Toshiba 37" Regza LCD-tv rikkikö?

Antsu30

Tälläinen ongelma tuli telkkariini eilen siis Toshiba 37" Regza LCD.

Kun tv:n laittaa päälle ruutuun tulee näkymään vain 3 kanavan tiedot mutta kuvaa ei näy eikä kaukosäädin reakoi kanavan vaihtoon. kaikki muu toimii eli scartin kautta voi katsoa ulkoiselta digiboxilta, äänen säädöt toimii, ym Onko kellään kokemuksia vastaavasta? Tai tietoa onko jokin vippaskonsti korjaamiseen.

Olen sytyttänyt ja sammuttanut, mutta mikään ei tunnu auttavan, virtajohto ollut irti yhden yön.

Help!

5

1061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asennossa TV ??

      Tarkistatko, että tuo otsikossa mainittu kytkin ei ole siirtynyt vasemmasta TV-asennosta jonnekin muualle? Jotkut vastaanottimet toimivat vain osittain, jos ohjausvalinta on mennyt esim. VCR-asentoon.

      Kaukosäädin ilmeisesti toimii, mutta jos se epäilyttää, niin kännykän kamerallahan voi aina tarkistaa, vilkkuuko kaukosäätimen päädyssä oleva ledi ohjauksen tapahtuessa.

      Jos mahdollista, niin laita tiedoksi TV:n tarkempi malli, sillä Regzoja näyttää olevan usempiakin myynnissä.

      • Antsu30

        Malli näyttäisi olevan Toshiba 37" Regza C3030, joka on ollut minulla 2,5 vuotta käytössä ilman ongelmia.

        Kaukosäädin toimii kyllä lähettää signaalia

        Voisko olla joku näippäinyhdistelmä, jolla sais sisäänrakennetun virittimen resoitua? Itse muuta vikaa en keksi, koska ulkoisella boxilla homma toimii.


      • ihan helppoa??
        Antsu30 kirjoitti:

        Malli näyttäisi olevan Toshiba 37" Regza C3030, joka on ollut minulla 2,5 vuotta käytössä ilman ongelmia.

        Kaukosäädin toimii kyllä lähettää signaalia

        Voisko olla joku näippäinyhdistelmä, jolla sais sisäänrakennetun virittimen resoitua? Itse muuta vikaa en keksi, koska ulkoisella boxilla homma toimii.

        Jossakin Toshibassa service menu löytyy seuraavasti:

        Kauko-ohjaimen mute-nappia painetaan nopeasti kolme kertaa jonka jälkeen painetaan se pohjaan ja samalla painetaan television sivussa olevaa menu-näppäintä. Television oikeaan yläkulmaan ilmestyy S-merkki.

        Mitä sitten tapahtuu, niin tarina ei sitä kertonut... Netissä oli pitkiä keskusteluketjuja Toshibasta, sillä se näytti olevan suosittu kohde service menun kautta säädettäväksi


      • Antsu30
        ihan helppoa?? kirjoitti:

        Jossakin Toshibassa service menu löytyy seuraavasti:

        Kauko-ohjaimen mute-nappia painetaan nopeasti kolme kertaa jonka jälkeen painetaan se pohjaan ja samalla painetaan television sivussa olevaa menu-näppäintä. Television oikeaan yläkulmaan ilmestyy S-merkki.

        Mitä sitten tapahtuu, niin tarina ei sitä kertonut... Netissä oli pitkiä keskusteluketjuja Toshibasta, sillä se näytti olevan suosittu kohde service menun kautta säädettäväksi

        Kiitos, kokeilen tuota jos sitten pääsisin uudelleen aktivoimaan digiboxia.


      • Antsu30
        Antsu30 kirjoitti:

        Kiitos, kokeilen tuota jos sitten pääsisin uudelleen aktivoimaan digiboxia.

        Ja sen viereen jonkunlaisen valikon, mutta en saanut siitä mitään selvää. En uskaltanut tehdä mitään. Tietääkö joku, miten pitäisi jatkaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe