Tässä videot Audin pakoputkista, jotta provon jauhanta loppuu. Kiitos!
Uusi A4 2.0TDI - ei kiinnihitsattua päätä?
http://www.youtube.com/watch?v=S3eZahlh3qw
Tässä pari tuplaputkea, eikä ummessa ;-9
http://www.youtube.com/watch?v=Rqy4QUOBvD8&feature=related
Audin pakoputkista faktaa
15
606
Vastaukset
- hahahaah lediiii
Se korimalli 2.0tdi tulee on oikeanpuolimmainen ummessa :D Teen viri, kuten tuossa videolla, mitä helv.... 2.0 hemmetin diisseli 280kmh mittaristos.
- ??????????????????
Siis 2.0TDI:ssä on vakiona huiput 230km/h ja chipillä helposti yli 250.
http://www.audi.fi/VV-Auto/Audi3.nsf/0/B1FC49913057232DC22573F300257D0B?OpenDocument - mikko-petteri
?????????????????? kirjoitti:
Siis 2.0TDI:ssä on vakiona huiput 230km/h ja chipillä helposti yli 250.
http://www.audi.fi/VV-Auto/Audi3.nsf/0/B1FC49913057232DC22573F300257D0B?OpenDocumenthelposti ton 280km/h.
meidän iskän audissa on se.
- Feikkiä
Kuvakulma ja kuvan tummuus eivät näytä totuutta tuossa sekunnin huitaisussa putkesta.
Kirkas hitsattu levy ei ole tuossa putken suulla vaan siellä sisällä juuressa.... eli about 10cm syvyydellä. Se levy muuten pitää kiinni tuon feikin pään siinä oikeassa ulostulossa! Toki se kirkkaus tummenee todella nopeasti eli ei enää näy niin selvästi mutta näkyy aina, kun ko. audi on valoissa edessä ja mielestäni todella hassu viritelmä.- voi juma..........
Voisitko hieman selventää kuinka näit auton alle liikennevaloissa? Ajoitko itse mikroautolla, jotta näit liikennevaloissa putken sisään oikeassa kulmassa? Kuinka kirkkaus himmenee nopeasti jos putkessa ei ole kaasuja?
- Johan on
voi juma.......... kirjoitti:
Voisitko hieman selventää kuinka näit auton alle liikennevaloissa? Ajoitko itse mikroautolla, jotta näit liikennevaloissa putken sisään oikeassa kulmassa? Kuinka kirkkaus himmenee nopeasti jos putkessa ei ole kaasuja?
VOi kuule ei tarvitse nähdä putken alle Itvaan tosiaan sellainen 10cm sisään... ja siellä tosiaan paistaa vaalea pelti toisessa "piipussa". Itsellä on moinen auto ja kun kävelen autolle niin näen sen aina! Olen itsekin nähnyt liikenteessä monet kerrat vastaavan... ei siinä tarvitse, kuin istua omassa autossa ja ko. audi edessä.
- sdddd33
Johan on kirjoitti:
VOi kuule ei tarvitse nähdä putken alle Itvaan tosiaan sellainen 10cm sisään... ja siellä tosiaan paistaa vaalea pelti toisessa "piipussa". Itsellä on moinen auto ja kun kävelen autolle niin näen sen aina! Olen itsekin nähnyt liikenteessä monet kerrat vastaavan... ei siinä tarvitse, kuin istua omassa autossa ja ko. audi edessä.
sinulla todella olisi kyseinen auto niin laitappa kätesi pakoputkien eteen auton käydessä niin huomaat että molemmista tulee pakokaasua.
- Observaattori.
Johan on kirjoitti:
On se kumma kun ei viesti mene perille. Noitahan näkee liikenteessä JOKA PÄIVÄ. Nyt siis puhutaan uusimmasta A4-korimallista, ei mistään 2000-l. alun museoautoista.
- Ikuinenko?
Sitä mä van tulin sanomaan, että auto 10 v. vanha A6 2,5 TDI ja ajettu 350 tkm ja vieläkään alkuperäisessä pakoputkessa ei ole mitään vikaa havaittavissa. Miten Audi tekee noin kestävät pakoputket?
- meitsi tässä
autoissahan on aina ollut kaikenlaisia juttuja ihan vaan ulkonäön takia.
Ei kaikkia varusteita yms tarvitse "järkisyillä" perustella.
Ns "turhia" ovat mm. erilaiset spoilerit, sumuvalot, helmalevikkeet,
alumiinivanteet, muovikalvot jne- teitsikö
Ei ylimääräinen mihinkään menevä pakoputki ole mikään varuste. Samakuin etupuskuriin olisi liimattu tarrat jossa on sumuvalojen kuvat. *Vinkki bilteemalle*
- hggfff44
teitsikö kirjoitti:
Ei ylimääräinen mihinkään menevä pakoputki ole mikään varuste. Samakuin etupuskuriin olisi liimattu tarrat jossa on sumuvalojen kuvat. *Vinkki bilteemalle*
sieltä kirkasta peltiä näkyy on se pakoputki koko ajan toiminnassa elikkä sieltä todella tulee pakokaasua eli ei ole mikään feikki putki ja tämä on tosi, lopettakaa se paskanjauhanta.-
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462