Brasiliaan. BdG?

-Aurinkoon-

Millainen paikka on Brasiliassa toi Porto de Galinhas? Matkaa tässä mietitään johonkin Brasiliaan. Aurinkoa, hienoja rantoja, shoppailtavaa ja kaupunkia pitäis löytyä. Onko siellä rantoja missä saa olla rauhassa? Ja millaista siellä muuten on, kertokaa vaan, en oo käyny, kuulostaa hyvältä, tai toinen vaihtoehto on Intia tai Thaimaa.

3

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinähän se

      Kaunis pikkukylähän se on ja rannat upeat.

      Shoppailtavaa ei juuri ole,paitsi se normaali turistikrääsä. Normaali t-paita ja shortsit-paikka. Ja paikalliset ovat pahimpaan turistiaikaan aika tavalla vittuuntuneita,mieluummin kannattaakin mennä muulloin kun tammikuussa.

      Hinnatkin nousseet, joten kalliimpaa kuin Thaimaassa ja varmasti Intiassakin.

      Lähin iso kaupunki on Recife.

      • -Aurinkoon-

        Pääasia on aurinko ja hyvät ilmat. Brasilia kuulostaa tähän aikaan parhaalta. En ole koskaan käynyt Eurooppaa pidemmällä, paitsi Nykissä. Dominikaaninen tasavalta ja Kuuba kiinnostaa myös, mutta kun olen lukenut noita arvosteluja, niin paljon sanotaan että tähän aikaan tahtoo sataa vettä.. Eikö Brasilia (BdG) ole "aurinko varmempi"?

        Mitäs sanotte tosta Dominikaanisesta tasavallasta?

        Meinasin jo varaa matkan sinne, hotelliin Club Residensial, kahden tähden hotelli, mutta ei me mitään luxusta tarvita. Onko kellään kokemusta siitä hotlasta?


      • Vaihtelevaa
        -Aurinkoon- kirjoitti:

        Pääasia on aurinko ja hyvät ilmat. Brasilia kuulostaa tähän aikaan parhaalta. En ole koskaan käynyt Eurooppaa pidemmällä, paitsi Nykissä. Dominikaaninen tasavalta ja Kuuba kiinnostaa myös, mutta kun olen lukenut noita arvosteluja, niin paljon sanotaan että tähän aikaan tahtoo sataa vettä.. Eikö Brasilia (BdG) ole "aurinko varmempi"?

        Mitäs sanotte tosta Dominikaanisesta tasavallasta?

        Meinasin jo varaa matkan sinne, hotelliin Club Residensial, kahden tähden hotelli, mutta ei me mitään luxusta tarvita. Onko kellään kokemusta siitä hotlasta?

        Mutta jos nyt sadetta ja pilviä joku päivä onkin niin seuraavana kyllä paistaa.

        Ja veikkaan että kun PDG;´n auringossa muutaman päivän kärvennyt ja pölyä nielet, et todellakaan kiroile pientä sadetta joskus.

        Dommareissa oli kieltämättä sateista silloin kun olin siellä, mutta oma moka kun olin vain viikon. Seuraavana olis varmaan paistanut, Aivan hullu kansa, Dominikaanit...

        Kuubassa olin niin kauan sitten etten oikein muista säätiloja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe