Hyi hitto mihin kaikkeen metsästäjäkortin haltijat alentuvat!!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010020311049072_uu.shtml
Raukkamaista
20
321
Vastaukset
- :((((
törkeetä. Harrastaakohan "palstan metsästäjä" samaa siellä Pohjanmaalla :(
- +++++
ne suurin osa on!!Nämä vaan satu jäämään kiinni,mutta suurin osa näistä rikoksista jää pimentoon!!Ja sitten loppu vuoden muu perhe pakenee pitkin jeeraa luvallista aseenkantajaa ja sitä luvallista asetta.Ja osa vuodesta ollaan niin kännissä että rikolliset pääsee pöllii ne luvalliset aseet,näiden välinpitämättömien ja huolimattomien eläinrääkkääjämetsästäjien hallusta.!!!Aseet pois kaikillta siviileiltä!!
- 10+17
koiratkin taas raatelivat
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010020311048224_ul.shtml Saman uutisen lukaisimme ja hyvin samankaltaisia ajatuksia juttu herätti meissä. Toivottavasti tollasia ei ole paljon.
- 967
tiijät et ovat metsästäjäkortin omaavia, häh, sinä lähet jokaiseen tälläseen provoon mukaan, tai taisit laittaa avauksenkin.
Laitas nyt sit tänne faktatietoo minkälaiset kortit noilla tekijöillä oli, ovatko suorittaneet hirvikokeen vai pelkästäänkö pupuja saisivat ampua? - Myy-Pikkuinen
koiraharrastajissa on enemmän eläintenrääkkääjiä kuin esim metsästäjissä.
Vähän väliä saa lukee kuinka koiria pidetään pienissä häkeissä, ei kuseteta/ulkoiluteta tarpeeks ym ym. - 9+7
Miksi puhut itsestäsi monikossa?
Raamatussa Jumala puhuu itsestään monikkomuotoa käyttäen.Pidätkö itseäsi Jumalana? 967 kirjoitti:
tiijät et ovat metsästäjäkortin omaavia, häh, sinä lähet jokaiseen tälläseen provoon mukaan, tai taisit laittaa avauksenkin.
Laitas nyt sit tänne faktatietoo minkälaiset kortit noilla tekijöillä oli, ovatko suorittaneet hirvikokeen vai pelkästäänkö pupuja saisivat ampua?toi syvän inhon tollasii metsästäjiä kohtaan. Mikään provo toi lehti juttu tuskin on. Mielipiteen lausumisen oikeus on kaikilla. Kysy aloittajalta äläkä mun kimpussa hääri.
- Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
toi syvän inhon tollasii metsästäjiä kohtaan. Mikään provo toi lehti juttu tuskin on. Mielipiteen lausumisen oikeus on kaikilla. Kysy aloittajalta äläkä mun kimpussa hääri.
alemmaks on laitettu että niitä ei ole tapettu moottorikelkoilla ja ihan hyvä niin koska se vasta persiistä ois ollutkin.
- 763
umalehtinen kirjoitti:
toi syvän inhon tollasii metsästäjiä kohtaan. Mikään provo toi lehti juttu tuskin on. Mielipiteen lausumisen oikeus on kaikilla. Kysy aloittajalta äläkä mun kimpussa hääri.
loppu sit riistan syönti, kun tollanen syvä inho heräs niin et kait enää tue sitä hirvenmettästystä syömällä hirvenlihaa?
- kuis o
umalehtinen kirjoitti:
Uma pystyksä sanoon kun sä tiiät paljon jutskuja?saaks virallisest lehest linkittää uutisen pakkohuutokaupasta semmosest mist näkyy velallisen nimi?löysin virallise lehe vanhoi uutisii pitkä aja takaa.
- 0009
kuis o kirjoitti:
Uma pystyksä sanoon kun sä tiiät paljon jutskuja?saaks virallisest lehest linkittää uutisen pakkohuutokaupasta semmosest mist näkyy velallisen nimi?löysin virallise lehe vanhoi uutisii pitkä aja takaa.
mitä uma tohon sanoo, mut jos uutinen on julkinen niin tottakait sen saapi tännekkin linkittää, laita tuleen vaan, saatas keskustelua asiallisesta asiasta ja toi lamahan on ihan tätäpäivää, ihan ajankohtanen aihe.
- 7+5
kuis o kirjoitti:
Mitä jos esittäsit sen sitte täälläki ekkä puhuis pelkkää paskaa?
- ilaman jumjalaa
9+7 kirjoitti:
Miksi puhut itsestäsi monikossa?
Raamatussa Jumala puhuu itsestään monikkomuotoa käyttäen.Pidätkö itseäsi Jumalana?Jaa et raamatunkin tähän kusipäitten laumaan vedät?
HYVÄ SUA!
- Myy-Pikkuinen
Mä oisin tietysti ampunut ne jos kortti olisi. Muutama mulkero mahtuu joka harrastukseen, ikävä kyllä.
- ålåmålå
Täys idiootti olet!!Mä olisin tietysti ampunut ne...NO NIINHÄN NE TEKI!!Mutta kun nuo ylipainoiset metsästäjät ei pysy perässä kuin kelkoilla ja autoilla ja se kun on LAITONTA!!Ja sinä olisit kelkalla painellu perässä ja ampunut sitten!!Olit muuten ihan eri mieltä metsästyksestä ennen,mikä noin nopeesti muutti mielen!Jonkun p***e vai??!Tuli näköjään käsky p*****n omistajalta!!
- Myy-Pikkuinen
ålåmålå kirjoitti:
Täys idiootti olet!!Mä olisin tietysti ampunut ne...NO NIINHÄN NE TEKI!!Mutta kun nuo ylipainoiset metsästäjät ei pysy perässä kuin kelkoilla ja autoilla ja se kun on LAITONTA!!Ja sinä olisit kelkalla painellu perässä ja ampunut sitten!!Olit muuten ihan eri mieltä metsästyksestä ennen,mikä noin nopeesti muutti mielen!Jonkun p***e vai??!Tuli näköjään käsky p*****n omistajalta!!
johan mä myönsin että ymmärsin väärin!! Tajuutko idiootti vai etkö osaa seurata kirjoituksii!! =))))
- 14+12
Niin, kyseessähän on rikos.Kyseiset hirvet on jäljitetty moottorikelkoilla ajaen, niitä ei ole tapettu moottorikelkoilla kuten yksinkertaiset ihmiset saattaisivat kyseisestä uutisesta päätellä.
- Myy-Pikkuinen
mä olen sen verran yksinkertainen että tajusin asian niin että kelkoilla oli tapettu. Kerrankos sitä päin persettä lukee ja miksei toisenkin. =)
- ======
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
mä olen sen verran yksinkertainen että tajusin asian niin että kelkoilla oli tapettu. Kerrankos sitä päin persettä lukee ja miksei toisenkin. =)
=))))))
Oikeestikko ymmärsit niin?
Et kelkalla lähtee tappamaan hirvee, no huh huh. Ootko nähny hirvee koskaan läheltä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211108Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40969Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864