Vieläkö on ollut eri raja-asemilla tämän vuoden puolella tankkaajaratsioita ja sakoteltu alle 4h Venäjällä piipahtaneita? Kuulemma ollut viime vuonna ainakin Värtsilässä, Lytässä, Ensossa, Brusnitsnoessa ja Ylä-Urpalassa. Mahtaako ketään olla yöaikaan sakotettu pikareissusta vai keskittyvätkö sakottelut päiväaikaan?
Vieläkö 4h:n rajaratsioita?
16
1006
Vastaukset
- keiz0r.sr
Ole koskaan sakotettu yhtään ketään. Tämä on kysyttyä trovjan tullin päälliköltä. Mitään sakottamis juttua ei yleensäkkään ole edes olemassa (virallisesti) Jotain nettilegendaa tämä on.
-Keiz0r.sr- Hara soo
ihan henkilökohtaisesti punapelle, uskotko todella omat valheesi.
Mene Niiralaan kokeilemaan jäsenkirjasi pätevyyttä. - tai kuitti
Hara soo kirjoitti:
ihan henkilökohtaisesti punapelle, uskotko todella omat valheesi.
Mene Niiralaan kokeilemaan jäsenkirjasi pätevyyttä.Venäläiset virkailijat keräs vähän kassaa Pakkasukolle suhnilta, yksikään lahjoittajista ei tainnut kuittia saada :)
Hyvä kun välillä vähän saadaan rajanylitykseen uusia virikkeitä, sillä saadaan karsittua hermoheikot jonoista pois. - harmistelija
tai kuitti kirjoitti:
Venäläiset virkailijat keräs vähän kassaa Pakkasukolle suhnilta, yksikään lahjoittajista ei tainnut kuittia saada :)
Hyvä kun välillä vähän saadaan rajanylitykseen uusia virikkeitä, sillä saadaan karsittua hermoheikot jonoista pois.Marraskuussa saatiin Vyartsilässä sakot (2000 ruplaa) viisumin väärinkäytöstä. Tositteiksi saatiin kopion kuulusteluasiakirjoista ja rangaistuspäätöksestä sekä kuitti tullin pankkiin suoritetusta maksusta.
Väärinkäytös oli se, että käytiin ostoksilla ja ostettiin bensaa. Olis pitänyt olla business-neuvotteluja käymässä. Tämä lukee niissä papereissa.
Vuodenvaihteen jälkeen en ole kuullut sakotuksista, liekö kuka saanut.
- Pertti22
Svetosta on tullu käytyä tankkaamassa about kerran viikossa eikä kertaakaan ole sakotettu. Syksyllä tuli käytyä muutaman kerran Nuijamaallakin eikä sielläkään sakotettu.
- viisumi..
Nykyisin saa ainakin paremmista matkatoimistoista tankkausviisumeita. Eli sellaisen kun hommaa, niin ei tarvii pelätä, että tankkauksesta tulisi sakkoja, vaikka kävisisi monta kertaa päivässä.
Venäjän suurlähetystöstä tihkuvien tietojen mukaan tällä viisumilla ei tarvitse pelätä sakkoja, vaikka olisi puolen tunnin kassientyhjennysreissu. Eli rajavirkailijoiden kysymyksiin matkan tarkoituksesta voi sanoa joko tankkausmatka tai kassien kevennys. Molemmat ovat yhtä päteviä syitä, eikä sakkoja tule.- Kyseliä
Onko tankkausviisumin käyttö rajoitettu rajavyöhykkeelle vai saako sillä käydä kauempanakin ja vaikka yöpyä jossakin?
- pentsina
Paremmista matkatoimistoista saa noita tankkaus viisumeita?Joku uusi juttu vai?
- ...on totta!
pentsina kirjoitti:
Paremmista matkatoimistoista saa noita tankkaus viisumeita?Joku uusi juttu vai?
Sääliks käy tuollaiset kateelliset paskanpuhujat jotka saa jotain kiksejä noista jutuistaan...
- Tankkausviisumin omi
...on totta! kirjoitti:
Sääliks käy tuollaiset kateelliset paskanpuhujat jotka saa jotain kiksejä noista jutuistaan...
Ainakin Saimaan Matkatoimisto, MatkaKarjala Joensuussa (Imatralla myös joku matkatoimisto) myydään tankkausviisumeita, joihin vielä annetaan takuu, että ei saa sakkoja tankkausmatkoilla.
- garanti
Tankkausviisumin omi kirjoitti:
Ainakin Saimaan Matkatoimisto, MatkaKarjala Joensuussa (Imatralla myös joku matkatoimisto) myydään tankkausviisumeita, joihin vielä annetaan takuu, että ei saa sakkoja tankkausmatkoilla.
Suomesta käsin on aika vaikea antaa takuuta mistään, mikä tapahtuu Venäjän Federaation puolella...
- Marmeladova
garanti kirjoitti:
Suomesta käsin on aika vaikea antaa takuuta mistään, mikä tapahtuu Venäjän Federaation puolella...
Siis "takaamme, ettei tule sakkoja" vois merkitä sitä, että ao takaaja korvaa saadut rapsut asiakkaalle.
- pentsina
Tankkausviisumin omi kirjoitti:
Ainakin Saimaan Matkatoimisto, MatkaKarjala Joensuussa (Imatralla myös joku matkatoimisto) myydään tankkausviisumeita, joihin vielä annetaan takuu, että ei saa sakkoja tankkausmatkoilla.
Matkatoimistot saa ainakaan mistään tankkaus viisumia hommattua,saatikka kuulleetkaan moisesta....
- keiz0r.sr
pentsina kirjoitti:
Matkatoimistot saa ainakaan mistään tankkaus viisumia hommattua,saatikka kuulleetkaan moisesta....
Kaikkee paskaa tääl kirjotellaaki :D Ei todellakaan ole mitään tankkaus viisumeja olemassakaan. Eikä ne sakota vaikka menisit bisnes visalla ja olisit 5min siellä puolella. Bisnes se on tankkauskin tai paneminen. Näin se vaan menee, älkää turhista paskanpuhujista kuumottuko :)
-keiz0r.sr - KAENUUN UKKO
keiz0r.sr kirjoitti:
Kaikkee paskaa tääl kirjotellaaki :D Ei todellakaan ole mitään tankkaus viisumeja olemassakaan. Eikä ne sakota vaikka menisit bisnes visalla ja olisit 5min siellä puolella. Bisnes se on tankkauskin tai paneminen. Näin se vaan menee, älkää turhista paskanpuhujista kuumottuko :)
-keiz0r.srJA VARMASTI SAKOTETAAN AINAKIN LYTÄSSÄ.
Olen henkilökohtaisesti ollut sakotettavana (2000 ruplaa) ja samassa
sakkohuoneessa oli 10 muuta kaveria samalla asialla.
Tiedän tuttavien saaneen 4-5 sakkoa parhaillaan per henkilö.
Sakotuksen perusta oli liian lyhyt Venäjällä olo aika, eli TANKKAUS.
JA TÄMÄ EI TODELLA OLE SATUA, vaan täyttä totta näistä RYSS........
- Tankkooja
Ei sakoteta Värtsilässä. Käyt tankkaamassa ja takaisn. Sillä siisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473