Olen tekemässä kalenteria, mistä voisi nähdä horoskooppinsa, se on vielä kesken ei ole kaikkia horoskoopeja. Mutta kun yritän testata välillä, se ei toimi kunnolla, sekoittaa numeroita tai jtn.
Koodi:
Anna syntym‰aikasi muodossa: xx.xx.xxxx
Syntym‰aika:
Mikä tuossa voisi olla virhe, itse en löydä.
Horoskooppi
2
427
Vastaukset
- kellokin vaikuttaa
Horoskooppimerkkien rajat osuvat eri vuosina hiukan eri päiväyksille koska trooppisen vuoden pituus päivinä ei ole kokonaisluku. Oikeastaan pitäisi laskea auringon longitudi syntymän päiväykselle ja kellonajalle ja päätellä horoskooppimerkki sen perusteella.
- kale kalenteri
Pistäpä ainakin nuo päiväykset hipsujen sisään. Et mitenkään voi ongelmitta käsitellä päiväyksiä desimaalilukuina. Tosin eipä taida tuollainen vertailu toimia oikein vaikka pistätkin päiväykset merkkijonoiksi. Ohjelmalle pitäisi kertoa miten päivämäärä esitetään ja vertaillaan oikein.
Esim 12.05 ja 12.06 ilmeisesti sinulla tarkoittavat toukokuun ja kesäkuun 12. päivää. Tuossa ne ovat kuitenkin desimaalilukuja, joten esim. 12.055 kuuluu tuolle välille mutta 30.05 ( jota kuvittelet ehkä toukokuun 30.päiväksi ) ei kuulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202232Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742173Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422053Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma511427- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?60855Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8771- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734