Onko suosituksia tai käyttökokemuksia pienistä pöytämallisista nauhahiomakoneista? Esim. http://www.plektratrading.com/index.php?node_id=11058
Mikään ihan rimpula kone ei ole hakusessa, mutta kuitenkin vain harrastuskäyttöön (pienten puuesineiden työstöön).
Pieni nauhahiomakone pöydälle
4
2482
Vastaukset
- Puuh Pet
IKH:n hiomakone näyttää aivan samanlaiselta kuin linkin Record, en hirveän paljon ole konetta käyttänyt kyllä tuolla jotain saa hiottua, ehkä saisi olla numeroa suurempi kone.
Tarkista kuitenki jos linkin koneen hankit myös IKH:n myymän koneen hinta, mielestäni kuvan perusteella Record ja IKH on sama kone, väri ja nimi vaan erona.- kevyt vain
Olen nähnyt tuon koneen eri merkkisenä useammassa maanösassa. Itselläni myös. kevyessä käytössä joka päivä.
Paksunsin santausdiskin 50mm paksuksi jolloin sillä voi hioa sisäkulmatkin. Puukiekko.
- Takametsien mies
Itselläni on vastaavanlainen Clas Ohlsonilta hankittu kone ollut käytössä kohta kolme vuotta.
Laitoin siihen hiomanauhan alle grafiittikankaan ja moottorin teho riittää paljon paremmin raskaaseenkin hiomiseen.
Ongelma vain on että hiomanauhan puhdistupuikkoja ei tahdo löytää mistään. Itse olen käyttänyt Wurthin tuotetta, hankkinut milloin mistäkin löytänyt (en omista edes Wurthin tukkukorttia). Puhdistuspuikot ovat kyllä ehdoton välttämättömyys nauhahiomakoneen pelissä. - Anonyymi
Täältä ainakin löytyy nauhan puhdistuspuikkoja: https://jettools.fi/tuote/hiomanauhan-puhdistuspuikko/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392065Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271953Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471376- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698