Olipa melko laimee meininki, vaikka pari kivan näköstä tyyppiä Amarillossa pyörikin....
Amarillo uutenavuonna
11
930
Vastaukset
- nimimerkki---------i
Mistä ihmeestä toi nimike on tullut "uutena vuotena" ei aatto ole vielä mikään uusi vuosi.
- duurijamolli
tullut barracudaan!Siellä oli hyvä meininki.Kauniita naisia ja komeita miehiä.:D Varsinkin eräs valkoisen takin omistaja..;)
- Missäneihmiseton????
duurijamolli kirjoitti:
tullut barracudaan!Siellä oli hyvä meininki.Kauniita naisia ja komeita miehiä.:D Varsinkin eräs valkoisen takin omistaja..;)
Onko ne kaikki tyypit nykyjään Barracudassa? Etteivät vaan olis sinne Gabarettiin karanneet?
- Jessemin
Missäneihmiseton???? kirjoitti:
Onko ne kaikki tyypit nykyjään Barracudassa? Etteivät vaan olis sinne Gabarettiin karanneet?
Taisi kaikki olla Seireenissä, ainakin ihan täyteen pakattu oli. Tuntuu olevan joka viikonloppu hyvä meno.
- zelliina
Jessemin kirjoitti:
Taisi kaikki olla Seireenissä, ainakin ihan täyteen pakattu oli. Tuntuu olevan joka viikonloppu hyvä meno.
porvoon porukat oli hyvin jakautuneet ympäri kapakkoja...:D
- Mimosalle
zelliina kirjoitti:
porvoon porukat oli hyvin jakautuneet ympäri kapakkoja...:D
me karattiin ainakin cabaretiin, siellä on leppoisaa ja halpaa :)
- ?????????
Mimosalle kirjoitti:
me karattiin ainakin cabaretiin, siellä on leppoisaa ja halpaa :)
Ja mikäköhän cabaretissä on halpaa,kyllä tyhmiltä aina rahat viedään.
- Mimosalle
????????? kirjoitti:
Ja mikäköhän cabaretissä on halpaa,kyllä tyhmiltä aina rahat viedään.
No kun menee ennen klo 24 paikalle niin sai rannekkeen millä sai ottaa hörppyä koko illan puoleen hintaan, että kyllä se ,jos jokun, on halpaa!
- poika ;)
Mimosalle kirjoitti:
No kun menee ennen klo 24 paikalle niin sai rannekkeen millä sai ottaa hörppyä koko illan puoleen hintaan, että kyllä se ,jos jokun, on halpaa!
ai saa vai ? Millasta porukaa sielä on ? onko puumia vai?
- Mimosalle
poika ;) kirjoitti:
ai saa vai ? Millasta porukaa sielä on ? onko puumia vai?
joo sai!! No viimeks olin siellä viime la ja silloin siellä oli ihan kaikenikäistä väkeä. Oli nuorta ja oli vanhempaa... ja oli siellä ainaki silmäniloa naisille... :)
- löytyy
Mimosalle kirjoitti:
joo sai!! No viimeks olin siellä viime la ja silloin siellä oli ihan kaikenikäistä väkeä. Oli nuorta ja oli vanhempaa... ja oli siellä ainaki silmäniloa naisille... :)
kaikenikäistä bailukansaa, ihan teinistä iäkkäisiin eläkeihmisiin.
Cabaretissa viihdytään, pidetään hauskaa ja nautitaan.
Meininki on hyvä, huippu dj-t vetää uskomatonta settiä aamun pikkutunneille asti.
Näisnäkökulmasta ainakin silmäniloa riittää...paljon ulkomaalaisia ja muutenkin komeita miehiä ja aina niin ystävällisiä albaaneja. Vällyjen väliin löytyy varmasti kumppani.;)
Itse karkaan ystäväni kanssa aina cabarettiin, se on tänä päivänä porvoon ykkösmesta.
On huokeaa juomaa ja hyvä fiilis johon sulautuu kitkattomasti kaikki Porvoossa edustettuna olevat eri kulttuurit.:) Joku taisikin siellä mainita että Cabaret on Porvoon "kulttuurisulattamo".:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392065Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271953Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471376- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698