löytyykö imatralta salaista seksiseuraa naisista?
s. seuraa?
6
1292
Vastaukset
- Jaalikki
tervehdys
olemme tällainen sadistinen eläkelläis pariskunta ja haemme nuorempaa matemaattisesti lahjakasta miestä leikkeihimme. runsas alkoholinkäyttö kuuluu tapoihimme ja toivomme että niin sinunkin.
palaillaan asiaan hieman kesämmällä kun saavumme takaisin matkaltamme. vielä on kiertämättä bahrain ja austraalia.
yst. terv. tuska ja jaalikki- Mies_85
tää ei kyllä ollut ihan mielessä...
- tuska
Mies_85 kirjoitti:
tää ei kyllä ollut ihan mielessä...
mikä mikä mikä ihme tämä nyt oikein on kun ei muka kelpaa. piti ottaa oikein rauhoittava konjamiini kun luin tuon sinun törkeän tyrmäävän vastauksen.. vaadin selitystä ja tarvitsen uuden snapsin..
- Mies_85
tuska kirjoitti:
mikä mikä mikä ihme tämä nyt oikein on kun ei muka kelpaa. piti ottaa oikein rauhoittava konjamiini kun luin tuon sinun törkeän tyrmäävän vastauksen.. vaadin selitystä ja tarvitsen uuden snapsin..
tarkemmin ajateltua... jos tarjoatte viinat niin olen mukana!
- tuska
Mies_85 kirjoitti:
tarkemmin ajateltua... jos tarjoatte viinat niin olen mukana!
tarkistimme jaalikin kanssa varantomme ja illan toimitus mukaanluettuna, meidän pakolliset annokset vähennettynä tulee ylijäämä olemaan riittävä. kyllä riittää viinaa ja jos olet vasta untuvikko alkoholi asioissa etkä ymmärrä hyvän päälle (kuten viskit ja konjamiinit) niin suihkussa käyttämääni olutta (tekee hyvää permanentille) on sitäkin riittoisasti. Emmehän me toki ilman viinaa... kehoni ei toimi selvinpäin. ihan hirveä olotila.
ps. olithan muuten matemaattisesti lahjakas? niitä taitoja tarvitaan.. kamasutra on alkeellista verraten integroivaan seksioppiin. - joopajoo
tuska kirjoitti:
tarkistimme jaalikin kanssa varantomme ja illan toimitus mukaanluettuna, meidän pakolliset annokset vähennettynä tulee ylijäämä olemaan riittävä. kyllä riittää viinaa ja jos olet vasta untuvikko alkoholi asioissa etkä ymmärrä hyvän päälle (kuten viskit ja konjamiinit) niin suihkussa käyttämääni olutta (tekee hyvää permanentille) on sitäkin riittoisasti. Emmehän me toki ilman viinaa... kehoni ei toimi selvinpäin. ihan hirveä olotila.
ps. olithan muuten matemaattisesti lahjakas? niitä taitoja tarvitaan.. kamasutra on alkeellista verraten integroivaan seksioppiin.sairaan typerä viestiketju...kantsiskos aloittajan, mikäli on tosissaan hakea seuraa joltain toiselta palstalta?Sitäpaitsi, et maininnut haluatko live seuraa vai jotain ihan muuta...Sä oot kauhean nuori,ei kait sellaisen tarvia netin kautta seuraa hakea vai?
Tais olla pilaa koko juttu,i hope so...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701