miten siis kunnon pelimiehen saa kesytettyä itselleen? onko kenelläkään tähän omakohtaisia kokemuksia ja vinkkejä.. pitääkö pelata itse pelimiehen säännöillä vai onko tehtävä itsessään aivan mahdoton?
pahimpia mokia mitä voi tehdä lähtiessään leikkiin KUNNON pelimiehen kanssa?
PELIMIEHEN KESYTYS
49
12213
Vastaukset
- Minä=)
ketään ei voi kesyttää!
- olisikohan näistä apua
..en tiedä siitä kesyttämisestä, mutta parasta on olla oma itsensä, antaa miehelle tilaa eikä roikkua hänessä. Vaan ole ennemmin itsenäinen oman tiesi kulkija ja anna hänen tulla luoksesi. Pelimies on tottunut saamaan kenet vaan, joten älä sinä ole yksi niistä monista kikattavista naisista hänen ympärillään. Sun ei myöskään tarvitse kohentaa ulkonäköäsi viiden sentin meikkikerroksella, vaan ole (lähes)luonnollinen ja luota, että luontainen vetovoimasi riittää. Älä kuitenkaan suostu yhden yön seuralaiseksi, vaikka mieli kuinka tekisi.
Ei pelimieskään vaimokseen niitä tusinatyttöjä halua, vaan aidon, fiksun ihmisen. Toisin sanoen; ole hänelle ystävä. Ja samaan aikaan mieti myös sitä, että onko hän todella sinun arvoisesi ja voitko sitten myöhemmin luottaa häneen. Monen pelimiehen takana on itsetunto-ongelmia, kun pitää testata kelpaavuuttaan naisille. Oiskohan sinun kappaleessasi kyse myös tästä vai minkä tyylinen pelimies hän on? - Anueeva
Naisen pitäisi tulla toimeen pelimiehen ystävien ja kavereiden kanssa, jotta ne eivät katoa, jos alkaa seurustella. Poikamiesiltoja myös. Oma muija osaa olla hiljaa, kun miehet puhuu asiaa ja osaa vastata, kun kysytään ajatellen kuin mies. Pelimies arvostaa omaa muijaa ja on ylpeä hänestä ja näyttää sen myös, kun on "testit" käyty läpi. Paremmat piirit, tavalliset ja muut....
Pelimiehiä on niin monenlaisia, ettei tämä vastaus riitä laisinkaan.
Jotkut ovat "valinneet" vanhemman ja varakkaan naisen yli 40-vuotiaina.
Joidenkin "pelimiestenkesyttäjä" hoitaa miestä paremmin kuin oma Äiti. Palvelua ympäri vuorokauden ja vahtii sairaalloisen mustasukkaisena muita naisia ympärillä....- Voivoi
neuvo sadan vuoden takaa eli pidä nainen suusi kiinni, kun MIEHET PUHUU ASIAA.
Anueeva, onko kiva olla lattiarättinä? - G.T.
Voivoi kirjoitti:
Anueeva, onko kiva olla lattiarättinä?Siinä taas joku kuivapimppi femakko veti palollisen nenukkaan, kun voi voi NAISTA loukataan taas varmaan tosi pahasti. Etsi sinä itsellesi tylsä nössö, joka sanoo kaikkeen kylläkultaseni, niin ei tarvitse täällä purkaa katkeruuttaan. Vai eivätkö nekään siedä sinua?
- Anueeva
Voivoi kirjoitti:
Anueeva, onko kiva olla lattiarättinä?Voi voi. Menikö pinna. (?)
Olen Nainen ja tykkään miehistä ja ne minusta. Mun elämästä sä et tiedä mitään....
Tiedän paikkani, en edessä, en takana vaan rinnalla. :)
Sun sanat loukkasi, mutta ongelma on sun ei mun.
Tuskimpa edes uskallat vilkaista mitä vastaan... - Anueeva
G.T. kirjoitti:
Siinä taas joku kuivapimppi femakko veti palollisen nenukkaan, kun voi voi NAISTA loukataan taas varmaan tosi pahasti. Etsi sinä itsellesi tylsä nössö, joka sanoo kaikkeen kylläkultaseni, niin ei tarvitse täällä purkaa katkeruuttaan. Vai eivätkö nekään siedä sinua?
Kiitos. Kyllä tuo satutti. Enemmän kuin kukaan muu näillä palstoilla. Melkein itken. Noista lattiarätin päivistä on jo niin paljon vuosia, etten jaksa laskea. Johonkin väliin tuokin vaan mahtui, vaikka kiirettä piti. Ei ollut kivaa.. Ei todellakaan.
- Okra-aura
voisin kertoa, että ei kannata nähdä vaivaa.
Pelimies on pelimies, vaikka voissa paistaisi.
Niillä on sairaaloinen tarve kerätä naisia ympärilleen, ylle, ja alle. Vaikka pitäisit sitä kuin kukkaa kämmenellä, kiitosta et tule saamaan, et myöskään kunnioitusta. Kolmekymppisinä ne alkaa katsella nuorempaa, n. kaksikymppistä naista. Muista että kenenkään tehtävä ei ole paapoa aikamiestä, ansaitset takuulla parempaa.
Kesyttäminen on sitä paitsi väärä sana, pysäyttäminen voisi olla oikeampi.- HYVÄ HYVÄ!!!
:-)
- Honey
Henkilökohtasesti voinen sanoo et mitä huonommin sitä pelimiestä kohtelee sen kiinnostuneempi se on susta.
Itse oon pelaillu niin monta pelii kyseiste herrojen kans et ihan kyllästyttää!! Sil ei pal oo merkitystä paneeko niitä vai ei mut pääsääntönä oon pitäny sitä et niit kohtelee samal lail ku ne kohtelee muita muijia. Kun ne huomaa en joku muija voi käyttäytyy samoin kun he ni nää on ihan ihmeissään, sit niitten kans pelaillaan kunnes kyllästyy..
Ite en oo näistä yhenkään kans seurustellu, sillä pidän naisia jotka lankeaa pelimieheen hyväuskoisina hömppinä (yleistys ei kyllä koske aivan kaikkia).
Pelimieheen kannattaa iskeä kiinni vasta sitten kun hän on kyllästynyt yhenyön juttuihin ja huomannut ettei ole saanut aikaan mitään pysyvää.
Tämä täpahtuu sen jälkeen kun hän on törmännyt minunkaltaiseeni mahdottomaan naiseen ja päättänut ettei ikinä enää!!
Henkilokohtainen "onnistumisrposenttini" on pyöreä sata. Jokainen 12:sta tuntemastani pelimiehestä on nimittäin alkanut seurustella heti jälkeeni.. =)
...Joten opiksi ovat saaneet!! - koko
niillä pelimiehillä. Koko ajan pitää egoa pönkittää naisilla. Säälittävää.
En suosittele kesytytä, tuskin maksaa vaivan. - laiska
Näistä edellisistä vastauksista päätellen nämä nk. pelimiehet vaikuttaa enemmän tai vähemmän jotenkin luonnevikaisilta..Että onko tosiaan sen vaivan arvoista saada "kesytettyä" joku todellinen ongelmakimppu ja tunnevammainen? Siis miten joku edes viitsii nähdä niin paljon vaivaa??
- Okra-aura
Pelimiehet ei ole pelimiehiä, vaan reppanoita, joiden persoonallisuuden kehitys on vajavainen, ja pinnalla näkyy vain pelimiehen rooli. Kyse todellakin on vain luonnehäiriöstä, jota mitä ilmeisimmin ei voi parantaa, vaan se ainoastaan jalostuu iän myötä.
Se, miksi me naiset haluamme näitä kesyttää, johtunee hoivavietistä, sekoitettuna vääristyneeseen ihailuun,koska emme vielä ole nähnyt muuta kuin sen komean, ihanan pehmoja puhuvan casanovan. Oma näkemykseni perustuu omaan parisuhteeseeni, joka on toki onnekseni jo päättynyt. Exäni pyöritti parhaimmillaan n. kymmentä eri naista, kuvio oli hyvin toimiva:
Tapasi naisen ravintolassa, osasi puhua niin, että sai naisen numeron, soitteli ja laitteli lässyviestejä. Kävi tapailemassa tätä. Joskus jopa ilmoittelin kuviosta ja tosiseikoista näille naisille, mutta eivät ne koskaan uskoneet, väittivät minua katkeraksi exäksi, vaikka mies asui osat viikosta luonani..
Eivät uskoneet edes sitä, että miehellä oli monta muutakin kierrossa samaan aikaan. Kunnes toisin todistettiin. ennenmmin tai myöhemmin asian todellinen laita paljastui näillekin naisille. Yksi jopa soitti ja pyysi anteeksi, ettei ollut minua uskonut, vaan oli antanut miehen pelata peliään ja pitää meitä kaikkia pelinappuloina.
Onnekseni olen löytänyt voimaa katkaista suhteen, luonnehäiriöinen mies sairastuttaa myös kaikki lähimmäisensäkin. Jos miehesi on tällainen, jätä heti, hän ei muutu.
Kovia sanoja, mutta valitettavan totta.
Exäni jatkaa samaa rallia, minä vain olen poissa kuviosta. Rakastin häntä todella, vieläkin sattuu, mutta minä ja lapseni ansaitsemme jotain parempaa kuin ainaista alistamista ja nöyryytystä. Perheen ja lasten häpäisemistä ja väheksymistä.
Rakastakaa naiset enemmän itseänne ja lapsianne kuin miehiänne, varsinkin jos ne pettävät! - Jölli.
Okra-aura kirjoitti:
Pelimiehet ei ole pelimiehiä, vaan reppanoita, joiden persoonallisuuden kehitys on vajavainen, ja pinnalla näkyy vain pelimiehen rooli. Kyse todellakin on vain luonnehäiriöstä, jota mitä ilmeisimmin ei voi parantaa, vaan se ainoastaan jalostuu iän myötä.
Se, miksi me naiset haluamme näitä kesyttää, johtunee hoivavietistä, sekoitettuna vääristyneeseen ihailuun,koska emme vielä ole nähnyt muuta kuin sen komean, ihanan pehmoja puhuvan casanovan. Oma näkemykseni perustuu omaan parisuhteeseeni, joka on toki onnekseni jo päättynyt. Exäni pyöritti parhaimmillaan n. kymmentä eri naista, kuvio oli hyvin toimiva:
Tapasi naisen ravintolassa, osasi puhua niin, että sai naisen numeron, soitteli ja laitteli lässyviestejä. Kävi tapailemassa tätä. Joskus jopa ilmoittelin kuviosta ja tosiseikoista näille naisille, mutta eivät ne koskaan uskoneet, väittivät minua katkeraksi exäksi, vaikka mies asui osat viikosta luonani..
Eivät uskoneet edes sitä, että miehellä oli monta muutakin kierrossa samaan aikaan. Kunnes toisin todistettiin. ennenmmin tai myöhemmin asian todellinen laita paljastui näillekin naisille. Yksi jopa soitti ja pyysi anteeksi, ettei ollut minua uskonut, vaan oli antanut miehen pelata peliään ja pitää meitä kaikkia pelinappuloina.
Onnekseni olen löytänyt voimaa katkaista suhteen, luonnehäiriöinen mies sairastuttaa myös kaikki lähimmäisensäkin. Jos miehesi on tällainen, jätä heti, hän ei muutu.
Kovia sanoja, mutta valitettavan totta.
Exäni jatkaa samaa rallia, minä vain olen poissa kuviosta. Rakastin häntä todella, vieläkin sattuu, mutta minä ja lapseni ansaitsemme jotain parempaa kuin ainaista alistamista ja nöyryytystä. Perheen ja lasten häpäisemistä ja väheksymistä.
Rakastakaa naiset enemmän itseänne ja lapsianne kuin miehiänne, varsinkin jos ne pettävät!Miten te arvon naiset ette tunnista jo hyvissä ajoin moisen "pelimiehen" touhuja? Miten ... miten voi olla mahdollista, että pelkällä taidokkaalla ja casanovamaisella kielenkäytöllä voi onnistua salaamaan jopa kymmenen naisen kierrättämisen...?
Ehkä se rakkaus on joskus vähän sokea. Niinhän sitä sanotaan. Alistamista ja nöyryytystä ei kyllä kenenkään tarvitse sietää. Hienoa, että jaksoit tehdä oikean valinnan. - Okra-aura
Jölli. kirjoitti:
Miten te arvon naiset ette tunnista jo hyvissä ajoin moisen "pelimiehen" touhuja? Miten ... miten voi olla mahdollista, että pelkällä taidokkaalla ja casanovamaisella kielenkäytöllä voi onnistua salaamaan jopa kymmenen naisen kierrättämisen...?
Ehkä se rakkaus on joskus vähän sokea. Niinhän sitä sanotaan. Alistamista ja nöyryytystä ei kyllä kenenkään tarvitse sietää. Hienoa, että jaksoit tehdä oikean valinnan.Kaksi vuotta meni, ennenkuin tätä ilmiötä alkoi ilmetä. ja kaksi vuotta jaksoin uskoa, että kyllä se menee ohi. Nyt olen kaksi vuotta sivusta huvittuneena seurannut kuinka helvetin paljon näitä tyhmiä naisia löytyykään! Ja niitä todella näyttää riittävän. Että ei paljoa auttanut, että minä tulin järkiini, aina löytyy joku itsetuhoinen naikkonen joka kaipaa suht komean peruskoulupohjalta liikkuvan miehen seuraa. Yhtään älykästä tai totuuden mukaista lausetta sen miehen suusta ei tule, ja se puhuu paljon.
Paras oli, kun n. kuukausi sitten näin sen kolmen eri naisen kanssa kolmen viikon aikana. Ja ainakin yksi näistä naisista kuvittelee seurustelvansa sen kanssa vakituisesti. Naiset on iältään 20-45 vuotiaita, joten ikä ei merkitse mitään. Mies on itse 30v, pitkä komeahko, trendikkäästi pukeutuva. Ajaa uudehkolla pillumagneetilla, ja osaa tosiaan pyöritellä naisia. - Naikkonen 31
Okra-aura kirjoitti:
Kaksi vuotta meni, ennenkuin tätä ilmiötä alkoi ilmetä. ja kaksi vuotta jaksoin uskoa, että kyllä se menee ohi. Nyt olen kaksi vuotta sivusta huvittuneena seurannut kuinka helvetin paljon näitä tyhmiä naisia löytyykään! Ja niitä todella näyttää riittävän. Että ei paljoa auttanut, että minä tulin järkiini, aina löytyy joku itsetuhoinen naikkonen joka kaipaa suht komean peruskoulupohjalta liikkuvan miehen seuraa. Yhtään älykästä tai totuuden mukaista lausetta sen miehen suusta ei tule, ja se puhuu paljon.
Paras oli, kun n. kuukausi sitten näin sen kolmen eri naisen kanssa kolmen viikon aikana. Ja ainakin yksi näistä naisista kuvittelee seurustelvansa sen kanssa vakituisesti. Naiset on iältään 20-45 vuotiaita, joten ikä ei merkitse mitään. Mies on itse 30v, pitkä komeahko, trendikkäästi pukeutuva. Ajaa uudehkolla pillumagneetilla, ja osaa tosiaan pyöritellä naisia.Mä en kanssa ymmärrä niitä jotka eivät näe että mies on pelimies. Itse säädän pelimiehen kanssa parhaillaan, mutta koska se on hauskaa. Erosin juuri pitkästä parisuhteesta (itse jätin), enkä jaksa uutta todellakaan. En jaksa yhenillan juttujakaan. Niin kuka sen sopivampi tilanteisiin kun tekee mieli miehen läheisyyttä.... Pelimies. Ne kun tietää mitä tekee.... ;) osaa flirtata, on hauskoja, tietää miten naisia kohdellaan jne.
- pelimiestäpukkaa
Naikkonen 31 kirjoitti:
Mä en kanssa ymmärrä niitä jotka eivät näe että mies on pelimies. Itse säädän pelimiehen kanssa parhaillaan, mutta koska se on hauskaa. Erosin juuri pitkästä parisuhteesta (itse jätin), enkä jaksa uutta todellakaan. En jaksa yhenillan juttujakaan. Niin kuka sen sopivampi tilanteisiin kun tekee mieli miehen läheisyyttä.... Pelimies. Ne kun tietää mitä tekee.... ;) osaa flirtata, on hauskoja, tietää miten naisia kohdellaan jne.
Mulla on itse asiassa sama tilanne, tosin poikaystäväni päätti päättää suhteemme. Tämä itsellä kierroksessa oleva pelimies on mukava ja hyvännäköinen tyyppi ja seksikin on hyvää - pelimiehet tosiaankin osaavat käsitellä naista. Ja minua eivät myöskään yhden illan jutut kiinnosta, en ole niitä koskaan harrastanutkaan. Tähän elämänvaiheeseen tuntuu hyvältä, kun on joku, jonka kanssa ei tarvitse lähteä rakentamaan suhdetta, koska suoraan sanottuna juuri nyt ahdistaisi tutustua taas jonkun sukulaisiin ja ystäviin ja tuttaviin...
Toki tässä tulee "harjoiteltua" kaikkea muutakin - tekstariseksiä sun muuta hauskaa. Onhan sekin hauskaa, kun näkee, mitä omat tuhmuudet saa toisessa aikaan...
- helppoahan tuo
Hyväksy mies sellaisena kun hän on, oikea pelimies on pelimies vaikka mensi suhteeseen ja jopa avioon.
Joten viestitä miehelle että muut on ok nyt ja myös jatkossa ja pelimes on sinun koska suostut hänet myös jakamaan.
Jos tarkoitus on kesyttää pelimiehestä pelimies pois niin turhaa työtä koska silloin pelimies ei olsi oikea pelimies.
Pahin moka on yrittää saada pelimies muuttumaan muuksi mitä hän on. ja toinen on se että aito pelimies harvoin hyväksyy toista miestä jaoille joten muista ettet vilkuile vieraita - tsupadup
Kunnon pelimies ei ikimaailmassa kesyynny!
Eli opi elämään tai jätä samantien :)
Oma mieheni oli ennen minua täys pyörittäjä, rakastui pahanpäiväisesti ja jätti muut naiset elämästään, mutta koskaan hän ei voisi sulkea kauniita naisia pois näköpiiristään tai unohtaa viatonta flirttiä.
Olen itse ollut myös suhteellisen menevä koko elämäni, luotan täysin mieheeni ja tiedän ettei hän koskaan minua pettäisi, ja itse tyttöjen illassa olen enemmän kuin otettu että saan ihailevia katseita (ja voin vapaasti ihailla) ja ilmaisia drinkkejä.. kunhan muistaa ilmoittaa olevansa onnellisesti varattu, sillä en edes halaili vieraita miehiä, pelimies on aina pelimies, ei se muutu, korkeintaan suhteen alkuhuumassa näkee vain yhden naisen, mutta sitten näkökenttä taas laajenee, katot vaan että mies on uskollinen, niin no worries :) - _kysymys_
Mitä sitten tapahtuu, kun entinen/nykyinen pelimies todella rakastuu johonkuhun? Onko mahdollista, että siinä vaiheessa vanhat tavat unohtuvat vai tulevatko ne aina viimeistään jossain vaiheessa esiin? Saako pelimies siinä vaiheessa jonkun kolauksen, jos oikeasti rakastuu?
- en rakasta oikeasti
Kuulostaa hyvälta. Tänne yksi pelimies kiitos. Juuri tuollaista kaipaankin. ei sitoutumista, kalsaripyykkiä tms. Ja kun itse vielä saan vapaasti jatkaa silmäpeliä jokapaikassa ja kaikkialla niin hyvä.
Ja vaikka olenkin kiltin ja kunnollisen oloinen, se ei tarkoita että olisin sitä. Joten, rakas pelimies, pelaisin kanssasi mielellään pari erää. - päiväperho10
Pelimiestä ei kannata ottaa missään nimessä...kiireesti vaan eri suuntiin ellet halua pahaa mieltä kokea..
- vai pelimieskö?
"miten siis kunnon pelimiehen saa kesytettyä itselleen? onko kenelläkään tähän omakohtaisia kokemuksia ja vinkkejä.. pitääkö pelata itse pelimiehen säännöillä vai onko tehtävä itsessään aivan mahdoton?
pahimpia mokia mitä voi tehdä lähtiessään leikkiin KUNNON pelimiehen kanssa? "
Mikä vitun pelimies? :)
Puhutko näistä luusereista jotka lässyttävät kuin akat ja on niin olevinaan kun on rahaa ja hieno auto ja sitten muija vaihtuu joka viikko uuteen?
Minä vetelen tällaisia poikia turpaan koska ne ärsyttää mua. Mikäs mää nyt olen sitten? eri mies? :) Kokeile iskeä mut? Tässä sellainen äijä jotka läpsii pelimiehiäkin näköön mutta muijan kun isken niin sen pidän ellei muija lähde itse lapasesta :)
Itsestäni voin sanoa että saan naisen kuin naisen jos HALUAN. Ei mikään ongelma. Mulle kun ei merkitse nämä yleiset kriteerit ja säännökset minkälainen pitää olla ja miten tulee puhua. Ei taida pelimiehet tietääkään miten tosimies hoitaa asiat? Ne laittaa pelimiehet sivuun ja vie niiltäkin naiset. Tarvii olla vaan niitä isompi ja vahvempi ja ilkeämpi ja muija lähtee tai muija itkee ja lähtee :)
karskilla suomalaisella sisulla ne vittumaisimmatkin muijat saadaan, tiesittekö sitä ? Se vaan sattuu pitämään paikkansa. Sitä ei sliippatukkapellet tainneetkaan tietää?
Tällaisiakin kavereita suomesta meinaan löytyy ja vieläkin karumpia ollaan kun otetaan vähän viinaa.
Se rahako pelimiehen tekee? hahhah! Minä pärjään näissä hommissa vaikkei mulla ole sitä rahaa niin paljon mitä pelimiehellä jos niillä nyt yleensäkään edes ON, muuta kun velkaa :)
Väkivalta lopettaa vittuilun.
Nää on just nää kaikki tällaset saatanan "pelimiehet" pelkästään vähän muita rohkeampia ja lässyttävät sen takia just isommassa seurassa ja humalaiset muijat sitten tykkää olla kainalossa tai mersun kyydissä.
No mulla ei ole mersua mutta jos mä haluan muijan niin mä oon kohtelias ja jos mulle ei olla niin en mäkään ole.
Mä oon oma itteni. En mä vedä mitään roolia.
Kilpailijathan lyödään kumoon turpaanvedolla, sillai niistä päästään :)
Elämä on liian lyhyt pelleilemiseen jollain vitun pelimiestaktiikoilla. Pelkkää veloissa kierivien paskahousujen hifistelyä :)
Minä kun menen baariin niin mä en hifistele, mä menen ja mä lähden sieltä muija mukanani. Ei muuta sanottavaa.
T: Janne.- wth54wth6je5yj
Olipa naurettavaa tekstiä, taisit kirjoittaa ton humalassa?
Jätkä ottaa turpaan takuuvarmasti kun menee toisten muijia iskemään.
- 436ytw3wqa6yt
Pelimiehen saa kesytettyä sillä tavalla ettei annan pillua heti vaan ensin vaatii kunnollisen seurusteluajan, vaikka n. 1kk, jona aikana tutustutaan ja jos pelimiehellä on sinä aikana muita "hoitoja" niin monoa perseelle. Sun pitää tietysti olla hyvä saalis että jaksaa roikkua niin pitkään.
- lirppa...
ei mitenkään.pelimies jatkaa peliään.vain kohde vaihtuu
- mitä reppanoista
Miksi pelimies pitäisi kesyttää? Jos törmää semmoiseen, niin leikkii sen peliä niin kauan kuin itsestä hyvälle tuntuu. Ja kävelee sit pois. Ei ainakaan mun hoivavietti riitä kesyttelemään.
- PelimiehenYstävä
Pelimiehen kesytys Osa 1.
Jos kyseessä on todella kuuma tapaus on pelimiehellä useita naisia kierrossa ja he ovat monesti todella kauniita. Kesyttääksesi tällaisen pelimiehen sinun täytyy olla todella kaunis mutta tarjota myös jotain mitä pelimies ei saa näiltä muilta naisilta. Todennäköisesti pelimieskin haluaa mukavan tytön itselleen ei välttämättä mitään hirveätä jakorasiaa.
Itsellä on kaveripiirissä pari ns. pelimiestä. Komeita, pitkiä ja hyväkroppaisia miehiä joilla riittää sutinaa. Vuosikaudet olen saanut katsella kun pelimiehet viettelevät naisia ja seuraavana päivänä jakavat tarinoitaan valloituksistaan. Toiset ovat helpompia ja toisia joutuu vähän "kisuttelemaan" ennenkuin päästään itse asiaan. Vaikeampi saalis pitää pelimiehen kiinnostusta kauemmin yllä. Hän on pelimiehelle haaste mutta myös pelimiehellä on rajansa ja liiallinen pihtaus lopettaa kiinnostuksen. Se, että kuinka kauan pelimies jaksaa pihtausta riippuu täysin naisen laatutasosta.
Valloituksen jälkeen pelimehen kiinnostuksen voi säilyttää seuraavilla asioilla. Nämä seuraavat on kuultu pelimiesten suusta: hyvä pillu, tissit, perse eli eroottisessa käytössä tarvittavat ominaisuudet. Pelimiehellä on useita vakipanoja jotka yrittävät saada pelimiehen itselleen (ketjun aloittaja kuuluu ilmeisesti tällaisiin). Naiset tekstittävät pelimiehelle yleensä seuraavanlaisia viestejä (tiedän koska pelimies lukee tekstejä ääneen kerskuakseen kavereilleen) "Tiedän ettet seurustele mutta tykkään susta ja bla bla lässyn lässyn, Voitasko käydä vaikka leffassa?". Pelimies kertoo tämän jälkeen kavereilleen naisen hyvistä tai huonoista ominaisuuksista.
Kirjoittaja on katkeroitunut keskiverto ulkonäön omaava 26-vuotias mies jota rassaa pelimiesten jutut. Kirjoittaja on nähnyt myös liian monen mukavan tytön lähtevän pelimiesten mukaan.- Ex Pimp
Oikein valaiseva viesti niille, jotka tuota eivät vielä tienneet.
Ja hyvä pointti muuten: Just ne mukavat tytöt jotka sanoo "Mä inhoan ainakin kaikkia pelimiehiä ja pelaamista" lähtee niiden mukaan. Siksihän ne niitä inhoavat, koska pelimiehet ovat vetoavia - niillä on naisen tunteisiin valtaa.
Oikea pelimieshän on sellainen, josta ei huomaa, että tämä on pelimies.
Mutta sä puhuit oikeastaan vaan yhden sortin pelimiehistä, näistä luonnollisista salkeista tapauksista. Sitten on myös vähän alemman luokan pelimiehiä jotka joutuvat opettelemaan niksit ja pitämään siinä sivussa vähän vähemmän hauskaa. Ja sitten taas voisi sanoa, ettei kyllä kaikki hyväkroppaiset pelimiehetkään mitään kaunottaria aina kotiinsa vie...laidasta laitaan on laatu.
Itse sanoisin että pelimiestä ei voi kesyttää, ennen kuin hän itse on kyllästynyt elämäntapaansa ja alkaa kaivata vakiintumista. Pepulla ja seksitaidoilla voi päästä kanan lennon verran eteenpäin seurustelussa mutta ennen pitkää pelimies haluaa lisää valloitusta ja joko pettää tai jättää.
Miksi kukaan nainen haluaisi pelimiestä kumppanikseen? Siksi, että ei kukaan pelimies ole kokonaan sisäisesti ruma. Ja mikä vielä parempaa, he vetoavat tunteisiin - siis siihen eläimelliseen viettiin. Siinä ei ole mitään pahaa. Niin se vaan on. Ex Pimp kirjoitti:
Oikein valaiseva viesti niille, jotka tuota eivät vielä tienneet.
Ja hyvä pointti muuten: Just ne mukavat tytöt jotka sanoo "Mä inhoan ainakin kaikkia pelimiehiä ja pelaamista" lähtee niiden mukaan. Siksihän ne niitä inhoavat, koska pelimiehet ovat vetoavia - niillä on naisen tunteisiin valtaa.
Oikea pelimieshän on sellainen, josta ei huomaa, että tämä on pelimies.
Mutta sä puhuit oikeastaan vaan yhden sortin pelimiehistä, näistä luonnollisista salkeista tapauksista. Sitten on myös vähän alemman luokan pelimiehiä jotka joutuvat opettelemaan niksit ja pitämään siinä sivussa vähän vähemmän hauskaa. Ja sitten taas voisi sanoa, ettei kyllä kaikki hyväkroppaiset pelimiehetkään mitään kaunottaria aina kotiinsa vie...laidasta laitaan on laatu.
Itse sanoisin että pelimiestä ei voi kesyttää, ennen kuin hän itse on kyllästynyt elämäntapaansa ja alkaa kaivata vakiintumista. Pepulla ja seksitaidoilla voi päästä kanan lennon verran eteenpäin seurustelussa mutta ennen pitkää pelimies haluaa lisää valloitusta ja joko pettää tai jättää.
Miksi kukaan nainen haluaisi pelimiestä kumppanikseen? Siksi, että ei kukaan pelimies ole kokonaan sisäisesti ruma. Ja mikä vielä parempaa, he vetoavat tunteisiin - siis siihen eläimelliseen viettiin. Siinä ei ole mitään pahaa. Niin se vaan on."Itse sanoisin että pelimiestä ei voi kesyttää, ennen kuin hän itse on kyllästynyt elämäntapaansa ja alkaa kaivata vakiintumista."
Näin se menee yleensäkin ihmissuhteissa. Toiseen voit vaikuttaa parhaiten kun saat hänet itsensä haluamaan samaa tavoittelemaasi asiaa.
Pelimiehillä on riippuvuus seuran etsitään. Kun olin pelimieskaverini kanssa baanalla perjantaina niin lauantaina piti mennä uudestaan vaikka hän oli viettänyt yönsä uuden valloituksensa kanssa. Seuraavalla viikolla arki-iltoina piti soitella muille naisille ja tavata heitä. Ja näin tämä jatkui seksikumppani-viikossa tahtia.
Kyllä hänkin myöhemmin vakiintui, mutta vaikeaa se oli. Ravintoloihin ja tanssipaikkoihin piti päästä ja tytöt soittelivat. Jossain vaiheessa hän valitti, että hän on ollut kantapaikassaan "kaikkien" naisten kanssa. Mentiin siis toiselle kierrokselle ja "iskettiin" uudestaan joku jonka kanssa on jo oltu.
Vaikeampaa kuin pysyä poissa metsästyskentiltä on oppia elämään arkea naisen kanssa. Hänen tyttöystävänsä kuitenkin osasi asiansa. Perjantai-yön jälkeen miestä ei päästetty kotiin vaan "pakotettiin" kotileikkiin lauantai-aamuna ja -päivänä. Lauantaina he olivat aluksi yhdessä ulkona, mutta myöhemmin hän saattoi tyytyä saunailtaan tyttöystävänsä kanssa. Siitä oli pitkä askel yhteisiin viikonloppuihin, sillä aina joku toinen nainen iski väliin ja miestä vietiin.
Vielä vaikeampaa on viettää yhteinen mökkiviikonloppu tai lomamatka.
Kun ikää tuli lisää kaverit ja naiset ravintoloissa alkoivat vakiintua. "Tyttöystävät" valitsivat jonkun toisen. Onneksi kukaan ei tehnyt kaverilleni "tulin raskaaksi" temppua tai ainakaan mies ei myönnä sitä. Vähitellen kuitenkin hänen uskollisin ystävättärensä muuttui vaimoksi, joka katsoi pettämistä läpi sormiensa. Miehen ikääntyminen ja lihominen olivat myös keskeisiä vakiintumisen syitä, vaikka hän on edelleen pitkä ja komea, tumma mies.
- FutisCasanova
Mielestäni pelimiehiä ei saa syrjiä! Kyllä moni tyttö olisi baarissa jäänyt vaille juttuseuraa, jos joku sosiaalisesti lahjakas ja komea uros ei olisi tullut juttelemaan. Mutta tässä kannattaisi nyt tehdä sitten selkeä ero Narsistisen persoonallisuushäiriöisen miehen ja pelimiehen välillä. Pelimieshän ei välttämättä pyörittele montaa naista kerrallaan vaan katsoo jokaisen tapauksen erikseen. Itse pidän pelaamista ns kykynä saada nainen ihastumaan itseeni. Asiassahan ei mitään pahaa ole, koska jos homma pelittää niin seurusteluahan on tiedossa :)
- Ex Pimp
Niinpä!
Usein "pelimies" on haukkumanimitys kaikille niille miehille, jotka eivät huolineetkaan Tiina-siideriprinsessaa pitemmällä tähtäimellä, kun huomasivat, että ei ollut riittävän laadukas nainen ollakseen seurustelumateriaalia. - :) =)
ketään ei voi kesyttää!
- Pelimies on eri
Ainoa keino kesyttää pelimies on olla erilainen kuin muut naiset. Toisin sanoen pitää pihdata pilluaan ja osoittaa että naisesta löytyy muitakin ominaisuuksia kuin hyvä perse, tissit ja pillu ja suikkarihuulet.
- Tää outoa on...
Pakko taas nostaa tää keskustely "ylös". Itse olen tässä pelimies vai ei-pyörteessä. Eli nyt on vuoden ollu kuvioissa tyyppi jota KAIKKI pitää ihan täytenä naistenmiehenä...niin minäkin olen pitänyt.
Seksiä on harrastanut tuon tyypin kans tasan yhden kerran, siitä on nyt n.8kk aikaa. Me ei seurustella eikä mitään. Mua mietityttää tässä asiassa se perimmäinen syy miksi tuo tyyppi tavallaan roikkuu (ei ehkä ihan oikea sana mutta jotain tuonne päin) mussa edelleen. Kun oon ymmärtäny että naistenmiehet häviään kun pieru saharaan kun ovat saaliltaan kerran saaneet.
Meillä on se tilanne että asutaan kaukana toisistamme. Tapaaminen on vaikeaa (muistakin syistä kuin välimatkan vuoksi), saati sitten saada mahdollisuus tuohon erittäin läheiseen kanssakäymiseen. Silti tuo tyyppi jaksaa pitää yhteyttä. Välillä on hiljaisempia jaksoja...välillä lämpimämpiä. Joskus onnistutaan suututtamaan toisemme oikein huolella ja sitten menee pitkiä aikoja ettei pidetä yhteyttä. Mutta taas kun jompi kumpi ottaa yhteyttä niin kaikki on unohdettu ja anteeksi annettu.
Tietysti voidaan kysyä myös että miksi minä "roikun" hänessä. En tiedä. Jotenkin tuo tyyppi vain pysyy tuolla sydämmessä...
Ja juu kyllä, tiedän että sillä on varmasti muita...mutta...äh, en minä tiedä. Jotenkin tuntuu niin kummalliselta koko juttu. - ei tarvetta pelata
Itse kokisin tehtävän olevan mahdoton, koska pelimies sinällään ei herätä mielenkiintoa siksi että kerran pelimies niin aina pelimies. Pelimiehestä tuskin saa selvää onko oikeasti tosissaan vai valmis vain särkemään sydämiä tai sänkyseuran hakemista.Pelimiehellä yleensäkin useampi rauta tulessa yhtä aikaa.
Kannattee valita sellainen kuka rehdisti pelaa edessäpäin eikä mihinkään nikkien taakse piiloudu. Omana itsenään. Omista asioista kertoen. - smile0876543
up
- Alfa Uros
Äärimmäisen tyydyttävällä seksielämällä voit kesyttää pelimiehen. Lisäksi sinun pitää muutekin olla mukava. Ei kai siinä mitään mokia voi tehdä ja on vain oma itsensä.
- omppunenn
Pelimies on pelimies. Ole pelinainen – ota kaikki ilo irti, mutta muista, ettei se ole pysyvää! Pelimiehii on kuitenkin erilaisii, mutta kannattaa harkita miksi haluisit sellaisen seurustelukumppaniks? Joo hyvää seksii ja osaavat flirttailla, ja ovat komeita.. Jos tällä sun heilalla kuitenkin on sydän oikeesti sisältä kultaa, niin kyllä se ehkä jotakin pystyy joskus tosissaan arvostamaan. Mieti siis miten erotut massasta.
Ja jos todella olet pelimiehen tasoa, lähde leikkiin mukaan vain sillä mielellä, ettei se ole pysyvää. Matka jatkuu sitten tuuliajolla sinne minne kuuluukin. - Hmm.....
Voin ehkä itseni luokitella tohon pelimies kategoriaan, tosin nykysin kyllä on tullut jo sen verran kiltiksi ettei tietentahtoen halua ketään satuttaa, mutta oon huomannu kyllä naisilla sen että jos ne nyt sattuu vaikka ihastumaan minuun ja sanon että katsellaan ihan rauhassa, ja sitten menee kaksi viikkoa ja sanon suoraan että miusta tämä ei ole oikea ratkaisu niin naiset sitten kääntää asian näin että olen vaan kusipää pelimies. vaikka en välttämättä asian eteen juurikaan muuta tehnyt kun avannut suuni antamatta kuitenkaan lupausta yhtään mistään.. Ja sinällään tuomitsenkin nykysin tämän pelailun jos siinä kusetetaan ja leikitään toisen tunteilla, ja minusta se että ensinnäkin pyöritetään 10 naisen rinkiä kielii vähän huonosta itsetunnosta vai olenko väärässä? Mutta kyllä pelimiehetkin on kesytettävissä.
- Muutamia ajatuksia
Et ole pelimies, jos et käyttänyt tilannetta hyväksesi ja pannut tuota ihastunutta ihmistä ja jättänyt sitten rannalle pyörittelemään olkapäitään. Parempi olisi, että et antaisi turhaa toivoa missään vaiheessa, etkä jättäisi naista odottelemaan, koska tunteilla leikkiminen on juuri yksi pelimiehen merkki. "Suoraan sanominen" ei tarkoita sitä, että ensin annetaan ympäripyöreä vastaus ja sitten vasta...no, "sanotaan suoraan".
En usko, että kukaan olisi "kesytettävissä". Jos toisen haluaa alusta alkaen muuttuvan, miksi silloin ryhtyisi hänen kanssaan seurustelemaan? Luonteenpiirteet eivät ole niin helposti kumottavissa, tukahduttaa toki voi, mutta terveellistähän se ei ole.
Omien mielikuvien perusteella voisin tähän pikaisesti summata pelimiehen ominaisuuksia: tunteilla leikkiminen, runsaat yhden yön pokat baareista, asenne: "saan kenet haluan, jos en, nainen on varmaan lesbo tai nunna", liika pinnallisuus, toisen heikon kohdan hyväksi käyttäminen, tunteiden epäilyttävä välttely: "olen machomies, tosimies ei itke", narsismi, pokillaan lesoaminen.
- dfhyuk
Miksi kukaan haluaisi itselleen pelimiehen?
Kiihottaako sinua ajatus siitä että miehesi on ollut lukemattomien naisten kanssa. Vai haluatko elää sellaisessa jännityksessä ettei koskaan voi tietää pettääkö mies?- tiesin sen
mutta en tajunnut juosta heti karkuun ja rakastuin onneton. Mies ei vain kykene sitoutumaan... Jos yrittää, niin on iavan ihana ja järkyttävän kamala tosi nopeaan vuorotteluun, niin että luulisi sillä olevan 2-suuntaisen mielialahäiriön. Tosi loukkaava on ja toisaalta pelimiespuheet jatkuu samaan aikaan. Itsekin kärsi siitä...
- osisjdksöls
Olen nuori neiti ja en voi sanoa ettei itsellänikäään olisi sutinaa muiden miesten kanssa. Joten minua ei periaatteessa haittaa yhden illan jutut pelimiesten kanssa, koska jos ei ole tunteita mukana jutussa. Mutta kertokaa olenko tehnyt virheen jos olen lähetellyt sydämiä ja hellyyttelyviestejä pelimiehen kanssa, mies kertoo kyllä tykkäävänsä ja ikävöivänsä minua mutta olen vain tokaissut jotakin "olet suloinen (:" jne.. En tunne mitään isoja tunteita mutta pelaan peliä jos hänkin sitä tahtoo vai onko se väärin?
- Spurdo spärdö
Osta sille pullo ESiä ja pelimies on sun, loppuiäks
Anna sen myös pelata CS:ää rauhassa, omilla säännöillään - moumouuglin
eihän se nyt mitenkää väärin ole jos pelimies ja pelinainen tahtoo vähän pelata, kaiken ei aina tarvitse olla niin vakavaa. kuitenkaan seurustelusuhteisiin ei kannata heti pyrkiä! ihmiset on niin erilaisiiii (:
- moumouuglin
eihän se nyt mitenkää väärin ole jos pelimies ja pelinainen tahtoo vähän pelata, kaiken ei aina tarvitse olla niin vakavaa. kuitenkaan seurustelusuhteisiin ei kannata heti pyrkiä! ihmiset on niin erilaisiiii (:
- ggfffhg.
"Olet suloinen (:", lol, niille pitää vastata sarkastisesti tyyliin "söpöö =)) nyt paikat lotisee"
- kokeiltu on näitäkin
Tiedottomille selvennys
Pelimies - panee kaikkee mikä liikkuu. päästään vialla, itsetunto-ongelmat, sopii naisille kenellä samaa vikaa.
henkilökohtainen mielipide: sääliksi käy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482529Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742507Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732392Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.662184Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1031739Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231195Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71044Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411025Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59932