Älytön migreeni kestänyt monta tuntia ja ei ole lääkkeitä talossa, huomen pitäs aamupäiväl mennä psykiatrin vastaan otolle koska olen viivytellyt pitkään tätä menoa jännityksen, sos.til.pelkojen ja paniikkihäiriöiden takia, nyt en saa unta ja aivot on niin turvoksissa kuin olla ja voi. Tuskinpa taas ymmärtävät jos yritän selittää heille mutta sekin jo tekee kaiken vaikeemmaks kun painostetaan joka suuntaan ja ei ole voimia tai halua enää edes yrittää mitään, mä haluisin vain mennä omalla vauhilla eteen päin ja ettiä oman suunnan elämäs.
tää vuotaminen tänne helpotti ees vähän vaik näytön valo iskee silmiin mut juu täytyy taas mennä repii hiuksia...
Tosi kivaa taas...
1
258
Vastaukset
- migreenin jälkeen
Tuollaista migreeni just on! Kun jännittää joku meno, migreeni pukkaa päälle!
Koita pistää paperille etukäteen ajatuksia joita haluat esittää lääkärissä/psykiatrille.
Usein puolet unohtuu migreenin kanssa. Tiedän hyvin tuon tunteen!
Itsekin ajattelin aina että "voi kun ei tarvitseisi mihkään lähteä!"
Koita nyt hankkia käypä lääkitys migreeniin, onhan niitä kaikennäköisiä täsmälääkkeitä.
Minulla migreeni äityi niin pahaksi, jotta lopulta ei auttanut kuin Imigran, ja se veti
melkein tajun pois vähäksi aikaa. Kun vaihdevuodet meni, niin migreenikin jätti minut!
Raskausaikana en myöskään potenut migreeniä. - mutta se kostautui myöhemmin kun
on sitten nälkäänsä parkuva vauva ja migreeni, niin ei ole hauskaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971100
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35624Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49500Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48492- 32480
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14451- 34447
Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25438