taas nähtiin lauantain hesarissa, auto-osiossa, mikä...

aappoapiippo

on laadukkain auto sakujenkin mielestä?

15

1200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pii-ppo

      Kun meille ei tuu Hesaria, niin olisit voinut vähän referoida artikkelia

      • 14+12=?

        "Skoda Roomsterissa vähiten vikoja"
        Tekstissä kerrotaan mm, että Roomsterin vikaindeksi on 2,3 ja Rellu Lagunan 32,6. Pikaisella päässälaskulla taitaa Rellussa olla 15-kertainen määrä vikoja.


    • Laaduton itäauto

      Saksalainen Auto Bild laaturaportti 2008:

      1. Toyota
      2. Honda, Mazda
      .
      .
      .
      .
      .
      13. Skoda
      .
      15. VW

      Auto Bildin kuluttajapalsta Skodasta:

      " Saksalaisilta käyttäjiltä saamamme valitukset ovat lisääntyneet yli 50%. Merkin markkinaosuuteen nähden palauteen määrä on huolestuttavan suuri."

      • ukko2

        referoida oikeata (puheena olevaa) artikkelia. Skoda roomsterissa vähiten vikoja, suora lainaus helsingin sanomista 28.11. sivu D2.


      • Kasvain eli känsä!

        Samat liturgiat edelleen ja vanhoja juttuja toistetaan yhä uudelleen niinkuin rikkinäistä äänilevyä soittaisi. Tiedättehän "oi suutele armas mua vielä ** vielä vielä vielä


      • itse vaan

        http://www.whatcar.com/car-news/jd-power-customer-satisfaction-poll-08/232612
        http://www.whatcar.com/NonCar/7588125111.jpg


    • tila-autoista paras

      jossa oli vähiten vikoja tila-autojen sarjassa... Mersu olikin heti kakkosena.
      On kyllä samaa VW-konsernia kuin Skoda ja Audikin. Näiden tila-autoja ei kärjessä näkynyt, Seatin sisar-autoTourankin vasta kymmenes.

      • jvidsfgds

      • Testiin turhautunut
        jvidsfgds kirjoitti:

        Lukekaa tosta ni ei tarvii kinaa http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Škoda Roomsterissa vähiten vikoja/1135251080673

        Lopettakaa joutava höpinä,kaikki autot on koneita millä ei ole kuin tarkoitus liikkua paikasta A paikkaan B.
        Näin yksinkertaisesti ilmaistuna sen voi sanoa!

        En tietenkään voi enkä edes halua kieltää oikeuttanne jorista tuota jatkuvaa "SONTAA".

        Koko palstan tarkoitus vesittyy mokomien testausten julki tuontiin,ja varsinkin siitä seuraavaan väittelyyn.

        Kyllähän te nyt nyt hyvät ystävät tajuatte että testi on TESTI,rehellinen tai ei,samantekevää.

        Ostakaa ne kulkuvälineet mihin olette mieltyneet ja ajakaa turvallisesti muut ja itsenne huomioiden.

        Korjaamot kyllä korjaa automerkistä riippumatta mielellään kaikki viat mitkä on korjattavissa,mutta paraskaan lääkäri ei pysty korjaamaan "valitettavasti" teidän eipäs juupas lukkiutuneita täysin turhia asennehäiriöisiä päitänne.En ylennä itseäni ,en alenna itseäni,tulihan nyt sanottua vaan teille niinkuin asiat on.

        Kunpa palstalla olisi heti alussa varoitus: Osio sisältää turhaa tavaraa tyhjistä säiliöistä!

        Kyselen nimittäin mielelläni fiksuilta palstalla kirjoittavilta ihmisiltä neuvoja Skodaani liittyen,ja olen saanut paljon asiallista tietoa mikä on esimerkiksi vaikuttanut "osaltaan" minut rohkaistumaan valitsemaan perheellemme liikkumavälineeksi Skoda Octavian.

        Kiitos kaikille teille asiallista ja hyödyllistä neuvoa ja tietoa antaneille Skoda "ajureille".

        Hymyillään kun tavataan. Vaikka sitten korjaamon jonossa!!


      • Konkkalainen
        Testiin turhautunut kirjoitti:

        Lopettakaa joutava höpinä,kaikki autot on koneita millä ei ole kuin tarkoitus liikkua paikasta A paikkaan B.
        Näin yksinkertaisesti ilmaistuna sen voi sanoa!

        En tietenkään voi enkä edes halua kieltää oikeuttanne jorista tuota jatkuvaa "SONTAA".

        Koko palstan tarkoitus vesittyy mokomien testausten julki tuontiin,ja varsinkin siitä seuraavaan väittelyyn.

        Kyllähän te nyt nyt hyvät ystävät tajuatte että testi on TESTI,rehellinen tai ei,samantekevää.

        Ostakaa ne kulkuvälineet mihin olette mieltyneet ja ajakaa turvallisesti muut ja itsenne huomioiden.

        Korjaamot kyllä korjaa automerkistä riippumatta mielellään kaikki viat mitkä on korjattavissa,mutta paraskaan lääkäri ei pysty korjaamaan "valitettavasti" teidän eipäs juupas lukkiutuneita täysin turhia asennehäiriöisiä päitänne.En ylennä itseäni ,en alenna itseäni,tulihan nyt sanottua vaan teille niinkuin asiat on.

        Kunpa palstalla olisi heti alussa varoitus: Osio sisältää turhaa tavaraa tyhjistä säiliöistä!

        Kyselen nimittäin mielelläni fiksuilta palstalla kirjoittavilta ihmisiltä neuvoja Skodaani liittyen,ja olen saanut paljon asiallista tietoa mikä on esimerkiksi vaikuttanut "osaltaan" minut rohkaistumaan valitsemaan perheellemme liikkumavälineeksi Skoda Octavian.

        Kiitos kaikille teille asiallista ja hyödyllistä neuvoa ja tietoa antaneille Skoda "ajureille".

        Hymyillään kun tavataan. Vaikka sitten korjaamon jonossa!!

        Olipa ihmeeellinen kirjoitus.

        Oli se sitten kahvinkeitin, parranajokone, pölynimuri tai auto, kaikkia niitä testataan ja kaikkien testit ovat tavallaan hyödylisiä. Tuskin monikaan haluaa ostaa sellaista tuotetta, joka ei pärjää testeissä...

        Jokainen voi toki tehdä testeistä omat johtopäätöksensä ja tehdä omat valintansa omien näkemystensä mukaan.

        Eipä mulla tässä sitten muuta


      • Skolaaa
        Konkkalainen kirjoitti:

        Olipa ihmeeellinen kirjoitus.

        Oli se sitten kahvinkeitin, parranajokone, pölynimuri tai auto, kaikkia niitä testataan ja kaikkien testit ovat tavallaan hyödylisiä. Tuskin monikaan haluaa ostaa sellaista tuotetta, joka ei pärjää testeissä...

        Jokainen voi toki tehdä testeistä omat johtopäätöksensä ja tehdä omat valintansa omien näkemystensä mukaan.

        Eipä mulla tässä sitten muuta

        Jos minä olisin uskonut "automiähiä", ei minulla olisi ollut hynää muuhun. Hiacet ja corollat on kyllä tuttuja, mutta eipä ole aikoihin meillä näkynyt. Mazdakin. On selvitty suhteellisen vähillä korjauksilla normaalien huoltojen lisäksi. In jäänyt rahaa köyhällä muuhunkin, vaikka pian taas uuteen Skodaan. Kahdeksan vuoden miellyttävän liikkumisen jälkeen!


      • testiin t-urhautunut
        Konkkalainen kirjoitti:

        Olipa ihmeeellinen kirjoitus.

        Oli se sitten kahvinkeitin, parranajokone, pölynimuri tai auto, kaikkia niitä testataan ja kaikkien testit ovat tavallaan hyödylisiä. Tuskin monikaan haluaa ostaa sellaista tuotetta, joka ei pärjää testeissä...

        Jokainen voi toki tehdä testeistä omat johtopäätöksensä ja tehdä omat valintansa omien näkemystensä mukaan.

        Eipä mulla tässä sitten muuta

        Nyt olin varmaan liian monimutkainen tai valitsin väärän asun esittää asiani.

        Testit ovat tietysti aina tärkeitä,siitä ei ole kyse.

        Tästä on kyse:Palstalla muutamat käyvät joutavaa nokittelua luettuaan testin kotimaasta/ulkomailta ja lähes riitelevät kuin pojat hiekkalaatikolla "kyllä mun Faija sun faijan voittaa".Aina uusi väittely kun löytävät uuden testin /koeajon ym.

        Itse olen lukenut testit ja kysynyt Skodien omistajien mielipiteitä autoistaan,kysynyt tutuilta autoasentajilta mitkä kohdat ovat vaatineet eniten korjausta siinä mallissa minkä olen itselleni ostanut. Sehän on minulle tärkeää,eikä onko Skoda hävinnyt 1.2 pistettä esim volkkarille.

        Tässä peruste testiasioihin. Jos esim.Tuulilasi,olen ollut kestotilaaja yli 25-vuotta, tekee kestotestin 30 000km. Ei se mielestäni kerro niin merkittävästi auton/autojen pitkäaikais kestävyydestä.
        Tietysti he saavat esille tärkeitä ja todella huomionarvoisia asioita vertaillessaan saman kokoluokan autoja tai yhtäautoa Ns.pitemmässä käyttötestissä.(30 000km).
        Kyllä nykyisistä uusista autoista uskoakseni kaikki selviytyvät melko hyvin sen 30 000km,mutta itselläni kilometrit siitä eteenpäin n.200 000km asti ovat paljon enemmässä arvossa kuin tuliterän testiauton "sisäänajo kilometrit"

        Jos on edelleen omituinen kirjoitus eikä siitä valkene mitä tarkoitan niin olen pahoillani.


    • Dieselfani

      Pääsen vuodenvaihteessa eroon firman työsuhde-leasing-autosta ja olen jo pitkään miettinyt Roomsterin ostoa. Nyt päätös on helppo, kunhan vaimo saa valituksi värin.

      Sinänsä artikkeli tukee muutoinkin käsityksiäni. Reilu neljä vuotta sitten minulla oli oma italialainen konelamobiili A R.

      • jakeluauto

        vaimoo - korkeintaan kaappihåmå elinkumppani - vai voiko hetero mies muka ostaa jonkun hoomsterin?

        ....Sori rouva - en ajatellut pohjaan asti.

        Lepakkobiilistähän tässä haaveillaankin.


    • näinnääs

      Omakohtainen kokemus: omalla 09 Superbilla (tdi) ajettu nyt 60 000km ilman minkäänlaisia valituksen aiheita. Se siitä laadusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      33
      2194
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1866
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1205
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      13
      1135
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      997
    Aihe