rellu ruokolahdelta samoissa liikennevaloissa autosunin liikennevaloissa
- yk^
Kyllä se vaan on niin, että ns. ammattiautoilijat ovat liikenteessä kaikistä törkeinpiä. Mutta onhan se toisaalta ymmärrettävää, ettei kauhalla voi vaatia kun on lusikalla annettu, mitäpä muuta nuo ovat.
- --
minä en ainakaan väistä jos joku meinaa tulla kiihdytyskaistalta eteen! jos kolahtaa niin siinähän maksaa sitten!!
- ....
-- kirjoitti:
minä en ainakaan väistä jos joku meinaa tulla kiihdytyskaistalta eteen! jos kolahtaa niin siinähän maksaa sitten!!
Niin että pelkästä autostahan siinä onkin kyse jos 100km tuntivauhdilla kolaroi. Ei siulle ainakaan tarvii maksaa kun luultavasti haudassa olisit tuossa tilanteessa. Tsemppiä vaan ja yritä hommata järkeä päähäsi.
- Ykäri
-- kirjoitti:
minä en ainakaan väistä jos joku meinaa tulla kiihdytyskaistalta eteen! jos kolahtaa niin siinähän maksaa sitten!!
Laitahan vielä hautapaikan numero niin tuon sitten ihan myötähäpeästä pari markkaa kolehtiin että saat uudet kynttilät kiven kupeeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701