80% Stockkan-herkun "tuoreista" siellä paistetuista leivistä on huijausta. Saksalaisesta pakastetaikinasta tehtyjä.... Kysykää vaikka itse tiskiltä. Yleensä pakastetaikina tulee rekalla Puolasta. Stockkalle se kuulemma tulee saksasta.
Stockmann herkun leivät -->pakastetaikinasta
5
1309
Vastaukset
- ex-leipätiimiläinen
Ei ole huijausta kun ei ole sanottu että "täällä leivottu" (Esim. joissakin Prismoissa leipovat paikan päällä leivät ja sämpylät jne.) vaan "täällä paistettu" (eli raakapakaste tulee esimerkiksi Saksasta, mutta kyllä Stockalla paistetaan myös suomalaisen Vaasan leipomon raakapakasteita).
Ja kyllä, ne ovat joka päivä tuoreita sinä päivänä PAISTETTUJA leipiä.
Toivottavasti et enää koe valtavaa pettymystä.
Ja miten se on huijausta, jos tiskiltä kysyt ja he vastaavat todenmukaisesti että taikina tulee muualta? Alkuperämaan voi joissakin tapauksissa nähdä myös hintaetiketistä. - mistä tulee
Miten ihmeessä saksalainen pakaste on enemmän huijausta kuin Puolasta tullut?
- enpä ostaisi
Kyllä minäkin haluaisin, että jos jotain myydään "täällä paistettuna", että se olisi taikinaa myöten suomalaista. eihän hommassa muuten ole mitään järkeä, kun ottaa huomioon Stockmanin hinnat
- Stiinuli
Näin on. Stockmannin leipomon "tuoreleivät" on kärrätty Keski-Euroopasta tänne paistettavaksi. Opetelkaa ihmiset vaatimaan suomalaisella Joutsen-merkillä varustettua leipää kauppoihin! Ei nämä Vaasan, Myllyn etc. leivät ole sen enempää suomalaisia, ne on tehty ulkolaisista jauhoista.
- näin on näreet
On liioiteltua alkaa vaatia, että kuluttaja jopa selvittäisi, käyttääkö suomalainen leipomo suomalaisia jauhoja. Ellei käytä, työllistää se silti aiakin suomalaisia leipureita, hekin tietysti pitkälti ylikoulutettuja.
Se, että käyt monta vuotta amk:ta ja paistat vaan munkkeja, ei ihan mene jakeluun. Suomessa on tuo ylikoulutus paljon pahempi ongelma kuin ulkomaalaiset jauhot.
Ylikoulutuksella ei pitäisi voida perustella parempaa palkkaa, kun työtä tekisi pelkällä 15 min työhönperehdytyksellä.
Kuka uskaltaisi kerrankin kertoa totuuden monien työpaikkojen vaatimvuudesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473