Kierros 7 ottelu hammentaa hieman. Seinajoki pelaa 2 ottelua sina viikonloppuna? Missakohan virhe?
Ja Porvoo arpoi/(tai sille annettiin liiton toimesta) erittain huonon perjantai ottelun Seinajoelle. Voi olla hiukka vaikea saada A-kokoonpano Seinajoelle kello 18:30 mennessa perjantaina mutta kylla se Seinajoki viime vuonnakin kaatui D-kokoonpanolla runkosarjan finaalissa. Luulin etta perjantai ottelut piti olla aina niin etta vieraileva joukkue ei joutuisi ajamaan yli 3tuntia mutta Roope tietaa varmaan paremmin...
Liiga sarja 2010
30
823
Vastaukset
- asasasasasasasasas
Mä luulen ettei se Noronen tiedä yhtään mistään mitään. Ja sitäpaitsi seinäjoellahan on kohta ostopelaajia niin paljon että ne voi ihan hyvin pelata kahdessa paikassa samaan aikaan.
- ei-valitttaja
Eiköhän Porvoo ole ollut palaverissa, jossa tuosta on päätetty.
Porvoon Primadonninnille on tainnut nousta kus piähän. - jepjepjeeee
ei-valitttaja kirjoitti:
Eiköhän Porvoo ole ollut palaverissa, jossa tuosta on päätetty.
Porvoon Primadonninnille on tainnut nousta kus piähän.Miten kusenpäähän nousuun vaikuttaa se että joukkue joutuu matkustamaan perjantaina seinäjoelle ja takaisin. Kuitenkin suurin osa pelaajista on työelämässä pelaamisen ohella... Noh en kai vaan ymmärrä tätä mieletöntä logiikkaa...
- ei-valittja
jepjepjeeee kirjoitti:
Miten kusenpäähän nousuun vaikuttaa se että joukkue joutuu matkustamaan perjantaina seinäjoelle ja takaisin. Kuitenkin suurin osa pelaajista on työelämässä pelaamisen ohella... Noh en kai vaan ymmärrä tätä mieletöntä logiikkaa...
No sit ei olis pitänyt näin sopia...eiköhän kaikilla ole perjantaipelejä. Muut joutuu joustamaan Porvoon EFL:n takia.
- kyllä-valitja
ei-valittja kirjoitti:
No sit ei olis pitänyt näin sopia...eiköhän kaikilla ole perjantaipelejä. Muut joutuu joustamaan Porvoon EFL:n takia.
Kyllä, kaikilla pitäisi olla 2 perjantaipeliä.
Täytyy vaan sanoa vielä, että joka ikinen vuosi joku joukkue osallistuu EFL:ään (ellei mestari halua maksaa sakkoja ja ottaa riskiä putoamisesta divariin). Butchers ei välttämättä maksa mielellään yli 20 000€ jokaisesta käydystä EFL pelistä, kun koko paskan voittamisesta ei saa muuta kuin mitalit kaulaan.
Esitit lauseen, joka omaan korvaan särähti tyylisenä: lässynlässynlää butchers tekee sitä ja tätä ja muut saa kärsiä. Tutki taustat. Kai esität saman lässytyksen uudestaan sitten joskus kun sinun lempijoukkueesi osallistuu EL:ään ja muut joukkueet saavat mukautua sinun joukkueesi aikatauluihin.
Valittamista varmasti löytyy joka joukkueelta, perjantai-iltana pelaaminen ei välttämättä ole se mielekkäin aika, mutta näkyvyys on lajin tulevaisuuden kannalta tärkeä. - lässynlässynlää
kyllä-valitja kirjoitti:
Kyllä, kaikilla pitäisi olla 2 perjantaipeliä.
Täytyy vaan sanoa vielä, että joka ikinen vuosi joku joukkue osallistuu EFL:ään (ellei mestari halua maksaa sakkoja ja ottaa riskiä putoamisesta divariin). Butchers ei välttämättä maksa mielellään yli 20 000€ jokaisesta käydystä EFL pelistä, kun koko paskan voittamisesta ei saa muuta kuin mitalit kaulaan.
Esitit lauseen, joka omaan korvaan särähti tyylisenä: lässynlässynlää butchers tekee sitä ja tätä ja muut saa kärsiä. Tutki taustat. Kai esität saman lässytyksen uudestaan sitten joskus kun sinun lempijoukkueesi osallistuu EL:ään ja muut joukkueet saavat mukautua sinun joukkueesi aikatauluihin.
Valittamista varmasti löytyy joka joukkueelta, perjantai-iltana pelaaminen ei välttämättä ole se mielekkäin aika, mutta näkyvyys on lajin tulevaisuuden kannalta tärkeä.Mistä lähtien osallistuminen EFL:ään on ollut pakollista mestarille? Itse valitat perjantain pelistä, muut sopeutuu teurasjätteiden EFL aikatauluun (ilman valituksia).
- kohinaa
lässynlässynlää kirjoitti:
Mistä lähtien osallistuminen EFL:ään on ollut pakollista mestarille? Itse valitat perjantain pelistä, muut sopeutuu teurasjätteiden EFL aikatauluun (ilman valituksia).
osallistuminen efl-sarjaan ei ole pakollista, mutta jos ei osallistu tulee sakot. vaahteran voitosta ei saa latin latia, runkosarjan voitosta kai edelleen tonnin. ja vaahteramaljan lipputulotkin ottaa liitto. rahallinen palkinto siis tasan nolla tai jopa miinuksen puolella.
Mielenkiintoista et but-wol-ottelun vara-ajankohta jos But edelleen efl-kisoissa on sama viikonloppu kun volvot lappeenrannassa - miten toi on tarkoitus toteuttaa? - kasvatit kunniaan
kohinaa kirjoitti:
osallistuminen efl-sarjaan ei ole pakollista, mutta jos ei osallistu tulee sakot. vaahteran voitosta ei saa latin latia, runkosarjan voitosta kai edelleen tonnin. ja vaahteramaljan lipputulotkin ottaa liitto. rahallinen palkinto siis tasan nolla tai jopa miinuksen puolella.
Mielenkiintoista et but-wol-ottelun vara-ajankohta jos But edelleen efl-kisoissa on sama viikonloppu kun volvot lappeenrannassa - miten toi on tarkoitus toteuttaa?"vaahteran voitosta ei saa latin latia, runkosarjan voitosta kai edelleen tonnin. ja vaahteramaljan lipputulotkin ottaa liitto. rahallinen palkinto siis tasan nolla tai jopa miinuksen puolella. "
No kannattaako siihen sitten panostaa lukuisilla "ostopelaajilla" vuodesta toiseen? Voi voi, kun siitä voitosta ei saa rahaa. En mittais SM kullan arvoa rahassa, se tuntuu kyllä paremmalta kuin EM. Taitaapa olla niitä kultia olla jo liikaa Porvossa jos tuolla lailla ajatellaan. - höhöhöhöhöh
kohinaa kirjoitti:
osallistuminen efl-sarjaan ei ole pakollista, mutta jos ei osallistu tulee sakot. vaahteran voitosta ei saa latin latia, runkosarjan voitosta kai edelleen tonnin. ja vaahteramaljan lipputulotkin ottaa liitto. rahallinen palkinto siis tasan nolla tai jopa miinuksen puolella.
Mielenkiintoista et but-wol-ottelun vara-ajankohta jos But edelleen efl-kisoissa on sama viikonloppu kun volvot lappeenrannassa - miten toi on tarkoitus toteuttaa?Oletko jotenkin tyhmä, ei varapäiviä sarjamatseille edes ole ollut aiemmin. Tietty riski niissä on pakko ottaa, eikä vaan merkitä varavarapäiviä...
- yk
perjantai-ilta on varmasti parempi ajankohta, kuin vaikka sunnuntai 18.30.
- kghpregnpergnpernet
Ei ole merkitysta koska ottelu pelataan Crocoista tulee saappaita ja makkaraa :)
- 1500e
kghpregnpergnpernet kirjoitti:
Ei ole merkitysta koska ottelu pelataan Crocoista tulee saappaita ja makkaraa :)
Kyllä porvoon OSTOJOUKKUE on niin vahva että taitaa koko liigasta makkaraa ja saappaita.
Kysyn vain tuolla pelaajien ostamisella missä omat juniorit mikseivät he saa mahdollisuutta!!!!
enää puuttuu että tulee 2 passin kavereita vielä lisäksi pankkilainalla maksettuna;) - hinta
1500e kirjoitti:
Kyllä porvoon OSTOJOUKKUE on niin vahva että taitaa koko liigasta makkaraa ja saappaita.
Kysyn vain tuolla pelaajien ostamisella missä omat juniorit mikseivät he saa mahdollisuutta!!!!
enää puuttuu että tulee 2 passin kavereita vielä lisäksi pankkilainalla maksettuna;)eikös but rosteriin ole nostettu omia junioreita? en tiedä voiko osto joukkueesta puhua, mutta muuttovoittoinen ainakin...
- juniorit kunniaan
hinta kirjoitti:
eikös but rosteriin ole nostettu omia junioreita? en tiedä voiko osto joukkueesta puhua, mutta muuttovoittoinen ainakin...
Pakkohan se on omia "junioreita" nostaa penkille istumaan, koska jonkun pitää rahoittaa tähtien pelaaminen porvoossa.....
vai uskotteko että myöhänen satola ym ym...... maksavat oman leikkinsä;)
Juniorit maksavat ja istuvat!! toivottavasti mestarien talous kestää että saadaan katsoa ensikesänkin pelejä......
tv MUSTA TUNTUU - 0e
juniorit kunniaan kirjoitti:
Pakkohan se on omia "junioreita" nostaa penkille istumaan, koska jonkun pitää rahoittaa tähtien pelaaminen porvoossa.....
vai uskotteko että myöhänen satola ym ym...... maksavat oman leikkinsä;)
Juniorit maksavat ja istuvat!! toivottavasti mestarien talous kestää että saadaan katsoa ensikesänkin pelejä......
tv MUSTA TUNTUUyhtään pelaajaa ei ole OSTETTU porvooseen vaan kyseiset tulijat ovat kyllä itse hoitaneet "rahoituksen" että saavat pelata ensi kaudella porvoossa.saman asian ovat tehneet myös juniorit,eli eivät maksele muitten kustannuksia.
- jwloerbgl;rgboerbgeg
0e kirjoitti:
yhtään pelaajaa ei ole OSTETTU porvooseen vaan kyseiset tulijat ovat kyllä itse hoitaneet "rahoituksen" että saavat pelata ensi kaudella porvoossa.saman asian ovat tehneet myös juniorit,eli eivät maksele muitten kustannuksia.
EIkos joissain naissa aikaisemmissa viesteissa lukenu etta kukaan ei mee Porvooseen kun hinta lappu on niin kova ja etta Porvoota vedetaan dunkkuun? Nayttaa silta etta moni pelaaja on valmis maksamaan realistisesta mahiksesta voittaa Eurobowl. Mita se kertoo muista paakaupunki seuroista jos Liigan MVP on valmis itse maksamaan 1000e siita etta saa olla mukana? Vaitan kuitenkin etta Roosterssista ja Wolverinesista hanelle olisi tullut "palkkaa". Luulen etta ainoat jotka palkaksi kutsuttavaa rahamaaraa tulee Porvoossa vetamaan on jenkit ja Seppo.
- zeeeeeee
jwloerbgl;rgboerbgeg kirjoitti:
EIkos joissain naissa aikaisemmissa viesteissa lukenu etta kukaan ei mee Porvooseen kun hinta lappu on niin kova ja etta Porvoota vedetaan dunkkuun? Nayttaa silta etta moni pelaaja on valmis maksamaan realistisesta mahiksesta voittaa Eurobowl. Mita se kertoo muista paakaupunki seuroista jos Liigan MVP on valmis itse maksamaan 1000e siita etta saa olla mukana? Vaitan kuitenkin etta Roosterssista ja Wolverinesista hanelle olisi tullut "palkkaa". Luulen etta ainoat jotka palkaksi kutsuttavaa rahamaaraa tulee Porvoossa vetamaan on jenkit ja Seppo.
mitä v***n väliä on sillä onko pelaajia ostettu tai kasvatettu omista.
tämä on kilpaurheilua ja jos joku osa-alue joukkueesta on heikko ja omista ei tarpeeksi kovatasoista pelimiestä löydy, on luonnollista et etsitään muualta vahvistuksia, näin toimii voittava seura.
ehkä muiden seurojen kannattais ennemmin yrittää kehittää omaa toimintaansa, kuin pillittää näillä keskustelupalstoilla. - Tunkion kukko
zeeeeeee kirjoitti:
mitä v***n väliä on sillä onko pelaajia ostettu tai kasvatettu omista.
tämä on kilpaurheilua ja jos joku osa-alue joukkueesta on heikko ja omista ei tarpeeksi kovatasoista pelimiestä löydy, on luonnollista et etsitään muualta vahvistuksia, näin toimii voittava seura.
ehkä muiden seurojen kannattais ennemmin yrittää kehittää omaa toimintaansa, kuin pillittää näillä keskustelupalstoilla.Voisiko tuon paremmin sanoa. Aikaset miehet, ja itkee kuin pienet kakarat.
- critiquerer
Tunkion kukko kirjoitti:
Voisiko tuon paremmin sanoa. Aikaset miehet, ja itkee kuin pienet kakarat.
Kritiikki kohdistui mm. siihen, että Porvoo itkee kun mestaruudesta ei saa rahaa ja kuitenkin ostavat pelaajia ja on pakko mennä EFL:ään. Ostakoot vaan jos haluavat, mutta ei pidä valittaa, että joku taho muu ei rahoita sitä.
- safs
zeeeeeee kirjoitti:
mitä v***n väliä on sillä onko pelaajia ostettu tai kasvatettu omista.
tämä on kilpaurheilua ja jos joku osa-alue joukkueesta on heikko ja omista ei tarpeeksi kovatasoista pelimiestä löydy, on luonnollista et etsitään muualta vahvistuksia, näin toimii voittava seura.
ehkä muiden seurojen kannattais ennemmin yrittää kehittää omaa toimintaansa, kuin pillittää näillä keskustelupalstoilla.No viimme vuonna seinäjoki taisi saada samat haukut kaikilta;) ostojoukkue ym. ym
totta tämä on kilpaurheilua!!!! ja jolla on rahaa ostakoot vaikka favren pelinrakentajaksi:D
no toisaalta porvoo on ehkäpä voittava seura mutta muuten sillä on HELVETISTI kehitettävää!!
no se siitä onnea vaan vaihtopenkillä istuville junioreille ensivuonna wolwoihin, saatte pelata:D - trnhtyjhtyjety
safs kirjoitti:
No viimme vuonna seinäjoki taisi saada samat haukut kaikilta;) ostojoukkue ym. ym
totta tämä on kilpaurheilua!!!! ja jolla on rahaa ostakoot vaikka favren pelinrakentajaksi:D
no toisaalta porvoo on ehkäpä voittava seura mutta muuten sillä on HELVETISTI kehitettävää!!
no se siitä onnea vaan vaihtopenkillä istuville junioreille ensivuonna wolwoihin, saatte pelata:DKukaan taysjarkinen ei mene Wolvoihin niin kauan kuin Leippis ja Vilkko vetaa valmennusta. Spedeja molemmat.
- zeeeeeee
trnhtyjhtyjety kirjoitti:
Kukaan taysjarkinen ei mene Wolvoihin niin kauan kuin Leippis ja Vilkko vetaa valmennusta. Spedeja molemmat.
eihän se että on seuran oma juniori pitäis vielä taata pelipaikkaa, pitää ensin olla tarpeeksi hyvä et voidaan vaahteras kentälle laittaa.
- asasasasasas
trnhtyjhtyjety kirjoitti:
Kukaan taysjarkinen ei mene Wolvoihin niin kauan kuin Leippis ja Vilkko vetaa valmennusta. Spedeja molemmat.
Junnut vois mennä mielummi sixtareihi. eiks sixtarit oo bucerssin farmijoukkue?
- zeeeeeee
asasasasasas kirjoitti:
Junnut vois mennä mielummi sixtareihi. eiks sixtarit oo bucerssin farmijoukkue?
tai junnut voi harjoitella ja pelata sit kun on tarpeeks hyviä, paikka pitää ansaita.
- asasssasasas
zeeeeeee kirjoitti:
tai junnut voi harjoitella ja pelata sit kun on tarpeeks hyviä, paikka pitää ansaita.
Eikohan ne junnut paase kentalle kun Porvoo nakittaa joukkueita samalla tavalla kuin Turkua viime vuonna ja Roosterssia. Lukemat oli 90-0 ja 64-19. Parantakaa muut jengit tasoanne ja lopettakaa se itkeminen.
- finaaliiii
asasssasasas kirjoitti:
Eikohan ne junnut paase kentalle kun Porvoo nakittaa joukkueita samalla tavalla kuin Turkua viime vuonna ja Roosterssia. Lukemat oli 90-0 ja 64-19. Parantakaa muut jengit tasoanne ja lopettakaa se itkeminen.
no kai nyt butsers o kova ku sixtari on sitä jeesannu koko talven talissa tilojen kanssa. varsinki ny ku butcers pääsee reenaa kunnolla ja isoissa tilassa ja sitten vielä kun robert on ollut koko talven niitten kaa. EI näytä hyvältä muille. roosters otti itelleen paska qbn kun ne sen ravanelin otti itelleen. siitä ei tykänny kukaan aikasemmissa jengeissä, tuutte huomaan sen viel.
- 12
asasasasasas kirjoitti:
Junnut vois mennä mielummi sixtareihi. eiks sixtarit oo bucerssin farmijoukkue?
mutta maksaa ensiksi rahat että seura ei kaadu;)
- yeah right
12 kirjoitti:
mutta maksaa ensiksi rahat että seura ei kaadu;)
Eiköhän se nyt ole niin, että niin kauan kun tämä sukupolvi Porvoossa pelaa niin motivaation lähteitä pitää hakea... kuten aina joukkueurheilussa eteen tulee niitäkin vuosia jolloin tehdään raju nuorennusleikkaus ja panostuksessa otetaan eri asioita huomioon. Sitten taas kamppaillaan ehkä sarjapaikasta. = Täysin normaalia.
Väittäisin lisäksi, että Porvoon takana on jo niin kokenut ja pitkäaikainen taustatiimi hääräämässä ettei seuraa ihan kevein perustein "konkkaan" ajeta. Jos seura voittaa viidennen suomenmestaruuden, on euroopan 4. ja nuorisoseurana vuodesta toiseen "mitalisijoilla" sekä koko seuran pisteytyksissä että yksittäisinä sm-junnujoukkueina niin ei siellä nyt niin hirveän huonosti ole hommia tehty.
Kehitettävää varmasti kuitenkin kuten ihan joka organisaatiolla joka urheilutoimintaa pyörittää. Nobody's perfect. Ja vaikka olisikin yhden vuoden niin pelaajat ja seuratoimijat ovat vaihtuva luonnonvara ja aina pitää takaraivossa jyskyttää että kerran paras ei tarkoita että laiskottelemalla olisi tästä lähtien aina paras. Kyllä jokainen Porvoossakin tekee hitonmoisen duunin menestyksen eteen. Mitään ei saa ilmaiseksi: ei rahaa, ei mainetta eikä kunniaa mitalien tai titteleiden muodossa. - fööni34
yeah right kirjoitti:
Eiköhän se nyt ole niin, että niin kauan kun tämä sukupolvi Porvoossa pelaa niin motivaation lähteitä pitää hakea... kuten aina joukkueurheilussa eteen tulee niitäkin vuosia jolloin tehdään raju nuorennusleikkaus ja panostuksessa otetaan eri asioita huomioon. Sitten taas kamppaillaan ehkä sarjapaikasta. = Täysin normaalia.
Väittäisin lisäksi, että Porvoon takana on jo niin kokenut ja pitkäaikainen taustatiimi hääräämässä ettei seuraa ihan kevein perustein "konkkaan" ajeta. Jos seura voittaa viidennen suomenmestaruuden, on euroopan 4. ja nuorisoseurana vuodesta toiseen "mitalisijoilla" sekä koko seuran pisteytyksissä että yksittäisinä sm-junnujoukkueina niin ei siellä nyt niin hirveän huonosti ole hommia tehty.
Kehitettävää varmasti kuitenkin kuten ihan joka organisaatiolla joka urheilutoimintaa pyörittää. Nobody's perfect. Ja vaikka olisikin yhden vuoden niin pelaajat ja seuratoimijat ovat vaihtuva luonnonvara ja aina pitää takaraivossa jyskyttää että kerran paras ei tarkoita että laiskottelemalla olisi tästä lähtien aina paras. Kyllä jokainen Porvoossakin tekee hitonmoisen duunin menestyksen eteen. Mitään ei saa ilmaiseksi: ei rahaa, ei mainetta eikä kunniaa mitalien tai titteleiden muodossa.Kukas tätä ylivertaista Porvoon joukkuetta valmentaa ensi kaudella? JVM?
- Dominate
fööni34 kirjoitti:
Kukas tätä ylivertaista Porvoon joukkuetta valmentaa ensi kaudella? JVM?
Jenkki coach
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701