Räikeät jouluvalot

tyylitaju

Paljon näkyy katukuvassa kauniita ja hillittyjä talvimaisemaan sopivia jouluvaloja.Mutta löytyy ylilyöntejäkin,kuten Vaiveronkadulla räikeän siniset,jotka sopivat saman kiinteistön muihin valoihin kuin hajuvesi lihapullaan vanhaa sanontaa lainatakseni.Onko muuallakin epäonnistuneita ratkaisuja?

19

992

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitenkä olisi?

Laskisit itsesi niihin "epäonnistuneisiin ratkaisuihin"!?

• valoa kansalle

Ollaanpa sitä nyt pipo kireällä. Olen kyllä aloittajan kanssa vähän samoilla linjoilla, mutta tietysti jokainen tekee kämpästään julkisivuineen semmosen "punaisten lyhtyjen pesän" kuin huvittaa. Yhtä hyvin minulla kuin aloittajalla on kuitenkin täysi vapaus olla noista valoilmiöistä mitä mieltä huvittaa.

• okijuh

Joiltakin puuttuu todella tuo tyylitaju kun lätkitään jos minkälaista jopa vilkkuvaa vitkutinta rumentamaan maisemaa.Jenkeistä kun pitää kopioida kaikki hörhö.

• ijhgf

on tosi kirjavaa.Ei mitään tyylitajua.

• onko pakko olla

ovat tyylittömiä. Ne ovat ainoastaan ja vain spraytöhryjen sähköinen versio. Ihmisten ärsytyskynnys kasvaa koko ajan, kun mikään ei enää tunnu miltään.

• Aitoa valoa tilalle.

Epäaidot kirkkaat värit ovat pahimpia.. Kirkas sininen ja punainen... Tuolla näkee punaisia ikkunoita, jotka muistuttavat lähinnä bordellista..

• Tätsäliini
        Aitoa valoa tilalle. kirjoitti:

Epäaidot kirkkaat värit ovat pahimpia.. Kirkas sininen ja punainen... Tuolla näkee punaisia ikkunoita, jotka muistuttavat lähinnä bordellista..

Jep, jep!! Ainakin Torikadulla kerrostaloissa on tosi hienoja punaisin valoin "koristeltuja" ikkunoita, kuin jotain bordellin ikkunoita! Ne vetää melkein vertoja Erkylänkadun Thai-hierontapaikan ikkunassa oleville valoille. Oikein tosi hienot!! ;)

En siis todellakaan ymmärrä tuollaista halpis-tyylistä "koristelua".
        No, jos joku tykkää olla tyyliltään halpis, niin olkoon. Eipä se minua loppujen lopuksi paljon häiritse.

Enemmän häiritsee yhteiskunnan puutteet, hintojen nousu, sukupuoleen perustuva syrjintä, jne.

• Samaa mieltä

Olen kanssasi samaa mieltä. Juurikin nuo kirkkaan siniset on niitä naurettavimpia virityksiä. Eivät todellakaan mitään jouluisia vaan tuollaiset kuuluu enemmänkin jonnekin kauppojen muutenkin kirkkaisiiin mainos ikkunoihin, muistuttavat enemmänkin mainosvaloja kuin mitään jouluista. Kyllä kotien ikkunoilla ja pihoilla tyylikkäimpiä ovat ne hillityn väriset kynttilää muisuttavat sävyt.

• Yök....

Kirkkotiellä sitä vasta hirveät jouluvalot on, parissakin paikassa.. Ei hyvää päivää.

• värivalosokea
        Yök.... kirjoitti:

Kirkkotiellä sitä vasta hirveät jouluvalot on, parissakin paikassa.. Ei hyvää päivää.

Arvomaailma on yksilön erilaisten arvojen, arvokkaiden asioiden kokonaisuus. Se määrittää, mikä meille on tärkeää ja keskeistä, mikä vähemmän olennaista. Arvomaailma on perusta toiminnallemme, suuntautumiselle maailmassa ja tärkeä identiteetin osatekijä.

puuttuu enää väitöskirja jouluvaloista...vaikka sekin on jo varmaan tehty...

• et sillee
        Yök.... kirjoitti:

varsinaiset hölmöntölmäykset.Ovat katselleet liikaa jenkkifilmejä.

• tyylitaju
        Yök.... kirjoitti:

Raati totesi nuo Kirkkotien valot tämän joulun rumimmiksi.Päätöksestä ei voi valittaa,mutta oppia voi ottaa.Ensi vuonna uusi kisa.

• puretaan talo
        tyylitaju kirjoitti:

Raati totesi nuo Kirkkotien valot tämän joulun rumimmiksi.Päätöksestä ei voi valittaa,mutta oppia voi ottaa.Ensi vuonna uusi kisa.

Sehän on tyyli ja pelin henki Hyvinkäällä.

• Tyylitaju mukaan

näkyy taas alkaneen.Miksei laiteta kaunista ja hillittyä? Räikeää jenkkipaskaa pitää kaikessa kopioida.

• niinku sillee

niitä näkyykin.Mut silleen markkinahenkistä skeidaa pitääkin tässä kylässä esillä pitääkin.

• Pakko kokeilla
        niinku sillee kirjoitti:

niitä näkyykin.Mut silleen markkinahenkistä skeidaa pitääkin tässä kylässä esillä pitääkin.

Pakkaset kannattaisi hyödyntää ja tehdä erilaisia jäälyhtyjä kuten Vehkojalla näkee iltakävelyllä.
        Kaunista katsottavaa ja hyviä ideoita olen saanut jäälyhtyjen tekoon :)

• fkffkfkfkfkfkkf
        Pakko kokeilla kirjoitti:

Pakkaset kannattaisi hyödyntää ja tehdä erilaisia jäälyhtyjä kuten Vehkojalla näkee iltakävelyllä.
        Kaunista katsottavaa ja hyviä ideoita olen saanut jäälyhtyjen tekoon :)

Itse pidän hillityistä valoista, ja mietin että olisipa minullakin noin pienet murheet että jotkut valot ärsyttävät... Etkö voi katsoa toiseen suuntaan?

• iujkiujkiujki
        fkffkfkfkfkfkkf kirjoitti:

Itse pidän hillityistä valoista, ja mietin että olisipa minullakin noin pienet murheet että jotkut valot ärsyttävät... Etkö voi katsoa toiseen suuntaan?

kuitenkin ärsyttivät,joten pienet murheet sinullakin.Etkö voisi jättää lukematta.

• t.perseenreikä

hajotkaa vittu valoihinne!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      43
      2478
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2457
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2342
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2102
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      25
      1837
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1663
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1108
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      969
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      55
      864
    Aihe