Pientä kaupantekoa olisi edessäpäin, ja kävi mietityttämään tilinumeron luovutus kaupankäynnin ostajapuoliskolle.
Tarkoitus olisi siis ilmoittaa myyjäpuolelle vain tilinumero, ja rahojen tultua pistää paketti postiin.
Onko ostajan tämän pelkän tilinumeron kautta jotenkin mahdollista saada jotakin tietoja minusta selville?
Lähinnä nyt tarkoitan tietysti nimeä, paikkakuntaa tms.? Voiko näitä näkyä esimerkiksi tiliotteessa, kuitissa tai verkkopankin kautta?
Tapauksissa joissa tilattua tavaraa ei näykään, on luultavasti jotkin eri keinot? Kuitenkin nyt tarkoitan että voiko jotakin tietoja minusta näkyä yksinkertaisesti maksusuorituksen takia toisella osapuolella, tietämättäni?
Kiitoksia avusta!
Tietojen saanti tilinumeron kautta?
3
5457
Vastaukset
- MS
Tilinumero olisi menossa tietoon siis OSTAJApuolelle, itse olen myyjänä.
- arvelijatar
Jos maksu tapahtuu saman pankin sisällä, voi tilinomistajan nimi tulla esille.
Esim. OP:n verkkopankissa maksua hyväksyttäessä tulee muistaakseni pankin järjestelmästä näkyviin tilin omistajan nimi, jos tili on OP:ssa. - eretv
tilinumerosta näkee aina paikkakunnan ja pankkiryhmän,
jos maksaa saman ryhmän pankissa, päätteellä, usein näkee,
toiseksi, jos olet muuten ok, älä peittele tai yritä vilppiä,
kyllä useat kaverit saavat sen selville ja helpolla,
ei tilinumero ole salaista tietoa, vaikak sitä ei pankista annetakaan läheskään kaikille.
"Tapauksissa joissa tilattua tavaraa ei näykään, on luultavasti jotkin eri keinot?"
joo rikosilmoitus ja jos sinut saadaan pienestäkin vilpistä kiinni ja joudut oikeuteen, olet hyvin heikoilla,
pian on tonnin parin lasku vastapuolen vaivoista ja avustajan kuluista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106