hei! vaikka abiristeilyllä onkin tapana kännätä, niin silti olisi kiva laittaa päälle jotain bilemekkoa. ollaanko abiristeilyllä yleensä farkuissa ja topissa vai onko siellä paljonkin pikkumustia tai värikkäitä mekkoja?
Abiristeilylle pukeutuminen
2
1310
Vastaukset
- jjuyt
siellähä ollaan iha mite itte halutaan :) Voi toki olla bilemekossa, mikä sen estäisi? voi olla farkuissa ja topissa.. Ihan oma tyylinsä jokasella. Vähä sama ku baareissaki toiset tallaa farkuissa, toiset mekoissa.
Mutta suosittelen mekkoa:) Paljo nätimpi bile vaate(kuha ei oo mikään överi juttu), ku tavalliset farkut.. Mun mielestä on vähä surullise näköstä ku porukka lähtee bilettää normi farkuissa, laittais ees pillifarkut/legginssit ja korkkarit:) - laivalle
Hei! Tyylin suhteen en osaa neuvoa, mutta annan käytännön neuvon: ota bilevaatteidesi päälle lämmin neuletakki. Laivalla on talvella tosi kylmä, etenkin jos istuu jossain ikkunan lähellä. Ainakaan syödessä ei ole kiva palella. Ainoastaan tanssilattian tiiveimmässä kohdassa tarkenee biletopissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k323503On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole232279Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi792218Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422091Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561474- 741386
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69947Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9807Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi35783