mitä tarkoittaa; perintäyhtiö ei suostu tekemään maksusopimusta, kertovat, että toimeksiantaja on tässä vaiheessa ohjeistanut, että saa kuukauden lisää maksuaikaa. tuolloinhan tuo 60 pv. täyttyy ja menee luotot???? kun en tosiaan pysty maksamaan laskua kokonaan.
perintäfirma ei suostu sopimaan!
24
1767
Vastaukset
- voivoivoivoioi
ja voi
- juoioo
toimeksiantaja kyseessä ja mikä perintäyhtiö?
- Vippisivusto
kyseessä taitaa olla TopA Finance Oy:n myöntämä luotto?
Perijänä toimii Credito Cobro?
Ainakin näissä tapauksissa saat ainoastaan 30 päivän maksusuunnitelman.
Crediton asiakaspalvelija nauroi ja sanoi, että voi tehdä ainoastaan kuukauden
maksusuunnitelman, mutta voithan sinä sitä maksaa monessa erässä! xDD
Ei ***** Mikä lainanmyöntäjä.
Suosittelen välttämään osuusluotto ja vippaaja saitteja sekä lainahanaa.
Hega- sanompahan vain
"Ei ***** Mikä lainanmyöntäjä"
Ei ***** mikä lainanottaja. Lainat on tarkoitus maksaa AJALLAAN. Jos alunperinkin on suunnitellut, että sopii sitten jonkun maksujärjestelyn, niin aivan oikein saada potkua perseelle. - niinpäniinjoopajoo
sanompahan vain kirjoitti:
"Ei ***** Mikä lainanmyöntäjä"
Ei ***** mikä lainanottaja. Lainat on tarkoitus maksaa AJALLAAN. Jos alunperinkin on suunnitellut, että sopii sitten jonkun maksujärjestelyn, niin aivan oikein saada potkua perseelle.Ihan samaa mieltä!
Miksi ottaa lainaa, kun tietää ettei pysty maksamaan...sitten pitää automaattisena asiana, että saa hoitaa lainansa alunperin sovittua pienemmissä erissä, pidemmällä aikataululla!
Just ap:n kaltaisilta pitääkin räppäistä luottotiedot pois, että oppii sitten vaikka kantapäänkautta, että "mitäs tuli luvattua"! - Vippisivustonhega
niinpäniinjoopajoo kirjoitti:
Ihan samaa mieltä!
Miksi ottaa lainaa, kun tietää ettei pysty maksamaan...sitten pitää automaattisena asiana, että saa hoitaa lainansa alunperin sovittua pienemmissä erissä, pidemmällä aikataululla!
Just ap:n kaltaisilta pitääkin räppäistä luottotiedot pois, että oppii sitten vaikka kantapäänkautta, että "mitäs tuli luvattua"!mä suosittelen vältään, koska mä henk.koht. tiedän kaikki perintäfirmat tässä maassa, you know. Vippisivuston nimissä mun on ihan pakko jättää kaikki vippini maksamatta, ihan kokemuksen vuoksi, you know.
T. Hega, 18 v. - wemo
niinpäniinjoopajoo kirjoitti:
Ihan samaa mieltä!
Just ap:n kaltaisilta pitääkin räppäistä luottotiedot pois, että oppii sitten vaikka kantapäänkautta, että "mitäs tuli luvattua"!ainaisia valittajia, mistä kaikki tietäis etukäteen ettei pysty maksamaan, elämässä kun on tapana sattua ja tapahtua ja kaikenlaisia yllätyksiä sattuukin.
Lopettakaa narina ja pitäkää tylsä ennalta-arvattavissa oleva elämänne. Lainaa otetaan jos a) tarvitaan, B) saadaan, ja ihan hyvä jos on varma takaisinmaksuaikataulusta. Jos ei ole, niin maksaa sitten uudelleen sovittuina aikoina, mitä se ketään haittaa???? - vaarivaan
elikä luotot menee? ja muille tiedoksi, niinkuin wemo kirjoittaa; ELÄMÄSSÄ VOI SATTUA MITÄ VAAN. joskus tuntuu, kun lukee näitä kirjoituksia, että tämä on alle 18- v. palsta. itse olen jo likellä eläkeikää, osaan hoidella kyllä raha- asioitani tähän ikään, mutta nyt on sattunut sitä " mitä vain". silloin kun sattuu, ei ehkä toimintakyky ole paras mahdollinen. kuin tässä huomasin.
- vaarivaa
juuri ne. ei ole mitään kolmatta mahdollisuutta. tämä on vasta toinen. hegan viestistä ymmärsin, ettei ole mahdollisuutta sopia???
- sanompahan vain
wemo kirjoitti:
ainaisia valittajia, mistä kaikki tietäis etukäteen ettei pysty maksamaan, elämässä kun on tapana sattua ja tapahtua ja kaikenlaisia yllätyksiä sattuukin.
Lopettakaa narina ja pitäkää tylsä ennalta-arvattavissa oleva elämänne. Lainaa otetaan jos a) tarvitaan, B) saadaan, ja ihan hyvä jos on varma takaisinmaksuaikataulusta. Jos ei ole, niin maksaa sitten uudelleen sovittuina aikoina, mitä se ketään haittaa????"ainaisia valittajia, mistä kaikki tietäis etukäteen ettei pysty maksamaan, elämässä kun on tapana sattua ja tapahtua ja kaikenlaisia yllätyksiä sattuukin."
Jos ei tiedä, että pystyy maksamaan takaisin, niin sillon EI OTETA lainaa! Jos otetaan lainaa, niin silloin tehdään SOPIMUS ja sitä NOUDATETAAN. Onko todella joidenkin suomalaisten nuorten ajatusmaailma hämärtynyt niin pahasti, että ajatellaan sopimusten olevan vain paperia ja ollaan asenteella "hei vittu, mä oon kova jätkä. Kyl nyt noitten saatanan virmojen pitäs mun pillin mukaan tanssia. Jos hei vittu mä haluun maksaakin joskus toiste, niin kyl se nyt pitäs onnistuu vittu saatana"
Vittu, elä reppana seuraavat 15 vuotta suojaosuudellasi ja opettele elämän perussäännöt! - Yksi vaan
Mä sain silloin laitettua kahteen erään. Vaikuttivat ihan ok joustavilta.
Yritä uudestaan. Kysy, jos voit maksaa vaikka vähän ylimääräistä.
Mulla ei ole ollut ongelmaa yrityksen kanssa.
Ainakaan tähän mennessä.
Sano suoraan, että et pysty maksamaan ja kysy, että onnistuisiko millään maksaa kahdessa erässä. - ...
Yksi vaan kirjoitti:
Mä sain silloin laitettua kahteen erään. Vaikuttivat ihan ok joustavilta.
Yritä uudestaan. Kysy, jos voit maksaa vaikka vähän ylimääräistä.
Mulla ei ole ollut ongelmaa yrityksen kanssa.
Ainakaan tähän mennessä.
Sano suoraan, että et pysty maksamaan ja kysy, että onnistuisiko millään maksaa kahdessa erässä.Sain laitettua vain kahteen erään, mutta eivät kyllä tuntuneet joustavilta, määräsivät siis itse minkälaiset summat missäkin erässä. Muut perintäyhtiöt paljon joustavimpia, toisilla olen saanut sovittua vaikka 10 erään.
- ...
Sinä sovit maksuaikataulun kun otit vipin.
Sinä et pitänyt omaa osuuttasi sopimuksesta.
Velka siirrettiin perintään. Perintä yhtiö on mitä ilmeisemmin antanut uuden maksuaikataulun, eli olet saanut hengähdysaikaa edes hiukan rahan järjestämiseen.
Olet mitä ilmeisemmin antanut piutpaut tälle "toiselle mahdollisuudelle"?
Nyt haluat jälleen uuden, kolmannen, mahdollisuuden järjestää asiasi.
Uskottavuutesi muiden osapuolten silmissä on puhdas nolla.
Olet rikkonut sopimusta ja sinua rangaistaan (aiheellisesti) siitä ettet pidä lupaustasi.
Selitys ettei sinulla ole rahaa ei auta mitään. Velallinen on itse vastuussa veloistaan ja velvollinen myös pitämään huolen siitä että eräpäivänä rahaa löytyy. Se on nimenomaan se antamasi lupaus kun velkaa otit; lupasit että tiettynä päivänä maksat tietyn summan.
Seuraava aste on ulosotto, eli Suomen laki määrää että sinun on velkasi maksettava, tai siis velka otetaan sinulta eikä sinun mielipidettäsi enää kysellä.
Ruljanssista tulee tietysti aika läjä korkoja ja kuluja jotka maksat sinä koska olet koko soppaan syyllinenkin.
Oletko oppinut mitään:
- talouden pidosta?
- velvollisuuksistasi? - ruikuti
Sinä olet hei haloo perinnässä. Siksi että olet jättänyt jotain maksamatta. Ei semmoisen puliveivarin kanssa kukaan halua enää "sopia" mitään. Massia pitää löytyä ja sillä selvä.
Maksat, tai itket ja maksat - siinä sun vaihtoehdot.
Ehkei olis pitäny vippeihin sortua alunperinkään, vai mitä?- Ärsyyntynyt
Mä en EDELLENKÄÄN käsitä mitä varten tänne tarvitsee tulla haukkumaan ongelmissa painivia jotka mitä ilmeisemmin haluaa selvittää ahdinkonsa johon on joutunut. Kaikki vippaajat eivät TODELLAKAAN vippaa pelaamiseen/ryyppämiseen/aineisiin vaan ylipäätänsä siihen että selviää laskuistaan ja saa ruokaa. Kaikki eivät halua mennä ensimmäisenä sossunluukulle ruikuttamaan talousvaikeuksistaan vaan yrittää hoitaa ne muulla tavalla. Se että joutuu vippaamaan ja maksamaan aivan järkyttävät korot on toinen asia, se vaan on helppoa rahaa saada lainaan. Välttämättä jokainen ei halua sotkea perhettä tai muuta tähän soppaan vaan yrittää selvitä ensin itse! Käsittämätöntä miten jotkut yli-ihmiset viitsii tulla tänne haukkumaan ahdingossa olevia! Jos ne omat asiat on kerran niin käsittämättömän hyvin niin minkä H*****IN takia pitää sitä päätään tulla tänne aukomaan????? Kukaan ei kaiketi pakota??? Että sitten pistää vihaksi!! Mielummin sitten haukutte täällä ne ihmiset jotka asioita koittaa selvittää ja saada vertaistukea kuin auttaisitte tai jättäisitte noi kommentit vaan kirjoittamatta. Varmaan jokainen joka lainaa ottaa, tietää että se on joskus maksettava takaisin! Vipit on kamalaa rosvousta mutta useimmiten ne pelastaa jonkun ahdingosta. Antaisitte toisten selvittää ongelmia, eiköhän se ole jo tarpeeksi kova rangaistus. Ei tartte enää mitään idioottimaista vähemmän aikuistaista v****a siihen lisäksi.
- ihme ääliöitä!!
Ärsyyntynyt kirjoitti:
Mä en EDELLENKÄÄN käsitä mitä varten tänne tarvitsee tulla haukkumaan ongelmissa painivia jotka mitä ilmeisemmin haluaa selvittää ahdinkonsa johon on joutunut. Kaikki vippaajat eivät TODELLAKAAN vippaa pelaamiseen/ryyppämiseen/aineisiin vaan ylipäätänsä siihen että selviää laskuistaan ja saa ruokaa. Kaikki eivät halua mennä ensimmäisenä sossunluukulle ruikuttamaan talousvaikeuksistaan vaan yrittää hoitaa ne muulla tavalla. Se että joutuu vippaamaan ja maksamaan aivan järkyttävät korot on toinen asia, se vaan on helppoa rahaa saada lainaan. Välttämättä jokainen ei halua sotkea perhettä tai muuta tähän soppaan vaan yrittää selvitä ensin itse! Käsittämätöntä miten jotkut yli-ihmiset viitsii tulla tänne haukkumaan ahdingossa olevia! Jos ne omat asiat on kerran niin käsittämättömän hyvin niin minkä H*****IN takia pitää sitä päätään tulla tänne aukomaan????? Kukaan ei kaiketi pakota??? Että sitten pistää vihaksi!! Mielummin sitten haukutte täällä ne ihmiset jotka asioita koittaa selvittää ja saada vertaistukea kuin auttaisitte tai jättäisitte noi kommentit vaan kirjoittamatta. Varmaan jokainen joka lainaa ottaa, tietää että se on joskus maksettava takaisin! Vipit on kamalaa rosvousta mutta useimmiten ne pelastaa jonkun ahdingosta. Antaisitte toisten selvittää ongelmia, eiköhän se ole jo tarpeeksi kova rangaistus. Ei tartte enää mitään idioottimaista vähemmän aikuistaista v****a siihen lisäksi.
Ite täs samoil linjoil, et kyl ne kaverit ketkä on oikee syväl vippikiertees saa muutenki paskaa niskaa iha tarpeeks, vittuako täällä aletaan avautuu ku joku yrittää hiuka neuvoja/pelivinkkei kysyy!
Ja viel sen verran teil vajaaälyisille idiooteille, jotka meuhkaavat tääl, nii odottakaas ku ite olette vippihelvetis, onks mukava tul lukemaan täält tommost paskaa ku kysytte neuvoo johonki! Järki hoi "aikuiset" ihmiset, vaik tosiaan tuntuu et tääl on suurin osa jotain 15wee nulkkei!?
Mut jos ny tohon kysymykseenki vastaan, nii ite sillo ku olin sen ensimmäise ja viimise kerra tekemisis ton cc:n kans nii joku erittäin töykeä akka vastas sielt, ja sano vaa et joo ei he ny voi tehdä, eikä mokoma haaska edes perustellu miksei, vaik sitä tiukkasin useampaan kertaan, sit toivottelin ämmäl mukavat loppuelämät ja soitin viikon pääst uusiks ja sovein (onneks) toisen asiakaspalvelijan kans maksusuunnitelmast ja jonkun kk ne pysty siel sit tekee ja tais saada jopa kahteen erään.. Ei ny enää iha nii tarkkaa muist tommosii puolen vuoden takasii jutui..
Ja loppuje lopuks ihan jokane joutuu maksaa takas noi vipit, joko sitte suoraa, perinnäst taikka sit iha ulosotosta, et ei se vittu teiän perset vaivaa mist ne rahat jokane maksaa kun maksaa!
- vaarivaan
kiitokset lohduttavasta harvasta viesstistä, muut viestit olivatkin sitten jotain ihan muuta. tulin kysymään neuvoa, en "valistavia" neuvoja. ystävällisin terveisin vaarivaan
- vaarivaan
sain asian järjestettyä. haluan kiittää kaikkia, jotka ottivat kantaa/ osaa vaikeaan tilanteeseeni. toivon vain tästä eteenpäinkin, ettei tule näin vaikeaa perintätoimistoa vastaani, enkä halua sitä Teille muillekaan. ilmeisesti tällaiset perintäyhtiöt saavat tehdä, mitä huvittaa ja nauraa vielä päälle. ihmisten kuitenkin halutessaan sopia ja maksaa velkansa pois. toivon sydämestäni muille rahavaikeusissa oleville, että saisivat asiansa järjestettyä. ystävällisin terveisin; vaari
- sakke-kl
vaarivaan kirjoitti:
sain asian järjestettyä. haluan kiittää kaikkia, jotka ottivat kantaa/ osaa vaikeaan tilanteeseeni. toivon vain tästä eteenpäinkin, ettei tule näin vaikeaa perintätoimistoa vastaani, enkä halua sitä Teille muillekaan. ilmeisesti tällaiset perintäyhtiöt saavat tehdä, mitä huvittaa ja nauraa vielä päälle. ihmisten kuitenkin halutessaan sopia ja maksaa velkansa pois. toivon sydämestäni muille rahavaikeusissa oleville, että saisivat asiansa järjestettyä. ystävällisin terveisin; vaari
laittaa vaikka samantien velan vahvistettavaksi ja ulosottoon ilman yhtään yhteyden ottoa asiakkaaseen joka ei ole maksanut alkuperäiselle velkojalle ajoissa.Eli kuukaudessa voi menettää koko luottotiedon ja sitten ei saa edes vuokrakämppää kunnalta seuraavaan 15 vuoteen.
- ex vippailija
itsellä osuusluotto creditocobro perintäfirmalle maksettavana. Teen näin: maksan joka kuukausi reilut 50 euroo, niin kyllä se laina lyhenee vähitellen. Kun olen pääoman ja korot maksanut sekä osan perintäkuluista en enää maksa ko firmalle yhtään. Tuskin ne oikeudelliseen perintään voi laittaa pelkkiä perintäkuluja!!!
- laisen sopimuksen?
oletko tehnyt heidän kanssaan sellaisen sopimuksen vai miten se on mahdollista?
- ihan varma?
laisen sopimuksen? kirjoitti:
oletko tehnyt heidän kanssaan sellaisen sopimuksen vai miten se on mahdollista?
näistä perintäkuluista, etteivät mene ulosottoon? nekin ovat mielestäni saatavia. mutt hega tietää, kun joskus taas ilmestyy tänne...
- vielä kunnossa?
onkohan sulla luottotiedot kunnossa? kun pystyt toimimaan näin?
- Vippisivusto
vielä kunnossa? kirjoitti:
onkohan sulla luottotiedot kunnossa? kun pystyt toimimaan näin?
Perintäkulut tulee maksaa jos perintäkirje on päivätty 3pv ennen
kun saatava on maksettu. Jos perintäkuluja ei riitauta,
on 32 päivää aikaa maksaa perintäkulut tai sopia maksusuunnitelma
perintäkuluille tai saa luottohäiriömerkinnän sekä haasteen käräjille.
Ainoastaan huomautuskuluista (5-6,1e) ei yleensä joudu jatkotoimenpiteisiin.
Huomatkaa tämä: vippaat 20 euroa ja kulut ovat 12 euroa.. yhteensä 32e.
Menee 18 päivää ja maksat 32e, mutta 14pv ylittyi törkeästi ja saatava on 5,00e..
menee taas 14pv ja saatava on jo 5 21 ja menee taas 14pv ja saatava on
5 21 21 ja menee vielä kolmannen kerran 14pv ja 5 euron huomautusmaksu
on kasvanut 68,00 euroksi! jos tätä ei maksa 8 päivässä sait merkinnän sekä
haasteen jonka mukaan 5 euroa on nyt 190 eur 68 eur.. Et maksakaa ne
huomautusmaksut! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762195Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744