Eikö täällä

saa urheilusta keskustella??? Omituista...

68

446

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+13

Sää et oo kumartant tarpeeksi syvvään ja nöyräst oikijaan suuntahan.

• urheiluhullu87

keskustelet, et kait voi tietää ennen kun kokeilet, mitä sitä mäkisemään etukäteen.

Kuin monta mitalia suomalaiset saa tulevissa Vancouverin kisoissa?

• "mäkisin" mut hyvä tääkin aihe! Luulen että jos 5 mitalia tulee niin hyvä olis. Mikähän lie virallinen tavoite?

• 3+10

että voisivat saada toistakymmentä mitskua, tiedä sitten :)

• 3+10 kirjoitti:

että voisivat saada toistakymmentä mitskua, tiedä sitten :)

Jopa on optimistinen mies! Mutta tietty toivon kovasti että pärjäävät. Aion kahtoa kaikki lajit mitkä vaan suinkin pystyn. Se on jännä että kun on arvokisoista kyse niin kelkkailukin on jännää =)

• Myy-Pikkuinen

12! =)

• 16+15
        prosko kirjoitti:

Jopa on optimistinen mies! Mutta tietty toivon kovasti että pärjäävät. Aion kahtoa kaikki lajit mitkä vaan suinkin pystyn. Se on jännä että kun on arvokisoista kyse niin kelkkailukin on jännää =)

noista kisoista mutta pakkohan sitä meteliä on ainakin kuunneltava. Ja onhan siellä niitä kaiken maailman lajeja nykyään, voi hyvinkin tulla yli 10 mitalia, ollaan vain optimisia :)

• 16+15 kirjoitti:

noista kisoista mutta pakkohan sitä meteliä on ainakin kuunneltava. Ja onhan siellä niitä kaiken maailman lajeja nykyään, voi hyvinkin tulla yli 10 mitalia, ollaan vain optimisia :)

kattoa=) Kelkkailua ja curlinkia ja vaikka sun mitä. En varmaan edes tiie mistä kaikesta oikein kilpaillaan.

• Myy-Pikkuinen

joku kieltänyt?

• vahva vihje jos ketju poistetaan =)

• Myy-Pikkuinen
        prosko kirjoitti:

vahva vihje jos ketju poistetaan =)

huonosti olen sitten tätä seurannut kun en ole huomannut, no näköjään sitten ei saa keskustella. Tai aloittajan täytyy tehdä asiallisempi aloitus, siitähän ne yleensä kiini ovat, mikäli tarkoitat sitä aloitusta mihin oli sotkettu palstalaisiakin niin en yhtään ihmettele että on poistunut.
        Heillä kun ei ole sen urheilun kanssa mitään tekemistä.

• jokin urheilu keskustelu??

• epo tunnustus keskustelu...pääsin vasta lämpenemään niin poisto vei

• Varis.
        prosko kirjoitti:

epo tunnustus keskustelu...pääsin vasta lämpenemään niin poisto vei

Jos et ymmärtänyt poiston syytä on lukutaidossasi vikaa.
        Miksi ylläpito ei sinun mielestäsi saisi poistaa herjausviestejä?

• Varis. kirjoitti:

Kyllä täällä samanverran herjataan joka ketjussa. Naurettava syy.

• 2+7
        prosko kirjoitti:

puolueellinen noiden poistojen suhteen, mistähän sekin johtuu?

• 2+7 kirjoitti:

puolueellinen noiden poistojen suhteen, mistähän sekin johtuu?

mutta emme anna sen lannistaa=)

• Marjo.
        prosko kirjoitti:

Et kai tarkoita että sinun mielestäsi täällä saa herjata?

• 18+11
        Marjo. kirjoitti:

Et kai tarkoita että sinun mielestäsi täällä saa herjata?

tän palstan sääntöihin ;-)

• Pukeli 1
        Varis. kirjoitti:

oikein, että nim. Variksen takana on ystävämme rva. Haukullinen.

Hämmästyin eräänä viikonloppuna keskiyönaikaan, kun vähän vitsailimme Haukullisen kustannuksella, niin ne kaksi viestiä poistuivat salamyhkäisellä tavalla.

Haukullisella on sormet pelissä, uskokaa tai älkää.

• 18+11 kirjoitti:

hyvä havainto

• Varis.
        18+11 kirjoitti:

Linkitän viestisi ylläpidolle ja kysyn onko sinulla ylläpidon hyväksyntä herjakirjoittelullesi.

• Pukeli 1 kirjoitti:

Hämmästyin eräänä viikonloppuna keskiyönaikaan, kun vähän vitsailimme Haukullisen kustannuksella, niin ne kaksi viestiä poistuivat salamyhkäisellä tavalla.

tavalla jos pitää paikkansa.

• Varis.
        Pukeli 1 kirjoitti:

Olet väärässä, tämäkin viestisi lähtee nyt ylläpitoon.Olet kirjoittanut viimepäivinä useita herjauksen tunnusmerkit täyttäviä viestejä jotka olet kohdistanut Issuun, Haukulliseen ja Sikraan että ylläpidon on syytä miettiä toimenpiteitä sinun kohdallasi.

• 12+1
        Varis. kirjoitti:

Linkitän viestisi ylläpidolle ja kysyn onko sinulla ylläpidon hyväksyntä herjakirjoittelullesi.

ei mulla ole mitää hätää !

• Varis. kirjoitti:

Olet väärässä, tämäkin viestisi lähtee nyt ylläpitoon.Olet kirjoittanut viimepäivinä useita herjauksen tunnusmerkit täyttäviä viestejä jotka olet kohdistanut Issuun, Haukulliseen ja Sikraan että ylläpidon on syytä miettiä toimenpiteitä sinun kohdallasi.

mistä voit narahtaa ennenkuin alat uhkailemaan...

• prosko kirjoitti:

epo tunnustus keskustelu...pääsin vasta lämpenemään niin poisto vei

Oli sitten melkoinen keskustelu;)

• Myy-Pikkuinen

urheiluu ollut, ehkä myllylän nimi siin kerran mainittiin mut muuten ihan mauton aloitus. Jollakin on mennyt urheilu ja palstalaiset vähän sekasin. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• 12+1 kirjoitti:

ei mulla ole mitää hätää !

keskustelusta tännään mittään.

• 3+1

voiko niitä yp,ltä, tilata?

• umalehtinen kirjoitti:

Oli sitten melkoinen keskustelu;)

kun kerkesin vaan laittaa oman mielipiteeni kaikista urheilua parantavista aineista...ja ...se oli sitten hävinnyt.

• Myy-Pikkuinen
        prosko kirjoitti:

liika on liikaa jotkut ei osaa lopettaa ja tuossa on tulos, viestit ulos!! =)))

• Myy-Pikkuinen kirjoitti:

urheiluu ollut, ehkä myllylän nimi siin kerran mainittiin mut muuten ihan mauton aloitus. Jollakin on mennyt urheilu ja palstalaiset vähän sekasin. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

jonka sinä luit ero.

• 4+5
        prosko kirjoitti:

keskustelusta tännään mittään.

mä en ylläpitoa pelkää enkä ketää muutakaan ;)

• Varis. kirjoitti:

herjaamista?? Senkaltainen viestiketjuhan mulle kerrotun mukaan lähti. Uutisissakin on kerrottu Myllylän itse tunnustaneen ebon käytön. Mitä herjaamista sellaisessa keskustelussa voi olla??

• Pukeli 1
        Varis. kirjoitti:

mistäs tuon "Varis" nimen kekkasit ?... Oikeastaa hieman hoopo nimimerkki, tekee vähän sellaisen raakkuvan vaikutelman ja harmaan.
        Aha, että taas alat niinkuin uhkailemaan minua ystäväni Haukullinen.
        Ehdotan nyt kuitenkin, että pitäisit ne mölyt mahassasi ja kiinnittäisit pääasiassa huomiosi siihen askartelu hommaan.

• umalehtinen kirjoitti:

herjaamista?? Senkaltainen viestiketjuhan mulle kerrotun mukaan lähti. Uutisissakin on kerrottu Myllylän itse tunnustaneen ebon käytön. Mitä herjaamista sellaisessa keskustelussa voi olla??

jottain paskaa ja asiatonta joistain kirjottelijoista , mutta eihän niitä tarvi huomioida. Itse aihe oli hyvä. Mutta ei kait sen perrään kannata itkemään jäädä.

• hauhauiik
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Tuossahan toi porisko, kehuu että vasta pääsi lämpiämään

• 6+14
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

'jotkut' nii, 'joidenki' viestejä on taas poistettu aikas monta =)))))) tai 'jonkun'

äkkikatsomalta on niitä sinun asiattomuuksiasi poistunut toisesta ketjusta, johon tulit vain riitelemään.

• Mitä hourit?
        umalehtinen kirjoitti:

Mikä ebo? Oletko taas pihalla?

• Myy-Pikkuinen
        prosko kirjoitti:

jonka sinä luit ero.

mitä se haittaa mitä mä luin koska kaikki luki sen saman. Edelleen kannattaa pitää se urheilu ihan itsessään urheiluna ja jättää se muu paska siitä pois.
        Ihan turha kenenkään itkee niit poistoja koska niitä nyt kuitenkin poistellaan kun ei osata käyttäytyä. Niin ja tarkoitan myös omia kirjoituksiani, mut en mä niiden poistettujen perään ole itkenytkään koska kirjoittaessani jo tiedän että eivät ole ihan asiallisia ja että saattavat häipyä! =))

• Pukeli 1 kirjoitti:

mistäs tuon "Varis" nimen kekkasit ?... Oikeastaa hieman hoopo nimimerkki, tekee vähän sellaisen raakkuvan vaikutelman ja harmaan.
        Aha, että taas alat niinkuin uhkailemaan minua ystäväni Haukullinen.
        Ehdotan nyt kuitenkin, että pitäisit ne mölyt mahassasi ja kiinnittäisit pääasiassa huomiosi siihen askartelu hommaan.

olis tosi mielenkiintoista tietää..

• 20+8
        prosko kirjoitti:

jottain paskaa ja asiatonta joistain kirjottelijoista , mutta eihän niitä tarvi huomioida. Itse aihe oli hyvä. Mutta ei kait sen perrään kannata itkemään jäädä.

umasta, majosta, ärristä ym, jotai kylläpä varmaa olisi aloitus vieläkin paikoillaa ;)

• Myy-Pikkuinen
        Pukeli 1 kirjoitti:

vanhus jo nukkumaan kun hourailet vähän liikaa.

mitä se haittaa mitä mä luin koska kaikki luki sen saman. Edelleen kannattaa pitää se urheilu ihan itsessään urheiluna ja jättää se muu paska siitä pois.
        Ihan turha kenenkään itkee niit poistoja koska niitä nyt kuitenkin poistellaan kun ei osata käyttäytyä. Niin ja tarkoitan myös omia kirjoituksiani, mut en mä niiden poistettujen perään ole itkenytkään koska kirjoittaessani jo tiedän että eivät ole ihan asiallisia ja että saattavat häipyä! =))

sanoit vähän mutta viisaita.

• Pukeli 1
        3+1 kirjoitti:

voiko niitä yp,ltä, tilata?

toimii kaasulla. Johdon toisen pään, kun tökkäsee sinne yhteen paikkaan ja toisen kytkee koneeseen, niin jopas alkaa poisto delete toimimaan:)))))))))))))

• Myy-Pikkuinen
        prosko kirjoitti:

ainakaan tuon enempää kannata itkee ja ihmetellä, turkulaisenkaan! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Myy-Pikkuinen
        umalehtinen kirjoitti:

äkkikatsomalta on niitä sinun asiattomuuksiasi poistunut toisesta ketjusta, johon tulit vain riitelemään.

riski siinä aina on että poistoon menee ja minuahan se ei haittaa, vai haittaako se sinua? =)))))))))))))

• lololololololol
        umalehtinen kirjoitti:

Riippuu siit mist roikkuupi, elikäs miten sen kiruuttaa, ymmärrätkös, olis pikkasen törkee jutska.

PS,
        siehä voit taase ottaa sen punasen puhelimen siihe sohloon kätösees ja pirrauttaa ylläpitohon ja kysästä tuota miältäspainavaa juttuu, jospa hyä vaikka vastais siul, tai si ne tekköö ko siekii, et kyssyyvät vastaukseks siult jottai.

• 4+12
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

yö-unia tai hermoja menettää, eikä turhan vakavasti näitä lätinöitä ottaa, mä en ainakaa ;)

• Myy-Pikkuinen
        6+14 kirjoitti:

'jotkut' nii, 'joidenki' viestejä on taas poistettu aikas monta =)))))) tai 'jonkun'

minulle ihan sama kenen kirjoituksia täällä poistellaan. Mut toisaalta taas todella mauttomat ja ällöttävät jutut saavat palstalla hinata vaikka hamaan tappiin asti.

• Myy-Pikkuinen
        Pukeli 1 kirjoitti:

kuka minulle on tuota samaa kökkeliä syöttänyt? No turkulainen tietysti! Arvaas uskoinko ihan kaiken mitä se satuili, jotkut jutut joo ja toisinaan kyllä niit vähän kyseenalaistin!! =)))

• Myy-Pikkuinen
        4+12 kirjoitti:

yö-unia tai hermoja menettää, eikä turhan vakavasti näitä lätinöitä ottaa, mä en ainakaa ;)

johan tässä tulee sellainen mielikuva missä mummot on parkkeerannut talonkulmalle ihmettelemään tapahtunutta... ;))

• Myy-Pikkuinen
        Pukeli 1 kirjoitti:

toimii kaasulla. Johdon toisen pään, kun tökkäsee sinne yhteen paikkaan ja toisen kytkee koneeseen, niin jopas alkaa poisto delete toimimaan:)))))))))))))

sun koneelle sitten tapahtuu kun sä otat sen tepselin pois "sieltä" ja laitat sen seinään, sinkootko seinänläpi?

• 4+12 kirjoitti:

vaan joskus olis oikeesti mukava jutella muitten kanssa ja vaihtaa ajatuksia. Ja jospa se joskus onnistuukin.

kuka minulle on tuota samaa kökkeliä syöttänyt? No turkulainen tietysti! Arvaas uskoinko ihan kaiken mitä se satuili, jotkut jutut joo ja toisinaan kyllä niit vähän kyseenalaistin!! =)))

ei aivan väärässä aina ole.

• 10+20
        prosko kirjoitti:

vaan joskus olis oikeesti mukava jutella muitten kanssa ja vaihtaa ajatuksia. Ja jospa se joskus onnistuukin.

Joskus sitten,,,:)

• 10+20 kirjoitti:

Joskus sitten,,,:)

mutta nyt täältä joutaa nukkumaan. Hyvää yötä =)

• 9+16
        prosko kirjoitti:

ei aivan väärässä aina ole.

tuohon arvuutteluleikkii lähde mukaan.

• 38
        prosko kirjoitti:

mutta nyt täältä joutaa nukkumaan. Hyvää yötä =)

huomenna aikanen herätys. Jos vaikka 10v, päästä olisi tilanne rauhoittunut tällä palstalla :)

• Pukeli 1
        hauhauiik kirjoitti:

Tuossahan toi porisko, kehuu että vasta pääsi lämpiämään

muuten lehahti ? Ois voitu rupatella vähän pitempäänkin:)))))))

riski siinä aina on että poistoon menee ja minuahan se ei haittaa, vai haittaako se sinua? =)))))))))))))

se käytöksesi jossa ei ollut mitään järkeä. Aattelin silloin sulla olevan tylsää enkä katsonut aiheelliseksi millään lailla kommentoida juttujasi. Onneksi mulle ei juurikaan käy aika pitkäksi. Päinvastoin.

• 15+11
        umalehtinen kirjoitti:

se käytöksesi jossa ei ollut mitään järkeä. Aattelin silloin sulla olevan tylsää enkä katsonut aiheelliseksi millään lailla kommentoida juttujasi. Onneksi mulle ei juurikaan käy aika pitkäksi. Päinvastoin.

Miksi sinä teet nuita ilkeitä aloituksia puskista?

• 15+11 kirjoitti:

Miksi sinä teet nuita ilkeitä aloituksia puskista?

En tee ilkeitä enkä muitakaan aloituksia puskista enkä kommentoi puskista? Onko sen perillemeno sulle kuka lienetkin mahdotonta?

• kunvori
        prosko kirjoitti:

sait ympättyä Myllylän ebon käyttöönkin vittuilua muista kirjottajista, hyvä että poistu.

opettele nyt uus kirjottaja vaan kirjottaan sääntöjen mukaan niin ei tartte itkee poistoja, sulla on kohta parin kuukauden paussi tiedossa jos et siisti kirjotteluas, niinhän sulla oli Hinskin kansa yhtäaikaa parin kuukauden paussi ennenkun rekkasit ton proskon.

• ho**oijaa
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

minulle ihan sama kenen kirjoituksia täällä poistellaan. Mut toisaalta taas todella mauttomat ja ällöttävät jutut saavat palstalla hinata vaikka hamaan tappiin asti.

onks ne palstal vielkii ne jeren muijan pillun kuvat? .ei oo taint uma huomata niit tai sit ei tajjuu niist mithää.

• 17013

Jos yhtään auttaa,nii eihä täälä saa keskustella mistää muustakaa paitti umalehtisen elämästä,joka ei ees sääntöjen mukaa oo ainakaa salliittuu!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2146
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      40
      2045
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      18
      1920
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1357
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      73
      1297
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      863
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      772
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      678
    10. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      50
      676
    Aihe