HELP!!! MIKÄ ON SAUNALAHTI PREPAID.. PALVELUSALDO?!?!

HUKASSA_OLEVA.

eli siis.. mikä ihme on tuo saunalahden prepaid liittymässä oleva palvelusaldo? (puhelut/tiedonsiirto elisa mobiiliverkossa) on 20,1e ?!

aarrggh.. en tajua, että miten sitä siis voi käyttää? tarkoittaako tuo sitä että voin puhua tuon 20.1 euroa sitten niinkun saunalahden ja elisan liittymiin vai miten ihmeessä? :s

8

4375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eerikkis

      Tarkoittaa juurikin sitä. K.O. saldon voi käyttää vain tiedonsiirtoon ja puheluihin Elisan verkon sisällä (myös saunalahti)

    • hiustenhalkoja

      tiesithän sinä sen. mutta tiesitkö, että lähettämällä tekstiviestin PUHE (siis isoilla kirjaimilla) numeroon 15020 ,saat soitella ko. liittymiin kuukauden ajan niin paljon kuin haluat. viestin lähettäminen maksaa 6.90€.

      • Anonyymi

        Puhe. 15020


    • Prepaid asiakas

      Onko mahdollista siirtää palvelusaldoa, liitymäsaldoksi? eli voiko sitä käyttää puheluna? Joka kerta kun lataa, minulla on ohta 100 euroa palvelusaldoa mutta en kyllä käytä nettiä eikä tiedosiirtoa. Mitä siinä on järkeä?

      • mä metafoirun

        mitä sanoo itse saunalahti?ei löydy asiasta infoa sivultaan,saunalahti.fi.
        houkutellaan 50%ekstraa lataukseen ensin tekstarilla.sitten saa ladattua tuollaisen kakstahoisen paluuviestin,täytyy kai asiakaspalveluun rimpauttaa,mitä kuluttajasuojalaki moiseen hämäykseen suhtautuisi?


      • Tonni hukassa
        mä metafoirun kirjoitti:

        mitä sanoo itse saunalahti?ei löydy asiasta infoa sivultaan,saunalahti.fi.
        houkutellaan 50%ekstraa lataukseen ensin tekstarilla.sitten saa ladattua tuollaisen kakstahoisen paluuviestin,täytyy kai asiakaspalveluun rimpauttaa,mitä kuluttajasuojalaki moiseen hämäykseen suhtautuisi?

        Hyvällä ystävälläni on tuota mitälie palvelusaldoa kertynyt vuosien saatossa jo hieman yli 1000€. Ja nyt hän tuskastelee juuri sitä että, miksei hän voi sitä käyttää esim. puheluihin ja viesteihin kun ei nettiä käytä. Sille on ainakin vastailtu asiakaspalvelusta ihan ympäripyöreitä vastauksia ja perusteita. Mutta näyttäis siltä et jää toi n. 6000 mummonmarkkaa Saunalahden omaan taskuu! Kuluttajasuojalaki..tuskin sekään voi auttaa.Jos tuosta jonkun jutun saisi kyhättyä,niin eiköhän siinä kuitenkin käräjillä kakkoseksi jäisi. Ihminen v.s tuollainen jättipulju huippujuristeineen jne. Tosin olisihan se aika jännä homma, kun joku aloitteleva juristi löytäs tosta hommasta sen virheen ja pystys näyttää sen totee, niin et voittais sen keissin. Olis aika kova ponnahduslauta! :D Tollanen ison firman kaataminen rankattais varmaan aika korkealle ! ;)


    • Saunalahden Prepaideissa kertyvää palvelusaldoa käytetään joko oman verkon puheluihin kotimaassa (eli Elisa, Kolumbus ja Saunalahti -liittymiin) tai päiväkohtaiseen datalaskutukseen.
      Oman verkon puhelut veloitetaan automaattisesti Palvelusaldosta silloin kun sitä on. Palvelusaldoa ei ole mahdollista "muuttaa" tavalliseksi saldoksi, eikä sitä voi käyttää tiedonsiirto-, viesti- tai puhepakettien ostamiseen.

      - Mikko / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

    • Anonyymi

      SILLOIN KUN IT EI HALUA EI KORJATA OMIA JÄLKIÄÄN, EI ANNETA KESKULE LUPAA ENÄÄ, JONKA OVAT ITSE AVOIN KORVAN TAKIA LUONEET, VIHAN JA VÄKIVALLAN PIHAALUEET

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe