AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Voiko ovulaatiotestillä

Voiko ovulaatiotestillä

3 Vastausta 440 Lukukertaa
tehdä raskaustestin? Kuulin jostakin, että ovulaatiotesti voisi myös näyttää raskauden tai kaksi viivaa jos on raskaana. Onko tämä muka mahdollista? Ja pitääkö olla kuin pitkällä, että mahdollisesti näkyisi. Itse en oikeen käsitä miten se voisi näyttää koska eikös ne mittaa ihan eri hormoneja :O

Minun mielestäni EI

VOI. Niin kuin itse sanoit niin mittaavat eri hormonia ja ei anna toisistaan tulosta.
näkyy myös ovulaatiotestissä. Eli voi testata, mutta ei tietenkään voi sen perusteella todeta olevansa raskaana vaan kannattaa se tulos tarkistaa aina oikealla raskaustestillä. Mutta jos noita ovulaatiotestejä kotona on ja haluaa huvin vuoksi katsoa mitä siihen tulee niin voihan sen tehdä ja siihen siis yleensä tulee ne kaksi viivaa jos on raskaana.

kyllä näin on

itse totesin olevani raskaana juuri ovulaatiotestillä. Siis kiertoni oli todella epäsäännöllinen ja niinpä tein ovulaatiotestejä saadakseni jotain selkoa missä mennään. Sitten sain ovulaatiotestiin positiivisen tuloksen, ja niin myös kolmena seuraavana päivänä... sitten rupesin miettimään että miten voi niin pitkään olla muka ovulaatio?! Niinpä tein raskaustestin samantien ja selkeä positiivinen oli sekin! Nyt rv 12 :)
 /   /  /  / Voiko ovulaatiotestillä

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta