Miksi hieroja pökkii minua?

Sari*

Aina kun olen hierotuttavana selkääni (nuorehkolla mieshierojalla), tämä hierojapoika tulee niin lähelle minua, että hänen pullottava etumuksensa harmaissa college housuissa aina pökkii minua kylkiin ja lantioon. Tunnen, että siellä on melkoisen iso pötkylä hänen housuissaan, joka on lähes puoli-seisokissa. En ole kehdannut sanoa asiasta, vaikka joskus se tuntuu vähän nololta. Toisaalta, ei se minua häiritse, vaan itse asiassa se kiihottaa minua. Olen joskus jopa vähän kostunut kun se poika tuolla tavalla tekee. Mitä se teidän mielestä tarkoittaa, että hän pökkii minua kullillaan kylkiin?

49

14944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvä juttu

      Päivänselvää, olette molemmat homoja.

      • kyssäripyssäri

        ..... mistäs alkaen jos nainen tuntee vetoa mieheen, on kysymys homoudesta? Vai onko nykymaailmassa jo se ennen normaali nykyään jo sitä epänormaalia??


      • oikeesti sairas
        kyssäripyssäri kirjoitti:

        ..... mistäs alkaen jos nainen tuntee vetoa mieheen, on kysymys homoudesta? Vai onko nykymaailmassa jo se ennen normaali nykyään jo sitä epänormaalia??

        niin ei tarvi kysellä ilmanaikuisia.


      • ööhh tuota
        kyssäripyssäri kirjoitti:

        ..... mistäs alkaen jos nainen tuntee vetoa mieheen, on kysymys homoudesta? Vai onko nykymaailmassa jo se ennen normaali nykyään jo sitä epänormaalia??

        Öööh.. no tuota aloittaja lienee Tero-Petteri 13v Korsosta. Orastava homoseksuaali.


      • roskapostirobotti2

        Aids-homoja!


      • 4+4=?

        ES JONNE EI TAJUNNU :----DDDDD SPÖDRÄ SPÜNDRE
        t. Kuvalaudan lähettiläs


      • älä ruoki sairautta
        oikeesti sairas kirjoitti:

        niin ei tarvi kysellä ilmanaikuisia.

        Vaihda hierojaa . Tuo hieroja on sairas ja hyväksymällä sen pökkimiset, hyväksyt sen sairauden ja se vaan pahenee. Kohta se levittää jo hiviä ja muita sairauksia .
        Saattaa olla , että taudit on jo ja hän vaan etsii kumppaneita ( useita, sillä se on odotettavaa) joissa taudit pääsee leviämään.

        Voit kyllä ottaa yhteyttä esimieheenkin tai paikan myyntipuolelle ja kysyä, että kuuluuko todellakin sukupuolilla tökkiminen asiaan.
        Kuulostaa hyvin sairaalta hierojalta. Seksuallisesti sairastuneita ihmisiä on yhteiskunnassamme aika paljon ja he hakeutuvat tietenkin tuollaisiin ammatteihin, kuten pedofilit lähelle lapsia.

        Sairas ja vaarallinen. Tee ilmoitus tai vähintäänkin vaihda hierojaa.
        Hyi hemmetti !


      • joonasz3

        aivan huippu toi homojuttu


    • ----

      Hän ei välttämättä tee sitä kiusatakseen, vaan ajattelee sinun pitävän siitä. Tarkoitan, että vaikka loukkaantuisit, jos kiihotut, maailma on seksiä täynnä eikä kaikkea kiusoittelua ole tarkoitettu ilkeämieliseksi.
      Kävin vain lihaskipujen tähden, mutta joku onneton ohjasi heti miespuoliselle kun sanoin ettei ole väliä kumpi.
      Jos kärsit siitä, sano, en voi muuten neuvoa.

    • Mies Espoosta

      sitä nyt vähemmästäkin alkaa nuorella miehellä etumus pullottamaan! Hauskaa ois, jos kertoisit hänen esimiehelleen ymmärtäneesi että hieronta tapahtuu käsillä eikä...

      • Tonny0909

      • KV

    • chirumirusirkku

      KAADA SULA VOI HIEROJAN MUNAN PÄÄLLE :DDDDDDDD

      • fytu

        Mee sen hierojan kämpille ja sit juotte ES ja pelaatte CS :D


      • Voi <3

        :-----------DDDDDDD


    • jakorasiantietäjä

      Se mies yrittää saada sulta pesää, joten anna. Sehän on päivänselvä asia!

    • nonyy

      Pane sitä perseeseen. Tämä on virallinen Spyrdå spårdö hymiö x-----------DDDDD

    • hahahahah

      riemurasialaiset haistakaa paska

      • Haistakaamme

        No vaikka siellä onki linkki tänne niin mistä sä tiiät, että nuo on mojovat sutkautukset "riemurasialaisten" kirottamia? Justha sä sitä paitsi paljastit ittes.


    • Parhain!

      riemurasia on perseestä ja kuvalautaki. Kaikki on fägäreitä jotka käy noissa kahessa. Mä oon paras.

      • RR

        käy ottamassa siltä hierojalta suohin ja sitte tilanne onki se, että sä velotat siltä rahaa joka kerta ku käyt hierottavana :D


    • vitunlutkuttaja

      Se sun hieroja haluaa piparia sen takia hän pökkii

      • -.-

        VITTU MIKÄ SOVINISTISIKA!!!! ANNA SILLE TURPAAN!!! OTA LEIKKURIT JA LEIKKAA SEN NILKIN MUNA IRTI. SIIS VOI VITTU MITÄ PASKAA. NAINEN SAA ENÄÄN EES HIEROJALLA KÄYDÄ ETTEI JOKU OLIS HELVETTI MUNAA TYRKYTTÄMÄSSÄ!!!!


    • EJ

      No voihan olla että kuvittelet että hän pökkii. Mieti tarkasti ettet vain olisi vainoharhainen :) Jos tykkäät, niin mikä estää menemästä pidemmälle?

    • Munamies

      I sense troll..

    • Manu K.

      Soon kuulkaa kamala tilanne ku alkaa tolleen tökkii

      • baa31

        pitääkö noita alkaa tänne kirjottelee? kyl parempia vinkkejä muualtaki saa..jos pidät siitä ni kannattaa koittaa pikkuhiljaa kysellä kiertelevästi hierojalta..vihjailet sille jotai. tässä riemurasialaisen vinkki


      • ERNO7
        baa31 kirjoitti:

        pitääkö noita alkaa tänne kirjottelee? kyl parempia vinkkejä muualtaki saa..jos pidät siitä ni kannattaa koittaa pikkuhiljaa kysellä kiertelevästi hierojalta..vihjailet sille jotai. tässä riemurasialaisen vinkki

        Näpäytät kunnolla niinkuin terveydentarkastaja ala-asteella tekee.. alkaa laskea..


      • Hiero
        ERNO7 kirjoitti:

        Näpäytät kunnolla niinkuin terveydentarkastaja ala-asteella tekee.. alkaa laskea..

        On se nyt saatana kun ei kukaan ole ajatellut sen hierojan kannalta. Ei se varmaan maailman mukavinta ole kun alkaa seisomaan ja ihan turhaan


    • e1es

      No pilluhan se on mielessä LOL vittu fail

      • ...

        Kokeile mitä tapahtuu ku huomautat... siitä sit jätkatte mielenne mukaa ;)


    • "happy ending"

      vihjase sille joskus et sä voit hieroa sille "onnellisen lopun" maksusta samalla kun se hieroo sua

    • pökkihän tämä

      Joopa!
      Miksi hieroja pökkii minua?
      Sari 13.1.2010 21:20

      Näkyy olevan Sari niminen jätkä toisen kumppanina.

    • JOKU121

      HIEROITA EN KERRALLA VATSAA JA KYSY PALJONKO MAKSAA

      • Nautin tästä

        Parturini on keski-ikäinen nainen, joka tulee tukkaa leikatessaan kiinni, työntää pongottavan Venusvuorensa kyynärpäähäni tai polveeni ja hieroo sitä. Usein hän työntää kumpuaan sellaisella voimalla, että saa panna oikein Jaakona vastaan, että käsi pysyy tuolin käsinojassa. Ei tämä hieroskelu pahalta tunnu, sillä jos hän saa siitä jotain tyydytystä, niin ok.Onhan ne tunteet parturilla, jos ovat hierojallakin.


      • missä
        Nautin tästä kirjoitti:

        Parturini on keski-ikäinen nainen, joka tulee tukkaa leikatessaan kiinni, työntää pongottavan Venusvuorensa kyynärpäähäni tai polveeni ja hieroo sitä. Usein hän työntää kumpuaan sellaisella voimalla, että saa panna oikein Jaakona vastaan, että käsi pysyy tuolin käsinojassa. Ei tämä hieroskelu pahalta tunnu, sillä jos hän saa siitä jotain tyydytystä, niin ok.Onhan ne tunteet parturilla, jos ovat hierojallakin.

        missä moinen parturi on?


    • SOMALIA

      SEN TÄYY OLLA SOMALI

    • aj2

      Kyse on mainonnasta? Sinulle tarjottiin syvähierontaa ja esiteltiin työkaluja?

    • gfhhgahgdh

      Se on,siksi se pökkii kylkiin ja joka paikkaan.

    • epäkypsä

      ehkä se saa pervosti siitä kiksejä, miehet on vähä sellasii...

    • tätä...

      Jos menet nyt ensin vaikka kontallesi ja sitten kysyt tältä tyypiltä että "voinko ottaa suihin?" Niin eiköhän hommat etene.

    • Voi olla
    • -.-

      Annat sille vähän reikää

    • klassista hierontaa

      täysin asiaan(hierontaan)kuulumatonta käyttäytymistä. Olen itsekin hierojana toiminut.
      Esim. miesasiakkaalta sisäreisi hierotaan niin, ettei käsi koske kivespusseja ym. intiimiä.

      • innostunut123

        missä moinen kampaaja on,haluan heti hänen asiakkaaksi


      • mielikuv.kaikki tämä

        sillai sitä hierotaan,täysin mielikuvitusta olet kyl puutteessa joka tämän kirjoitit alkuunsa,mene isolle oriille hetimiten apu löytyyyyyyy


      • innostunut123
        mielikuv.kaikki tämä kirjoitti:

        sillai sitä hierotaan,täysin mielikuvitusta olet kyl puutteessa joka tämän kirjoitit alkuunsa,mene isolle oriille hetimiten apu löytyyyyyyy

        no eikö sitä kampaajan nimeä löydy


    • Bull6969

      Sano hierojalle että sisäreidet kipeät, siitä voi sitten edetä sun kosteaan räpsään.
      Ja jos siitä ei ole miestä siihen niin ota yhteyttä niin mä hoitelen sut...

    • pökkimistarvetta

      Mä haluisin et hieroja vähän pökkis. Ja varsinki jos olis vielä sellanen kunnon mela millä pökkii. Sulla on käynyt tuuri. Kerro heti missä tää sun hieroja antaa näitä pökkimishierontoja, pliis

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe