Vieläkö 4h:n rajaratsioita?

Pikatankkaaaja

Vieläkö on ollut eri raja-asemilla tämän vuoden puolella tankkaajaratsioita ja sakoteltu alle 4h Venäjällä piipahtaneita? Kuulemma ollut viime vuonna ainakin Värtsilässä, Lytässä, Ensossa, Brusnitsnoessa ja Ylä-Urpalassa. Mahtaako ketään olla yöaikaan sakotettu pikareissusta vai keskittyvätkö sakottelut päiväaikaan?

16

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keiz0r.sr

      Ole koskaan sakotettu yhtään ketään. Tämä on kysyttyä trovjan tullin päälliköltä. Mitään sakottamis juttua ei yleensäkkään ole edes olemassa (virallisesti) Jotain nettilegendaa tämä on.


      -Keiz0r.sr

      • Hara soo

        ihan henkilökohtaisesti punapelle, uskotko todella omat valheesi.
        Mene Niiralaan kokeilemaan jäsenkirjasi pätevyyttä.


      • tai kuitti
        Hara soo kirjoitti:

        ihan henkilökohtaisesti punapelle, uskotko todella omat valheesi.
        Mene Niiralaan kokeilemaan jäsenkirjasi pätevyyttä.

        Venäläiset virkailijat keräs vähän kassaa Pakkasukolle suhnilta, yksikään lahjoittajista ei tainnut kuittia saada :)

        Hyvä kun välillä vähän saadaan rajanylitykseen uusia virikkeitä, sillä saadaan karsittua hermoheikot jonoista pois.


      • harmistelija
        tai kuitti kirjoitti:

        Venäläiset virkailijat keräs vähän kassaa Pakkasukolle suhnilta, yksikään lahjoittajista ei tainnut kuittia saada :)

        Hyvä kun välillä vähän saadaan rajanylitykseen uusia virikkeitä, sillä saadaan karsittua hermoheikot jonoista pois.

        Marraskuussa saatiin Vyartsilässä sakot (2000 ruplaa) viisumin väärinkäytöstä. Tositteiksi saatiin kopion kuulusteluasiakirjoista ja rangaistuspäätöksestä sekä kuitti tullin pankkiin suoritetusta maksusta.

        Väärinkäytös oli se, että käytiin ostoksilla ja ostettiin bensaa. Olis pitänyt olla business-neuvotteluja käymässä. Tämä lukee niissä papereissa.

        Vuodenvaihteen jälkeen en ole kuullut sakotuksista, liekö kuka saanut.


    • Pertti22

      Svetosta on tullu käytyä tankkaamassa about kerran viikossa eikä kertaakaan ole sakotettu. Syksyllä tuli käytyä muutaman kerran Nuijamaallakin eikä sielläkään sakotettu.

    • viisumi..

      Nykyisin saa ainakin paremmista matkatoimistoista tankkausviisumeita. Eli sellaisen kun hommaa, niin ei tarvii pelätä, että tankkauksesta tulisi sakkoja, vaikka kävisisi monta kertaa päivässä.

      Venäjän suurlähetystöstä tihkuvien tietojen mukaan tällä viisumilla ei tarvitse pelätä sakkoja, vaikka olisi puolen tunnin kassientyhjennysreissu. Eli rajavirkailijoiden kysymyksiin matkan tarkoituksesta voi sanoa joko tankkausmatka tai kassien kevennys. Molemmat ovat yhtä päteviä syitä, eikä sakkoja tule.

      • Kyseliä

        Onko tankkausviisumin käyttö rajoitettu rajavyöhykkeelle vai saako sillä käydä kauempanakin ja vaikka yöpyä jossakin?


      • pentsina

        Paremmista matkatoimistoista saa noita tankkaus viisumeita?Joku uusi juttu vai?


      • ...on totta!
        pentsina kirjoitti:

        Paremmista matkatoimistoista saa noita tankkaus viisumeita?Joku uusi juttu vai?

        Sääliks käy tuollaiset kateelliset paskanpuhujat jotka saa jotain kiksejä noista jutuistaan...


      • Tankkausviisumin omi
        ...on totta! kirjoitti:

        Sääliks käy tuollaiset kateelliset paskanpuhujat jotka saa jotain kiksejä noista jutuistaan...

        Ainakin Saimaan Matkatoimisto, MatkaKarjala Joensuussa (Imatralla myös joku matkatoimisto) myydään tankkausviisumeita, joihin vielä annetaan takuu, että ei saa sakkoja tankkausmatkoilla.


      • garanti
        Tankkausviisumin omi kirjoitti:

        Ainakin Saimaan Matkatoimisto, MatkaKarjala Joensuussa (Imatralla myös joku matkatoimisto) myydään tankkausviisumeita, joihin vielä annetaan takuu, että ei saa sakkoja tankkausmatkoilla.

        Suomesta käsin on aika vaikea antaa takuuta mistään, mikä tapahtuu Venäjän Federaation puolella...


      • Marmeladova
        garanti kirjoitti:

        Suomesta käsin on aika vaikea antaa takuuta mistään, mikä tapahtuu Venäjän Federaation puolella...

        Siis "takaamme, ettei tule sakkoja" vois merkitä sitä, että ao takaaja korvaa saadut rapsut asiakkaalle.


      • pentsina
        Tankkausviisumin omi kirjoitti:

        Ainakin Saimaan Matkatoimisto, MatkaKarjala Joensuussa (Imatralla myös joku matkatoimisto) myydään tankkausviisumeita, joihin vielä annetaan takuu, että ei saa sakkoja tankkausmatkoilla.

        Matkatoimistot saa ainakaan mistään tankkaus viisumia hommattua,saatikka kuulleetkaan moisesta....


      • keiz0r.sr
        pentsina kirjoitti:

        Matkatoimistot saa ainakaan mistään tankkaus viisumia hommattua,saatikka kuulleetkaan moisesta....

        Kaikkee paskaa tääl kirjotellaaki :D Ei todellakaan ole mitään tankkaus viisumeja olemassakaan. Eikä ne sakota vaikka menisit bisnes visalla ja olisit 5min siellä puolella. Bisnes se on tankkauskin tai paneminen. Näin se vaan menee, älkää turhista paskanpuhujista kuumottuko :)

        -keiz0r.sr


      • KAENUUN UKKO
        keiz0r.sr kirjoitti:

        Kaikkee paskaa tääl kirjotellaaki :D Ei todellakaan ole mitään tankkaus viisumeja olemassakaan. Eikä ne sakota vaikka menisit bisnes visalla ja olisit 5min siellä puolella. Bisnes se on tankkauskin tai paneminen. Näin se vaan menee, älkää turhista paskanpuhujista kuumottuko :)

        -keiz0r.sr

        JA VARMASTI SAKOTETAAN AINAKIN LYTÄSSÄ.
        Olen henkilökohtaisesti ollut sakotettavana (2000 ruplaa) ja samassa
        sakkohuoneessa oli 10 muuta kaveria samalla asialla.
        Tiedän tuttavien saaneen 4-5 sakkoa parhaillaan per henkilö.
        Sakotuksen perusta oli liian lyhyt Venäjällä olo aika, eli TANKKAUS.
        JA TÄMÄ EI TODELLA OLE SATUA, vaan täyttä totta näistä RYSS........


    • Tankkooja

      Ei sakoteta Värtsilässä. Käyt tankkaamassa ja takaisn. Sillä siisti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe