Hei, kokeneemmilta kysyisin että eikö painekattilassa keitetystä lihasta tarvitsekaan kuoria sitä vaahtoa pois veden pinnalta? Kun olen nähnyt joidenkin kertovan miten ovat keittäneet koko lihasopan yhteen menoon painekattilassa.
Ajattelimme kokeilla, meillä on juureksia, perunoita ja kasviksia ja lihaa ajattelimme panna kilon verran että siitä saisi sitten pakkaseenkin valmiita annoksia.
Lihan keitto painekattilassa
5
2469
Vastaukset
- näin meillä meinataa
väljemmässä vedessä mausteineen.
Riivi liha jäähtyneenä ja jäähdytä liemi, kuori rasva"jää" himskattiin ja siivilöi.
sitten jatkat uusilla vihanneksilla mausteilla (lipstikka tärkein)
ja lopuksi lämmitä lihat keitoon.
Parampaa pakkasruokaa saa hakea.
maku paranee yön kylmäkomuutissa levänneenä. Keitä lihaa ilman painetta, eli ota painekannen tiiviste pois, tai pane painekannen tilalle joku muu kansi. Kun vaahtoa syntyy kuori se, lisää vihannekset sekä mausteet ja pane painekansi paikoilleen.
- Sinikka.
Juu noin teimme, löysin yöllä jonkun rouvan perusruokaohjeita.
Kyllä se hyvin kävi.
- painekatilasta kaik
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1323494Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752296Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592205- 1411980
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691522- 1011430
- 611303
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931297- 611270
- 711141