Nythän on varmaan useammallekin huuhailijalle käynyt niin, että on sanonut tehneensä osan tai jopa koko päivän pelastusarmeijalle. Nyt on tähän vielä saatavissa lisäpalveluna mahdollisuus maksaa myös tuosta työstä saatu palkka Pelastusarmeijan joulupataan:
http://www.joulupata.fi/?page=etusivu
Maksamisen voi aloittaa vaikkapa naapurin pankin tunnusta napsauttamalla. Valitse keräyspotti -listasta voi valita myös Huuhaa-palstan, vaikka paljon muitakin hyviä vaihtoehtoja on olemassa.
Siis ihan huuhanomisesti kannatavaa sijoittamista.
Palkka Pelastusarmeijalle
18
351
Vastaukset
Ehkä tässä vaiheessa, kun Huuhaa-potti on sijalla 95 olisi hyvä käydä perusteellinen ja pitkä keskustelu siitä, mikä olisi hyvä tavoitesijaluku?
- padme_amidala
..olihan se sentään lisääntynyt hiukan siitä viimekatsomiselta se potti : )
Tämä oli asiallinen aloitus nostaa näkyville uudestaan : ) padme_amidala kirjoitti:
Tämä oli asiallinen aloitus nostaa näkyville uudestaan : )Pelastusarmeijan hyväksi sija 87
padme_amidala kirjoitti:
Tämä oli asiallinen aloitus nostaa näkyville uudestaan : )Luultavasti joku puskatar tai pensasnainen liikuttelee tuota numeroa, ettei se pysy paikallaan ja niinpä ei voida asiallisesti keskustella mikä olisi oikea tavoitesijalukukaan?
Potti näyttää sentään olevan 32 euroa.- padme_amidala
tuttumies kirjoitti:
Luultavasti joku puskatar tai pensasnainen liikuttelee tuota numeroa, ettei se pysy paikallaan ja niinpä ei voida asiallisesti keskustella mikä olisi oikea tavoitesijalukukaan?
Potti näyttää sentään olevan 32 euroa.....oleva sija olisi minusta tosi hyvä..Siellä on sentään mukana kovia kilpailijoita : )
Saman verran egejä siellä oli silloin kun itsekin katsoin, niin että todellakin oli hiukan kasvanut : )
Hyvään tarkoitukseenhan nuo rahat menevät. Niinkuin minun ja rambon rapsutettavan joulukalenterinkin tuotto : )
Mukavaa iltaa sinulle : ) padme_amidala kirjoitti:
....oleva sija olisi minusta tosi hyvä..Siellä on sentään mukana kovia kilpailijoita : )
Saman verran egejä siellä oli silloin kun itsekin katsoin, niin että todellakin oli hiukan kasvanut : )
Hyvään tarkoitukseenhan nuo rahat menevät. Niinkuin minun ja rambon rapsutettavan joulukalenterinkin tuotto : )
Mukavaa iltaa sinulle : )Niin kiitos vaan sitä samaa, eli mukavaa iltaa. Ja sitten selvennystä:
En tarkoittanut sinua tuolla puskattarella.
Ja pitäisikö vielä selventää, etten ole yleisesti naisvihamielinen, mutta minkäs sille mahtaa, että epäilemäni puskattaren kiusa tuolla pottijutussa harmittaa.- padme_amidala
tuttumies kirjoitti:
Niin kiitos vaan sitä samaa, eli mukavaa iltaa. Ja sitten selvennystä:
En tarkoittanut sinua tuolla puskattarella.
Ja pitäisikö vielä selventää, etten ole yleisesti naisvihamielinen, mutta minkäs sille mahtaa, että epäilemäni puskattaren kiusa tuolla pottijutussa harmittaa...enää puuttuu 54 eutoa siitä 50:stä sijasta : )
Poistin itse nuo omat kirjoitukseni puskatar viesteihin, kun ne eivät näyttäneet hyvältä tässä
hyvän asian puolesta tehdyssä ketjussa : ) padme_amidala kirjoitti:
..enää puuttuu 54 eutoa siitä 50:stä sijasta : )
Poistin itse nuo omat kirjoitukseni puskatar viesteihin, kun ne eivät näyttäneet hyvältä tässä
hyvän asian puolesta tehdyssä ketjussa : )Yritin kirjoittaa jotain hölmöä ja onnistuinkin siinä. Pahoittelen.
- padme_amidala
tuttumies kirjoitti:
Yritin kirjoittaa jotain hölmöä ja onnistuinkin siinä. Pahoittelen.
..että ne puskatar viestit olivat hävinneet välistä ja minun viestini kohdistuivat suoraan sammakkoon. Se ei ollut tarkoitukseni. Sinä kirjoitit ihan hyvin, ei siitä ollut kysymys. Minua vain harmitti se, että tälläiseen viestiketjuun tuli mukaan sitä outoa sammakon kiusaamista puskista.
padme_amidala kirjoitti:
..että ne puskatar viestit olivat hävinneet välistä ja minun viestini kohdistuivat suoraan sammakkoon. Se ei ollut tarkoitukseni. Sinä kirjoitit ihan hyvin, ei siitä ollut kysymys. Minua vain harmitti se, että tälläiseen viestiketjuun tuli mukaan sitä outoa sammakon kiusaamista puskista.
Tuon puskattaren nykäisin ihan vaan siksi, että puska kuulostaa maskuliiniselta ja jotain väänsin. En todellakaan tarkoittanut ketään nikkiä tai henkilöä, mutta kyllä tuo on muualtakin tuttu juttu, että jos on joku pitkä nokittelutilanne takana, niin siinä on sitten herkistymistä tapahtunut, jolloin ihan viallinenkin huumori ymmärretään väärin.
olo on pelastusarmeijan hyväksi työtä tekemistä, niin olen kyllä paljon jäljessä muista täällä asustavista.
Ei voi kuin valittaa.- .
hyvin tämä meidän valtionkirkkomme ynnä erinäiset sekalaiset seurakunnat tienaavat, että en laita ropoakaan yhdenkään uskovaiselta haiskahtavan porukan keräyksiin. Parempiakin vaihtoehtoja kun löytyy ja ennen kaikkea sellaisia, joissa annettu raha menee lyhentämättömänä perille.
Täällä Huuhaalla pitäis pystyä suhtautumaan asioihin vähemmän vakavasti. Oikeasti kaiketi kristillisten tunnusten alla tapahtuvissa keräyksissä on paremmat "hyötysuhteet" keskimäärin kuin uusien "X:n tuki ry" -tyyppisten yhdistysten keräyksissä. Ja esim. "Sotiemme Veteraanit" tarkoittaa yhdistystä tuolla nimellä, kiittipä se tai olipa kiittämättä.
Pelastusarmeijan ilmoittama keräyskohteelle menevä osuus on ollut yli 90%, ettei vain pirtun luokkaa. Lyhentämättömä perillemeno on kaiketi miltei mahdotonta, jos keräystoiminnan todelliset kulutkin viedään kirjanpitoon.
Mutta on tietenkin ihan oikeus ja kohtuus toimia oman vakaumuksensa mukaisesti keräyksiin antaessaankin. Siinäkin tapauksessa kannattaa kuitenkin varmuuden vuoksi tarkistaa vähän taustoja. Suuret mainoskampanjat ovat ainakin varma merkki siitä, ettei hyötysuhde ole hyvä.
- Reperpan
syksyllä annoin sotaveteraanien keräykseen kympin. Meni ainakin asiaan.
- mauno mato
Jos ei nyt palkkaa livautakkaan ihan kokonaan ainakaan, niin voi ainakin kuunnella yhen suomalaisen artistin henkevä biisin:
http://www.youtube.com/watch?v=8JQwQXkwwVc
Hienot taustakuvat, vai? Käsittämätöntä tapahtui. Huuhaa-palstan potti kasvoi ihan silmissä. Nyt se on sijalla 53, mitä sijalukua voi pitää erittäinkin korkeana. Taakse on jäänyt monta kovaa nimeä tässä vaiheessa. Ja selvyyden vuoksi on sanottava, ettei tässä ole kyse kilpailusta.
- Musta Ritari
kilpailua, mutta ajattelin kummiskin antaa jouluiloa vähäosaisillekkin kun ei se ole minun elo yhestä 5-kymppisestä kiinni. :)
Kun tavoitteena oli sijaluku 50, niin ehkä joku ystävllinen sielu käy vähän nostamassa "kolehdistamme" pois, että päästään tavoitteeseen? Ja varoo sitten, ettei nosta pelkästään niitä pompannappeja.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu564406Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182901- 1402633
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152093- 151553
- 1151467
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601106- 951087
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211038