Paritanssia nuorille

Katya-

Olen pian 16-vuotias, ja haluaisin aloittaa paritanssin. Siis ihan vain harrastusmielessä, ei mitään kilpailuja eikä mitään. Pidän paritanssista todella paljon mutta en oikein osaa tanssia ja rytmitajuni on kerrassaan surkea. Olisi todella mukava oppia paritanssia ihan vaikka tulevaisuuttakin ajatellen.

Eli tietäisikö kukaan missä Tampereella tämän ikäinen voisi aloittaa paritanssin harrastusmielesssä?

16

2074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiplöy,y

Kuten huomaat noista linkeista, jos katsot ohjaajien ikää, ei varsinaisesti kovin nuorille helposti löydy ikäistään seuraa.

• äm hyt

Niin että ohjaajienko kanssa siellä pitää sit hengata? Tyhmä.

• huom...oh

Suuri ja hieno ja sydämmellinen tanssiyhteiö ottaa aina uusia 16v tyttöjä mukaan toimintaan ja ohjaa tanssi taiteen ja kulttuurin saloihin. (usein ovat vain kaksi tai kolme kertaaa sinua venhempia.) Joskus jopa neljä....

• 121212

ihanaaaaaaa!111!

• Z

Minulla on ihan sama ongelma, mutta Helsingissä

• Katta

Tampereella on Hurmiossa mahdollisuus oppia lavatansseja. Olin 16 v kun aloitin siellä, ja olin 1,5 v siel. Hurmio muuttaa Hervantaan, joten en siel sen takia jatka, kun matka vaikeutuu ja haluun koittaa välillä jossaki muualla tanssia
      . Hurmiossa on kuitenki opetus hyvää ja siellä on monenikäisiä ihmisiä. Nuoria on kuitenkin aika vähän, vanhoja pappoja on enemmän. Naisia on yleensä melki tuplasti - varsinki alkeiskursseilla. Mut kannattaa mennä ehdottomasti koittaan, jos vaikka innostuisit! :)

• Darudwoman

eli 23 ja olen aloittamassa lava-alkeet, hurmioon olen ajatellut. Jos tuntuu että porukka on liian vanhaa, niin ainahan sen lopettaa voi. Olen sitä kuitenkin pitkään miettinyt, niin nyt ajattelin ainakin kokeilla, muuten jään pähkäilemään sitä iki-ajoiksi..;)

• PP

Mä kanssa haluisin alottaa paritanssin. En tiedä vaan, mistä löytyisi sellainen sivu, jossa voi ilmoittautua. Olen vasta 11-vuotias ja asun Helsingissä, joten saattaa olla aika vaikeaa löytää sellainen sivusto, varsinkin ikäni takia, mutta haluan silti!

• Piuhpiuh
        PP kirjoitti:

Mä kanssa haluisin alottaa paritanssin. En tiedä vaan, mistä löytyisi sellainen sivu, jossa voi ilmoittautua. Olen vasta 11-vuotias ja asun Helsingissä, joten saattaa olla aika vaikeaa löytää sellainen sivusto, varsinkin ikäni takia, mutta haluan silti!

Sama juttu,olen 13 ja asun porvoossa joten paikkaan on vaikea löytää, :(

• Ihmetteliä

Kuinka nuorena voi aloittaa tankotanssin?? luin yhen jutun tankotanssista netissä ja siellä sanottiin että ihan lapsetkin voisi harrastaa...

• Vipeltäjä:)

Vaik onkin nuori niin ei kai haittaa jos tanssiseuras on iäkkäämpiä
      immeisii, oppimaanhan sinne mennään?
      Ihme ikärasismii heti alkumetreille opetetaan.
      Joukkoon vaan eiköhän siellä sentään muutamii nuoriikin porukois olis
      ja itekkin suosittelisin koulus vaik puhumist jos joku kaveri innostuis.
      Must olis ideaa jos nuoremmat tanssiharrastajat pyydettäis kouluihin
      esittämään tanssilajei, vois sieltä enempikin porukka innostuu ku näkis ettei se mitään luuhaamista ole.

• Laura

Minulla sama ongelma mutta tampereella :)
      Haluaisin aloittaa paritanssin ja ehkä kilpaillakkin mutta olen vasta 13 vuotta joten olisiko jotain tanssikoulua mihin voisi mennä?

• Ote Swingteamin tapahtumakalenterista:

Tammikuu 2012

21.1.2012
        Kevätkauden esittelytilaisuus
        Kauppakeskus Duo (Hervanta), noin klo 14 alkaen.

23.1.2012
        Kausi alkaa
        Kevätkauden valmennukset starttaavat!

(Seuralla on varsin vilkasta ja tehokasta junioritoimintaa.)

• SwingSwingSwing

Swingteam opettaa rock n' swing tansseja jotka myös tanssilavoilla ovat nykyisin yleisesti tanssittuja. Suosittelen lämpimästi tutustumaan! Swingteamilla on tietääkseni myös junnuryhmiä, ehkä niissä olisi ikäjakauma sopivampi?

Kysyä nyt ainakin kannattaa! :)

• HyväIhanaHarrastus

Menkää vaan nuoret kursseille. Itse aloitin 14 vuotiaan kauan sitten. Lavoilla opettelin ja päivääkään en vaihtaisi pois. Tanssi on ihanaa ja toivotaan, että nuoret enemmän innostuisi😊. On mukava seurata kuinka taitavia nuoria poikia ja tyttöjä lavoilla on joskin liian vähän.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      77
      2548
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      49
      2546
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2412
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      67
      2200
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      33
      1915
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1749
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1234
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1054
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1045
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      59
      965
    Aihe